Lijkt mij dat gelijkspel het beste is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:15 schreef Caland het volgende:
Dortmund voor is toch juist slecht voor Ajax? Sierd zei goed nieuws.
Lijkt mij ook ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:15 schreef Caland het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:15 schreef Caland het volgende:
Je spelt het als strietwais.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:16 schreef Evertjan het volgende:
je kan zien dat die Schone streetwise is
Kolarov is een baas joh.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:16 schreef -Willempie- het volgende:
Goede invalbeurt tot nu toe voor Kolarov![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:17 schreef GGMM het volgende:
Het is goed voor Ajax als Dortmund een punt pakt.
Hoeveel staat het? (spioler)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door GGMM op 24-10-2012 22:17:34 ]
Alsof het iets uitmaakt. Maar inderdaad, gelijkspel is het beste, lijkt me.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:15 schreef Caland het volgende:
Ja, toen gaf die club waar ze tegen speelde het uit handen omdat ze niet meer konden degraderen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:17 schreef KingRoland het volgende:
JONGENS - jullie weten wat er was gebeurd bij de laatste wedstrijd van City voor het landskampioenschap he?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee Real moet alle punten pakkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lijkt mij dat gelijkspel het beste is.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey jij bent maar een presentator die hebben we genoeg, mensen met een mening zoals ik zijn er niet zoveelquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je spelt het als strietwais.
ja 12 minuten blessuretijdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:17 schreef KingRoland het volgende:
JONGENS - jullie weten wat er was gebeurd bij de laatste wedstrijd van City voor het landskampioenschap he?
ik zet in ieder geval nooit tegen Ajax inquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoeveel geld moet Ajax alle onwetende betters wel niet kosten
[..]wat een rare avondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat is het dan dat ik hier doe? Ik ben alleen een beetje uit mijn nek aan het lullen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hey jij bent maar een presentator die hebben we genoeg, mensen met een mening zoals ik zijn er niet zoveel
[..]Nee. Eigenlijk niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[..]Natuurlijk niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
te lui waarschijnlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:19 schreef Shreyas het volgende:
Waarom hield Enoh in? Waarom liep hij niet tot aan de achterlijn?
Die lopen elkaar alleen maar in de weg.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:19 schreef Ferdii het volgende:
Ajax tegen dzeko, tevez en balotelli
Dat hebben ze vast nodig tegen dit Superteam
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Holy shit, hij heeft zijn hesje aangekregen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Toure.![]()
Die kan er helemaal niks van.
ja ik ben een journalist die zijn bronnen checkt jij doet maar van "do-re-mi-fa-sol weer een kutblaadje met een kutstukje volquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wat is het dan dat ik hier doe? Ik ben alleen een beetje uit mijn nek aan het lullen?
Jepquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:20 schreef Kopsterk het volgende:
De Jong speelt ook een puike wedstrijd.
groet groet de telegraafquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:20 schreef KingRoland het volgende:
BREAKING MORGEN : AJAX MAAKT CITY GENADELOOS AF
is morgen niet meer breaking hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:20 schreef KingRoland het volgende:
BREAKING MORGEN : AJAX MAAKT CITY GENADELOOS AF
Die dus voor de duidelijkheid niet gehackt is maar op journalistieke manier is verkregen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja ik ben een journalist die zijn bronnen checkt jij doet maar van "do-re-mi-fa-sol weer een kutblaadje met een kutstukje vol
En dat is alleen maar goed!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:20 schreef Sheepcidus het volgende:
Als City nou verliest gaan ze niet hun best doen voor die 3e plek.
feest vieren dat je de Europa League in magquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:20 schreef Sheepcidus het volgende:
Als City nou verliest gaan ze niet hun best doen voor die 3e plek.
daar zouden we het niet meer over hebben sjenee!! die medewerker is allang weg bij VIquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die dus voor de duidelijkheid niet gehackt is maar op journalistieke manier is verkregen.
ben geen ajax fanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
feest vieren dat je de Europa League in mag
Zie ik ook nog gebeuren ... maar 3-3 eigenlijk niet meerquote:
Dutchy.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:21 schreef tralalala het volgende:
Wat voor een tyfusmerk bal is dat zeg?
Dat is niet de goede quote, je bent gezakt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
daar zouden we het niet meer over hebben sjenee!! die medewerker is allang weg bij VI
2 keer achter elkaar, tegen madridquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:22 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Was dat een vorige championsleauge wedstrijd bij Ajax ook niet zo?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is niet de goede quote, je bent gezakt.
neequote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:22 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Mag je lang blijven hopen, gebeurd toch niet meerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:21 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
jawel hoor.
hoop vurig dat city er nog 3 inlegt
ik weet wat jij voor geluid hebtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:22 schreef xminator het volgende:
Ajax heeft echt neppe supporters. Wat een mongooltjes, sta je 3-1 voor is het zo stil.
Ja, toen 3 binnen 5 minuten ofzoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:22 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dat is zowat evenveel als wij krijgen als we de EL winnenquote:
PSV gaat daar EL winnenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan EL finale in eigen stadion?
de domheid druipt hiervan afquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:22 schreef xminator het volgende:
Ajax heeft echt neppe supporters. Wat een mongooltjes, sta je 3-1 voor is het zo stil.
Sabotage!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:22 schreef Ferdii het volgende:
[..]
goede overwinning, moet je morgen dan weer horen als PSV fan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:22 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Mag je lang blijven hopen, gebeurd toch niet meer
minimaal 80 miljoen hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Eriksen kan weer naar elke topclub in Europa.
Ze kunnen wel wat leren van de Ieren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:22 schreef xminator het volgende:
3 miljoen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat is zowat evenveel als wij krijgen als we de EL winnen.
+4 denk ik scheids omgekocht en nog een gele/rode kaart voor ajax en nog een pingelquote:
Ik wil Sierdje ook welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:24 schreef lionella het volgende:
Mancini gelooft z'n ogen niet, moet morgen bij de sheikh komen; op z'n knieen aldus Sierd
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:25 schreef Symphonic het volgende:
Nog 10 minuten billenknijpen..
Dit mogen ze niet meer weggeven
Speelt zijn beste wedstrijd vh seizoen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:24 schreef Kopsterk het volgende:
Schöne houdt zich ook aardig staande op dit niveau overigens.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:25 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Grappig hoor, Ajacieden vieren dit als de WK finale die werd gewonnen.
Laatste stuiptrekking van een team dat vroeger in Europa mee voor de dominantie zorgde.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Contractje loopt niet meer zo lang gelukkig. 2014.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Eriksen kan weer naar elke topclub in Europa.
en dan vertelt Kompany hoeveel ie verdientquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:25 schreef Adames het volgende:
Alderweireld die Kompany kan uitlachen de komende tijd
Neuh, in club in opbouwquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:25 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Laatste stuiptrekking van een team dat vroeger in Europa mee voor de dominantie zorgde.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu is hij 1.03quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:25 schreef VMSDKR het volgende:
Wat is de quotering btw? Voor als je laten we zeggen honderd eu op Ajax hebt gezet?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Contractje loopt niet meer zo lang gelukkig. 2014.
spuitelfquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:25 schreef aspirantspierbundel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Man United hebben we ook van gewonnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:25 schreef aspirantspierbundel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanksquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Nu is hij 1.03
Was 4.nogwat geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Real had ook gekundquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Man United hebben we ook van gewonnen.
Man City nu.
Dortmund kon twee kanten op.
Alleen tegen Real was drama.
Het verschil is niet zo groot met de top
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit dusquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef Adames het volgende:
Sowieso goede wedstrijd voor eigenlijk iedereen. Eriksen schoot alleen weer ouderwets slap (maar scoort wel, dus boeiend) en Sana is niks. Verder houden Moisander, Van Rhijn, Schöne en Blind zich wel heel erg goed staande
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef alors het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dreams of Pavement?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Kunstgrasquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:27 schreef Tyron het volgende:
Hoezo staat onze verdediging er kut tegen Heracles maar goed tegen City?
Beetje de Babel van City, ziet er allemaal prima uit tot ie op 30 meter van het doel komt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef KingRoland het volgende:
Nasri is echt zo een kutspeler he.
heb je al een hekel aan op het moment dat je hem een paar seconden ziet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef KingRoland het volgende:
Nasri is echt zo een kutspeler he.
Blind, Schone, Eriksen en De Jong vind ik de besten vandaag. Babel ook wel goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef Adames het volgende:
Sowieso goede wedstrijd voor eigenlijk iedereen. Eriksen schoot alleen weer ouderwets slap (maar scoort wel, dus boeiend) en Sana is niks. Verder houden Moisander, Van Rhijn, Schöne en Blind zich wel heel erg goed staande
Eriksen heeft vandaag het team op sleeptouw genomen, niets meer en niets minder.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef Adames het volgende:
ik weet niet zeker of je wel weet wat kunstgras is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:27 schreef Tyron het volgende:
Hoezo staat onze verdediging er kut tegen Heracles maar goed tegen City?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef alors het volgende:
ja wat is het nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen jammer datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
Voor Balotelli is het altijd tijd voor hakjesquote:
Klopt. En tegen een team dat op techniek en tactiek speelt komen ze te kort voor de echte top bij City.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:27 schreef GGMM het volgende:
Engeland kan er weinig van. Tactisch zijnz e zo slecht.
Altijd 11 individueel sterke spelers in het veld, en that's it
32quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:28 schreef ejfaar het volgende:
Ajax had al 27 jaar ofzo niet van een engelse club gewonnen
Ajax is die rodequote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:28 schreef Shreyas het volgende:
Waarom kan Ajax niet professioneel blijven spelen als ze voor staan?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Net of het alleen door kunstgras komt, ligt gewoon beetje aan instelling tov de tegenstanderquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik weet niet zeker of je wel weet wat kunstgras is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |