Lijkt mij dat gelijkspel het beste is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:15 schreef Caland het volgende:
Dortmund voor is toch juist slecht voor Ajax? Sierd zei goed nieuws.
Lijkt mij ook ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:15 schreef Caland het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:15 schreef Caland het volgende:
Je spelt het als strietwais.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:16 schreef Evertjan het volgende:
je kan zien dat die Schone streetwise is
Kolarov is een baas joh.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:16 schreef -Willempie- het volgende:
Goede invalbeurt tot nu toe voor Kolarov![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:17 schreef GGMM het volgende:
Het is goed voor Ajax als Dortmund een punt pakt.
Hoeveel staat het? (spioler)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door GGMM op 24-10-2012 22:17:34 ]
Alsof het iets uitmaakt. Maar inderdaad, gelijkspel is het beste, lijkt me.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:15 schreef Caland het volgende:
Ja, toen gaf die club waar ze tegen speelde het uit handen omdat ze niet meer konden degraderen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:17 schreef KingRoland het volgende:
JONGENS - jullie weten wat er was gebeurd bij de laatste wedstrijd van City voor het landskampioenschap he?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee Real moet alle punten pakkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lijkt mij dat gelijkspel het beste is.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey jij bent maar een presentator die hebben we genoeg, mensen met een mening zoals ik zijn er niet zoveelquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je spelt het als strietwais.
ja 12 minuten blessuretijdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:17 schreef KingRoland het volgende:
JONGENS - jullie weten wat er was gebeurd bij de laatste wedstrijd van City voor het landskampioenschap he?
ik zet in ieder geval nooit tegen Ajax inquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoeveel geld moet Ajax alle onwetende betters wel niet kosten
[..]wat een rare avondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat is het dan dat ik hier doe? Ik ben alleen een beetje uit mijn nek aan het lullen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hey jij bent maar een presentator die hebben we genoeg, mensen met een mening zoals ik zijn er niet zoveel
[..]Nee. Eigenlijk niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[..]Natuurlijk niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
te lui waarschijnlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:19 schreef Shreyas het volgende:
Waarom hield Enoh in? Waarom liep hij niet tot aan de achterlijn?
Die lopen elkaar alleen maar in de weg.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:19 schreef Ferdii het volgende:
Ajax tegen dzeko, tevez en balotelli
Dat hebben ze vast nodig tegen dit Superteam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |