Thanksquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Nu is hij 1.03
Was 4.nogwat geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Real had ook gekundquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Man United hebben we ook van gewonnen.
Man City nu.
Dortmund kon twee kanten op.
Alleen tegen Real was drama.
Het verschil is niet zo groot met de top
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit dusquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef Adames het volgende:
Sowieso goede wedstrijd voor eigenlijk iedereen. Eriksen schoot alleen weer ouderwets slap (maar scoort wel, dus boeiend) en Sana is niks. Verder houden Moisander, Van Rhijn, Schöne en Blind zich wel heel erg goed staande
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef alors het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef alors het volgende:
Dreams of Pavement?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Kunstgrasquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:27 schreef Tyron het volgende:
Hoezo staat onze verdediging er kut tegen Heracles maar goed tegen City?
Beetje de Babel van City, ziet er allemaal prima uit tot ie op 30 meter van het doel komt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef KingRoland het volgende:
Nasri is echt zo een kutspeler he.
heb je al een hekel aan op het moment dat je hem een paar seconden ziet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef KingRoland het volgende:
Nasri is echt zo een kutspeler he.
Blind, Schone, Eriksen en De Jong vind ik de besten vandaag. Babel ook wel goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef Adames het volgende:
Sowieso goede wedstrijd voor eigenlijk iedereen. Eriksen schoot alleen weer ouderwets slap (maar scoort wel, dus boeiend) en Sana is niks. Verder houden Moisander, Van Rhijn, Schöne en Blind zich wel heel erg goed staande
Eriksen heeft vandaag het team op sleeptouw genomen, niets meer en niets minder.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef Adames het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |