Je zult toch eerst iemand moeten vinden die bereid is weer maanden van alles op te sparen voordat ie dat kan doneren om bij jou een kind te maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
En weer een vriendin (die jonger is) en al een kind/kinderen heeft. Zegt vast niks over mij
Jullie waren een film aan het kijken, en toen begonnen jullie te friemelen etc. etc. en na de daad zei hij dat hij 3 maanden had opgespaard.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Weet je dat ik die jongen allang weer ben vergeten? Ik weet zelfs niet eens meer precies hoe het zat met dat opsparen. Dat weten jullie vast beter dan ik
Trust Steerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Weet je dat ik die jongen allang weer ben vergeten? Ik weet zelfs niet eens meer precies hoe het zat met dat opsparen. Dat weten jullie vast beter dan ik
Je vergeet nog te vermelden dat ie P. of J. heette.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
Jullie waren een film aan het kijken, en toen begonnen jullie te friemelen etc. etc. en na de daad zei hij dat hij 3 maanden had opgespaard.
Waar gaaaaaaat dit overquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jullie waren een film aan het kijken, en toen begonnen jullie te friemelen etc. etc. en na de daad zei hij dat hij 3 maanden had opgespaard.
Ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:59 schreef borisz het volgende:
EIndelijk een fatsoenlijke corner en 2-1
Vakantie, bezoek, wat, hoe?!? Whaaa!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:55 schreef Bluezz het volgende:
Breaking news : Q komt terug uit Aus
Morgenavond belt ie nog een keer met meer info over hoelaat ie zaterdag landt enzo, net met zijn vader aan de foon gehangen.
Ik voel me zo raar!
wowquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:57 schreef golfer het volgende:
We zijn nog een beetje in de war. Maar wat we er van begrepen hebben MOET ie het land verlaten.
Neem een flinke neut.quote:
Dat vermoeden wij nu wel, maar we hebben net alles via z'n Pa vernomen en die was ook wat warrig en had ook er het fijne niet van begrepen met een slechte foon-verbinding.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:20 schreef AnneX het volgende:
Neem een flinke neut.
Dat wordt de hele nacht stuiteren.
Kan het zijn dat Q gewoon de inburgeringstoets oid niet heeft gehaald?
Nogal.quote:
Ja zn vader zei zoiets als : hij MOET weg. Morgenavond horen we meer details hoelaat en vluchtnrs enzo.. en omdat het allemaal zo snel gaat denk ik dat hij door Aus zelf eruit wordt gezet omdat ie die test niet heeft gehaald... maar goed we horen het allemaal wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Neem een flinke neut.
Dat wordt de hele nacht stuiteren.
Kan het zijn dat Q gewoon de inburgeringstoets oid niet heeft gehaald?
Prachtigquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:49 schreef freecell het volgende:
Ow,hier ook nog ff hoor, voor de niet-meelezers in OUD waar het eng is
[ afbeelding ]
En ik lees nu pas een beetje terug, enorme Fnuffel voor Isa!
En ontopic: Het eten is niet te doen hierBrrrr.
Wow!! De ene zoon komt en de ander komt terugquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:55 schreef Bluezz het volgende:
Breaking news : Q komt terug uit Aus
Morgenavond belt ie nog een keer met meer info over hoelaat ie zaterdag landt enzo, net met zijn vader aan de foon gehangen.
Ik voel me zo raar!
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:17 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
![]()
oscillatieprobleem koelkast opgelost
![]()
![]()
![]()
Met behulp van een tie-wrap en een nijptangtwee nabijgelegen trillende koelbuizen tegen elkaar aan geforceerd. Trillen ze samen op dezelfde frequentie maar met faseverschil = geen piep meer.
Heerlijk McGuyveren.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:48 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien wat afleveringen Flying Doctors downloaden als hij heimwee krijgt.
Zeker weten.quote:Hij wil hier niet zijn waarschijnlijk
Ja!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:54 schreef Bluezz het volgende:
Dude lieverd, ja dat ga ik ook allemaal doen. Eigenlijk niks doen, ik weetzz wat lief.
Hij wil hier niet zijn, ik vind het ook zooo erg voor hem
Zit jij dit nu vanuit je holiday te typelen?
Anderzijds: misschien is hij veerkrachtig. Hij wil hier niet zijn, maar hij kan niet anders. Althans, voorlopig. Hij zoekt vast zijn weg (met de nadruk op zíjn, dat wel waarschijnlijk). En misschien heeft hij de laatste tijd, voor zijn examen, dit scenario toch al wel doorgenomen en is hij niet zo ontredderd als je zou denken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeker weten.
Dat is het hele dubbele. Ouders. familie die hem na letterlijk jaren niet gezien, gehoord, gesproken te hebben weer kunnen en willen zien en hij die hier helemaal niet wil zijn.
Kut-Marokkaan dat je er bent.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Anderzijds: misschien is hij veerkrachtig. Hij wil hier niet zijn, maar hij kan niet anders. Althans, voorlopig. Hij zoekt vast zijn weg (met de nadruk op zíjn, dat wel waarschijnlijk). En misschien heeft hijnde laatste tijd, voor zijn examen, dit scenario toch al wel doorgenomen en is hij niet zo ontredderd als je zou denken.
Je weet het gewoon niet. Neem het voorlopig zoals het komt, zou ik zeggen.
Maar ja, dat is makkelijk lullen vanuit een land dat met dat motto het hele leven inricht.
Ik zou dit even naar de fabrikant sturenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:17 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
![]()
oscillatieprobleem koelkast opgelost
![]()
![]()
![]()
Met behulp van een tie-wrap en een nijptangtwee nabijgelegen trillende koelbuizen tegen elkaar aan geforceerd. Trillen ze samen op dezelfde frequentie maar met faseverschil = geen piep meer.
Heerlijk McGuyveren.
Yes dat is het plan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Je weet het gewoon niet. Neem het voorlopig zoals het komt, zou ik zeggen.
Slaap lekker blijverwarde vrouw & echtgenoot.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yes dat is het plan.
Of eigenlijk is er geen plan.
Het wordt heel apart en we back off en zijn gewoon blij, dat toon ik en verder we zien wel de komende weken/maanden/jaren.
We zijn heel benieuwd wat er precies gebeurd is overigens.
Ik moet naar bed.
Kus aan mn excuusmarok
Hopelijk wel binnenkort piktures daarvan allemaal?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij gaan ook zo naar onze kamer. Morgen weer vroeg de drukte van de medina in. Schapen, stof, smalle steegjes en hobbelende handkarren volgetast met huisraad, die je van je sokken rijden. Land van tegenstellingen tussen hectisch dagleven en sprookjesachtig nachtleven.
Adieu allemaal!
Ik ook voor onszelfquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen.
Wat een nieuws Bluezz! Jammer maar ik ben superblij voor je!
Snap ik. Stiekem hoop je hier toch op. En nu hopen dat ie zich na verloop van tijd weer helemaal thuis voelt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook voor onszelf
Ik zit wel op mn werk, maar concentratie is verdomd moeilijk. Gelukkig is het rustig.
Mijn god, was dat het? Dat weet ik echt niet meerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ehhh dat weet ik nog welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Je vergeet nog te vermelden dat ie P. of J. heette.
Jullie zijn ook nog naar boven gegaan naar de slaapkamer daarvoor, niet op de bankquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mijn god, was dat het? Dat weet ik echt niet meer.
Dat wilde ik net opschrijven!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ehhh dat weet ik nog welHij heette R.!
HET IS KERSTOCHTEND MET CADEAUTJES IN DE VORM VAN EEN TERUGKERENDE Qquote:
oh comfortabel hoor!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jullie zijn ook nog naar boven gegaan naar de slaapkamer daarvoor, niet op de bank
Het boekje beter bijwerken, hè?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:50 schreef Stereotomy het volgende:
Dat was het, sorry de volgende keer zal ik het beter onthouden.
Ik weet nog niet of ik onder de indruk van zijn geheugen ben of het wat stalkerige trekjes vind vertonenquote:
ik ben vooral bang over wat steer allemaal over mij onthouden heeft...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik onder de indruk van zijn geheugen ben of het wat stalkerige trekjes vind vertonen
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik onder de indruk van zijn geheugen ben of het wat stalkerige trekjes vind vertonen
Steer kan vast wel even een boekje open doenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben vooral bang over wat steer allemaal over mij onthouden heeft...
En dan zeggen ze dat Lein wild is he Jagartrutquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben vooral bang over wat steer allemaal over mij onthouden heeft...
quote:
Ik hou mijn cheque-boekje alvast gereed.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:26 schreef borisz het volgende:
Witte rook vanuit Den Haag. Akkoord op hoofdlijnen is af. Nu naar CPB en dinsdag wordt het besproken met de fracties
Iedereen, DH, iedereenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:34 schreef Den_Haag het volgende:
Ik hou mijn cheque-boekje alvast gereed.
Hmm, eigenlijk had ik dan 'niemand, DH, niemand' moeten zeggen want ik heb ook geen chequeboekje.quote:
Klassieker:quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:44 schreef borisz het volgende:
Het grote poppenspel mag beginnen. Wie krijgt welke post. Nou de 12 ministernamen zijn eigenlijk al bekend. Bij de VVD is zelfs de indeling duidelijk, bij PVDA alleen de namen.
Vraag is nog wel wie wordt er staatssec.
Goede pizza op z'n tijd is juist lekker.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:23 schreef AnneX het volgende:
Linkje voor Steer...
http://www.nrc.nl/stevend(...)e-filosoof-ayn-rand/
en/of andere geïnteresseerden.
Mn.X zorgt voor het avondeten...pizza
inderdaad! vooral zelfgemaakt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Goede pizza op z'n tijd is juist lekker.
i.g.l.o...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Goede pizza op z'n tijd is juist lekker.
vers! met nog een heleboel insecten erin, zie ik al. Dat wordt goed wassen, of m'n vegetarische duutser ongemerkt een beetje vlees toeschuiven..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
i.g.l.o...
Verse ( gesneden) boerenkool, jagar?
of diepvries?![]()
quote:
Morgen eens op mijn gemak lezen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:23 schreef AnneX het volgende:
Linkje voor Steer...
http://www.nrc.nl/stevend(...)e-filosoof-ayn-rand/
en/of andere geïnteresseerden.
Mn.X zorgt voor het avondeten...pizza
quote:
Kijk, dat is interessanterquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:35 schreef borisz het volgende:
5 november nieuwe masterchef the professionals BBC2. 21.30.
En die zijn nog niet afgelopenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Weet je hoeveel Oktoberfesten er zijn?Het is niet de originele natuurlijk, er zijn allemaal organisaties die Oktoberfesten organiseren om het gevoel te geven van de echte. En het loopt blijkbaar..
Ik heb morgen de laatste in ieder geval. Is ook weer mooi geweest.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En die zijn nog niet afgelopen
Ik zat lekker backoffice met klussen en roosters.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:56 schreef AnneX het volgende:
Lukte het om je hoofd erbij te houden, bij de balie?
Wat zij zegtquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Hij heeft zn vader gebeld, was vrolijk![]()
, vluchtnummer bekend.
Nu nog even kijken of er wat spulletjes te regelen zijn want de kamers die zn vader over heeft zijn gewoon leeg leeg
Neem je een warme jas mee, zaterdag !?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Hij had het over dat ie een soort van 'opgepakt' zou zijn
Dat wordt shoppen zaterdagmiddagquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:17 schreef Bluezz het volgende:
In Aus is het 30 gradenHij is al gewaarschuwd, hij heeft 1 lange broek zei hij
Wie weet, als ie niet helemaal kapot is van de jetlagquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat wordt shoppen zaterdagmiddag
Oooh, is dat al weer 4 jaar geleden...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:36 schreef golfer het volgende:
Het wordt erg vroeg opstaan zaterdag-ochtend. Hij heeft dezelfde vlucht(nummer) als wij in 2008 hadden.
Waar moet ik die man van kennen?quote:
Die is toch veel te jong voor jou joh!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
Riep er iemand nieuwe knie?
Dagje met peuter T. gehad, ouders nu beneden op luchtbedje, morgen naar de Ikea.
En Taylor Swift is weer single
Yupquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die is toch veel te jong voor jou joh!
Groeit er al haar op?quote:
Oh, ze doet voor de show alsof ze 13 is?quote:
Jouw verwrongen beeld komt voort uit het gegeven dat meisjes van 13 tegenwoordig doen alsof ze 22 zijn!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:32 schreef golfer het volgende:
Oh, ze doet voor de show alsof ze 13 is?
Nouja, de uitgebreide recensies van haar laatste album 'Red' spraken inderdaad van het feit dat ze een beetje in de puberteit is blijven hangen en dat ze eens wat volwassener moet worden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, ze doet voor de show alsof ze 13 is?
Morgenochtend. Verwachte landingstijd 06:55 op Schiphol.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:55 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel!! Wanneer landt het Australische cadeautje?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Er is hier net een briesende dokter weggelopenIk denk dat die de hooivork gaat halen en op de barricade gaat springen omdat hij het totaal niet eens was met de psychologe
Hij was echt verontwaardigd vanuit zijn tenen
![]()
Ik voel me elke dag meer gewaardeerd op mijn werk
Mooi zo. En uiteindelijk bepaald niet die psychologe of je wel of niet wordt aangenomen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Er is hier net een briesende dokter weggelopenIk denk dat die de hooivork gaat halen en op de barricade gaat springen omdat hij het totaal niet eens was met de psychologe
![]()
Mijn verhaal, hij wilde weten hoe het was gegaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:40 schreef AnneX het volgende:
![]()
OK. Dat klinkt goed!
Brieste hij nav jouw verhaal of nav psycho- rapport?
Dan heb je een kogel door je hand gekregen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees hier net op een document 'gehandicapped'. Van een arts
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:32 schreef Isabeau het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:55 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel!! Wanneer landt het Australische cadeautje?Ga nu naar de Ikea voor ontbijt
Bijna in HongKongquote:Status Gepland (over 4 uur 15 minuten)
Vliegtuig Airbus A340-300 (viermotorige jet) (A343 – foto's)
Snelheid Ingediend: 404 kts (grafiek)
Afstand Rechtstreeks: 9.285 km
Die doet stiekem een cursus 'patiëntcontact' en oefent op jou het hoofdstuk 'belangstelling tonen'. Is nog niet toe aan het hoofdstuk 'luisteren naar de patiënt'.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:56 schreef Bluezz het volgende:
Hier liep er net een dok binnen de meest verstrooide (slimste) professor die je kan hebben, maakt bijna nooit oogcontact, mompelt, nou ja zo'n type.
Gaat ineens joviaal op de punt van mijn bureau zitten kijkt me recht aan en zegt : Zo Truud hoe gaat ie vandaag?
WHUT![]()
![]()
Iedereen zat met open mond verbluft te kijken.. zonder op het antwoord te wachten liep hij overigens ook meteen weer weg
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Die doet stiekem een cursus 'patiëntcontact' en oefent op jou het hoofdstuk 'belangstelling tonen'. Is nog niet toe aan het hoofdstuk 'luisteren naar de patiënt'.
[..]
Die doet stiekem een cursus 'patiëntcontact' en oefent op jou het hoofdstuk 'belangstelling tonen'. Is nog niet toe aan het hoofdstuk 'luisteren naar de patiënt'.
[..]
Tofquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef Sarabi het volgende:
Het huisje is nu echt helemaal klaar en uitgepaktzal dit weekend eens foto's maken.
Wil alleen nog wel een kast voor in de berging en een bankje voor in de hal (wie daar gaat zitten ik weet het niet, maar mooi is het wel hahaha).
en wat een nieuws Bluezz
Ik ga het proberen vast te leggen op foto en misschien film.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:19 schreef AnneX het volgende:
Starterspakketjes![]()
Razend nieuwsgierig ben ik naar jullie ontmoeting.
Zó veel ( diverse) emoties bij alle betrokkenen.
Zie edit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga het proberen vast te leggen op foto en misschien film.
En zo raak je toch weer wat van onze spullen uit de garage kwijt voor een goed doel.
Ow, zo ver ging ik niet met jaren rekenen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:31 schreef golfer het volgende:
Zonder mij was Q. nooit naar Aussie gegaan. Want ik heb hem destijds het geld voor de eerste reis geleend.
18 dagen nadat we de sleutel kregenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:19 schreef AnneX het volgende:
Goed doorgewerkt, Saar![]()
Ben benieuwd naar de foto's, bij alle kleuren die al voorbij kwamen.
Ben benieuwd naar de picjesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
18 dagen nadat we de sleutel kregen
En de kleurtjes vallen nu een stuk minder op met alle meubels enzo.
Wat allemaal een bekende namen en ik heb er zelfs een heleboel ontmoetquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik moet toch steeds maar denken aan dit topic![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Klotezooi!Weg afgesloten, uur file, brug open. Eindelijk in Rijswijk. Visagie weg, kan weer terug. Liters benzine en tijd kwijt voor niks. Kutzooi
![]()
Sjees zegquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Klotezooi!Weg afgesloten, uur file, brug open. Eindelijk in Rijswijk. Visagie weg, kan weer terug. Liters benzine en tijd kwijt voor niks. Kutzooi
![]()
Dat heb ik ook met modsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat allemaal een bekende namen en ik heb er zelfs een heleboel ontmoet
Als ik nu een topic ergens lees, ken ik 90% niet
Idem hier.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:07 schreef Isabeau het volgende:
Wat allemaal een bekende namen en ik heb er zelfs een heleboel ontmoet
Als ik nu een topic ergens lees, ken ik 90% niet
En nou maar hopen dat je niet dikker wordt en ze over een paar jaar nog passen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
LOL
Net 15 Jeans uit een faillissement getrokken, 150 Euro voor allemaal. Levi 501, CK,
Dat zijn de betere deals.
Komende jaren hoef ik geen jeans meer te kopen.
Als het een dikke ouwe grijze man was geweest niet neequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Maar om maar een Tanja Niemeijertje te doen: als ze een lelijke muts was had niemand erom gemaald![]()
![]()
![]()
![]()
lolquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:09 schreef Stereotomy het volgende:
KUN JE EEN BEETJE SLAPEN MOEDERBLOES MET ALLE SPANNINGUH ENZO?![]()
![]()
Jaa....daar staat ie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik voel me prima, ik kijk er naar uit zelfsZn vader is nogal stretssie
IK WIL EEN PAARSCHE KROKODIL![]()
Nachtbraker..quote:
Heb je hier al gekeken?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:44 schreef kanovinnie het volgende:
Morgenavond is het idee om tapas te gaan eten. Heeft iemand hier een goed idee om wat te maken?
Dadels zonder pit wellen in port, omwikkelen met spek, kort bakken, eventueel eerst vullen met amandelenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:44 schreef kanovinnie het volgende:
Morgenavond is het idee om tapas te gaan eten. Heeft iemand hier een goed idee om wat te maken?
Ja, en hier: http://www.giessenborch.com/ Staat zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je hier al gekeken?
Haha edit: hier dus http://www.tapas-recepten.nl/
Volgende maand pas heb ik een workshop tapas maken...![]()
Ja, Schiphol...
Zal wel even duren voordat we erover horen...
Mooie dag: zonnig én kkkkkoud
Thanks!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dadels zonder pit wellen in port, omwikkelen met spek, kort bakken, eventueel eerst vullen met amandelen
Kleine pittige gehaktballetjes
Octopus armen grillen
Plakjes courgette grillen, of even door ei en bloem halen en bakken
Knoflookolijven
Puntpaprikas roosteren en ontdoen van vel, vullen met feta en dan in de oven bakken
Sardientjes grillen
Plak roastbeef insmeren met wat tonijnmayonaise en oprollen en daar plakjes van snijden
Tomaten kleinsnijden met knoflook en verse kruiden, olijfolie, brood roosteren en daar tomatenmengsel op serveren.
Chorizo aan dikke plakken snijden en kort bakken.
Kipdijfiletspiesjes grillen
Tortillapuntjes
Misschien was dit hun/haar eerste en laatste klus ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het verslag gekregen van het assessmentbureau en ik lees echt een belachelijk positief verslag met een 'ongeschikt' als conclusieSerieus. En dan dus vooral op grond van mijn gebrek aan assertiviteit.
Ik zal het wel zien. Had zo graag eens een duidelijk beeld, ben misschien ook te ongeduldig. En dat staat er nou net weer niet inquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Succes B&G!!
Oh en Isa: als jij al ziet dat het een belachelijk positief rapport is, dan ziet de sollicitatiecommissie dat ookEn ik ga er van uit dat ze zelf ook best assertief en eigenwijs zijn en zich dan gewoon lekker niets van de eindconclusie aantrekken
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zal het wel zien. Had zo graag eens een duidelijk beeld, ben misschien ook te ongeduldig. En dat staat er nou net weer niet in
Nou, dan zou ik géen contact opnemen en het initiatief dáar laten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:31 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik zit er aan te denken om vandaag contact op te nemen met betreffende briesende dokter. Wat denk je? Het is wel zaterdag en hij zit natuurlijk lekker thuis en ik ben 'werk'.
Je kent jezelf toch heus welquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:45 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik heb wel een heule boel erg positieve kwaliteiten
Ik vond het allemaal wat aangedikt als ik het zo lees![]()
Maar goed, er stond ook in dat ik niet zo'n hoge eigendunk had en een onvoldoende beeld van mezelf.
ben je het daarmee eens?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:45 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, er stond ook in dat ik niet zo'n hoge eigendunk had en een onvoldoende beeld van mezelf.
Wat leuk!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:18 schreef golfer het volgende:
We zijn weer terug in Bloemendaal.
Het was een vrolijk weerzien met Q. en daarna zijn we nog doorgereden naar Utrecht om verder met hem te praten en te horen hoe de vork precies in de steel zit.
Ik heb veel foto's gemaakt en laat het aan B. over om te bepalen wat ze wel of niet daarvan voor publicatie geschikt vindt.
Je hebt mail.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat leuk!En hoe zit de vork in de steel? Mn mailadres hebben jullie toch? Ik ben superbenieuwd naar de foto's!
Niks mis met jouw kwalitieten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:45 schreef Isabeau het volgende:
Ach, ik vind mezelf niet zoveel bijzonders, dus misschien kan je dat vertalen in 'lage eigendunk'. En zij vond dat ik geen goed beeld had van mijn gebrek aan assertiviteit en dat ik meer op mijn gevoel dan op mijn ratio moet afgaan. Dus tsja, wat is geen goed beeld hebben van jezelf. Ik dacht dat dat altijd wel goed zat, maar ik had een negatiever beeld van mezelf dan hoe dat rapport mij beschrijft.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:27 schreef FutureFairytale het volgende:
ben je het daarmee eens?
Goeiemorgen! Ik werd gister maar niet moe, ging om 5 uur naar bed haha. Was bang dat t erg rustig zou worden maar t viel mee en was zelfs n leuk feestje.
Kreeg 12 flugeltjes mee naar huis, en die lust ik!
/golferopmerkingquote:
Het is gewoon een belachelijk vraag van de opdrachtgever om perse op alle onderdelen een voldoende/goede score te willen voor een positief advies. Alsof er niets te ontwikkelen mag zijn Ik zou het als selectiecommissie wel weten in zo'n geval!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het verslag gekregen van het assessmentbureau en ik lees echt een belachelijk positief verslag met een 'ongeschikt' als conclusieSerieus. En dan dus vooral op grond van mijn gebrek aan assertiviteit.
Dat was de eis naar het assessmentbureau en ik had het gevoel (!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:07 schreef TAV74 het volgende:
Het is gewoon een belachelijk vraag van de opdrachtgever om perse op alle onderdelen een voldoende/goede score te willen voor een positief advies. Alsof er niets te ontwikkelen mag zijn Ik zou het als selectiecommissie wel weten in zo'n geval!
Nou, ik timmer met je mee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was de eis naar het assessmentbureau en ik had het gevoel (!!) dat zelfs de psycholoog het daar moeilijk mee had. Vandaar ook haar dringende aanbeveling om met de sollicitatiecommissie in gesprek te gaan (dus ze adviseert mij om tegen haar advies aan hun in te gaan
).
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Matroos Hond maakt kennis met Olga de stofzuigrobot. Geniaal.
Bang is hij niet, beetje nieuwsgierig, maar erg leuk is het ook niet. Loopt er ee. Beetje omheen lopen, brengt zijn balletje
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Matroos Hond maakt kennis met Olga de stofzuigrobot. Geniaal.
Bang is hij niet, beetje nieuwsgierig, maar erg leuk is het ook niet. Loopt er ee. Beetje omheen lopen, brengt zijn balletje
Ze is rood, plat en rond, dus noemen we haar Olgaquote:
Kan ook lauw wat de courgette aangaat, niet koelkast koud.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, en hier: http://www.giessenborch.com/ Staat zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
[..]
Thanks!
Tomaten kleinsnijden met knoflook en verse kruiden, olijfolie, brood roosteren en daar
Plakjes courgette grillen, of even door ei en bloem halen en bakken
Knoflookolijven
Bij die eerste en tweede, Ik neem aan dat de courgette en brood warm opgediend dienen te worden? Of kan dat ook op koude toast? Ik moet 't namelijk morgen thuis klaarmaken en daarna naar een vriendin waar we met een groep tapas gaan eten dus de keuken daar gebruiken is het niet echt een optie.
Logischquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze is rood, plat en rond, dus noemen we haar Olga
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze is rood, plat en rond, dus noemen we haar Olga
Het lijkt ook wel een De Speld berichtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:11 schreef Vork het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ielrennen-2013.dhtml
Pinokkiois de mascotte van het WK wielrennen van volgend jaar. Dan heb je we een goed gevoel voor humor
Daarom keek ik ook bij speld en kwam dat boek tegenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het lijkt ook wel een De Speld bericht
Ziet er zeker lekker uit, gelijk maar even geprint.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:35 schreef AnneX het volgende:
Een uurtje fietsen nu de zon nog schijnt...![]()
En daana no-butter chicken http://www.kayotic.nl/blog/no-butter-chicken
omdat het zo lekker is...
Ja, dat schrijft Kay er niet altijd bij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:29 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ziet er zeker lekker uit, gelijk maar even geprint.
Wat eet je erbij?, rijst?
Naanbrood, dat is een goeie, lekker, thnx.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, dat schrijft Kay er niet altijd bij.
Zilvervliesrijst en spercieboontjes.
En naan brood van Patak om te dippen.
Dat is er éen voor P. en zijn collega'squote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb een recept bedacht en probeer of het werkt
10 grote eieren
250 gram suiker
250 gram boter
300 gram amandelmeel
Citroenrasp
Snuf zout
Vanille
100 gram amandelschaafsel
3 kleine springvormen
.
Zorg wel dat alles op kamertemp is voor je begint, dit is belangrijk
Scheidt de eieren, sla de witten stijf, met een snuf zout, zo stijf dat je hem op de kop kan houden.
Doe de eigelen met de boter en de suiker, de vanille, rasp van een citroen en de vanille ( ik gebruik zelfgemaakt vanillesiroop, je kan ook de zaadjes van 1 pod nemen.
Maak hiervan een mooie zachte creme met een mixer.
Voeg amandelmeel toe en mix het weer.
Voeg beetje bij beetje het stijfgeslagen eiwit toe en envelopeer het onder. Enveloperen is vouwen, omslaan, NIET ROEREN!
Beboter de springvormen en strooi hier het amandelschaafsel in, bakken bij 150 graden.
Na het bakken laten afkoelen en dan aan dunne ronde plakken snijden en bestrijken met een chocoladecreme, of nutella, of een abrikozenjam...
Ja, die staat hier ook regelmatig op het menu.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:35 schreef AnneX het volgende:
Een uurtje fietsen nu de zon nog schijnt...![]()
En daana no-butter chicken http://www.kayotic.nl/blog/no-butter-chicken
omdat het zo lekker is...
Drie kleintjes, 15 cm omdat ik dan verschillende kan maken en proberen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is er éen voor P. en zijn collega's
Drie springvormen? omdat je de lagen op elkaar legt met nutella etc ertussen?
Of gewoon drie stuks bakken omdat het zo lekker is?
En je hebt de hakken van Bluezz aan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die staat hier ook regelmatig op het menu.![]()
Vandaag hier een variant met prei, lente-ui, cantharellen etc op deze Surinaamse bami met garnalen.
Ja, anders kom ik niet boven de aanrecht uit.quote:
citroen en vanille wordt toch vaak aangeraden om niet samen in een recept te gebruiken?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb een recept bedacht en probeer of het werkt
10 grote eieren
250 gram suiker
250 gram boter
300 gram amandelmeel
Citroenrasp
Snuf zout
Vanille
100 gram amandelschaafsel
3 kleine springvormen
.
Zorg wel dat alles op kamertemp is voor je begint, dit is belangrijk
Scheidt de eieren, sla de witten stijf, met een snuf zout, zo stijf dat je hem op de kop kan houden.
Doe de eigelen met de boter en de suiker, de vanille, rasp van een citroen en de vanille ( ik gebruik zelfgemaakt vanillesiroop, je kan ook de zaadjes van 1 pod nemen.
Maak hiervan een mooie zachte creme met een mixer.
Voeg amandelmeel toe en mix het weer.
Voeg beetje bij beetje het stijfgeslagen eiwit toe en envelopeer het onder. Enveloperen is vouwen, omslaan, NIET ROEREN!
Beboter de springvormen en strooi hier het amandelschaafsel in, bakken bij 150 graden.
Na het bakken laten afkoelen en dan aan dunne ronde plakken snijden en bestrijken met een chocoladecreme, of nutella, of een abrikozenjam...
Die waren sowieso alleen even op de thee gekomen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:51 schreef AnneX het volgende:
Ow, mijn geplande bezoek van vanmiddag had no-butter chicken voorgezet
gekregen......![]()
Ja? Ik weet van nietsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
citroen en vanille wordt toch vaak aangeraden om niet samen in een recept te gebruiken?
Ben jij een brabander van origine? ....ik doe..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:58 schreef kaasplankje het volgende:
Ik doe vanavond een ovenschotel maken met brie, ham, aarpels, diverse groenten, witte wijn een creme fraiche.
Misschien ben je bescheiden maar dat vind ik niet hetzelfde als assertiviteit in je werk. Die mevrouw van het assessmentbureau moet waarschijnlijk negatief invullen maar wel 'aardig' dat ze zelf zegt dat ze het er niet mee eens is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, ik vind mezelf niet zoveel bijzonders, dus misschien kan je dat vertalen in 'lage eigendunk'. En zij vond dat ik geen goed beeld had van mijn gebrek aan assertiviteit en dat ik meer op mijn gevoel dan op mijn ratio moet afgaan. Dus tsja, wat is geen goed beeld hebben van jezelf. Ik dacht dat dat altijd wel goed zat, maar ik had een negatiever beeld van mezelf dan hoe dat rapport mij beschrijft.
Neen, ik ben besmet met Vlaams-Brabantse woordkeus vanwege mijn wielrenachtergrond.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:00 schreef AnneX het volgende:
Ben jij een brabander van origine? ....ik doe..
En waren jullie al naar de Marathon geweest? Of ga je nog.
Een echte rotterdamse targi-komedie.
Geen moment verveeld.![]()
Ooh, zat ze daarom emotioneel te speechen...!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:04 schreef borisz het volgende:
Ik kijk even naar de Preek van Rooie Ruth(van het CDA) wat een vreselijke preek.
Overigens in Roermond.
[ afbeelding ]
Miss Nederland 2000 Raja Moussaoui, was ook wethouder in Roermond en is de schoondochter van Jos van Rey
Ik vond hem echt ge-wel-dig!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:03 schreef kaasplankje het volgende:
Naar de Marathon moeten we nog, was ze leuk?
Oh, vandaar die kroko-tranen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:04 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Miss Nederland 2000 Raja Moussaoui, was ook wethouder in Roermond en is de schoondochter van Jos van Rey
Ja, ik twijfel nog steeds aan de echtheid, maar het lijkt wel alsof ze toch verdomde serieus zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het lijkt ook wel een De Speld bericht
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:51 schreef AnneX het volgende:
Ow, mijn geplande bezoek van vanmiddag had no-butter chicken voorgezet
gekregen......![]()
Thermo-ondergoed aanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff ik ga kouwkleumen in het bos op de Nijverdalseberg nu. Nacht van de nacht kinderwandeling had nog een heks nodigMaar het is zo koud!! Hoop dat deze heks niet bevriest
Van een beetje gluhwein of zo kan je het heerlijk warm krijgenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff ik ga kouwkleumen in het bos op de Nijverdalseberg nu. Nacht van de nacht kinderwandeling had nog een heks nodigMaar het is zo koud!! Hoop dat deze heks niet bevriest
Die video waar naar gelinkt wordt; geweldig nummer (Gravedigger song).quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:10 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Sun, kijk eens wie er op Crossing Border komt?Ben heel benieuwd
Yupquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die video waar naar gelinkt wordt; geweldig nummer (Gravedigger song).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |