Je zult toch eerst iemand moeten vinden die bereid is weer maanden van alles op te sparen voordat ie dat kan doneren om bij jou een kind te maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
En weer een vriendin (die jonger is) en al een kind/kinderen heeft. Zegt vast niks over mij
Jullie waren een film aan het kijken, en toen begonnen jullie te friemelen etc. etc. en na de daad zei hij dat hij 3 maanden had opgespaard.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Weet je dat ik die jongen allang weer ben vergeten? Ik weet zelfs niet eens meer precies hoe het zat met dat opsparen. Dat weten jullie vast beter dan ik
Trust Steerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Weet je dat ik die jongen allang weer ben vergeten? Ik weet zelfs niet eens meer precies hoe het zat met dat opsparen. Dat weten jullie vast beter dan ik
Je vergeet nog te vermelden dat ie P. of J. heette.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
Jullie waren een film aan het kijken, en toen begonnen jullie te friemelen etc. etc. en na de daad zei hij dat hij 3 maanden had opgespaard.
Waar gaaaaaaat dit overquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jullie waren een film aan het kijken, en toen begonnen jullie te friemelen etc. etc. en na de daad zei hij dat hij 3 maanden had opgespaard.
Ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:59 schreef borisz het volgende:
EIndelijk een fatsoenlijke corner en 2-1
Vakantie, bezoek, wat, hoe?!? Whaaa!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:55 schreef Bluezz het volgende:
Breaking news : Q komt terug uit Aus
Morgenavond belt ie nog een keer met meer info over hoelaat ie zaterdag landt enzo, net met zijn vader aan de foon gehangen.
Ik voel me zo raar!
wowquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:57 schreef golfer het volgende:
We zijn nog een beetje in de war. Maar wat we er van begrepen hebben MOET ie het land verlaten.
Neem een flinke neut.quote:
Dat vermoeden wij nu wel, maar we hebben net alles via z'n Pa vernomen en die was ook wat warrig en had ook er het fijne niet van begrepen met een slechte foon-verbinding.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:20 schreef AnneX het volgende:
Neem een flinke neut.
Dat wordt de hele nacht stuiteren.
Kan het zijn dat Q gewoon de inburgeringstoets oid niet heeft gehaald?
Nogal.quote:
Ja zn vader zei zoiets als : hij MOET weg. Morgenavond horen we meer details hoelaat en vluchtnrs enzo.. en omdat het allemaal zo snel gaat denk ik dat hij door Aus zelf eruit wordt gezet omdat ie die test niet heeft gehaald... maar goed we horen het allemaal wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Neem een flinke neut.
Dat wordt de hele nacht stuiteren.
Kan het zijn dat Q gewoon de inburgeringstoets oid niet heeft gehaald?
Prachtigquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:49 schreef freecell het volgende:
Ow,hier ook nog ff hoor, voor de niet-meelezers in OUD waar het eng is
[ afbeelding ]
En ik lees nu pas een beetje terug, enorme Fnuffel voor Isa!
En ontopic: Het eten is niet te doen hierBrrrr.
Wow!! De ene zoon komt en de ander komt terugquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:55 schreef Bluezz het volgende:
Breaking news : Q komt terug uit Aus
Morgenavond belt ie nog een keer met meer info over hoelaat ie zaterdag landt enzo, net met zijn vader aan de foon gehangen.
Ik voel me zo raar!
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:17 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
![]()
oscillatieprobleem koelkast opgelost
![]()
![]()
![]()
Met behulp van een tie-wrap en een nijptangtwee nabijgelegen trillende koelbuizen tegen elkaar aan geforceerd. Trillen ze samen op dezelfde frequentie maar met faseverschil = geen piep meer.
Heerlijk McGuyveren.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:48 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien wat afleveringen Flying Doctors downloaden als hij heimwee krijgt.
Zeker weten.quote:Hij wil hier niet zijn waarschijnlijk
Ja!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:54 schreef Bluezz het volgende:
Dude lieverd, ja dat ga ik ook allemaal doen. Eigenlijk niks doen, ik weetzz wat lief.
Hij wil hier niet zijn, ik vind het ook zooo erg voor hem
Zit jij dit nu vanuit je holiday te typelen?
Anderzijds: misschien is hij veerkrachtig. Hij wil hier niet zijn, maar hij kan niet anders. Althans, voorlopig. Hij zoekt vast zijn weg (met de nadruk op zíjn, dat wel waarschijnlijk). En misschien heeft hij de laatste tijd, voor zijn examen, dit scenario toch al wel doorgenomen en is hij niet zo ontredderd als je zou denken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeker weten.
Dat is het hele dubbele. Ouders. familie die hem na letterlijk jaren niet gezien, gehoord, gesproken te hebben weer kunnen en willen zien en hij die hier helemaal niet wil zijn.
Kut-Marokkaan dat je er bent.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Anderzijds: misschien is hij veerkrachtig. Hij wil hier niet zijn, maar hij kan niet anders. Althans, voorlopig. Hij zoekt vast zijn weg (met de nadruk op zíjn, dat wel waarschijnlijk). En misschien heeft hijnde laatste tijd, voor zijn examen, dit scenario toch al wel doorgenomen en is hij niet zo ontredderd als je zou denken.
Je weet het gewoon niet. Neem het voorlopig zoals het komt, zou ik zeggen.
Maar ja, dat is makkelijk lullen vanuit een land dat met dat motto het hele leven inricht.
Ik zou dit even naar de fabrikant sturenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:17 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
![]()
oscillatieprobleem koelkast opgelost
![]()
![]()
![]()
Met behulp van een tie-wrap en een nijptangtwee nabijgelegen trillende koelbuizen tegen elkaar aan geforceerd. Trillen ze samen op dezelfde frequentie maar met faseverschil = geen piep meer.
Heerlijk McGuyveren.
Yes dat is het plan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Je weet het gewoon niet. Neem het voorlopig zoals het komt, zou ik zeggen.
Slaap lekker blijverwarde vrouw & echtgenoot.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yes dat is het plan.
Of eigenlijk is er geen plan.
Het wordt heel apart en we back off en zijn gewoon blij, dat toon ik en verder we zien wel de komende weken/maanden/jaren.
We zijn heel benieuwd wat er precies gebeurd is overigens.
Ik moet naar bed.
Kus aan mn excuusmarok
Hopelijk wel binnenkort piktures daarvan allemaal?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij gaan ook zo naar onze kamer. Morgen weer vroeg de drukte van de medina in. Schapen, stof, smalle steegjes en hobbelende handkarren volgetast met huisraad, die je van je sokken rijden. Land van tegenstellingen tussen hectisch dagleven en sprookjesachtig nachtleven.
Adieu allemaal!
Ik ook voor onszelfquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen.
Wat een nieuws Bluezz! Jammer maar ik ben superblij voor je!
Snap ik. Stiekem hoop je hier toch op. En nu hopen dat ie zich na verloop van tijd weer helemaal thuis voelt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook voor onszelf
Ik zit wel op mn werk, maar concentratie is verdomd moeilijk. Gelukkig is het rustig.
Mijn god, was dat het? Dat weet ik echt niet meerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ehhh dat weet ik nog welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Je vergeet nog te vermelden dat ie P. of J. heette.
Jullie zijn ook nog naar boven gegaan naar de slaapkamer daarvoor, niet op de bankquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mijn god, was dat het? Dat weet ik echt niet meer.
Dat wilde ik net opschrijven!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ehhh dat weet ik nog welHij heette R.!
HET IS KERSTOCHTEND MET CADEAUTJES IN DE VORM VAN EEN TERUGKERENDE Qquote:
oh comfortabel hoor!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jullie zijn ook nog naar boven gegaan naar de slaapkamer daarvoor, niet op de bank
Het boekje beter bijwerken, hč?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:50 schreef Stereotomy het volgende:
Dat was het, sorry de volgende keer zal ik het beter onthouden.
Ik weet nog niet of ik onder de indruk van zijn geheugen ben of het wat stalkerige trekjes vind vertonenquote:
ik ben vooral bang over wat steer allemaal over mij onthouden heeft...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik onder de indruk van zijn geheugen ben of het wat stalkerige trekjes vind vertonen
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik onder de indruk van zijn geheugen ben of het wat stalkerige trekjes vind vertonen
Steer kan vast wel even een boekje open doenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben vooral bang over wat steer allemaal over mij onthouden heeft...
En dan zeggen ze dat Lein wild is he Jagartrutquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben vooral bang over wat steer allemaal over mij onthouden heeft...
quote:
Ik hou mijn cheque-boekje alvast gereed.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:26 schreef borisz het volgende:
Witte rook vanuit Den Haag. Akkoord op hoofdlijnen is af. Nu naar CPB en dinsdag wordt het besproken met de fracties
Iedereen, DH, iedereenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:34 schreef Den_Haag het volgende:
Ik hou mijn cheque-boekje alvast gereed.
Hmm, eigenlijk had ik dan 'niemand, DH, niemand' moeten zeggen want ik heb ook geen chequeboekje.quote:
Klassieker:quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:44 schreef borisz het volgende:
Het grote poppenspel mag beginnen. Wie krijgt welke post. Nou de 12 ministernamen zijn eigenlijk al bekend. Bij de VVD is zelfs de indeling duidelijk, bij PVDA alleen de namen.
Vraag is nog wel wie wordt er staatssec.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |