Klopt.. met spekquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Pannenkoeken zonder spek of kaas zijn sowieso geen pannenkoeken.
Ik doe dat meestal wel, klein scheutje olie door het beslag. En mijn ervaring is dat het dan minder snel aanbakt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:01 schreef Cue_ het volgende:
Maar olie IN het beslag? daar heb ik nog nooit van gehoord
Met spek en stroopquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Pannenkoeken met stroop en poedersuiker zijn HEUL wel pannenkoeken! Wanne'n onzin.
Maggi... dat dronk ik altijd rechtstreeks uit de flesquote:
Roze pannekoeken, dan kun je ze beter gelijk wegmikken. Rozequote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ooit voor iemand prinsessenpannenkoeken gebakken. Die waren roze en paars
Ontdekte laatst dat de fles Maggi houdbaar was tot september 2009. Smaakte nog prima.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maggi... dat dronk ik altijd rechtstreeks uit de fles
Nu nog wel eens.
Zelfde geldt voor roze koekenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Roze pannekoeken, dan kun je ze beter gelijk wegmikken. Roze
Houdbaarheidsdata zijn vaak ook erg overdrevenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ontdekte laatst dat de fles Maggi houdbaar was tot september 2009. Smaakte nog prima.
Barbaarquote:
Ik doe het niet, maar heb eigenlijk ook nooit aangebakken pannenkoekenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik doe dat meestal wel, klein scheutje olie door het beslag. En mijn ervaring is dat het dan minder snel aanbakt.
Natuurlijk gebruik ik dan ook nog olie in de pan zelf.
Maar het wordt geen kleffe vetbende, mocht iemand dat denken.
Hoe raak je dat kwijt op / in je pannenkoek?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:17 schreef Burdie het volgende:
Ook lekker: pannenkoek met ham, prei, asperges, ei en kruiden
Inderdaad, of met appel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Pannenkoeken met stroop en poedersuiker zijn HEUL wel pannenkoeken! Wanne'n onzin.
Tss. Als t nou over biefstuk gaat of zo.quote:
Die laat ik dan bakkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe raak je dat kwijt op / in je pannenkoek?
(ja ik ben een noob daarin)
Deze kruidenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:17 schreef Burdie het volgende:
Ham en prei gaat eerst als een soort roerbakprutje de pan in, dan het beslag er over, dan de asperges in een kringetje erop, ei in het midden breken en wat kruiden erover.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nep-maggiquote:
Dat wordt een hele dikke pannenkoek.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou mij absoluut mislukken gok ik zoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:19 schreef Burdie het volgende:
Ham en prei gaat eerst als een soort roerbakprutje de pan in, dan het beslag er over, dan de asperges in een kringetje erop, ei in het midden breken en wat kruiden erover.
mijn vermoeden ook .. zie onderstaandquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat wordt een hele dikke pannenkoek.
Daarom laat ik 'm ook zo bakkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou mij absoluut mislukken gok ik zo
Het is een pannekoek, geen frigging omelet!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:17 schreef Burdie het volgende:
Maar wel veel ingredienten.. dus niet zeurenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is een pannekoek, geen frigging omelet!
Klopt, dan had ik wel omelet met ham, prei, asperges, ei en kruiden gezegdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik houd er wel van, van die pannenkoeken waar de ingrediënten meer aan een pizza doen denken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doen dan!quote:
Heb niet de juiste ingredienten in huisquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doen dan!
Persoonlijk vind ik het erg smerig overigens
En buiten is het eng, ik begrijp het!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb niet de juiste ingredienten in huis
Echt? Heb ze wel eens, maar vind ze nou niet echt zo enorm bewonderingswaardig. Gewoon, lekker.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:27 schreef stbabylon het volgende:
De allerlekkerste pannekoek blijft toch wel de Lowlands pannekoek. Met vlag en wimpel bovenaan
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En buiten is het eng, ik begrijp het!
komt wss door de drankquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt? Heb ze wel eens, maar vind ze nou niet echt zo enorm bewonderingswaardig. Gewoon, lekker.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
te maken? is dat een beetje te doen?
dat scheelt me weer 200 euro voor een varken
Ik heb het nog nooit zelf gemaaktquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:54 schreef rival het volgende:
klinkt simpel.
Ingrediënten
Voor 500 gr. marsepein
• 250 gr. amandelen
• 250 gr. poedersuiker
• 1 eiwit
• enkele druppels citroensap
• ong. 2 eetl. water
• evt. cacaopoeder of kleurstof met een smaakje
Bereidingswijze
1. Meng alle ingredienten door elkaar.
2. Verdeel het marsepein en kleur het naar wens met een volle theelepel cacaopoeder of kleurstof.
3. Laat de marsepein verpakt in vershoudfolie 1 dag in de koelkast rijpen.
4. Verwerk de marsepein de volgende dag. Je kunt het door leuke figuurtjes te maken zo eten of als basis gebruiken voor bijvoorbeeld petit fours.
van het weekend maar eens proberen
En omgeving en de sfeer en de liefde en de vrijheid en zo.quote:
Ja dat (en bier)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En omgeving en de sfeer en de liefde en de vrijheid en zo.
Bij mij wil het nooit goed genoeg stollenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:10 schreef MissMSX het volgende:
Ook leuk om te proberen (en dat heb ik wel in huis): http://www.kookjij.nl/recept-borstplaat-1
Banaan! Dat is echt ideaal voor op/in pannekoeken idd!quote:
Aardbeien ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Banaan! Dat is echt ideaal voor op/in pannekoeken idd!
Dat klinkt als een aannemelijk obstakelquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij mij wil het nooit goed genoeg stollen
zal ik doen!!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:08 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb het nog nooit zelf gemaakt
Laat me weten hoe het je bevallen is
Ik eet geen zoete pannenkoekeeeeeeen...quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:36 schreef CherryLips het volgende:
Soms mis ik een duimpje op Fok.
Wat erg.
pannenkoeken met varkenszaad voor Angel, cumming upquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik eet geen zoete pannenkoekeeeeeeen...
Ik lust geen varkensvleeeeeees...
Ik wil je zaad niet slikkeeeeen...
Tss, vrouwen
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:36 schreef CherryLips het volgende:
Soms mis ik een duimpje op Fok.
Wat erg.
Wel zoet dan he!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
pannenkoeken met varkenszaad voor Angel, cumming up.
2 van deze drie heb ik niet gezegdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik eet geen zoete pannenkoekeeeeeeen...
Ik lust geen varkensvleeeeeees...
Ik wil je zaad niet slikkeeeeen...
Tss, vrouwen
Ik had ooit een pannenkoek met aardbeien en roomijs.quote:
O ja, onbewerkt varkensvlees.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
2 van deze drie heb ik niet gezegd
Ik ben nooit fan geweest van ijs op de pannenkoek.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had ooit een pannenkoek met aardbeien en roomijs.![]()
*kwijl opveegt*
Ewwwquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, onbewerkt varkensvlees.
En wat dat andere betreft... open wiiiide
Dus je wilt Angels zaad wel slikken?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
2 van deze drie heb ik niet gezegd
Soppen is niet jouw ding heh. :'Dquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nooit fan geweest van ijs op de pannenkoek.
Dara wordt het geheel zo soppig van
Ook mannen kunnen soppen hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Soppen is niet jouw ding heh. :'D
homozaad is niet anders dan ander zaad denk ikquote:
Ik heb kei lief zaad!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dus je wilt Angels zaad wel slikken?
Jawel, word je niet zwanger van,m want.....quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
homozaad is niet anders dan ander zaad denk ik.
Cute!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb kei lief zaad!!!
[ afbeelding ]1
Je moet ze eens zo proberen:quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Roomijs erin doen.
Dan die hete pannekoek oprollen.. en met je tong voelen hoe dat koude ijs smelt en vloeibaar wordt. Dan dat vloeibare witte spul oplikken terwijl je zachtjes aan je pannekoek knabbelt..
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel, word je niet zwanger van,m want.....
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Van die hete pannekoeken opgerold en dan met je tong net het eruitdruppelende zoete vocht oplikken en daarachter het zoutige vlees proeven. Langzaam steeds dieper in de pannekoek met je tong op zoek naar meer van dat vocht.
Je moet het er ook in klein kommetje bij krijgen, niet dat ze er 3 grote bollen op smijten en het dan voor je neus zetten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, mijn honger voor voedsel zal er niet mee gestild worden. Lust wellicht welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je moet ze eens zo proberen:
[..]
Mja. Want dan smelt dat ijs en dan sopt die pannenkoek weer zo en... blech.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet het er ook in klein kommetje bij krijgen, niet dat ze er 3 grote bollen op smijten en het dan voor je neus zetten.
Maar dan wel chocolate chip!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:58 schreef CherryLips het volgende:
Die mongolen plakken ook alles op een stokje. Met vlees.
Ze druipen wel erg.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:55 schreef Ang3l het volgende:
Van die dikke amerikaanse pancakes zijn ook wel lekker:
[ afbeelding ]
Sterren Spingen, miljoenen kijkers, Nederland is minstens net zo gekquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Amerika: Alle gekheid op een stokje.
Maar iig niet op een stokje.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sterren Spingen, miljoenen kijkers, Nederland is minstens net zo gek.
Ach, kroketten uit de muur eten, dat is lekker normaal wou je zeggen?quote:
Ja!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, kroketten uit de muur eten, dat is lekker normaal wou je zeggen?.
We zijn het gewend, ik zie er altijd wel toeristen foto's van nemenquote:
Het is me niet opgevallen dat ze er NIET zijn in het buitenaldn... maar ook nooit echt op gelet eigenlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zijn het gewend, ik zie er altijd wel toeristen foto's van nemen.
met een flik scherpe punt! Niet allee een gat in de markt!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sterren springen op een stokje?
Bel Talpa! Gat in de markt!
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zit er weer zo'n preggozoid haar facebook vol te spammen met praat over de aanstaande parasiet. Waar ik me altijd het meeste aan erger is als ze gaan lopen roepen dat het 'wondertjes' zijn.![]()
Rot op met je wonder, tis de normaalste zaak van de wereld....
Met deze aantallen kun je het inderdaad nauwelijks meer een wonder noemenquote:De afgelopen eeuw schommelde het jaarlijks aantal levendgeborenen in Nederland tussen de 160 en 210 duizend.
Mensen die blijkbaar nog seks hebben ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:35 schreef Litpho het volgende:
Iemand had Grrrrrrrr moeten waarschuwen dat er ook mensen op Facebook te vinden zijn.
Rape victims.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die blijkbaar nog seks hebben ook.
In principe? Dat is toch gewoon wetenschappelijk bewezen want het staat in de bijbel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Rape victims.
Dan is het wel een klein wondertje trouwens, want in principe kun je helemaal niet zwanger raken van verkrachting.
En zo wel dan is het de wil van God.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Rape victims.
Dan is het wel een klein wondertje trouwens, want in principe kun je helemaal niet zwanger raken van verkrachting.
Ik krijg een notificatie en ik denk 'goh, ik heb volgens mij al even niet in R&P gepost'. Maarre... Kudoos voor het vinden van die post.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je moet ze eens zo proberen:
[..]
1 op de 4 zwangschappen eindigen zonder (levend) kindje. Dat vind ik behoorlijk veel voor iets wat de normaalste zaak van de wereld is...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zit er weer zo'n preggozoid haar facebook vol te spammen met praat over de aanstaande parasiet. Waar ik me altijd het meeste aan erger is als ze gaan lopen roepen dat het 'wondertjes' zijn.![]()
Rot op met je wonder, tis de normaalste zaak van de wereld....
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik krijg een notificatie en ik denk 'goh, ik heb volgens mij al even niet in R&P gepost'. Maarre... Kudoos voor het vinden van die post.
59.999.999.999.999 op de 60 miljard zaadjes eindigt zonder uberhaupt ooit een eicel te zien. Toch een wonder dat we niet uitstervenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
1 op de 4 zwangschappen eindigen zonder (levend) kindje. Dat vind ik behoorlijk veel voor iets wat de normaalste zaak van de wereld is...
Poepen gaat bij mij 1 van de 4 keer ook niet zo soepelquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
1 op de 4 zwangschappen eindigen zonder (levend) kindje. Dat vind ik behoorlijk veel voor iets wat de normaalste zaak van de wereld is...
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Poepen gaat bij mij 1 van de 4 keer ook niet zo soepel
Meer vezels, veel meer vezels.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Poepen gaat bij mij 1 van de 4 keer ook niet zo soepel
75% kans dat het goed gaat dus. Wat een wonder!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Verschillende vrienden van me zeggen dat ze daar juist constipatie van krijgen.quote:
We lopen uit!quote:
Gelukkig is dit geen onzin.quote:
Ik vind dat we hier ook maar zwangerschapsfoto's moeten gaan posten dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
Juist, wij zijn verder, dat is alles behalve onzin.
Kan ik tegen, heb ze zelf alleen niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind dat we hier ook maar zwangerschapsfoto's moeten gaan posten dan.
Eerst maar een educatief plaatje voor de onwetenden dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:51 schreef Bengeltje het volgende:
Kan ik tegen, heb ze zelf alleen niet.
Lees en leer mensen die nog niet verder zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
Wat kan dat verschillen, bij mijn eerste was ik uiteindelijk zoals die van week 26 en bij de 2e was ik ongeveer twee x week 38.
Inderdaad, als.. blijf bij 1 en met keizersnede.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lees en leer mensen die nog niet verder zijn.
Ook één voor de aantekeningen Grrrrrrr.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:55 schreef Bengeltje het volgende:
Inderdaad, als.. blijf bij 1 en met keizersnede.Blijf je slank.
Gegeven zijn stevige postuur is het een wonder dat je überhaupt bent aangekomen de eerste keerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
Wat kan dat verschillen, bij mijn eerste was ik uiteindelijk zoals die van week 26 en bij de 2e was ik ongeveer twee x week 38.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Morgen zijn ze het allemaal weer vergeten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:58 schreef Cue_ het volgende:
helemaal vergeten iets live te zetten voor het werk. Half uur vertraging
![]()
Achja tis gebeurd, hopelijk wordt collega met storingsdienst niet gebeld door deze vertraging
Grrrrrrrr heeft toch Facebook om hem te leren over bloemetjes, bijtjes en keizersnedes?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook één voor de aantekeningen Grrrrrrr.
Dat verklaart wel dat de 2e flinker en groter is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven zijn stevige postuur is het een wonder dat je überhaupt bent aangekomen de eerste keer.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:58 schreef AirwiN het volgende:
Hier nog een foto van een litteken van een keizersnee. In een spoiler, voor de tere zieltjes onder ons.Die rode gloed er omheen is herkenbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herhaling schijnt te helpen om dingen beter te onthouden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:59 schreef Litpho het volgende:
Grrrrrrrr heeft toch Facebook om hem te leren over bloemetjes, bijtjes en keizersnedes?
Dat trekt toch wel weg, mag ik hopen? Of hebben zwangere vrouwen daar zo'n mooie beeldspraak voor?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:59 schreef Bengeltje het volgende:
Die rode gloed er omheen is herkenbaar.
Volgens de huidige aflevering van Criminal Minds is dat kenmerkend voor autisten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Herhaling schijnt te helpen om dingen beter te onthouden.
Dat verklaart wel waarom zoveel kinderen tegenwoordig gediagnosticeerd worden met autisme. Allemaal kinderen van de Teletubbiesgeneratie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:01 schreef Litpho het volgende:
Volgens de huidige aflevering van Criminal Minds is dat kenmerkend voor autisten.
NIet als ie gebeld wordtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Morgen zijn ze het allemaal weer vergeten.
Uhm bij mij is die nooit weggetrokken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat trekt toch wel weg, mag ik hopen? Of hebben zwangere vrouwen daar zo'n mooie beeldspraak voor?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:04 schreef Bengeltje het volgende:
Uhm bij mij is die nooit weggetrokken.
Na 22 uur moeten mensen thuis zitten en leuke dingen doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
NIet als ie gebeld wordt
Maar verder boeit het niet heel veel. Als het na 22.00 uur was geweest, was het irritanter geweest.
Niet in een 24 uurs bedrijfquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Na 22 uur moeten mensen thuis zitten en leuke dingen doen.
Vrouw he.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet in een 24 uurs bedrijf
maar ik was maar 10 minuten bezig
D'r gezicht is ook zwangerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst maar een educatief plaatje voor de onwetenden dan.
[ afbeelding ]
Ja, waarom heb ik Grrrrrrrrrr niet op FBquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Grrrrrrrr heeft toch Facebook om hem te leren over bloemetjes, bijtjes en keizersnedes?
Zie je die gloed?quote:
vind hem via mijquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, waarom heb ik Grrrrrrrrrr niet op FB
*stalk*quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:19 schreef rhubarbje het volgende:
vind hem via mij
ik heb alleen jullie 2 (van hier bedoel ik)
mij wou je niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vind hem via mij
ik heb alleen jullie 2 (van hier bedoel ik)
Zullen wij samen sippen en rhu d'r profiel gaan aangeven als 'unappropiate' op Facebook?quote:
ja, maar eerst de voornaam van grrrrr.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen wij samen sippen en rhu d'r profiel gaan aangeven als 'unappropiate' op Facebook?
Unappropiate nog welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen wij samen sippen en rhu d'r profiel gaan aangeven als 'unappropiate' op Facebook?
Jajajajajajajaja....quote:
Het is iets met een g en veel r'en gok ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:44 schreef Bengeltje het volgende:
ja, maar eerst de voornaam van grrrrr.
nee alleen mensen die ik echt ken en CL is er door heen gesneakt met die appquote:
Gewoon weer verwijderen dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
nee alleen mensen die ik echt ken en CL is er door heen gesneakt met die app
En dan een Project X feest organiseren bij haar thuis!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:48 schreef KomtTijd... het volgende:
Zullen we een "mensen die geweigerd zijn door Rhu"-facebookgroup oprichten?
True!quote:
Lief en ik doen braaf een spelletje Triviantquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Na 22 uur moeten mensen thuis zitten en leuke dingen doen.
Om enige verwarring te zaaien. Al valt het resultaat tegen, weet niet of het niet opvalt of dat mensen gewoon stoppen met zeuren omdat het ze geen reet boeit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:00 schreef Techno het volgende:
Waarom is je The Eraser UI nu weer weg?
TECH!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Waarom is je The Eraser UI nu weer weg?
Ja, het verwart mij ook. Hehe, ik denk dat laatste, wat dat betreft heeft het weinig zin om te veranderen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:01 schreef AirwiN het volgende:
Om enige verwarring te zaaien. Al valt het resultaat tegen, weet niet of het niet opvalt of dat mensen gewoon stoppen met zeuren omdat het ze geen reet boeit.
Engeltje!quote:
Nee, dan krijg je klappenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
One does not simply unfriend CL.
fuckbuddy?quote:
CL ook!quote:
-10 zou toepasselijker zijnquote:
Het is kattengejank.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat is het met de Muse haat hier op Fok?
Je houdt niet van falsetto's?quote:[b]Op woensdag 24 oktober 2012 23:40 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Het is kattengejank.
Kopstemgebruik.quote:
Alleen die van voor 1980 van de Bee Gees enzo.quote:
Ik heb het afgelopen week nog live mogen horen ja.quote:
Had jij wel kaartjes voor Ziggo-dome? Ik helaas niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:45 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb het afgelopen week nog live mogen horen ja.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:46 schreef Techno het volgende:
Had jij wel kaartjes voor Ziggo-dome? Ik helaas niet.
QFTquote:
Ach, het is geopend zo rond kinderbedtijd, dus de ouders hebben het nog niet gelezenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:14 schreef Cue_ het volgende:
Ouders van tegenwoordig
Het staat zowaar in OUD, maar de reacties vallen me absoluut meeWel jammer
![]()
Mbt fok alleen zekerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:24 schreef Pheno het volgende:
True. De OUD-kliek wordt nog eens verstandig.
Het zijn tegenwoordig ook de kut users van 5 jaar geleden. Je ziet wat er in deze reeks aan de hand is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:24 schreef Pheno het volgende:
True. De OUD-kliek wordt nog eens verstandig.
Ze moeten hun naam toch eer aan doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zijn tegenwoordig ook de kut users van 5 jaar geleden. Je ziet wat er in deze reeks aan de hand is.
De grootste borderliners gaan opeens kinderen werpen.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zijn tegenwoordig ook de kut users van 5 jaar geleden. Je ziet wat er in deze reeks aan de hand is.
De grootste borderliners gaan opeens kinderen werpen.
Ja, natuurlijk zijn alle kinderen engeltjes en krijgen ze echt alles dat hun hartje begeert. De kinderen hoeven tegenwoordig niet eens meer op de grond in de supermarkt te drammen! handig man, scheelt weer herrie.quote:
Als je ze niet alles geeft komt de kinderbescherming wel aan de deur kloppen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk zijn alle kinderen engeltjes en krijgen ze echt alles dat hun hartje begeert. De kinderen hoeven tegenwoordig niet eens meer op de grond in de supermarkt te drammen! handig man, scheelt weer herrie.
En vergeet het consultatiebureau niet! Die bepalen hoe je moet opvoeden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je ze niet alles geeft komt de kinderbescherming wel aan de deur kloppen.
volgens die theorie zou ik op zijn minst een heel nest moeten hebben.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zijn tegenwoordig ook de kut users van 5 jaar geleden.
Toen was je gebanned, dus kon je niet kutten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
volgens die theorie zou ik op zijn minst een heel nest moeten hebben.
Om die reden hebben wij gewoon scripts die checken op compilatie fouten. Als het niet compiled, dan wordt je commit gereject. Toegegeven, dat is makkelijker met een (script)taal zoals PHP en Python.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:56 schreef Pheno het volgende:
Fijn, mensen die dingen in svn inchecken die gewoonweg compilatiefouten geven omdat ze maar de helft inchecken. En natuurlijk beginnen die pas om half tien of zo.
Ik las CL-server.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Om die reden hebben wij gewoon scripts die checken op compilatie fouten. Als het niet compiled, dan wordt je commit gereject. Toegegeven, dat is makkelijker met een (script)taal zoals PHP en Python.
CI server niets voor jullie?
Ja, maar anders raken ze misschien hun wijzigingen kwijt!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:56 schreef Pheno het volgende:
Fijn, mensen die dingen in svn inchecken die gewoonweg compilatiefouten geven omdat ze maar de helft inchecken. En natuurlijk beginnen die pas om half tien of zo.
Hij maakt zijn eigen repo maar!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar anders raken ze misschien hun wijzigingen kwijt!
"Ik heb het niet ingechecked en nu heb ik een crash gehad en moet ik mijn workspace opnieuw inrichten en al mijn wijzigingen opnieuw aanbrengen."
'Check het dan ook in, lul!'
...3 dagen later...
'Waarom heb je code met fouten ingechecked??'
"Zodat ik niet door een crash mijn wijzigingen kwijt ben..."
Inchecken op de CL-serverquote:
Maar die ouders zijn ook zeker alweer een uur of 3 wakker, dus dat is geen excuusquote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:20 schreef Pheno het volgende:
Ach, het is geopend zo rond kinderbedtijd, dus de ouders hebben het nog niet gelezen
Hun 6-jarige kleuter moet nog aan de moedermelk. Of Nutrilon, want het is hip om zo lang mogelijk overpriced melk te kopen onder het mom dat het goed is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar die ouders zijn ook zeker alweer een uur of 3 wakker, dus dat is geen excuus
Waarom checked hij het niet in een op branch dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar anders raken ze misschien hun wijzigingen kwijt!
"Ik heb het niet ingechecked en nu heb ik een crash gehad en moet ik mijn workspace opnieuw inrichten en al mijn wijzigingen opnieuw aanbrengen."
'Check het dan ook in, lul!'
...3 dagen later...
'Waarom heb je code met fouten ingechecked??'
"Zodat ik niet door een crash mijn wijzigingen kwijt ben..."
Nee, ik heb niets te willen. Het bedrijf gebruikt svn.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
daarom moet je ook git gebruiken ipv svn.
Net alsof je nog niet geboren bent. De hele dag in een donker hol zitten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:18 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij ga ik grotendeels van de dag in het donker zitten. Op mijn plek wordt de belichtingsensor niet geraakt.. enkel wanneer ik met mijn armen ga zwaaien. Maar dat ga ik toch niet doen de hele tijd
In die reclame, een 40+ wijf, die overduidelijk al jaren met kinderen werkt en 'net leest dat kinderen bla bla bla nodig hebben' HAD JE DAT NIET AL VEEL EERDER MOETEN WETEN, HOER!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hun 6-jarige kleuter moet nog aan de moedermelk. Of Nutrilon, want het is hip om zo lang mogelijk overpriced melk te kopen onder het mom dat het goed is.
Perfect toch!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:23 schreef Godtje het volgende:
Net alsof je nog niet geboren bent. De hele dag in een donker hol zitten.
Zelfde probleem (tenzij je voor elke persoon een branch aanmaakt...)quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom checked hij het niet in een op branch dan?
Tenenkrommendquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In die reclame, een 40+ wijf, die overduidelijk al jaren met kinderen werkt en 'net leest dat kinderen bla bla bla nodig hebben' HAD JE DAT NIET AL VEEL EERDER MOETEN WETEN, HOER!
Ouders zijn gewoon laks.. ze willen zich niet eens meer inlezenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In die reclame, een 40+ wijf, die overduidelijk al jaren met kinderen werkt en 'net leest dat kinderen bla bla bla nodig hebben' HAD JE DAT NIET AL VEEL EERDER MOETEN WETEN, HOER!
Modern gedoe: CVS. Klaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb niets te willen. Het bedrijf gebruikt svn.
Hahaha ook goeiemorgen!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies. Nooit gekloot.quote:
Dat is in mijn kantoor ookquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:18 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij ga ik grotendeels van de dag in het donker zitten. Op mijn plek wordt de belichtingsensor niet geraakt.. enkel wanneer ik met mijn armen ga zwaaien. Maar dat ga ik toch niet doen de hele tijd
Hier kan je niet 'voorbij' lopen, omdat het in zo'n hoek zit met een eigen gangetjequote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:27 schreef Tally het volgende:
Dat is in mijn kantoor ook
Maar voordeel is dat ze dan wel mijn kantoor voorbij lopen
Wat is er beter aan Git dan SVN, buiten het gedecentraliseerde? En waarom dan geen DARCS of Mercurial?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
daarom moet je ook git gebruiken ipv svn.
Word je niet ook heel makkelijk slaperig als t licht uit staat?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hier kan je niet 'voorbij' lopen, omdat het in zo'n hoek zit met een eigen gangetje
Maar dat hele tijd schakelen van licht/donker is best irritant voor de ogen. Vind het donker erg fijn, maar in de winter is het net iets te...
Voortschrijdend inzicht. Ze leest ten minste nog vakliteratuur.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moedermelk is overpriced?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hun 6-jarige kleuter moet nog aan de moedermelk. Of Nutrilon, want het is hip om zo lang mogelijk overpriced melk te kopen onder het mom dat het goed is.
Die Nutrilonmeuk is al minstens 30 jaar op de marktquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voortschrijdend inzicht. Ze leest ten minste nog vakliteratuur.
Die voor 3-jarigen had je echt niet in mijn tijdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die Nutrilonmeuk is al minstens 30 jaar op de markt
Koop de filmquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:34 schreef rhubarbje het volgende:
lieve nerdherd kan iemand mij helpen?
ik heb een film gedownload en op een stickje gezet om op de tv te kijken maar hij is in het pools en ik krijg de subtitels niet werkend?
ook niet op de laptop
hoe fix ik dat?
Ook goedquote:
Heb je de .srt files erbij? (de subtitles)quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:34 schreef rhubarbje het volgende:
lieve nerdherd kan iemand mij helpen?
ik heb een film gedownload en op een stickje gezet om op de tv te kijken maar hij is in het pools en ik krijg de subtitels niet werkend?
ook niet op de laptop
hoe fix ik dat?
Dat. En check even of het geen (vob)sub (.sub/.vobsub extensie) subtitles zijn. De meeste mediaspelers en TVs kunnen die niet aan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je de .srt files erbij? (de subtitles)
ja goed! maar ik heb gister mijn enkel weer verklootquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:36 schreef MissMSX het volgende:
Hoe is het met je lies trouwens rhu?
zo'n mapje daar staat subtitles op?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je de .srt files erbij? (de subtitles)
Zondagavond op CC. Die zijn al nieuw genoeg.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een film huren... ga jij maar even snel de nieuwe South Park kijken...
je bedoelt "quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zondagavond op CC. Die zijn al nieuw genoeg.
Ik mis een sarcasme tag
Zie OP-plaatjequote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja goed! maar ik heb gister mijn enkel weer verkloot
ik ben echt gewoon een hoopje ellende
naja ik heb toch geen tijd om te sporten de komende dagen, en ik heb van die warmwordzalf er op gedaanquote:
Uit dat mapje de juiste .srt kopieren en in dezelfde map zetten als de film. Wel er voor zorgen dat ze dezelfde naam hebben.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo'n mapje daar staat subtitles op?
en ik ga hem niet huren of kopen want het is een of andere poolse niche film voor een schoolopdracht
ga hem denk ik niet eens uitkijken maar goed
ik denk dat je hem niet eens kunt vinden in de winkel.... ff bol.com checken
he! ik had geen url gemaakt! lamlullen!
maar goed het moet ook morgen afdus kopen is sowieso geen optie
Dan heb je vast wel weer iets anders onder de ledenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naja ik heb toch geen tijd om te sporten de komende dagen, en ik heb van die warmwordzalf er op gedaan
dus het zal wel weer goed komen
Linkje?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:45 schreef stbabylon het volgende:
Geiles_Madel_In_Der_Schnee.avi
Geiles_Madel_In_Der_Schnee.srt
mits avi bestand..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:45 schreef stbabylon het volgende:
Uit dat mapje de juiste .srt kopieren en in dezelfde map zetten als de film. Wel er voor zorgen dat ze dezelfde naam hebben.
Dus:
Je zag de punt niet?quote:
hmmm ze heten niet srtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uit dat mapje de juiste .srt kopieren en in dezelfde map zetten als de film. Wel er voor zorgen dat ze dezelfde naam hebben.
Dus:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan heb je vast wel weer iets anders onder de leden
Dat zegt mijn baas nu ook altijdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:47 schreef rhubarbje het volgende:
dat sporten is gewoon niet zo goed
Sinds ik ben gaan sporten (hardlopen, ongeveer 1 jaar geleden) ben ik 10 kg afgevallen. Het werkt voor mij prima, mits goede spullen (schoenen bijv.)quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat sporten is gewoon niet zo goed voor me
Maar waar ligt er sneeuw?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:48 schreef stbabylon het volgende:
Waaaaaaaaat??? Der klopte gewoon bij Schnee! Ik ben beter dan ik dacht
Jij het mijne niet?quote:
Nee, ik zag geen punt in je zin.quote:
Iig in een klein plaatsje op de grens van Alberta en Saskatchewan (Lloydminster) (wonen vrienden van mijn vriendinquote:
Even snel op en neerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:56 schreef stbabylon het volgende:
Povvedoppie, vanmiddag teamuitje en we gaan zeer ws. boogschieten. Had ik damnit eerder moeten weten, had ik mijn eigen boog meegenomen
Ja, dat zullen ze leuk vinden 'ik ben even 3~4 uur weg, maar net op tijd terug om de rest van de middag op kosten van de klant plezier te maken'...quote:
lijkt me redelijk tochquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat zullen ze leuk vinden 'ik ben even 3~4 uur weg, maar net op tijd terug om de rest van de middag op kosten van de klant plezier te maken'...
kan ook dat ze .sub zijn. (verder zelfde verhaal dan)quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmm ze heten niet srt
weet je wat, ze vallen maar dood met hun opdracht
tnx voor de hulp
Haha, begrijpelijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:54 schreef missbehavin het volgende:
Oh missIk heb me nog niet tot de video kunnen zetten. Maar ik ben het wel van plan.
Het boek kreeg ik ook de kriebels van, dus ik vrees het ergste..quote:
Geweldloze communicatiequote:
Ik ben bij een driedaagse cursus geweest over geweldloze communicatie.quote:
Ik was het op zich wel met veel dingen eens hoor, maar op sommige punten werd het mij te veel zweverig gedoe.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben bij een driedaagse cursus geweest over geweldloze communicatie.
Met van die zure vrouwen van in de 60 die er zelfs tijdens die cursus in slaagden om van alles een hoog oplopende discussie te maken
Nee niet echtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan waren het vast geen kriebels van de spanning
Uhm neequote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:15 schreef missbehavin het volgende:
Nee niet echtJij dacht dat het over 50 tinten grijs ging?
(
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |