Klopt.. met spekquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Pannenkoeken zonder spek of kaas zijn sowieso geen pannenkoeken.
Ik doe dat meestal wel, klein scheutje olie door het beslag. En mijn ervaring is dat het dan minder snel aanbakt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:01 schreef Cue_ het volgende:
Maar olie IN het beslag? daar heb ik nog nooit van gehoord
Met spek en stroopquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Pannenkoeken met stroop en poedersuiker zijn HEUL wel pannenkoeken! Wanne'n onzin.
Maggi... dat dronk ik altijd rechtstreeks uit de flesquote:
Roze pannekoeken, dan kun je ze beter gelijk wegmikken. Rozequote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ooit voor iemand prinsessenpannenkoeken gebakken. Die waren roze en paars
Ontdekte laatst dat de fles Maggi houdbaar was tot september 2009. Smaakte nog prima.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maggi... dat dronk ik altijd rechtstreeks uit de fles
Nu nog wel eens.
Zelfde geldt voor roze koekenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Roze pannekoeken, dan kun je ze beter gelijk wegmikken. Roze
Houdbaarheidsdata zijn vaak ook erg overdrevenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ontdekte laatst dat de fles Maggi houdbaar was tot september 2009. Smaakte nog prima.
Barbaarquote:
Ik doe het niet, maar heb eigenlijk ook nooit aangebakken pannenkoekenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik doe dat meestal wel, klein scheutje olie door het beslag. En mijn ervaring is dat het dan minder snel aanbakt.
Natuurlijk gebruik ik dan ook nog olie in de pan zelf.
Maar het wordt geen kleffe vetbende, mocht iemand dat denken.
Hoe raak je dat kwijt op / in je pannenkoek?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:17 schreef Burdie het volgende:
Ook lekker: pannenkoek met ham, prei, asperges, ei en kruiden
Inderdaad, of met appel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Pannenkoeken met stroop en poedersuiker zijn HEUL wel pannenkoeken! Wanne'n onzin.
Tss. Als t nou over biefstuk gaat of zo.quote:
Die laat ik dan bakkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe raak je dat kwijt op / in je pannenkoek?
(ja ik ben een noob daarin)
Deze kruidenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:17 schreef Burdie het volgende:
Ham en prei gaat eerst als een soort roerbakprutje de pan in, dan het beslag er over, dan de asperges in een kringetje erop, ei in het midden breken en wat kruiden erover.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nep-maggiquote:
Dat wordt een hele dikke pannenkoek.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou mij absoluut mislukken gok ik zoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:19 schreef Burdie het volgende:
Ham en prei gaat eerst als een soort roerbakprutje de pan in, dan het beslag er over, dan de asperges in een kringetje erop, ei in het midden breken en wat kruiden erover.
mijn vermoeden ook .. zie onderstaandquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat wordt een hele dikke pannenkoek.
Daarom laat ik 'm ook zo bakkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou mij absoluut mislukken gok ik zo
Het is een pannekoek, geen frigging omelet!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:17 schreef Burdie het volgende:
Maar wel veel ingredienten.. dus niet zeurenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is een pannekoek, geen frigging omelet!
Klopt, dan had ik wel omelet met ham, prei, asperges, ei en kruiden gezegdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik houd er wel van, van die pannenkoeken waar de ingrediënten meer aan een pizza doen denken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doen dan!quote:
Heb niet de juiste ingredienten in huisquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doen dan!
Persoonlijk vind ik het erg smerig overigens
En buiten is het eng, ik begrijp het!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb niet de juiste ingredienten in huis
Echt? Heb ze wel eens, maar vind ze nou niet echt zo enorm bewonderingswaardig. Gewoon, lekker.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:27 schreef stbabylon het volgende:
De allerlekkerste pannekoek blijft toch wel de Lowlands pannekoek. Met vlag en wimpel bovenaan
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En buiten is het eng, ik begrijp het!
komt wss door de drankquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt? Heb ze wel eens, maar vind ze nou niet echt zo enorm bewonderingswaardig. Gewoon, lekker.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
te maken? is dat een beetje te doen?
dat scheelt me weer 200 euro voor een varken
Ik heb het nog nooit zelf gemaaktquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:54 schreef rival het volgende:
klinkt simpel.
Ingrediënten
Voor 500 gr. marsepein
• 250 gr. amandelen
• 250 gr. poedersuiker
• 1 eiwit
• enkele druppels citroensap
• ong. 2 eetl. water
• evt. cacaopoeder of kleurstof met een smaakje
Bereidingswijze
1. Meng alle ingredienten door elkaar.
2. Verdeel het marsepein en kleur het naar wens met een volle theelepel cacaopoeder of kleurstof.
3. Laat de marsepein verpakt in vershoudfolie 1 dag in de koelkast rijpen.
4. Verwerk de marsepein de volgende dag. Je kunt het door leuke figuurtjes te maken zo eten of als basis gebruiken voor bijvoorbeeld petit fours.
van het weekend maar eens proberen
En omgeving en de sfeer en de liefde en de vrijheid en zo.quote:
Ja dat (en bier)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En omgeving en de sfeer en de liefde en de vrijheid en zo.
Bij mij wil het nooit goed genoeg stollenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:10 schreef MissMSX het volgende:
Ook leuk om te proberen (en dat heb ik wel in huis): http://www.kookjij.nl/recept-borstplaat-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |