Sinds september 2009 Hoezoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:17 schreef CindieY het volgende:
Sinds wanneer is de megahit Jake Bugg - Lightning bolt?
och, de OP loopt gewoon een paar dagen achterquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:17 schreef CindieY het volgende:
Sinds wanneer is de megahit Jake Bugg - Lightning bolt?
Omdat ie nog altijd in dat blokje als megahit staat, terwijl bij mijn weten dat Passenger-iets megahit is.quote:
Oh ja okquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Omdat ie nog altijd in dat blokje als megahit staat, terwijl bij mijn weten dat Passenger-iets megahit is.
Hm, wie heeft em ook alweer gemaakt? Hole zeker?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, de OP loopt gewoon een paar dagen achter
Ineens spookt een Jambers stem door m'n hoofd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
idemow wacht..ik draag nooit makeup!
en nu is het bedtijd.
trusten
Dank je, daar ging m'n drinken bijnaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ineens spookt een Jambers stem door m'n hoofd.
"Overdag is 3rdRock een hele gewone jongen, maar 's avonds ..."
Sorry.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dank je, daar ging m'n drinken bijna
nja, het is meer Theo Maassen: "Ik wilde vroeger altijd Superheld worden. overdag een anonieme sukkel, 's nachts beschermer van de stad. Dat is me iig voor de helft gelukt"quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ineens spookt een Jambers stem door m'n hoofd.
"Overdag is 3rdRock een hele gewone jongen, maar 's avonds ..."
Superheld!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, het is meer Theo Maassen: "Ik wilde vroeger altijd Superheld worden. overdag een anonieme sukkel, 's nachts beschermer van de stad. Dat is me iig voor de helft gelukt"
bijna goedquote:
Fryske Dumkesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bijna goed
maar goed. ik ga de stad beschermen. De Leeuw van Leeuwarden moet de nacht weer in om met Fryske Dumkes het geteisem de Doelesteeg uit te jagen.
slaap lekker
plop plop plopquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:36 schreef minthy het volgende:
Kijk je ook even de andere kant op, heb ik een aantal slapers gemist en is er een nieuw topic...![]()
Slaap lekker aan de slapers
Ik zou juist graag weten wat hij bedoelt, maar ik vrees dat we geen antwoord meer krijgenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:40 schreef henkde_j het volgende:
Ik wil niet weten wat je aan het doen bent wolf
Verstopte afvoer aan het ontstoppen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou juist graag weten wat hij bedoelt, maar ik vrees dat we geen antwoord meer krijgen
Oh, zo bedoelde jequote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:51 schreef wolfrolf het volgende:
Was je aan het fingerpoppen.
SOrry ik ga wel slapen
Ik vrees dat hij mijn masturbatiegedrag probeert te doorgrondenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Verstopte afvoer aan het ontstoppen?
[ afbeelding ]
Ok....tijd om te gaan slapenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij mijn masturbatiegedrag probeert te doorgronden
Slaap lekkerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:54 schreef CindieY het volgende:
Potverdorie, de radio was sneller dan ik het antwoord hier kon typen
Slapen
Yupquote:Op woensdag 24 oktober 2012 07:37 schreef wolfrolf het volgende:
HihiOp het randje!
Haaai Roel, wat is het donker buiten he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:
Wat een enthousiasmequote:
Triest gezicht altijdquote:
Ik vrees nooitquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:03 schreef minthy het volgende:
Wanneer stoppen Apple en Samsung toch eens met dat elkaar voor de rechter slepen?
Als de linker is genezen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:03 schreef minthy het volgende:
Wanneer stoppen Apple en Samsung toch eens met dat elkaar voor de rechter slepen?
Tja... De ene keer wint de een en dan weer de ander. Kost ze beide klauwen vol geld.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vrees nooit
Blijft ook mooi dat Samsung gewoon geheugenchipjes en schermen blijft leveren aan Apple
14 dagen naar Frankrijk toch?quote:
BUSTEDquote:Het is weer tijd om met alle vrouwen te strijden tegen borstkanker. We herinneren ons allemaal nog wel het spel dat we vorig jaar deden en waarbij we allemaal de kleur van onze BH of de plek waar we het liefst onze handtas lieten op Facebook postten. Vorig jaar haalde deze actie zelfs het nieuws!
Zegt tegen geen enkele man waar we dit jaar mee bezig zijn!
Dit jaar dien je de maand en de dag waarop je geboren bent te kiezen en dit bericht ALLEEN aan vrouwen door te sturen. In je status dient bv te staan:"Ik ga 21 dagen naar México".
Je geboortedag geeft aan hoeveel dagen je gaat
Geboren in Januari: México; Februari: Las Vegas, Maart: Miami; April: Dominicaanse Republiek; Mei: Frankrijk; Juni: Puerto Rico; Juli: China;Augustus: Rusland; September: York; Oktober: Jamaica; November: Canada; December: Tokyo
Speurneus, jij!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
14 dagen naar Frankrijk toch?
[..]
BUSTED
Je mag best met me mee naar Frankrijk hoor, maar net als voor Pino geldt ook voor jou dat ik in een eigen tentje wil slapenquote:
Ik werd wat achterdochtig van een aantal soortgelijke statusupdates.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Speurneus, jij!![]()
Maar hoe kom je aan dat bericht? Een van de vrouwen in je vriendenlijst ziet je aan voor meisje?
Ik zet wel een tentje voor je op hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Je mag best met me mee naar Frankrijk hoor, maar net als voor Pino geldt ook voor jou dat ik in een eigen tentje wil slapen
Nee, niet zoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zet wel een tentje voor je op hoor
Felix Meurdersquote:Radiopresentator Felix Meurders krijgt de Marconi Oeuvre Award. Aan het eind van zijn programma DeGids.fm op Radio 1 vielen Ferry de Groot, Koos Postema en Arjan Snijders de radiostudio binnen en vertelden hem het nieuws.
Postema prees Meurders om zijn brede vakmanschap: "Hij heeft verstand van muziek en is dj, maar hij presenteerde ook het politieke programma De Rode Haan." Volgens de vakjury is de 66-jarige presentator een icoon van de Nederlandse radio.
'Twee keer live'
Ferry de Groot zei dat Meurders altijd een belhamel is gebleven. Zo heeft hij ooit een keer twee live-programma's tegelijk gepresenteerd. Het ging om 'Wegens vakantie gesloten' van de VARA en 'Radio Tour de France'. De Groot: "Normaal gesproken neem je dan 'Wegens vakantie gesloten' op, maar Felix deed ze allebei tegelijkertijd." De afstand tussen de studio's was 25 meter. Meurders zei daarop: "Toen had ik nog een goede conditie."
Ook was Meurders volgens De Groot de eerste verslaggever bij de Langs de Lijn die van de UEFA een voorwaardelijke straf kreeg. Meurders had van de eindredactie de opdracht gekregen om tijdens een voetbalwedstrijd live de sfeer te verslaan. De Groot: "Dat ging zo ver dat hij na een doelpunt met degene die scoorde vanaf het doel naar de middenstip liep."
De Marconi Oeuvre Award wordt tijdens het RadioGala op donderdag 15 november uitgereikt. Eerdere winnaars van de oeuvreprijs waren onder andere: Tom Mulder, Rob Stenders, Ferry Maat, Frits Spits en Lex Harding.
hihiquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zet wel een tentje voor je op hoor
Moet jij eens raden waarop ik dit bericht tikquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Moet je je smartphone maar gebruiken
oh jij ziet dan die smileys niet? Samsungquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet jij eens raden waarop ik dit bericht tik
STFU fanboii!!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oh jij ziet dan die smileys niet? Samsung
Werksequote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:27 schreef minthy het volgende:
Op naar werk, een uur te laat. Maar goed, beter laat dan nooit![]()
LunchTim!!!!!!!1111 _____OOOOOO_______quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
Radio staat hier nu op 538![]()
Wat een drama
Het is echt een hel...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
LunchTim!!!!!!!1111 _____OOOOOO_______
LeeuWARden, ook zo'n mooie altijdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:03 schreef henkde_j het volgende:
Blijft lastig, de juiste klemtoon bij Boerakker
Dat zijn "hits".quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is echt een hel...
Ik weet dat ik regelmatig op de muziek van 3FM zeik (Snow Patrol, Coldplay, Keane en dat soort crap)... Nou dat draaien ze dus net zo veel op 538, met als nadeel dat 3FM leuke platen tussen de kutmuziek draait en 538 het voor elkaar gekregen heeft nog meer kutmuziek te vinden en die tussen de kutmuziek door hebben weten te draaien
Ik schaam mij voor het niveau van NL aangezien 538 nog steeds de hoogste luistercijfers heeftquote:
Welkom terugquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik schaam mij voor het niveau van NL aangezien 538 nog steeds de hoogste luistercijfers heeft
Maar goed, magisch genoeg werd iemand gek van 3 keer reclame per uur, dus hij staat weer op 3FM
Hoeft niet, ook bij 538 is dat schering en inslagquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:14 schreef alors het volgende:
[..]
Welkom terug![]()
![]()
![]()
Zal even een Coldplayplaatje voor je aanvragen.
Altijdquote:
Nee One Direction, maar dit is tenminste ook echt echt superzoet en boyband. Kan ik beter hebben dan die 'rock'bandjes die precies dezelfde meuk produceren, maar een beetje pochen met hun zogenaamde 'alto' image.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Jezus, wat is dit voor kindermuziek?
Hot chelle rae zeker?
Inderdaad, Simple Plan enzoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:19 schreef alors het volgende:
[..]
Nee One Direction, maar dit is tenminste ook echt echt superzoet en boyband. Kan ik beter hebben dan die 'rock'bandjes die precies dezelfde meuk produceren, maar een beetje pochen met hun zogenaamde 'alto' image.
Ik snap precies wat je bedoeltquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:19 schreef alors het volgende:
[..]
Nee One Direction, maar dit is tenminste ook echt echt superzoet en boyband. Kan ik beter hebben dan die 'rock'bandjes die precies dezelfde meuk produceren, maar een beetje pochen met hun zogenaamde 'alto' image.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:19 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Only Seven Left![]()
![]()
Mijn gezicht is nu zoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is daar mis mee??
Hee! Daar heb je dat baggernummer!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Van wie is dat nummer van Hoooooohooooo Heeeeeeyheeeeeeey in het refrein?
Andy Grammer - Keep Your Head Upquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hee! Daar heb je dat baggernummer!
Ik zou het iig niet afkorten als LSD eerder als LITSWDquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
Lucy in the Sky with Diamonds niet kennen
wat een bazenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is daar mis mee??
Je dekt je alvast in voor je volgende ban-dreiging?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:13 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi motorbloempje lieve mod jij bent echt een eindbaas mod en zo
[/slijmmodus voor geen reden]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
Halllooooooooooooooooooooooooooo wie geht's!!!!!!
Jepquote:
Ja idd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een lulverhaal, over Zaagmans
Waarom vermoed je dat?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:01 schreef 3rdRock het volgende:
vette mix: The Prodigy - Smack My Bitch Up (Noisia Remix) at MistaJam 2012-10-17 by NOISIA
vermoed dat Roos em vanavond draait.
Wel een beetje Bruce Springsteen achtigquote:
Niks mis mee imoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wel een beetje Bruce Springsteen achtig
omdat ze em net zelf tweette in t kader van wobwobwoensdagquote:
Oh op die manier. Ik volg haar niet dus dat heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat ze em net zelf tweette in t kader van wobwobwoensdag
Deze?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:16 schreef alors het volgende:
![]()
![]()
Lol, ik dacht al wtf!!!
dus niet @ dat plaatje maar @ Roos haar wraakactie op de fm
Nee. Michiel had de plaat van Sharon Doorson ingestart en toen kwam er ook spookrijder, dus Rene Passet erin en toen lulde hij echt hele vage dingen over het Assepoesterplein en dat je pech had als je daar was en dat je er uberhaupt niet had moeten zijn. En toen iets van 'groetjes van Roosmarijn'quote:
Ho, verkeerde linkje gepostquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:27 schreef alors het volgende:
[..]
Nee. Michiel had de plaat van Sharon Doorson ingestart en toen kwam er ook spookrijder, dus Rene Passet erin en toen lulde hij echt hele vage dingen over het Assepoesterplein en dat je pech had als je daar was en dat je er uberhaupt niet had moeten zijn. En toen iets van 'groetjes van Roosmarijn'Michiel zijn kop, priceless
Ja datquote:
Whaha, geweldigquote:
briljantquote:
quote:
Als wraakactie op wat?quote:
Toen jij je haar ging knippen in de studio lolllllllllllllllllllllllllquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:42% of my salary is taken by the Dutch Queen!!!!!!!
quote:isn't there any refund?
Wel slopend ben ik bangquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:
Heel dat Amsterdam Dance Event klinkt eigenlijk als een best heel erg tof festival
Opzich wel ja, maar er zullen ook zat dance-smaken tussen zitten die niet zo tof zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:
Heel dat Amsterdam Dance Event klinkt eigenlijk als een best heel erg tof festival
Hmja, dat wel. Maar dat geldt voor elk festival.quote:
Er is zoveel, dat er denk ik altijd wel iets tussen moet zitten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Opzich wel ja, maar er zullen ook zat dance-smaken tussen zitten die niet zo tof zijn.
Ik kijk elk uur, vol spanning of er wat nieuws gepost isquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:13 schreef henkde_j het volgende:
FB groep is wel echt een verrijking van je leven trouwens
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kijk elk uur, vol spanning of er wat nieuws gepost is![]()
Overigens verwacht ik wel een berichtje van jou in de groep, nav het berichtje dat 3rdRock plaatstequote:
Als groot glasafnemer krijg je zo nu en dan een extraatje. Rabbering heeft dat extraatje aan Giel gegevenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:17 schreef Paul het volgende:
Ik kijk DWDD terug en ik zie Giel met dezelfde bril als Paul Rabbering
Sinds wanneer is dat dan
Ik typte Giel, niet geil.quote:
twitter:hendriksmj twitterde op woensdag 24-10-2012 om 19:16:10Het is bijna niet te geloven. Maar de mascotte van het WK Wielrennen 2013 is ... Juist. (dank @hetiskoers) http://t.co/NLe0alh0 reageer retweet
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:42 schreef henkde_j het volgende:
twitter:hendriksmj twitterde op woensdag 24-10-2012 om 19:16:10Het is bijna niet te geloven. Maar de mascotte van het WK Wielrennen 2013 is ... Juist. (dank @hetiskoers) http://t.co/NLe0alh0 reageer retweet
Hoe is het mogelijk hequote:
DIe kan waarschijnlijk nog steeds niet geloven dat dit ontwerp er doorgekomen is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit vast een ontwerper met veel humor achter
En er ook nog een bak geld aan verdientquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
DIe kan waarschijnlijk nog steeds niet geloven dat dit ontwerp er doorgekomen is.
Ik beweer altijd bij hoog en laag dat je overal op kan dansen, maar hier weet ik 't niet opquote:
Misschien dat je een accordeon kan pakken en extreem dramatisch met grote passen over de dansvloer kan lopen op de maat van de muziek. Al trekzakkendquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik beweer altijd bij hoog en laag dat je overal op kan dansen, maar hier weet ik 't niet op
Ik ben visueel ingesteld en ik moest heel hard lachenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien dat je een accordeon kan pakken en extreem dramatisch met grote passen over de dansvloer kan lopen op de maat van de muziek. Al trekzakkend
Ghehequote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:00 schreef wolfrolf het volgende:
WAUW lol![]()
http://www.thesun.co.uk/s(...)orld-nottingham.html
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben visueel ingesteld en ik moest heel hard lachenIk zat zelf te denken aan een robot-achtige dans.
Welnee joh. Binnen de Amerikaanse hiphopdans wordt 't nog best veel gebruiktquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:03 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
De robot zou er ook nog wel op kunnen, al hebben we die geloof ik achtergelaten in de 80's
Ouch... Kinderen getraumatiseerd voor het levenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:00 schreef wolfrolf het volgende:
WAUW lol![]()
http://www.thesun.co.uk/s(...)orld-nottingham.html
Slaap lekker mopjen!quote:
Epilepsie aanval met een kikker in je shirt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik beweer altijd bij hoog en laag dat je overal op kan dansen, maar hier weet ik 't niet op
Oh, geen idee... Heb niet zoveel met dansquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welnee joh. Binnen de Amerikaanse hiphopdans wordt 't nog best veel gebruikt
Ook maar eens slapen
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Epilepsie aanval met een kikker in je shirt.
Slapen jij!quote:
Hup oogjes dichtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jaja, rustig maar, ik lig al heel braaf in bed.
Dat zal het wel weer zijn 1 of ander publiciteitsstuntje.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:00 schreef Pino112 het volgende:
Verdrietig en wellicht onverwacht nieuws: @wijnand3fm en ik hebben besloten te stoppen. Uitgebreide uitleg volgt snel. #3FM
https://twitter.com/BarendvanDeelen/statuses/261376113115287552
Weet niet wat er van waar is, maar for the record.
Zal vast stoppen met roken oid zijn
Gaat dit over die Coldplaykloon? Giel was er bij DWDD ook al lyrisch over, dus sowieso MH jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
Deze crap is zeker volgende week MH
Ja die jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:10 schreef alors het volgende:
[..]
Gaat dit over die Coldplaykloon? Giel was er bij DWDD ook al lyrisch over, dus sowieso MH ja
Welke?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:10 schreef alors het volgende:
[..]
Gaat dit over die Coldplaykloon? Giel was er bij DWDD ook al lyrisch over, dus sowieso MH ja
Oh jee dan gaat Roosmarijn als een gek snoepen natuurlijk.quote:
Goedemorgen meneer Dagoduckquote:
M'n pa is deze week nog vrijquote:
welke troep hebben we het hier over?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
Deze crap is zeker volgende week MH
Cloneplayquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
welke troep hebben we het hier over?
ah, zie ietsje lager al een link, ff doorlezen AZ.....quote:
Wat is er met AZ?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, zie ietsje lager al een link, ff doorlezen AZ.....
wat een zeiknummer.quote:
die lul leest nooit door tot het einde van de paginaquote:
Van A tot Z?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
die lul leest nooit door tot het einde van de pagina
Bij jou kan het voor een euro?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:46 schreef wolfrolf het volgende:
Maagd neuken kost 780.000 dollar
Ja. Ok.
ok sorryquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Domien, hou eens op met die goede platen
Neequote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:50 schreef Pino112 het volgende:
Alors, ga jij ook mee naar de opnames van Toppop3?,
Gezellig samen het topic volspammenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oeh gezellig dan gaan we samen niet
Jaaaaaaaaa keivetquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:58 schreef alors het volgende:
[..]
Gezellig samen het topic volspammen
Snap ik wel. 1 grote puisten en jampotbrillen parade. Die lucht!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |