Sinds september 2009 Hoezoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:17 schreef CindieY het volgende:
Sinds wanneer is de megahit Jake Bugg - Lightning bolt?
och, de OP loopt gewoon een paar dagen achterquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:17 schreef CindieY het volgende:
Sinds wanneer is de megahit Jake Bugg - Lightning bolt?
Omdat ie nog altijd in dat blokje als megahit staat, terwijl bij mijn weten dat Passenger-iets megahit is.quote:
Oh ja okquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Omdat ie nog altijd in dat blokje als megahit staat, terwijl bij mijn weten dat Passenger-iets megahit is.
Hm, wie heeft em ook alweer gemaakt? Hole zeker?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, de OP loopt gewoon een paar dagen achter
Ineens spookt een Jambers stem door m'n hoofd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
idemow wacht..ik draag nooit makeup!
en nu is het bedtijd.
trusten
Dank je, daar ging m'n drinken bijnaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ineens spookt een Jambers stem door m'n hoofd.
"Overdag is 3rdRock een hele gewone jongen, maar 's avonds ..."
Sorry.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dank je, daar ging m'n drinken bijna
nja, het is meer Theo Maassen: "Ik wilde vroeger altijd Superheld worden. overdag een anonieme sukkel, 's nachts beschermer van de stad. Dat is me iig voor de helft gelukt"quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ineens spookt een Jambers stem door m'n hoofd.
"Overdag is 3rdRock een hele gewone jongen, maar 's avonds ..."
Superheld!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, het is meer Theo Maassen: "Ik wilde vroeger altijd Superheld worden. overdag een anonieme sukkel, 's nachts beschermer van de stad. Dat is me iig voor de helft gelukt"
bijna goedquote:
Fryske Dumkesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bijna goed
maar goed. ik ga de stad beschermen. De Leeuw van Leeuwarden moet de nacht weer in om met Fryske Dumkes het geteisem de Doelesteeg uit te jagen.
slaap lekker
plop plop plopquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:36 schreef minthy het volgende:
Kijk je ook even de andere kant op, heb ik een aantal slapers gemist en is er een nieuw topic...![]()
Slaap lekker aan de slapers
Ik zou juist graag weten wat hij bedoelt, maar ik vrees dat we geen antwoord meer krijgenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:40 schreef henkde_j het volgende:
Ik wil niet weten wat je aan het doen bent wolf
Verstopte afvoer aan het ontstoppen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou juist graag weten wat hij bedoelt, maar ik vrees dat we geen antwoord meer krijgen
Oh, zo bedoelde jequote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:51 schreef wolfrolf het volgende:
Was je aan het fingerpoppen.
SOrry ik ga wel slapen
Ik vrees dat hij mijn masturbatiegedrag probeert te doorgrondenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Verstopte afvoer aan het ontstoppen?
[ afbeelding ]
Ok....tijd om te gaan slapenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij mijn masturbatiegedrag probeert te doorgronden
Slaap lekkerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:54 schreef CindieY het volgende:
Potverdorie, de radio was sneller dan ik het antwoord hier kon typen
Slapen
Yupquote:Op woensdag 24 oktober 2012 07:37 schreef wolfrolf het volgende:
HihiOp het randje!
Haaai Roel, wat is het donker buiten he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |