Sinds september 2009 Hoezoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:17 schreef CindieY het volgende:
Sinds wanneer is de megahit Jake Bugg - Lightning bolt?
och, de OP loopt gewoon een paar dagen achterquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:17 schreef CindieY het volgende:
Sinds wanneer is de megahit Jake Bugg - Lightning bolt?
Omdat ie nog altijd in dat blokje als megahit staat, terwijl bij mijn weten dat Passenger-iets megahit is.quote:
Oh ja okquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Omdat ie nog altijd in dat blokje als megahit staat, terwijl bij mijn weten dat Passenger-iets megahit is.
Hm, wie heeft em ook alweer gemaakt? Hole zeker?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, de OP loopt gewoon een paar dagen achter
Ineens spookt een Jambers stem door m'n hoofd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
idemow wacht..ik draag nooit makeup!
en nu is het bedtijd.
trusten
Dank je, daar ging m'n drinken bijnaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ineens spookt een Jambers stem door m'n hoofd.
"Overdag is 3rdRock een hele gewone jongen, maar 's avonds ..."
Sorry.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dank je, daar ging m'n drinken bijna
nja, het is meer Theo Maassen: "Ik wilde vroeger altijd Superheld worden. overdag een anonieme sukkel, 's nachts beschermer van de stad. Dat is me iig voor de helft gelukt"quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ineens spookt een Jambers stem door m'n hoofd.
"Overdag is 3rdRock een hele gewone jongen, maar 's avonds ..."
Superheld!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, het is meer Theo Maassen: "Ik wilde vroeger altijd Superheld worden. overdag een anonieme sukkel, 's nachts beschermer van de stad. Dat is me iig voor de helft gelukt"
bijna goedquote:
Fryske Dumkesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bijna goed
maar goed. ik ga de stad beschermen. De Leeuw van Leeuwarden moet de nacht weer in om met Fryske Dumkes het geteisem de Doelesteeg uit te jagen.
slaap lekker
plop plop plopquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:36 schreef minthy het volgende:
Kijk je ook even de andere kant op, heb ik een aantal slapers gemist en is er een nieuw topic...![]()
Slaap lekker aan de slapers
Ik zou juist graag weten wat hij bedoelt, maar ik vrees dat we geen antwoord meer krijgenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:40 schreef henkde_j het volgende:
Ik wil niet weten wat je aan het doen bent wolf
Verstopte afvoer aan het ontstoppen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou juist graag weten wat hij bedoelt, maar ik vrees dat we geen antwoord meer krijgen
Oh, zo bedoelde jequote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:51 schreef wolfrolf het volgende:
Was je aan het fingerpoppen.
SOrry ik ga wel slapen
Ik vrees dat hij mijn masturbatiegedrag probeert te doorgrondenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Verstopte afvoer aan het ontstoppen?
[ afbeelding ]
Ok....tijd om te gaan slapenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij mijn masturbatiegedrag probeert te doorgronden
Slaap lekkerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:54 schreef CindieY het volgende:
Potverdorie, de radio was sneller dan ik het antwoord hier kon typen
Slapen
Yupquote:Op woensdag 24 oktober 2012 07:37 schreef wolfrolf het volgende:
HihiOp het randje!
Haaai Roel, wat is het donker buiten he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:
Wat een enthousiasmequote:
Triest gezicht altijdquote:
Ik vrees nooitquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:03 schreef minthy het volgende:
Wanneer stoppen Apple en Samsung toch eens met dat elkaar voor de rechter slepen?
Als de linker is genezen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:03 schreef minthy het volgende:
Wanneer stoppen Apple en Samsung toch eens met dat elkaar voor de rechter slepen?
Tja... De ene keer wint de een en dan weer de ander. Kost ze beide klauwen vol geld.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vrees nooit
Blijft ook mooi dat Samsung gewoon geheugenchipjes en schermen blijft leveren aan Apple
14 dagen naar Frankrijk toch?quote:
BUSTEDquote:Het is weer tijd om met alle vrouwen te strijden tegen borstkanker. We herinneren ons allemaal nog wel het spel dat we vorig jaar deden en waarbij we allemaal de kleur van onze BH of de plek waar we het liefst onze handtas lieten op Facebook postten. Vorig jaar haalde deze actie zelfs het nieuws!
Zegt tegen geen enkele man waar we dit jaar mee bezig zijn!
Dit jaar dien je de maand en de dag waarop je geboren bent te kiezen en dit bericht ALLEEN aan vrouwen door te sturen. In je status dient bv te staan:"Ik ga 21 dagen naar México".
Je geboortedag geeft aan hoeveel dagen je gaat
Geboren in Januari: México; Februari: Las Vegas, Maart: Miami; April: Dominicaanse Republiek; Mei: Frankrijk; Juni: Puerto Rico; Juli: China;Augustus: Rusland; September: York; Oktober: Jamaica; November: Canada; December: Tokyo
Speurneus, jij!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
14 dagen naar Frankrijk toch?
[..]
BUSTED
Je mag best met me mee naar Frankrijk hoor, maar net als voor Pino geldt ook voor jou dat ik in een eigen tentje wil slapenquote:
Ik werd wat achterdochtig van een aantal soortgelijke statusupdates.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Speurneus, jij!![]()
Maar hoe kom je aan dat bericht? Een van de vrouwen in je vriendenlijst ziet je aan voor meisje?
Ik zet wel een tentje voor je op hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Je mag best met me mee naar Frankrijk hoor, maar net als voor Pino geldt ook voor jou dat ik in een eigen tentje wil slapen
Nee, niet zoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zet wel een tentje voor je op hoor
Felix Meurdersquote:Radiopresentator Felix Meurders krijgt de Marconi Oeuvre Award. Aan het eind van zijn programma DeGids.fm op Radio 1 vielen Ferry de Groot, Koos Postema en Arjan Snijders de radiostudio binnen en vertelden hem het nieuws.
Postema prees Meurders om zijn brede vakmanschap: "Hij heeft verstand van muziek en is dj, maar hij presenteerde ook het politieke programma De Rode Haan." Volgens de vakjury is de 66-jarige presentator een icoon van de Nederlandse radio.
'Twee keer live'
Ferry de Groot zei dat Meurders altijd een belhamel is gebleven. Zo heeft hij ooit een keer twee live-programma's tegelijk gepresenteerd. Het ging om 'Wegens vakantie gesloten' van de VARA en 'Radio Tour de France'. De Groot: "Normaal gesproken neem je dan 'Wegens vakantie gesloten' op, maar Felix deed ze allebei tegelijkertijd." De afstand tussen de studio's was 25 meter. Meurders zei daarop: "Toen had ik nog een goede conditie."
Ook was Meurders volgens De Groot de eerste verslaggever bij de Langs de Lijn die van de UEFA een voorwaardelijke straf kreeg. Meurders had van de eindredactie de opdracht gekregen om tijdens een voetbalwedstrijd live de sfeer te verslaan. De Groot: "Dat ging zo ver dat hij na een doelpunt met degene die scoorde vanaf het doel naar de middenstip liep."
De Marconi Oeuvre Award wordt tijdens het RadioGala op donderdag 15 november uitgereikt. Eerdere winnaars van de oeuvreprijs waren onder andere: Tom Mulder, Rob Stenders, Ferry Maat, Frits Spits en Lex Harding.
hihiquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zet wel een tentje voor je op hoor
Moet jij eens raden waarop ik dit bericht tikquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Moet je je smartphone maar gebruiken
oh jij ziet dan die smileys niet? Samsungquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet jij eens raden waarop ik dit bericht tik
STFU fanboii!!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oh jij ziet dan die smileys niet? Samsung
Werksequote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:27 schreef minthy het volgende:
Op naar werk, een uur te laat. Maar goed, beter laat dan nooit![]()
LunchTim!!!!!!!1111 _____OOOOOO_______quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
Radio staat hier nu op 538![]()
Wat een drama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |