Lul niet, het is oktober, het is warm genoeg om zonder jas buiten te lopen en het regent niet. Wees dankbaar.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bagger weer joh, wanneer gaat die zon weer eens schijnen? Deprimerend k*t weertje dit!
We leven niet in de Sahara.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bagger weer joh, wanneer gaat die zon weer eens schijnen? Deprimerend k*t weertje dit!
Ja de realiteit is een stuk treurigerquote:
Regent niet?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lul niet, het is oktober, het is warm genoeg om zonder jas buiten te lopen en het regent niet. Wees dankbaar.
God straft de Randstad gewoon terecht, in het oosten was het prachtig weer, zondag zonder jas met de hond in het bos gelopen, prachtig weer, zonnetje.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Regent niet?
Afgelopen weekend zou mooi worden? Het was hier 1 grote grauwe bende met regelmatig neerslag. Evenals vandaag, het miezert en het is zwaar bewolkt!
Ik zie toch echt wel mooie herfstkleuren hoor... misschien moet je eens het bos in.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ja de realiteit is een stuk treuriger80% procent van de bomen hier is gewoon lelijk vaalgroen tegen een grijze lucht.
Volgende week wéér regen, Prozactijd
Zit hier op kantoor maar als ik naar buiten kijk zie ik al een palet aan kleurenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zie toch echt wel mooie herfstkleuren hoor... misschien moet je eens het bos in.
Maandag nog met een vriendin even in de tuin gezeten, heerlijk was datquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
God straft de Randstad gewoon terecht, in het oosten was het prachtig weer, zondag zonder jas met de hond in het bos gelopen, prachtig weer, zonnetje.
Florida heeft een grote kans..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:17 schreef kepler het volgende:
Zo jammer, ik zit morgen en vrijdag in Miami, precies op het moment dat een tropische storm langs trektExtreem weer vind ik leuk, maar niet op mn vakantie
Ze voorspellen nu 15mm regen en 60 km/u wind. Niet echt een tropische storm dus, maar er is een (kleine) kans dat dat wel gaat gebeuren heb ik begrepen
Wat is ook alweer de bron van dat gifje? Ik ben 'm kwijt...quote:
Ik heb em via de Twitter van Jantje: http://forum.meteo-servic(...)g29345.html#msg29345quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wat is ook alweer de bron van dat gifje? Ik ben 'm kwijt...
De KNMI Guidance heeft het er nu ook over:quote:
Wat is het hier nog relatief rustig trouwensquote:KNMI Guidance
Achter het eerste koufront en op het tweede koufront geven de modellen een zwak neerslagsignaal. Dit is te herkennen in de waarnemingen op de Noordzee. Allemaal nog ondiepe convectie, maar wel met toppen die langzaam aan net in het ijs komen. Gezien het sterke maritieme karakter en de zakkende FZL neemt de kans op ijsaanzetting in de SC bewolking toe. Verder steeds meer SC-toppen in het ijs met mogelijk af en toe wat lichte regen. De buien op de trog zijn nog onzeker omdat alleen HiRLAM dit gebied actief laat zijn. Vrijdag overdag met name buien in de kustgebieden. Volgens NESO is er in het oosten en zuidoosten van het land zelfs kans op een vlokje natte sneeuw. In de Ardennen uiteindelijk mogelijk droge sneeuw.
Precies! Ik heb vandaag vrij genomen, zodat ik zakken met strooizout, sneeuwschuivers en een sneeuwscooter kan kopenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:50 schreef Lemans24 het volgende:
Omdat het zo onheilspellend steeds kouder wordt. Er heerst een gevoel van urgentie om je voor te bereiden ipv op FOK te gaan zitten...
Het is op heel FOK rustig, de laatste dagen!
Ik ben een schuilkelder aan het bouwen, alleen woon ik 1 hoog en hakte ik ineens in de plafondlamp van de benedenburen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! Ik heb vandaag vrij genomen, zodat ik zakken met strooizout, sneeuwschuivers en een sneeuwscooter kan kopen
Noorwegen misschienquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:13 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komend weekend
Whehehquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:13 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komend weekend
Vlieg maar snel naar het zuiden Pinoquote:
Ik kan niet vliegenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vlieg maar snel naar het zuiden Pino
...oh wacht
Beetje jammer...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben een schuilkelder aan het bouwen, alleen woon ik 1 hoog en hakte ik ineens in de plafondlamp van de benedenburen.
watquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:36 schreef minthy het volgende:
Zeg geteisem, ga eens snel terug naar het 3fm-hok
Omdat Blof. En nu genoeg offtopic vanaf mijn kantquote:
Klopt, viel me net ook opquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Het is gevoelig frisser aan het worden buiten zeg..
Maar wel zonnig, ineens!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Het is gevoelig frisser aan het worden buiten zeg..
Boven de 200 meter in Nederland.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:07 schreef WeerServies het volgende:
Sneeuwkansen voor de Benelux zijn vanaf morgenavond toch reëel. Het zal in de eerste plaats gaan om natte sneeuw, maar later is droge sneeuw zonder accumulatie in de Ardennen en boven 200 m in Nederland niet onmogelijk??
Eerste sneeuw eind oktober
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Eigenlijk is droge sneeuw ook nat.
Begin mei was het 8 graden (ok, in De Bilt 10).quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:57 schreef Resistor het volgende:
Jammer, ik had gehoopt tot 1 november in t-shirt te kunnen blijven lopen zonder het koud te krijgen.
Van 1 maart tot 1 november in t-shirt![]()
Maar helaas, het feest 'zomer' is over
5 mei was bar koud in het midden van het land. 6 mei was ik in Limburg en daar was het nóg kouder toen. Het leek wel winter!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:04 schreef Resistor het volgende:
Koud, maar zonnig en windstil? Ik loop dan rustig in een shirt. Maar zodra het minder zonnig is, en vochtig vind ik het snel koud aanvoelen.
Was in maart wel even schrikken, ik dacht dat het mooi weer was, en toen stond ik in mijn shirt de ruiten van de auto te krabben
Onder de grote rivieren helaas niet, grijze luchten weerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:22 schreef minthy het volgende:
Gevoelig kouder buiten, maar de zon schijnt uitbundig
De buien komen ook uit het noorden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:07 schreef Lemans24 het volgende:
En oostenwind, terwijl de buien uit het westen komen, het blijft iets vreemds.
Misschien zuigen die twitteraars dat wel uit hun duim. Ik geloof alleen het KNMI.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:44 schreef minthy het volgende:
Op Twitter meldingen van natte sneeuw in het zuiden en het noorden.
4 dagen geleden nog 22 graden...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:45 schreef knep het volgende:
Wat een ellende, 5 dagen geleden nog +/- 20 graden nu sneeuw
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:57 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Je kent topickwartetten niet?
Oh, dat is de kutste Kutsmiley.
Smijt met je eigen vleeswaarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:57 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Je kent topickwartetten niet?
Oh, dat is de kutste Kutsmiley.
Voor de zekerheid de ijskrabber maar weer eens opgezocht, morgen een vroege dienstquote:
Hehe dan is het wel slim ja, of anders een dekentje oid erop leggen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor de zekerheid de ijskrabber maar weer eens opgezocht, morgen een vroege dienst
Dat doe ik meestal pas na een aantal keren al vloekend de ramen ijsvrij gemaakt te hebbenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hehe dan is het wel slim ja, of anders een dekentje oid erop leggen.
Of gewoon een schuurtje bouwen, maar daar zullen je buren niet zo blij mee zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal pas na een aantal keren al vloekend de ramen ijsvrij gemaakt te hebben![]()
Of ik schop de buren eruit en parkeer m'n auto bij hun in de woonkamerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of gewoon een schuurtje bouwen, maar daar zullen je buren niet zo blij mee zijn
Midden op de weg opeens een schuurtje.
Hoogbejaarde ramt gevelquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Of ik schop de buren eruit en parkeer m'n auto bij hun in de woonkamer![]()
Gok dat we hier rond het vriespunt uit gaan komen, of het moet weer bewolkt gaan worden. Koud wel
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:18 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Hoogbejaarde ramt gevel
Zo te zien heb je het al geprobeerd.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:19 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik woon niet in Limburg en ben zeker niet hoogbejaard
Geeft niks, ik kan wat hebbenquote:
In de buurt van Limburg? Das toch al snel een uurtje of wat rijden hoorquote:
Ik verkloot niks, ik kortte alleen de quote in zodat je weet waar ik op doelquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:33 schreef minthy het volgende:
[..]
In de buurt van Limburg? Das toch al snel een uurtje of wat rijden hoor
Edit: quoteverkloter![]()
Ja, maar nu slaat mijn reactie als kut op Dirkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik verkloot niks, ik kortte alleen de quote in zodat je weet waar ik op doel
Dat is waar jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar nu slaat mijn reactie als kut op Dirk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |