Mee eens, waar is het?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als die bel niet weg is, moeten we als Fokkers hem weg gaan halen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:52 schreef endrome het volgende:
Die mevrouw Hol, het is lang geleden dat ik zo'n smerig, cynisch en sadistisch wijf heb gezien..
Mijn Jag heeft geen trekhaak, wie heeft er wel één?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Een heel naar mensquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:52 schreef marcodej het volgende:
Teringwijf "Erg hé? En dat in deze wereld!" En dan die achterbakse blik erbij.
Of een kerkklok naast de speeltuin neerzetten en de hele dag keihard gaan klingelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
vals wijf iddquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:52 schreef marcodej het volgende:
Teringwijf "Erg hé? En dat in deze wereld!" En dan die achterbakse blik erbij.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Mevrouw Hol van de glijbaan? Gvd in het olifantenverblijf in Blijdorp zeker.
hahahahahahaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef matthijst het volgende:
Ze heeft het 40 jaar gedaan, ik dacht al waar ken ik die trol van.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef Palomar het volgende:
Zou er een belletje gaan rinkelen bij mevrouw Hol?
Naar Almere?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef Specularium het volgende:
Meester Visser gaat nu beslissen dat mevrouw op de trein wordt gezet.
Dat weet De Vries wel, maar dat weet de rest niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Bitumen? Straks allemaal dooie kinderen naast dat klokkenspel
Dus belt niemand meer. Opgelostquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:55 schreef Injetta het volgende:
Ze gaan de bellen beplakken?????????
Maar dan is de hele lol van dat klokkenspel er toch af?
Purschuim. Fantastisch middel. Mijn oom gebruikte dat ook overal voor. Ook voor gaten op zolder. Totdat één dag de dakpannen van het dak pleurdenquote:
Heb je maar 1 tv ? Tablet erbij nemen zou ik zeggenquote:
Haha het is nog bezig, dus ik kijk het laatste stukjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:59 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Heb je maar 1 tv ? Tablet erbij nemen zou ik zeggen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zou echt hard wraak nemen en dat ding helemaal vol met stront smeren..
Eerder zo'n gat als Vlaardingen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Aan het accent te horen omgeving Den Haag.
Rotterdam-Hoogvlietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had hem netquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:05 schreef Jor_Dii het volgende:
https://maps.google.nl/ma(...)0.01929&z=17&iwloc=A
wat een vette site!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
http://www.svmeeuwenplaat.nl/Main/
Hij staat op de FP van de site.
vind het sws vreemd dat er een toiletjuffrouw bij een speeltuin zitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:12 schreef vuvuzela het volgende:
Is dat normaal om voor een speeltuintje entree geld te vragen?
Haags klinkt toch echt anders, dit klonk behoorlijk Rotterdams, met die natte T. Zie ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Hier bij de speeltuinen wel, in elk geval.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:12 schreef vuvuzela het volgende:
Is dat normaal om voor een speeltuintje entree geld te vragen?
want dat heb je ze allemaal zien doen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Hier bij de speeltuinen wel, in elk geval.
Speeltuinen die afgesloten kunnen worden zijn meestal een vereniging. Vaak kunnen kinderen daar lid van worden.
Vond die Hol behoorlijk grof, maar dat gezin maar jankerds. Boehoe, ik kan me niet concentreren. Nee, zeker wel met de radio aan, je facebook op je pc, een mobieltje dat elke tien minuten trilt. Nee, dat stoort natuurlijk niet, want dat is geluid waar je zelf voor kiest.
Met zoiets denk ik echt dat het irriteert omdat je je eraan gaat lopen ergeren. Je maakt je kwaad en dan hoor je het nog erger.
Een oplossing had ook kunnen zijn een gestoffeerd xylofoonstokje. Geeft een stuk minder kabaal.
ik vond d'r ook best wel eng, geen wonder dat die vent zich geïntimideerd voeldequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:24 schreef GuitarJJ het volgende:
Wat een naar mens was dat ex-bestuurslid toch. Die vrouw met die bril
Bijna net zo erg als Hoogvliet. Alleen heeft Vlaardingen nog een aardig haventje en Bas en Aad van Toor.quote:
Die had ik ook gezien, wat een figuren! "Hoe kunnen wij nou asociaal zijn, we zijn artiesten!"quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:08 schreef StephanL het volgende:
Uitzending doet het niet
Maar niet getreurd, Recht in de regio is er ook nog, met geloof het of niet de StoopjesLinkje
machinist, die hebben niet veel contact met klanten normaliterquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Als je dat al schelden vindt, ben je toch niet veel gewend. En dat voor iemand die bij de NS werkt....
Schelden, bedreigen en intimideren.....quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik moest wel lachen gisteren om het relaas van de klager dat hij door de buurt werd uitgescholden.
Dan roepen ze ""Hee, daar heb je ze" of "Jij misgunt onze kinderen hun speelplezier!"
Als je dat al schelden vindt, ben je toch niet veel gewend. En dat voor iemand die bij de NS werkt....
Ik wil hem graag terugkijken (Gisteren nog geen tijd) maar hij staat er nog steeds niet op helaasquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:08 schreef StephanL het volgende:
Uitzending doet het niet
Maar niet getreurd, Recht in de regio is er ook nog, met geloof het of niet de StoopjesLinkje
Wel op uitzending gemist gewoon hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:05 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik wil hem graag terugkijken (Gisteren nog geen tijd) maar hij staat er nog steeds niet op helaas
Ah top! Net teruggekeken. Pingelde het NRCV belletje op het einde nou expres iets langer?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wel op uitzending gemist gewoon hoor
Oh nu ineens wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wel op uitzending gemist gewoon hoor
Als je naast een speeltuin gaat wonen, dan weet je dat je overlast ondervindt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vond die overlast-klacht terecht. Kinderen houden van luide geluiden maken dus die staan er geheid regelmatig op te rammen. En dan klinkt zo'n gong vér door.
Die indruk had ik niet. Die man had vroege diensten, ik snap wel dat hij dan 's middags niet uit z'n slaap gehouden wil worden door gehamer op een gong.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je naast een speeltuin gaat wonen, dan weet je dat je overlast ondervindt.
Dat een toestel verkeerd gebruikt wordt en daarom teveel lawaai veroorzaakt, is een feit. En dat wordt nu opgelost.
Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat deze mensen zich ook storen aan schreeuwende/spelende kinderen in die speeltuin, want die kunnen ook heel wat decibellen veroorzaken.
Ik denk dat de zaak oorspronkelijk tussen mevrouw Hol en de buren ging en dan was er genoeg vuurwerk geweest. Maar mevrouw Hol verkocht de speeltuin voor de opnames begonnen en de nieuwe eigenaar vond het blijkbaar niet zo'n probleem om de buren te helpen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:11 schreef opreis het volgende:
miste een beetje vuurwerk op het eind
Volgens tvgids begint Passie in de Polder vandaag om half 10 i.p.v. half 11. Zal wel iets met RR te maken hebben denk ik, iedereen keek daarnaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:12 schreef matthijst het volgende:
En vanavond tegelijk die passie in de polder freakies op RTL4.
Lastig lastig...
Ah net zoiets als het onderwerp van vandaag dusquote:In Revu stond een artikel over de RR trouwens. Die gasten die mee willen doen aan de show tekenen dat ze ook echt mee doen. Als ze er vanaf zien terwijl er met ze gefilmd wordt kost het ze 5000 euro.
Die vrouw van die fietsenmaker had eerst geen zin meer, maar toen toch maar meegedaan
Vind ook niet heel onredelijk. Neem aan dat als ze zichzelf inzenden en de RR hier op reageert ze alsnog kunnen bedanken. Wanneer er dan daadwerkelijk tijd (en geld) ingestoken wordt en ze zijn al aan het filmen,tja. Terecht dat daarop een vergoeding staatquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:12 schreef matthijst het volgende:
In Revu stond een artikel over de RR trouwens. Die gasten die mee willen doen aan de show tekenen dat ze ook echt mee doen. Als ze er vanaf zien terwijl er met ze gefilmd wordt kost het ze 5000 euro.
Die vrouw van die fietsenmaker had eerst geen zin meer, maar toen toch maar meegedaan
Top kan ik het beide bekijken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens tvgids begint Passie in de Polder vandaag om half 10 i.p.v. half 11. Zal wel iets met RR te maken hebben denk ik, iedereen keek daarnaar.
Haha inderdaad, dit gaat mooi wordenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:19 schreef Cee het volgende:
Oh heerlijk, Samira, Shaneequa en Dani'que door de bocht.
Een operatie heeft wel wat meer voorbereiding.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Bij de tandarts moet je 24u van tevoren afbellen
Dermatoloog ook, anders gewoon betalen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Bij de tandarts moet je 24u van tevoren afbellen
quote:
Haha, ja, en eerst zet ie m uit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
Hij houdt gewoon zijn buik in de gast op de foto
Alsof ie net een goocheltruc heeft gedaan waarin ie een aardappel in advocaat heeft veranderd.quote:
hoe heet die gast dan?quote:
Erwin Kettmann, de plastisch chirurg in kwestie.quote:
heeft ook een haartransplantatie voor advocaat gedaan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Erwin Kettmann, de plastisch chirurg in kwestie.
HOLY SHIT, close-up.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:32 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Mijn B&O is zojuist kapot gegaan door het hoofd van die vriendin.
quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:33 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ik voornamelijk die vlashaar gelijk wil geven omdat ik die wijven niks gun.
Ja, dat kostte die ene voortand van die gnoom ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:33 schreef iFok. het volgende:
1.250,- is toch niks? betaal dat gewoon.
Niet als je nooit gewerkt hebt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:33 schreef iFok. het volgende:
1.250,- is toch niks? betaal dat gewoon.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dat kostte die ene voortand van die gnoom ook.
Negerin met gouden tand heeft ook nooit gewerkt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet als je nooit gewerkt hebt.
Hij heeft inderdaad een beetje zitten schroeien onder de droogkap.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:33 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ik voornamelijk die vlashaar gelijk wil geven omdat ik die wijven niks gun.
Klopt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:34 schreef iFok. het volgende:
[..]
Negerin met gouden tand heeft ook nooit gewerkt.
Ze had 2 dagen bedenktijd toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:35 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik denk dat ze een beetje overrompeld is bij die afspraak. Maar ze heeft het niet goed opgelost.
quote:
OK dan nog, je kunt toch afbellen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja dat zegt hij. Maar hoe duidelijk dat aan haar uitgelegd is is de vraag natuurlijk.
Ja iddquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:36 schreef matthijst het volgende:
Die domme kut heeft zich gewoon laten opnaaien door die 12-hoog Bijlmervriendinnetjes van d'r: "ik zeg je swa, ze kunne je NIKS MAKE hoor, wie segt je bent bij hun geweest"
In het centrum van Amsterdam?quote:
glitterhaarbandquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:36 schreef matthijst het volgende:
Heeft ze kwakkie in dr haren, wat is die glimmende troep.
Ze zegt nu dat ze dat wel geprobeerd heeft.quote:
volgens mij was je erbij of nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:36 schreef matthijst het volgende:
Die domme kut heeft zich gewoon laten opnaaien door die 12-hoog Bijlmervriendinnetjes van d'r: "ik zeg je swa, ze kunne je NIKS MAKE hoor, wie segt je bent bij hun geweest"
Je bent binnenquote:
visser gaat de liposuctie aan den lijve ondervindenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat gaat het bezoek van mr Visser hier aan veranderen?
Die trut is schimmig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:37 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, die privéklinieken zijn best schimmig soms.
Was het maar waar. "Meisje, meisje meisje, geen reden tot krijsen".quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:37 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
volgens mij was je erbij of niet
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:37 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
visser gaat de liposuctie aan den lijve ondervinden
Dat is waar. Het is een ja/nee verhaal nu. Misschien kunnen ze haar telefoonrekening checken? Of ze echt geprobeerd heeft te bellen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:37 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ze zegt nu dat ze dat wel geprobeerd heeft.
Ik weet het niet hoor, die privéklinieken zijn best schimmig soms.
Die vent is ook maar een hork hoor..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:38 schreef GrunnigsTrots het volgende:
er valt niet in discussie te gaan met zo iemand
Ken inderdaad weinig redelijke donkere mensenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:38 schreef GrunnigsTrots het volgende:
er valt niet in discussie te gaan met zo iemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |