Mee eens, waar is het?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als die bel niet weg is, moeten we als Fokkers hem weg gaan halen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:52 schreef endrome het volgende:
Die mevrouw Hol, het is lang geleden dat ik zo'n smerig, cynisch en sadistisch wijf heb gezien..
Mijn Jag heeft geen trekhaak, wie heeft er wel één?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Een heel naar mensquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:52 schreef marcodej het volgende:
Teringwijf "Erg hé? En dat in deze wereld!" En dan die achterbakse blik erbij.
Of een kerkklok naast de speeltuin neerzetten en de hele dag keihard gaan klingelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
vals wijf iddquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:52 schreef marcodej het volgende:
Teringwijf "Erg hé? En dat in deze wereld!" En dan die achterbakse blik erbij.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Mevrouw Hol van de glijbaan? Gvd in het olifantenverblijf in Blijdorp zeker.
hahahahahahaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef matthijst het volgende:
Ze heeft het 40 jaar gedaan, ik dacht al waar ken ik die trol van.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef Palomar het volgende:
Zou er een belletje gaan rinkelen bij mevrouw Hol?
Naar Almere?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef Specularium het volgende:
Meester Visser gaat nu beslissen dat mevrouw op de trein wordt gezet.
Dat weet De Vries wel, maar dat weet de rest niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Bitumen? Straks allemaal dooie kinderen naast dat klokkenspel
Dus belt niemand meer. Opgelostquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:55 schreef Injetta het volgende:
Ze gaan de bellen beplakken?????????
Maar dan is de hele lol van dat klokkenspel er toch af?
Purschuim. Fantastisch middel. Mijn oom gebruikte dat ook overal voor. Ook voor gaten op zolder. Totdat één dag de dakpannen van het dak pleurdenquote:
Heb je maar 1 tv ? Tablet erbij nemen zou ik zeggenquote:
Haha het is nog bezig, dus ik kijk het laatste stukjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:59 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Heb je maar 1 tv ? Tablet erbij nemen zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |