Skattie, die blaast altijd hoog van de toren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Zit ik me uit te sloven op een nieuw deeltje, opent die gast met die trompet er ook eentje
Het leven is zo hard/t als een E . E . . . Equote:
Zelfs in het edele Oop-topic kom je topichunters tegen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Zit ik me uit te sloven op een nieuw deeltje, opent die gast met die trompet er ook eentje
Mijn excusesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had net deze aangekliktquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, die blaast altijd hoog van de toren.
Maar wel lekkere muziek.![]()
Die is heel fraaiquote:
Ik had het vorige topic ook geopend, m'n eerste in deze reeks. Normaal let ik goed op niet de laatste poster te zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn excusesIk dacht dat je er niet aan deed
Nice one.quote:
Deze blijft het toch voor mij!quote:
Vanmiddag heb ik weer eens Bitches Brew opgezet. Toen ik dat album voor het eerst hoorde was ik er volledig ondersteboven van. Nog steeds heel mooi maar ik wilde ook nog even een wat traditionelere Miles horen, vandaar Solea.quote:
Heb gisteren toevallig net weer het album Kind of Blue naar m'n player in de auto geupload.quote:
Dat was altijd mijn favorietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb gisteren toevallig net weer het album Kind of Blue naar m'n player in de auto geupload.
Blijft outstanding!
Nee, PB is een jazzpoes.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:09 schreef beequeen het volgende:
Laat ik nou toch altijd gedacht hebben dat PB van de leverworst en andere cruditeiten was.
Dat was een leuke typo PBtjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb gisteren toevallig net weer het album Kind of Blue naar m'n player in de auto geupload.
Blijft outstanding!
Hahaha Ik heb een hoop verborgen kantenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:09 schreef beequeen het volgende:
Laat ik nou toch altijd gedacht hebben dat PB van de leverworst en andere cruditeiten was.
Welke?quote:
Dat weet ik en daarom weet ik ook dat je die ouwe dagelijks in de zeik neemt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Hahaha Ik heb een hoop verborgen kanten
Nee hoor, dat zie je dus echt verkeerd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik en daarom weet ik ook dat je die ouwe dagelijks in de zeik neemt.
Ik denk dat Oop het voetbalgeweld lekker vanuit bed volgt, met zijn belletje op het nachtkastje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar opa is opgezet en opgeblazen en heeft daarom de stream afgezet en het vermaak afgeblazen?
Het zou me verbazen als hij een tv in z'n slaapkamer zou hebben. Als dat zo was zou hij volgens mij sowieso z'n nest niet meer uitkomen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat Oop het voetbalgeweld lekker vanuit bed volgt, met zijn belletje op het nachtkastje.
Vast wel, hou de schijn maar op hoor. Mij zal het een hoef roesten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee hoor, dat zie je dus echt verkeerd.
Oeh, da's in Montreux hè? Naar dat concert kijk ik nooit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vast wel, hou de schijn maar op hoor. Mij zal het een hoef roesten.
Ik sluit af met Nina.
Ik weet het en ook de reden. Maar ondanks alles zo mooi.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Oeh, da's in Montreux hè? Naar dat concert kijk ik nooit.
Nouuuu, ik denk dat ook vaak hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zie je dus echt verkeerd.
Ik ben sowieso geen fan van Nina. geef mij Sassy maar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oeh, da's in Montreux hè? Naar dat concert kijk ik nooit.
Deze vind ik prachtigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het en ook de reden. Maar ondanks alles zo mooi.
Sarah is geweldig maar onmogelijk met Nina te vergelijken. Nina is geen jazz-zangeres.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen fan van Nina. geef mij Sassy maar.
De één ligt mij lekker in het gehoor, de ander niet. Da's de beste vergelijking die je kunt maken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:30 schreef beequeen het volgende:
WTF, Sarah Vaughan vergelijken met Nina Simone. Appels met peren.
Mijn ouders hadden een hekel aan Nina Simone. Die hadden weinig op met de black-empowerment.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef pullup het volgende:
Dit was al een van mijn favorieten sinds ik heel klein was.
Mijn ouders hadden niet veel platen maar wel smaak gelukkig.
Indrukwekkend. Music keeps me alive.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze vind ik prachtig
Daar heb ik je al eens een stukje van laten zien. Toen dacht jij dat ze iets gebruikt had. In de volledige clip vertelt ze aan het hoe het echt zit, dat er soms iets bijzonders kan gebeuren als je voor publiek muziek maakt.
Moet je je voorstellen dat in het grootste gedeelte van het muzikaalste land van Afrika, waar het leven bijna draait om muziek, muziek maken en luisteren nu verboden is. Arm Maliquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Indrukwekkend. Music keeps me alive.
Deze is idd prachtigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef pullup het volgende:
Wat ben ik blij met een pa als bassist die van jazz houdt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn ouders hadden een hekel aan Nina Simone. Die hadden weinig op met de black-empowerment.
Daar wordt nog veel over gediscussieerd. Het grappige is altijd dat de meeste grootheden er grondig de pest aan hadden/hebben om qua muziek in kadertjes te worden gerangschikt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sarah is geweldig maar onmogelijk met Nina te vergelijken. Nina is geen jazz-zangeres.
Ik zit alleen maar te genieten. Thanx guys.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef pullup het volgende:
Dit was al een van mijn favorieten sinds ik heel klein was.
Ik noem haar ook wel een ordinaire cover-artieste. Ze heeft héél veel covers gezongen maar kon als geen ander een nummer eigen maken, alsof ze het net zelf geschreven had.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar wordt nog veel over gediscussieerd. Het grappige is altijd dat de meeste grootheden er grondig de pest aan hadden/hebben om qua muziek in kadertjes te worden gerangschikt.
Geniaal is deze weer.quote:
Thanx Scrut. Fijne avond allemaal.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx Scrut. Fijne avond allemaal.
klassiekerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef pullup het volgende:
Ik draai tegenwoordig meer obscure reggae dan jazz.
Het Sinatra-effect.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik noem haar ook wel een ordinaire cover-artieste. Ze heeft héél veel covers gezongen maar kon als geen ander een nummer eigen maken, alsof ze het net zelf geschreven had.
Jij moet echt eens met Oop gaan praten. De kans is groot dat hij je aardig gaat vinden.quote:
Mijn muiziekkeuze kan per dag en omstandigheid verschillenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zit momenteel meer in m'n Afrobeat-periode eigenlijk. Onlangs nog o.a. Tony Allen gezien![]()
Jack White is geniaal, echt, als Oop daarvan houdt dan heeft ie er kijk opquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij moet echt eens met Oop gaan praten. De kans is groot dat hij je aardig gaat vinden.
Zullen we trouwens nog eens een balletje opgooien bij Vlemmix: jij de Gibson Les Paul, ik de oranje Porsche?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Jack White is geniaal, echt, als Oop daarvan houdt dan heeft ie er kijk op
De basis van alle muziek? Oma kan mooi zingen maar om nou te zeggen ...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn muiziekkeuze kan per dag en omstandigheid verschillen
Vandaag ben ik teruggeweest bij de basis van alle muziek.
Ik doelde eigenlijk meer op Bachquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De basis van alle muziek? Oma kan mooi zingen maar om nou te zeggen ...
Ik wilde eigenlijk de Strat, maar die LP mag ook. Ik heb trouwens echt geboden op die Strat maar daar heb ik nooit meer wat van gehoordquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zullen we trouwens nog eens een balletje opgooien bij Vlemmix: jij de Gibson Les Paul, ik de oranje Porsche?
De muziekgeschiedenis is grofweg in twee periodes te verdelen: voor Bach en na Bach, heeft een autoriteit op muziekgebied weleens gezegd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Mwah, de basis van alle muziek zou ik toch bij de oermens in Afrika zoeken. Helaas hebben die nooit cd's uitgebracht.
Gelukkig hebben we van die mensen uit Afrika de;quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Mwah, de basis van alle muziek zou ik toch bij de oermens in Afrika zoeken. Helaas hebben die nooit cd's uitgebracht.
Ik heb hem via zijn Hyves nog een paar keer benaderd voor die auto, maar hij bleef erbij dat die voor WA van Buren bestemd is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk de Strat, maar die LP mag ook. Ik heb trouwens echt geboden op die Strat maar daar heb ik nooit meer wat van gehoord
Eek a Mouse, die ken ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef pullup het volgende:
Ik draai tegenwoordig meer obscure reggae dan jazz.
Hij is leuk en dit is eigenlijk van voor de periode dat hij zich zo ging noemenquote:
Snel weer on-topic, morgenochtend komen sommige of andere vast weer klagen. "Waar is het topic van opaatje gebleven?"quote:
Die mensen zijn leukquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Snel weer on-topic, morgenochtend komen sommige of andere vast weer klagen. "Waar is het topic van opaatje gebleven?"
Oop kennende denk ik dat het eerder deze isquote:
Ik zal ze een beetje mild stemmenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Snel weer on-topic, morgenochtend komen sommige of andere vast weer klagen. "Waar is het topic van opaatje gebleven?"
Die mods tegenwoordig...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:34 schreef pullup het volgende:
Ik heb vandaag Annie/Hannie helemaal gemist merkte ik![]()
Morgen weer een kans hoop ik, als Lavenderr haar niet heeft verjaagd tenminste.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Quotezakken zijn het! Allemaal!
wel lullig dat Lavenderr ze dan ook nog keihard gaat staan uitlachenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar ze kunnen vaak niet quoten.
Zeker weten en goede nacht.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die heeft een nieuw excuus gevonden om zich vol te gieten met rumquote:
Is dat te bewonderen, nu?quote:
Misschien moeten we hem ook gewoon uit de OP halen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:41 schreef pullup het volgende:
Op de een of andere manier gaat het hier ook prima zonder opa
En tuig!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie het voor me. Opa ligt met dat aaipadje in zijn bedje de hele avond naar Fok te turenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:44 schreef Jian het volgende:
Ik weet zeker dat ie aan ons denkt, de ouwe lobbes
Dat lachen deed de deur dichtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:46 schreef mootie het volgende:
Quotebibbers zijn het, allemaal, met Lachende Lavenderr voorop.
och, het is wel prettig om zo nu en dan op hem te kunnen terugvallen .....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem ook gewoon uit de OP halen.
Jullie moeten me er uit schoppenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:46 schreef mootie het volgende:
Quotebibbers zijn het, allemaal, met Lachende Lavenderr voorop.
ik vind het wel een goede Suske & Wiske-titel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jullie moeten me er uit schoppen
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
ik vind het wel een goede Suske & Wiske-titel.
Humor is ook niet om te lachenquote:
Whut? Is Emiel hier?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef mootie het volgende:
Toch nog even Ratelband welkom heten, beetje te laat.
Dankjewel ! Jullie ook een laat welkom ik lees graag mee hier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef mootie het volgende:
Toch nog even Ratelband welkom heten, beetje te laat.
Jij kunt je morgen toch opwerpen als beschermheer? Een knuffel hier en daar, een vriendelijk woordje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef Jian het volgende:
Arme Annie ... of wast het Hannie, enfin, arme dinges, die leest dit morgen allemaal terug
Dan ben je de enige, de rest leest en post omdat het moet, maar anders ...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Dankjewel ! Jullie ook een laat welkom ik lees graag mee hier.
Wat ben jij van opa ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ben jij de vriendin of de kloon van Pearlbitch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik kan dat goed, hèquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij kunt je morgen toch opwerpen als beschermheer? Een knuffel hier en daar, een vriendelijk woordje.
Zo simpel, maar toch zo mooi.
Die Porsche verraad het.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben jij de vriendin of de kloon van Pearlbitch?
quote:
Dat mag maar ik hou erg van de Panamera.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga je toch gewoon Viola noemen.
You took the words right out of my keybordquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem ook gewoon uit de OP halen.
Haaa PB !quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
You took the words right out of my keybord;)
Graag, want mijn u doet het bijna niet meer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
You took the words right out of my keybord;)
Hondjes?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:54 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Dat mag maar ik hou erg van de Panamera.
Ik heb altijd een rare fascinatie voor nummers die mensen in hun nick verwerken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt een ridder op het witte paard. Jij en (H)Annie zullen een prachtig koppeltje zijn.
Of MootieDDquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:56 schreef mootie het volgende:
Zal ik mijn nick veranderen in Mootie19?
Zou je denken? nou ja, eigenlijk had ik meteen zo'n gevoel toen ze opdook, ik weet niet, iets mysterieus, kippevel, zweten, transpireren, een draaierige gevoel in m'n buikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt een ridder op het witte paard. Jij en (H)Annie zullen een prachtig koppeltje zijn.
huh, echtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:54 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Dat mag maar ik hou erg van de Panamera.
Hahahaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga je toch gewoon Viola noemen.
Skattig!!! Zo zie je waar zo'n topic toe kan leiden. Je moet je even door wat gezever worstelen, maar dan heb je ook iets!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou je denken? nou ja, eigenlijk had ik meteen zo'n gevoel toen ze opdook, ik weet niet, iets mysterieus, kippevel, zweten, transpireren, een draaierige gevoel in m'n buik
geeft niks, jij mag gewoon jij tegen mij zeggen hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Graag, want mijn u doet het bijna niet meer.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:58 schreef Jian het volgende:
[..]
geeft niks, jij mag gewoon jij tegen mij zeggen hoor
Oei, we hebben dus met een echt digijunkie te maken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Graag, want mijn u doet het bijna niet meer.
Wat informeel van u.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:58 schreef Jian het volgende:
[..]
geeft niks, jij mag gewoon jij tegen mij zeggen hoor
't kan ook zijn dat Oop me aangestoken heeft natuurlijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Skattig!!! Zo zie je waar zo'n topic toe kan leiden. Je moet je even door wat gezever worstelen, maar dan heb je ook iets!
Die ben je zeker nietquote:
We zijn het gewendquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:01 schreef mootie het volgende:
Jullie hadden lekker mijn lijden niet gezien. I win!
idd !quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste reactie, maar het ging om cupmaat.
Dat is toch een motor?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:09 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik ook niet maar 70 cc voldoet voor mij.
Welnee man, die kunnen gemeen schoppen. Kangoeroes dus.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zijn anders hartstikke lieve, aanhankelijke beesten, heel anders dan grote tieten ...
Maar die jonkies!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welnee man, die kunnen gemeen schoppen. Kangoeroes dus.
Is dat zo?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welnee man, die kunnen gemeen schoppen. Kangoeroes dus.
Maar ze kunnen wel boksen die beesten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zijn anders hartstikke lieve, aanhankelijke beesten, heel anders dan grote tieten ...
Het is in elk geval geen bh-maat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, daar moet je rijbewijs voor hebben, of je nou grote of kleine tieten hebt
Boks ouwe !quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:11 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Maar ze kunnen wel boksen die beesten.
*reis naar Australië doorstreept van lijstjequote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Die schoppen je echt kapot met die achterpoten.
Oh oh oh die Scrutz toch tssssssquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:12 schreef Jian het volgende:
[..]
hij heeft het er gewoon weer naar gemaakt
O, jij noemt ze beesten .... en hebben ze dan ook nog allebei een eigen naam?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:11 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Maar ze kunnen wel boksen die beesten.
Jack & Jill of zoiets.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:13 schreef Jian het volgende:
[..]
O, jij noemt ze beesten .... en hebben ze dan ook nog allebei een eigen naam?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:13 schreef Jian het volgende:
[..]
O, jij noemt ze beesten .... en hebben ze dan ook nog allebei een eigen naam?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een klein Vegasje is nog leuk maar als het een grote Amanda wordt ...
Dat is nep, was bij de gouden kooi, Brian staat aan het water en die vent in dat kangeroepak is Huub!quote:
Dan was het wel een kopstoot geweest.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is nep, was bij de gouden kooi, Brian staat aan het water en die vent in dat kangeroepak is Huub!
Een vriendinquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:16 schreef mootie het volgende:
Genoeg geklept, nu wil ik weten wie Ratelband is.
Maar meiden met grote tieten blijken vaak toch wat makkelijker voor hun motorexamen te slagen dan meiden met kleine tieten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, daar moet je rijbewijs voor hebben, of je nou grote of kleine tieten hebt
Dus bij wijze van spreken kan ik gewoon binnenlopen en mijn rijbewijs ophalen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar meiden met grote tieten blijken vaak toch wat makkelijker voor hun motorexamen te slagen dan meiden met kleine tieten.
Ik denk dat het vooral een kwestie is van de examinator lief aankijkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus bij wijze van spreken kan ik gewoon binnenlopen en mijn rijbewijs ophalen?
Ze komen het jou thuis brengen, denk ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Okee, ik hou wel van grote tieten als ze aan jou vast zittenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik doe mee met 70C .quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar meiden met grote tieten blijken vaak toch wat makkelijker voor hun motorexamen te slagen dan meiden met kleine tieten.
Sjiek hendig!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze komen het jou thuis brengen, denk ik.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, ik hou wel van grote tieten als ze aan jou vast zitten
Een fan van jou onder andere.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van wie? Van opa? Van Ratelband?
Ja, wat nou, het was aardig bedoeld hoor, ik zei ook maar wat om wat informatie los te krijgenquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:21 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Een fan van jou onder andere.
Ok, een tetje voor jou dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, wat nou, het was aardig bedoeld hoor, ik zei ook maar wat om wat informatie los te krijgen
Aha, kijk nu komen we ergens, dat beperkt de selectie tot een stuk of 3 mensen schat ikquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:21 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Een fan van jou onder andere.
En ik ken geen van hen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Aha, kijk nu komen we ergens, dat beperkt de selectie tot een stuk of 3 mensen schat ik
Dan is ratelband bq, duidelijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel, denk goed na, beequeen is één, nou wie zijn die andere 2 ?
denk, denk, denk
Dat was een mooie tijd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:24 schreef Ratelbandolero het volgende:
Ik hou gewoon van Knalpiemels enzo
Harry Loco.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel, denk goed na, beequeen is één, nou wie zijn die andere 2 ?
denk, denk, denk
waarom moet dat no homo er nou weer zo expliciet bij?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:24 schreef mootie het volgende:
En heks is fan van je, Jian is vast ook wel fan, no homo!
Als je een crush op hem hebt vind ik het ook schattig hoor. Maar eigenlijk was je al vergeven aan (H)Annie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:26 schreef Jian het volgende:
[..]
waarom moet dat no homo er nou weer zo expliciet bij?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je een crush op hem hebt vind ik het ook schattig hoor. Maar eigenlijk was je al vergeven aan (H)Annie.
Okee, Harry, dat is er nog één, maar die houdt niet van Porsches. Porsches zijn niet Zen! Dus Harry is het niet.quote:
Peter?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, Harry, dat is er nog één, maar die houdt niet van Porsches. Porsches zijn niet Zen! Dus Harry is het niet.
Nou dan is het die laatste!
Het is een ze! er is geen vent die zo stom gaat zitten lachen om die opmerking van jou over die crushquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is een ze! er is geen vent die zo stom gaat zitten lachen om die opmerking van jou over die crush
Ik zit te denken aan die ene die met haar man streamde. Ben even de naam kwijt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:32 schreef Jian het volgende:
Nee joh, hoe heette zij nou ook alweer, haar nic eindigde op een ie of y, ik kan er even niet opkomen
Irene Hardy ?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:32 schreef Jian het volgende:
Nee joh, hoe heette zij nou ook alweer, haar nic eindigde op een ie of y, ik kan er even niet opkomen
Bij Ratelband moet ik ook meteen denken aan een heel stil iemandquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:32 schreef Ratelbandolero het volgende:
Ik ben een lange en stille lezeres die niet de naam Annie of Hannie draagt.
streamen met je man ...., nou, ik hoef het al niet meer te wetenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan die ene die met haar man streamde. Ben even de naam kwijt.
En hoe laat de fles vandaag geopend is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:36 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Wil je weten wat we eten vandaag
Te vroeg al want ik ga nu slapenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En hoe laat de fles vandaag geopend is.
een hartje, iemand die van Coos houdt, dus en van Coos houden en fan van zijn van Scrut, ik zou zeggen dat, dat bijna uniek moet zijn, kom op jongens, denk, denk, denkquote:
Jian !!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:38 schreef Jian het volgende:
[..]
een hartje, iemand die van Coos houdt, dus en van Coos houden en fan van zijn van Scrut, ik zou zeggen dat, dat bijna uniek moet zijn, kom op jongens, denk, denk, denk
Dus iemand die al heeeeeeeeel lang meeleest, want Coos is best lang MIA geweest.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:38 schreef Jian het volgende:
[..]
een hartje, iemand die van Coos houdt, dus en van Coos houden en fan van zijn van Scrut, ik zou zeggen dat, dat bijna uniek moet zijn, kom op jongens, denk, denk, denk
Welterustenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:38 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Te vroeg al want ik ga nu slapen![]()
Er is vast wel iemand die je mist.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:39 schreef Jian het volgende:
als het hondjes niet is, hoef ik het niet te weten
Begint het met een F of zoals sommige zeggen met een I?quote:
Even bellen en oma komt het opruimen, handig!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:40 schreef Jian het volgende:
Zou Oop al gekotst hebben van al die Grog?
Mootsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:41 schreef mootie het volgende:
Meh, ik heb geen hartje gehad, i see how it is.
Mootie Is Aaibaar?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:45 schreef Jian het volgende:
Mootie in Artis ..... nehh, die is niet leuk
Zag Muis gisteren ook posten dus ze komen weer uit alle hoeken en gaten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:48 schreef Jian het volgende:
[..]
die heeft in het vorige topic nog gepost, dus die is niet lang MIA
O, vond Fann altijd wel grappig posten. Soort van adhd tempo maar wel leuk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dan had ze wel enorme onsamenhangende verhalen neergetypt.
Ja, die was vorige week ook al de hele tijd hatelijke opmerkingen aan het maken in dat topic van die vent die uit die ballon sprongquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Zag Muis gisteren ook posten dus ze komen weer uit alle hoeken en gaten.
MIA = mag ik aandacht?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:54 schreef Jian het volgende:
[..]
ja, okee, goed, best, als jij het zegt
Dat heb ik dan niet gelezen, maar moest lachen dat ze er ineens weer was. Zullen we het nog beleven dat PcEend ook weer opduikt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, die was vorige week ook al de hele tijd hatelijke opmerkingen aan het maken in dat topic van die vent die uit die ballon sprong
Vermaak je je nogal? Veel Blauwe vriendjes hier zeker.. een heel topic volkalken zonder ook maar één keer het onderwerp te noemen...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, die was vorige week ook al de hele tijd hatelijke opmerkingen aan het maken in dat topic van die vent die uit die ballon sprong
Opa, opa, opa, opa, opa, opa! Zo goed zeikerd, kan ik er wat aan doen dat die ouwe met een slok op in z'n nest ligtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vermaak je je nogal? Veel Blauwe vriendjes hier zeker.. een heel topic volkalken zonder ook maar één keer het onderwerp te noemen...
You're welcomequote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Je noemt me gewoon een attentionwhore.
Dan had ik het moeten weten! Vraag maar aan Gert.quote:
Kalm aan ouwequote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:59 schreef Coos het volgende:
Mensen ik ga plat. Ze komen morgen vroeg mijn eethoek brengen en ik moet die oude tafel nog uit elkaar halen voordat ze er zijn.
OPA!!!!! Drie daags twee haringen is goed tegen de griep.![]()
ik knap alleen op van 3 x daags een vrouw volgens de dokter
Je moet je sowieso niets aantrekken van wat ik zeg/post.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:59 schreef mootie het volgende:
Vanavond heb ik eindelijk weer goede zin, doet me lekker niks, silly Scrut.
Ik heb géén idee, ik moet het deze week doen met wat ik hier vind over Oop.. en da's bar weinig...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Opa, opa, opa, opa, opa, opa! Zo goed zeikerd, kan ik er wat aan doen dat die ouwe met een slok op in z'n nest ligt
Jawel, maar er waren er in de reunie sc's van een paar weken terug opeens een hoop weer hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat heb ik dan niet gelezen, maar moest lachen dat ze er ineens weer was. Zullen we het nog beleven dat PcEend ook weer opduikt.
trust Coosquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:59 schreef Coos het volgende:
Mensen ik ga plat. Ze komen morgen vroeg mijn eethoek brengen en ik moet die oude tafel nog uit elkaar halen voordat ze er zijn.
OPA!!!!! Drie daags twee haringen is goed tegen de griep.![]()
ik knap alleen op van 3 x daags een vrouw volgens de dokter
O ja, we hebben het de hele avond al over die man, je moet gewoon tussen de regels door leren lezenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb géén idee, ik moet het deze week doen met wat ik hier vind over Oop.. en da's bar weinig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |