Welterustenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:38 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Te vroeg al want ik ga nu slapen![]()
Er is vast wel iemand die je mist.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:39 schreef Jian het volgende:
als het hondjes niet is, hoef ik het niet te weten
Begint het met een F of zoals sommige zeggen met een I?quote:
Even bellen en oma komt het opruimen, handig!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:40 schreef Jian het volgende:
Zou Oop al gekotst hebben van al die Grog?
Mootsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:41 schreef mootie het volgende:
Meh, ik heb geen hartje gehad, i see how it is.
Mootie Is Aaibaar?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:45 schreef Jian het volgende:
Mootie in Artis ..... nehh, die is niet leuk
Zag Muis gisteren ook posten dus ze komen weer uit alle hoeken en gaten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:48 schreef Jian het volgende:
[..]
die heeft in het vorige topic nog gepost, dus die is niet lang MIA
O, vond Fann altijd wel grappig posten. Soort van adhd tempo maar wel leuk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dan had ze wel enorme onsamenhangende verhalen neergetypt.
Ja, die was vorige week ook al de hele tijd hatelijke opmerkingen aan het maken in dat topic van die vent die uit die ballon sprongquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Zag Muis gisteren ook posten dus ze komen weer uit alle hoeken en gaten.
MIA = mag ik aandacht?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:54 schreef Jian het volgende:
[..]
ja, okee, goed, best, als jij het zegt
Dat heb ik dan niet gelezen, maar moest lachen dat ze er ineens weer was. Zullen we het nog beleven dat PcEend ook weer opduikt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, die was vorige week ook al de hele tijd hatelijke opmerkingen aan het maken in dat topic van die vent die uit die ballon sprong
Vermaak je je nogal? Veel Blauwe vriendjes hier zeker.. een heel topic volkalken zonder ook maar één keer het onderwerp te noemen...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, die was vorige week ook al de hele tijd hatelijke opmerkingen aan het maken in dat topic van die vent die uit die ballon sprong
Opa, opa, opa, opa, opa, opa! Zo goed zeikerd, kan ik er wat aan doen dat die ouwe met een slok op in z'n nest ligtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vermaak je je nogal? Veel Blauwe vriendjes hier zeker.. een heel topic volkalken zonder ook maar één keer het onderwerp te noemen...
You're welcomequote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Je noemt me gewoon een attentionwhore.
Dan had ik het moeten weten! Vraag maar aan Gert.quote:
Kalm aan ouwequote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:59 schreef Coos het volgende:
Mensen ik ga plat. Ze komen morgen vroeg mijn eethoek brengen en ik moet die oude tafel nog uit elkaar halen voordat ze er zijn.
OPA!!!!! Drie daags twee haringen is goed tegen de griep.![]()
ik knap alleen op van 3 x daags een vrouw volgens de dokter
Je moet je sowieso niets aantrekken van wat ik zeg/post.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:59 schreef mootie het volgende:
Vanavond heb ik eindelijk weer goede zin, doet me lekker niks, silly Scrut.
Ik heb géén idee, ik moet het deze week doen met wat ik hier vind over Oop.. en da's bar weinig...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Opa, opa, opa, opa, opa, opa! Zo goed zeikerd, kan ik er wat aan doen dat die ouwe met een slok op in z'n nest ligt
Jawel, maar er waren er in de reunie sc's van een paar weken terug opeens een hoop weer hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat heb ik dan niet gelezen, maar moest lachen dat ze er ineens weer was. Zullen we het nog beleven dat PcEend ook weer opduikt.
trust Coosquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:59 schreef Coos het volgende:
Mensen ik ga plat. Ze komen morgen vroeg mijn eethoek brengen en ik moet die oude tafel nog uit elkaar halen voordat ze er zijn.
OPA!!!!! Drie daags twee haringen is goed tegen de griep.![]()
ik knap alleen op van 3 x daags een vrouw volgens de dokter
O ja, we hebben het de hele avond al over die man, je moet gewoon tussen de regels door leren lezenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb géén idee, ik moet het deze week doen met wat ik hier vind over Oop.. en da's bar weinig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |