quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, ik hou wel van grote tieten als ze aan jou vast zitten
Een fan van jou onder andere.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van wie? Van opa? Van Ratelband?
Ja, wat nou, het was aardig bedoeld hoor, ik zei ook maar wat om wat informatie los te krijgenquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:21 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Een fan van jou onder andere.
Ok, een tetje voor jou dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, wat nou, het was aardig bedoeld hoor, ik zei ook maar wat om wat informatie los te krijgen
Aha, kijk nu komen we ergens, dat beperkt de selectie tot een stuk of 3 mensen schat ikquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:21 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Een fan van jou onder andere.
En ik ken geen van hen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Aha, kijk nu komen we ergens, dat beperkt de selectie tot een stuk of 3 mensen schat ik
Dan is ratelband bq, duidelijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel, denk goed na, beequeen is één, nou wie zijn die andere 2 ?
denk, denk, denk
Dat was een mooie tijd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:24 schreef Ratelbandolero het volgende:
Ik hou gewoon van Knalpiemels enzo
Harry Loco.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel, denk goed na, beequeen is één, nou wie zijn die andere 2 ?
denk, denk, denk
waarom moet dat no homo er nou weer zo expliciet bij?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:24 schreef mootie het volgende:
En heks is fan van je, Jian is vast ook wel fan, no homo!
Als je een crush op hem hebt vind ik het ook schattig hoor. Maar eigenlijk was je al vergeven aan (H)Annie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:26 schreef Jian het volgende:
[..]
waarom moet dat no homo er nou weer zo expliciet bij?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je een crush op hem hebt vind ik het ook schattig hoor. Maar eigenlijk was je al vergeven aan (H)Annie.
Okee, Harry, dat is er nog één, maar die houdt niet van Porsches. Porsches zijn niet Zen! Dus Harry is het niet.quote:
Peter?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, Harry, dat is er nog één, maar die houdt niet van Porsches. Porsches zijn niet Zen! Dus Harry is het niet.
Nou dan is het die laatste!
Het is een ze! er is geen vent die zo stom gaat zitten lachen om die opmerking van jou over die crushquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is een ze! er is geen vent die zo stom gaat zitten lachen om die opmerking van jou over die crush
Ik zit te denken aan die ene die met haar man streamde. Ben even de naam kwijt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:32 schreef Jian het volgende:
Nee joh, hoe heette zij nou ook alweer, haar nic eindigde op een ie of y, ik kan er even niet opkomen
Irene Hardy ?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:32 schreef Jian het volgende:
Nee joh, hoe heette zij nou ook alweer, haar nic eindigde op een ie of y, ik kan er even niet opkomen
Bij Ratelband moet ik ook meteen denken aan een heel stil iemandquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:32 schreef Ratelbandolero het volgende:
Ik ben een lange en stille lezeres die niet de naam Annie of Hannie draagt.
streamen met je man ...., nou, ik hoef het al niet meer te wetenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan die ene die met haar man streamde. Ben even de naam kwijt.
En hoe laat de fles vandaag geopend is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:36 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Wil je weten wat we eten vandaag
Te vroeg al want ik ga nu slapenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En hoe laat de fles vandaag geopend is.
een hartje, iemand die van Coos houdt, dus en van Coos houden en fan van zijn van Scrut, ik zou zeggen dat, dat bijna uniek moet zijn, kom op jongens, denk, denk, denkquote:
Jian !!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:38 schreef Jian het volgende:
[..]
een hartje, iemand die van Coos houdt, dus en van Coos houden en fan van zijn van Scrut, ik zou zeggen dat, dat bijna uniek moet zijn, kom op jongens, denk, denk, denk
Dus iemand die al heeeeeeeeel lang meeleest, want Coos is best lang MIA geweest.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:38 schreef Jian het volgende:
[..]
een hartje, iemand die van Coos houdt, dus en van Coos houden en fan van zijn van Scrut, ik zou zeggen dat, dat bijna uniek moet zijn, kom op jongens, denk, denk, denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |