En tuig!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Quotezakken zijn het! Allemaal!
Ik zie het voor me. Opa ligt met dat aaipadje in zijn bedje de hele avond naar Fok te turenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:44 schreef Jian het volgende:
Ik weet zeker dat ie aan ons denkt, de ouwe lobbes
Dat lachen deed de deur dichtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:46 schreef mootie het volgende:
Quotebibbers zijn het, allemaal, met Lachende Lavenderr voorop.
och, het is wel prettig om zo nu en dan op hem te kunnen terugvallen .....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem ook gewoon uit de OP halen.
Jullie moeten me er uit schoppenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:46 schreef mootie het volgende:
Quotebibbers zijn het, allemaal, met Lachende Lavenderr voorop.
ik vind het wel een goede Suske & Wiske-titel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jullie moeten me er uit schoppen
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
ik vind het wel een goede Suske & Wiske-titel.
Humor is ook niet om te lachenquote:
Whut? Is Emiel hier?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef mootie het volgende:
Toch nog even Ratelband welkom heten, beetje te laat.
Dankjewel ! Jullie ook een laat welkom ik lees graag mee hier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef mootie het volgende:
Toch nog even Ratelband welkom heten, beetje te laat.
Jij kunt je morgen toch opwerpen als beschermheer? Een knuffel hier en daar, een vriendelijk woordje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef Jian het volgende:
Arme Annie ... of wast het Hannie, enfin, arme dinges, die leest dit morgen allemaal terug
Dan ben je de enige, de rest leest en post omdat het moet, maar anders ...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Dankjewel ! Jullie ook een laat welkom ik lees graag mee hier.
Wat ben jij van opa ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ben jij de vriendin of de kloon van Pearlbitch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik kan dat goed, hèquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij kunt je morgen toch opwerpen als beschermheer? Een knuffel hier en daar, een vriendelijk woordje.
Zo simpel, maar toch zo mooi.
Die Porsche verraad het.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben jij de vriendin of de kloon van Pearlbitch?
quote:
Dat mag maar ik hou erg van de Panamera.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga je toch gewoon Viola noemen.
You took the words right out of my keybordquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem ook gewoon uit de OP halen.
Haaa PB !quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
You took the words right out of my keybord;)
Graag, want mijn u doet het bijna niet meer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
You took the words right out of my keybord;)
Hondjes?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:54 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Dat mag maar ik hou erg van de Panamera.
Ik heb altijd een rare fascinatie voor nummers die mensen in hun nick verwerken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt een ridder op het witte paard. Jij en (H)Annie zullen een prachtig koppeltje zijn.
Of MootieDDquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:56 schreef mootie het volgende:
Zal ik mijn nick veranderen in Mootie19?
Zou je denken? nou ja, eigenlijk had ik meteen zo'n gevoel toen ze opdook, ik weet niet, iets mysterieus, kippevel, zweten, transpireren, een draaierige gevoel in m'n buikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt een ridder op het witte paard. Jij en (H)Annie zullen een prachtig koppeltje zijn.
huh, echtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:54 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Dat mag maar ik hou erg van de Panamera.
Hahahaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga je toch gewoon Viola noemen.
Skattig!!! Zo zie je waar zo'n topic toe kan leiden. Je moet je even door wat gezever worstelen, maar dan heb je ook iets!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou je denken? nou ja, eigenlijk had ik meteen zo'n gevoel toen ze opdook, ik weet niet, iets mysterieus, kippevel, zweten, transpireren, een draaierige gevoel in m'n buik
geeft niks, jij mag gewoon jij tegen mij zeggen hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Graag, want mijn u doet het bijna niet meer.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:58 schreef Jian het volgende:
[..]
geeft niks, jij mag gewoon jij tegen mij zeggen hoor
Oei, we hebben dus met een echt digijunkie te maken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Graag, want mijn u doet het bijna niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |