Skattie, die blaast altijd hoog van de toren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Zit ik me uit te sloven op een nieuw deeltje, opent die gast met die trompet er ook eentje
Het leven is zo hard/t als een E . E . . . Equote:
Zelfs in het edele Oop-topic kom je topichunters tegen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Zit ik me uit te sloven op een nieuw deeltje, opent die gast met die trompet er ook eentje
Mijn excusesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had net deze aangekliktquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, die blaast altijd hoog van de toren.
Maar wel lekkere muziek.![]()
Die is heel fraaiquote:
Ik had het vorige topic ook geopend, m'n eerste in deze reeks. Normaal let ik goed op niet de laatste poster te zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn excusesIk dacht dat je er niet aan deed
Nice one.quote:
Deze blijft het toch voor mij!quote:
Vanmiddag heb ik weer eens Bitches Brew opgezet. Toen ik dat album voor het eerst hoorde was ik er volledig ondersteboven van. Nog steeds heel mooi maar ik wilde ook nog even een wat traditionelere Miles horen, vandaar Solea.quote:
Heb gisteren toevallig net weer het album Kind of Blue naar m'n player in de auto geupload.quote:
Dat was altijd mijn favorietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb gisteren toevallig net weer het album Kind of Blue naar m'n player in de auto geupload.
Blijft outstanding!
Nee, PB is een jazzpoes.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:09 schreef beequeen het volgende:
Laat ik nou toch altijd gedacht hebben dat PB van de leverworst en andere cruditeiten was.
Dat was een leuke typo PBtjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb gisteren toevallig net weer het album Kind of Blue naar m'n player in de auto geupload.
Blijft outstanding!
Hahaha Ik heb een hoop verborgen kantenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:09 schreef beequeen het volgende:
Laat ik nou toch altijd gedacht hebben dat PB van de leverworst en andere cruditeiten was.
Welke?quote:
Dat weet ik en daarom weet ik ook dat je die ouwe dagelijks in de zeik neemt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Hahaha Ik heb een hoop verborgen kanten
Nee hoor, dat zie je dus echt verkeerd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik en daarom weet ik ook dat je die ouwe dagelijks in de zeik neemt.
Ik denk dat Oop het voetbalgeweld lekker vanuit bed volgt, met zijn belletje op het nachtkastje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar opa is opgezet en opgeblazen en heeft daarom de stream afgezet en het vermaak afgeblazen?
Het zou me verbazen als hij een tv in z'n slaapkamer zou hebben. Als dat zo was zou hij volgens mij sowieso z'n nest niet meer uitkomen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat Oop het voetbalgeweld lekker vanuit bed volgt, met zijn belletje op het nachtkastje.
Vast wel, hou de schijn maar op hoor. Mij zal het een hoef roesten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee hoor, dat zie je dus echt verkeerd.
Oeh, da's in Montreux hè? Naar dat concert kijk ik nooit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vast wel, hou de schijn maar op hoor. Mij zal het een hoef roesten.
Ik sluit af met Nina.
Ik weet het en ook de reden. Maar ondanks alles zo mooi.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Oeh, da's in Montreux hè? Naar dat concert kijk ik nooit.
Nouuuu, ik denk dat ook vaak hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zie je dus echt verkeerd.
Ik ben sowieso geen fan van Nina. geef mij Sassy maar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oeh, da's in Montreux hè? Naar dat concert kijk ik nooit.
Deze vind ik prachtigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het en ook de reden. Maar ondanks alles zo mooi.
Sarah is geweldig maar onmogelijk met Nina te vergelijken. Nina is geen jazz-zangeres.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen fan van Nina. geef mij Sassy maar.
De één ligt mij lekker in het gehoor, de ander niet. Da's de beste vergelijking die je kunt maken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:30 schreef beequeen het volgende:
WTF, Sarah Vaughan vergelijken met Nina Simone. Appels met peren.
Mijn ouders hadden een hekel aan Nina Simone. Die hadden weinig op met de black-empowerment.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef pullup het volgende:
Dit was al een van mijn favorieten sinds ik heel klein was.
Mijn ouders hadden niet veel platen maar wel smaak gelukkig.
Indrukwekkend. Music keeps me alive.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze vind ik prachtig
Daar heb ik je al eens een stukje van laten zien. Toen dacht jij dat ze iets gebruikt had. In de volledige clip vertelt ze aan het hoe het echt zit, dat er soms iets bijzonders kan gebeuren als je voor publiek muziek maakt.
Moet je je voorstellen dat in het grootste gedeelte van het muzikaalste land van Afrika, waar het leven bijna draait om muziek, muziek maken en luisteren nu verboden is. Arm Maliquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Indrukwekkend. Music keeps me alive.
Deze is idd prachtigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef pullup het volgende:
Wat ben ik blij met een pa als bassist die van jazz houdt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn ouders hadden een hekel aan Nina Simone. Die hadden weinig op met de black-empowerment.
Daar wordt nog veel over gediscussieerd. Het grappige is altijd dat de meeste grootheden er grondig de pest aan hadden/hebben om qua muziek in kadertjes te worden gerangschikt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sarah is geweldig maar onmogelijk met Nina te vergelijken. Nina is geen jazz-zangeres.
Ik zit alleen maar te genieten. Thanx guys.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef pullup het volgende:
Dit was al een van mijn favorieten sinds ik heel klein was.
Ik noem haar ook wel een ordinaire cover-artieste. Ze heeft héél veel covers gezongen maar kon als geen ander een nummer eigen maken, alsof ze het net zelf geschreven had.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar wordt nog veel over gediscussieerd. Het grappige is altijd dat de meeste grootheden er grondig de pest aan hadden/hebben om qua muziek in kadertjes te worden gerangschikt.
Geniaal is deze weer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |