SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: motivational plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 25-10-2012 10:26:09 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik zie ze niet
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Zit mobiel dus nogal wat veel werk om ze hier weer neer te gooien.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb dit jaar al met 14 wedstrijdloopjes/lopen meegedaan. En er komen er nog zeker 4 bij
F means you're fucked![]()
Lesje 19 ging trouwens mooi.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
zit nog even in de wie en waar spoiler te lurken en in sta er echt van te kijken hoe weinig mensen er over een paar maanden naar Egmond gaan..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Onze namen gaan waarschijnlijk toegevoegd wordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
zit nog even in de wie en waar spoiler te lurken en in sta er echt van te kijken hoe weinig mensen er over een paar maanden naar Egmond gaan..F means you're fucked![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Onze namen gaan waarschijnlijk toegevoegd worden![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Onze namen gaan waarschijnlijk toegevoegd worden![]()
zul je geen spijt van krijgen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ben ook nog op zoek naar een mooie halve marathon in mei. Dan heb ik januari, maart en mei te pakken
Leiden eind mei?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zat ik inderdaad ook al naar te kijkenquote:De hardloopkalenders voor 2013 zijn nog niet echt lekker ingevuld op internet
hm leiden.. hmmm, das bijna "thuis"
denk ik even over na
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Egmond is erg mooi. Niet bepaald de lichtste van Nederland, maar het parcours vergoelijkt veel!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Onze namen gaan waarschijnlijk toegevoegd wordenLife is what you make it.![]()
Ik hou wel van zware natuurlijke uitdagingenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Egmond is erg mooi. Niet bepaald de lichtste van Nederland, maar het parcours vergoelijkt veel!
Ben jij snel eigenlijk? Ik niet, maar tot nog toe wel mijn beste tijd op een HM (van 3x) op Egmond gelopen. Dat vind ik altijd wel mooi om even achteloos te laten vallen in een gesprek.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik hou wel van zware natuurlijke uitdagingen
Life is what you make it.![]()
Net iets te snel...quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jee, wat is snel... vergeleken met het begin van dit jaar vind ik mezelf snel. Maar als ik bij ons op de vereniging kijk, zit ik bij lange na niet bij de snelle jongens.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ben jij snel eigenlijk? Ik niet, maar tot nog toe wel mijn beste tijd op een HM (van 3x) op Egmond gelopen. Dat vind ik altijd wel mooi om even achteloos te laten vallen in een gesprek.F means you're fucked![]()
Ik moet ook eens bij een vereniging gaan kijken, ik modder al te lang zelf aan en wordt maar niet echt sneller. Heb wel een aantal keren een start gemaakt met intervallen, maar dat heeft bij mij als resultaat dat ik binnen de kortste keren geen lange afstand meer kan lopen. Dan stok ik opeens bij de 6 of de 8, terwijl ik normaal zonder meer 15 haal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Jee, wat is snel... vergeleken met het begin van dit jaar vind ik mezelf snel. Maar als ik bij ons op de vereniging kijk, zit ik bij lange na niet bij de snelle jongens.Life is what you make it.![]()
7 seconde was het tochquote:
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Voor mij werkt het echt super in ieder geval. Ik heb binnen een half jaar 12 minuten van mijn 10km-tijd en bijna 25 minuten van mijn halve marathontijd af gehaaldquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik moet ook eens bij een vereniging gaan kijken, ik modder al te lang zelf aan en wordt maar niet echt sneller. Heb wel een aantal keren een start gemaakt met intervallen, maar dat heeft bij mij als resultaat dat ik binnen de kortste keren geen lange afstand meer kan lopen. Dan stok ik opeens bij de 6 of de 8, terwijl ik normaal zonder meer 15 haal.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Voor mij werkt het echt super in ieder geval. Ik heb binnen een half jaar 12 minuten van mijn 10km-tijd en bijna 25 minuten van mijn halve marathontijd af gehaaldHoly crap!
Is Johan Bruyneel jullie trainer ofzo?Life is what you make it.![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hehe, nee hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]Holy crap!
Is Johan Bruyneel jullie trainer ofzo?
Ik ben sinds die tijd gerichter en afwisselender gaan trainen en daarnaast ben ik door wat bewuster te eten/drinken een kleine 9 kilo afgevallen. Dat helpt ook
Schanulluke, ik sluit me bij YUR aan, loopgroep is "the way to go", proberen en je zult er geen spijt van krijgen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En +1 voor de loopgroep. Sindsdien ook voor mij alleen maar progressie![]()
Net loopgroep gehad! Was best even aanpoten met de kms in de benen, want was heftige intervaltraining (800m in 5.50 min/km, 600m in 5.20 min/km, 400m in 5.00 min/km en nog een keer). Voel mijn kuitjes nu wel...
EN! Ingeschreven voor de 10k van Rotterdam marathon![]()
![]()
Eenmaal verhuisd ook maar 's loopgroep zoeken. Heb vandaag de sportschool hier al opgezegd en weet niet of ik er nog wel een ga zoeken daar; steek dat geld dan liever in wekelijkse hardlooptraining.
Ja doei.![]()
@Jumparound: watvan je foto trouwens. Kan me voorstellen dat je daarvan baalt. Maar hey je hebt hem uitgelopen met een prima tijd. Next time betturrr!
![]()
och, het geeft goed het gevoel van dat moment weer. Liever had ik een foto gezien van het 10k puntquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:07 schreef Quoi het volgende:
@Jumparound: watvan je foto trouwens. Kan me voorstellen dat je daarvan baalt. Maar hey je hebt hem uitgelopen met een prima tijd. Next time betturrr!
Ecosia
Zo. 7.30 begonnen met werken, nu klaar. Ik vind het wel weer mooi geweest.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Que? Wat doe je dan allemaal? Ik doe ook intervallen en loop ook gewoon 18km lang.. Iets zegt me dat je het compleet verkeerd aanpakt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik moet ook eens bij een vereniging gaan kijken, ik modder al te lang zelf aan en wordt maar niet echt sneller. Heb wel een aantal keren een start gemaakt met intervallen, maar dat heeft bij mij als resultaat dat ik binnen de kortste keren geen lange afstand meer kan lopen. Dan stok ik opeens bij de 6 of de 8, terwijl ik normaal zonder meer 15 haal.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:06 schreef Quoi het volgende:
En +1 voor de loopgroep. Sindsdien ook voor mij alleen maar progressie![]()
Net loopgroep gehad! Was best even aanpoten met de kms in de benen, want was heftige intervaltraining (800m in 5.50 min/km, 600m in 5.20 min/km, 400m in 5.00 min/km en nog een keer). Voel mijn kuitjes nu wel...
EN! Ingeschreven voor de 10k van Rotterdam marathon
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gezellig!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:06 schreef Quoi het volgende:
EN! Ingeschreven voor de 10k van Rotterdam marathon
Hoe kan ik (of kunnen wij..) er voor zorgen dat mijn naam ook in de OP verschijnt in het lijstje?![]()
![]()
even een DM'tje naar daywalkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:36 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Gezellig!
Hoe kan ik (of kunnen wij..) er voor zorgen dat mijn naam ook in de OP verschijnt in het lijstje?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vergeet niet 'please' te zeggen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:36 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Gezellig!
Hoe kan ik (of kunnen wij..) er voor zorgen dat mijn naam ook in de OP verschijnt in het lijstje?![]()
inderdaad, wel zo netjesquote:
dat zijn jouw woorden...hier op dit topic in het algemeen welquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ben al lang blij met een DMquote:
![]()
Gein.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ben al lang blij met een DM
[ afbeelding ]
Gein.![]()
![]()
Aangezien ik iedere keer dat ik ermee geëxperimenteerd heb, vrijwel direct enorme terugloop in prestatie zie, heb ik nooit erg lang geprobeerd, maar het meeste heb ik gedaan: 1 minuut zo snel mogelijk, 1 minuut rust. Dit dan 7 keer herhalen. Voor een vriend van me werkt het als een tiet, maar bij mij dus niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Que? Wat doe je dan allemaal? Ik doe ook intervallen en loop ook gewoon 18km lang.. Iets zegt me dat je het compleet verkeerd aanpakt.
Net trouwens een inschattingsfoutje gemaakt. Ik ging een 5 km lopen en trok een lekkere trui aan. WARM!!! Pffff, na 3 km kookte ik gewoon.
Iets anders nog: vorige week heb ik mijn geliefde schoentjes niet goed opgeborgen nadat ze nat waren geworden. Die meuren nu dus behoorlijk. Morgen wil ik ze een biotexbadje geven, tenzij iemand een betere tip heeft.Life is what you make it.![]()
wassen maar bijv. niet in de droger of centrifuge doen... ik zou zeggen, zooltjes er uit en rustig laten drogenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:18 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Aangezien ik iedere keer dat ik ermee geëxperimenteerd heb, vrijwel direct enorme terugloop in prestatie zie, heb ik nooit erg lang geprobeerd, maar het meeste heb ik gedaan: 1 minuut zo snel mogelijk, 1 minuut rust. Dit dan 7 keer herhalen. Voor een vriend van me werkt het als een tiet, maar bij mij dus niet.
Net trouwens een inschattingsfoutje gemaakt. Ik ging een 5 km lopen en trok een lekkere trui aan. WARM!!! Pffff, na 3 km kookte ik gewoon.
Iets anders nog: vorige week heb ik mijn geliefde schoentjes niet goed opgeborgen nadat ze nat waren geworden. Die meuren nu dus behoorlijk. Morgen wil ik ze een biotexbadje geven, tenzij iemand een betere tip heeft.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Afgelopen middag liep ik kort/kort en nog had ik het warm en dat in oktoberquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:18 schreef Schanulleke het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:21 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Vanavond liep ik kort/kort en nog had ik het warm en dat in oktoberJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
stuur astjeblief hier wat naar toe want het is hier nu echt toch wel tijd voor wat voorjaar....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:21 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Afgelopen middag liep ik kort/kort en nog had ik het warm en dat in oktober'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik bel wel even met het knmiquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
stuur astjeblief hier wat naar toe want het is hier nu echt toch wel tijd voor wat voorjaar....
Heeft iemand trouwens een pdf van het boek van Evy in bezit? Leuk voor m'n tab
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dit was ook wel redelijk bizar. Het kostte me ook wel een fijnere tijd, ik blaas mezelf op in die hitte.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:21 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Afgelopen middag liep ik kort/kort en nog had ik het warm en dat in oktoberLife is what you make it.![]()
charmant, ik deed hier net mn hs meter af
Ecosia
Die staat voor mij ook op mijn schaduwlijstje als eerste HMquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
zit nog even in de wie en waar spoiler te lurken en in sta er echt van te kijken hoe weinig mensen er over een paar maanden naar Egmond gaan..<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nu ben ik bang om te beginnen met intervallenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:18 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Aangezien ik iedere keer dat ik ermee geëxperimenteerd heb, vrijwel direct enorme terugloop in prestatie zie, heb ik nooit erg lang geprobeerd, maar het meeste heb ik gedaan: 1 minuut zo snel mogelijk, 1 minuut rust. Dit dan 7 keer herhalen. Voor een vriend van me werkt het als een tiet, maar bij mij dus niet.
*is nog interval-noob![]()
Denk dat een loopgroep niks voor mij is. Ik ben geen teamsport persoon, ik zie graag alleen af.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik twijfel nog over een loopgroep.. De loopgroepen van de athletiek vereneging in de buurt beginnen te vroeg voor me(18.30). (Rotterdam)![]()
Ik baal wel, denk dat een loopgroep wel prima zou zijn voor mij. Maar ik ben juist gestopt met voetballen om niet meer afhankelijk te zijn van de planning van anderen om te sporten.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Zou op zich ook wel bij een loopgroen willen om wat meer te kunnen leren.
Maar de avonden komen voor mij niet uit en verder is het alleen zaterdagochtend. Dat vind ik zelf al wat minder en dan lopen ze hier ook nog eens bijna alleen maar op de baan.
Nu eerst maar eens zien of ik de winter doorkom!
Over winter gesproken, zometeen maar eens even online kijken of ik een mooi haarband-orenwarmerding kan vinden!![]()
Op dit moment is voor mij een loopgroep ook niet haalbaar, aangezien er ik op dinsdagen en zaterdagen andere verplichtingen heb en ze op dinsdag, donderdag en zaterdag lopen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Running holland kan ik aanraden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:54 schreef linebear het volgende:
Denk dat ik ook maar een loopgroep op ga zoekenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ben ook wat aan het rondkijken voor een groep. De instantie waarbij ik start to run heb gedaan heeft volgens mij iets op zondagochtend. Maar ff informeren.
Op zich vind ik juist het lekkere aan lopen dat je niet gebonden bent aan openingstijden, andere mensen of iets dergelijks, maar goede begeleiding is ook wat waard.![]()
Onder andere in het Kralingse Bos zijn er een aantal, afhankelijk van waar je woont in Rotterdam. Zelf geen ervaring mee.![]()
In Ommoord (ze lopen langs de Rotte) weet ik ook nog een loopgroep. Lopen op woensdag en zondag en werken met een strippenkaart ipv contributie
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Hoe loop je voor de rest dan? Altijd op wedstrijdtempo of langzamer?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:18 schreef Schanulleke het volgende:
Aangezien ik iedere keer dat ik ermee geëxperimenteerd heb, vrijwel direct enorme terugloop in prestatie zie, heb ik nooit erg lang geprobeerd, maar het meeste heb ik gedaan: 1 minuut zo snel mogelijk, 1 minuut rust. Dit dan 7 keer herhalen. Voor een vriend van me werkt het als een tiet, maar bij mij dus niet.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik voetbal zelf al 17 jaar en daar geniet ik echt van het teamgebeuren, maar bij hardlopen ben ik liever op mezelf inderdaad.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:56 schreef De_kluizenaar het volgende:
Denk dat een loopgroep niks voor mij is. Ik ben geen teamsport persoon, ik zie graag alleen af.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik probeer telkens een stukje sneller, maar onder wedstrijdtempo. Mijn gemiddelde hartslag is ook wel gedaald de afgelopen twee jaar.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:30 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoe loop je voor de rest dan? Altijd op wedstrijdtempo of langzamer?Life is what you make it.![]()
Dan zou ik eerder daar het probleem in zien dan het probleem bij de interval zoeken. Je interval is het ding wat je snelheid opschroeft, je duurlopen dienen een ander doel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:42 schreef Schanulleke het volgende:
Ik probeer telkens een stukje sneller, maar onder wedstrijdtempo. Mijn gemiddelde hartslag is ook wel gedaald de afgelopen twee jaar.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hoi!
Ik wil me ook eens in deze kliek mengen! Ik loop al een heel aantal jaren hard, maar het gaat steeds in golven. Ik bouw op tot een km of 7-8, en dan val ik weer terug, meestal in verband met een drukke periode op werk, of winter (ik woon in Midden Zweden). Ik heb vroeger altijd actief gevolleybald, maar heb geen tijd meer om 4x per week minstens 3 uur in de sportzaal te staan, dus ben met hardlopen begonnen. Soms vind ik het leuk, meestal vind ik het redelijk saai. Maar, het is een makkelijke manier om iets aan sport te doen, en ik denk dat ik mezelf verder moet uitdagen. Dus, hier meeposten is een goede stok achter de deur. Ik wil proberen tot een km. of 10 lopen te komen, dat lijkt me eerst wel goed. M'n huidige rondje is een km. of 4, dus dat ga ik langzamerhand uitbreiden. Vanmiddag is het plan om een stuk te lopen. Ik denk dat ik nog een keer het huidige rondje loop, en dan in het weekend uit ga breiden.
Dat bij wijze van korte introductie.![]()
![]()
Welkom! Ik hoop dat wij je rennend de winter door kunnen helpen
Maar pas wel op, het werkt verslavend
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Gaan slank en hardlopen nu een topic merge doen? hoi btw.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hoezo? Hoi.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:45 schreef slacker_nl het volgende:
Gaan slank en hardlopen nu een topic merge doen? hoi btw.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
tsja, voor mij werkt het dus niet zo verslavend. En ik hoop ook de winter door te komen. Bij temperaturen onder de -10 loop ik niet meer buiten, dat doet zo zeer aan je luchtwegen. Gelukkig tegenwoordig ook een sportschool abbo, maar binnen lopen vind ik helemaal saai!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:35 schreef MaleDuck het volgende:
Welkom! Ik hoop dat wij je rennend de winter door kunnen helpen
Maar pas wel op, het werkt verslavend![]()
Ik heb geen ervaring bij -10, maar kan het me voorstellen dat de drempel in de winter in Zweden wel wat hoger is dan hier in NL. Ja binnen lopen is saai, tenzij je samen met iemand traint, dan kan het wel gezellig zijn en kan je allebei op je eigen tempo lopen, terwijl je gewoon naast elkaar blijftquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tsja, voor mij werkt het dus niet zo verslavend. En ik hoop ook de winter door te komen. Bij temperaturen onder de -10 loop ik niet meer buiten, dat doet zo zeer aan je luchtwegen. Gelukkig tegenwoordig ook een sportschool abbo, maar binnen lopen vind ik helemaal saai!
* De_kluizenaar is benieuwd naar pics van Jagärtrut dr loopomgeving.
(Ik wilde zeggen "rondjes" maar dat wordt tegenwoordig zo verkeerd opgevat)Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
De fout is dus dat ik nu op mijn vloerkleed lig te leren ipv rennend in het parkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:08 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
we zijn goed bezig;
http://www.nu.nl/gezondhe(...)puzzel-hersenen.html
*zucht... ik wil bewegen, maar ik moet nog even in de boeken*![]()
Doe dan als je klaar bent een rondje boekenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De fout is dus dat ik nu op mijn vloerkleed lig te leren ipv rennend in het park
*zucht... ik wil bewegen, maar ik moet nog even in de boeken*
Wat is er mis met rondjes? Mijn rondje nu is saai, door woonwijken en langs voetbalvelden. Ik woon ook maar gewoon in een stad. Zodra ik het weer een beetje uitgebreid heb wordt het leuker. Al zijn de kleuren hier nu wel mooi, de herfst is bijna aan z'n einde...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:12 schreef De_kluizenaar het volgende:
* De_kluizenaar is benieuwd naar pics van Jagärtrut dr loopomgeving.
(Ik wilde zeggen "rondjes" maar dat wordt tegenwoordig zo verkeerd opgevat)![]()
Vandaag is het een rustdag, maar ik wandel dan even naar de stad voor een stel rondbeinaaldenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:15 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Doe dan als je klaar bent een rondje boekenis ook een soort watjesvorm van bewegen
![]()
![]()
Sterker nog, ik ga nu. Ik lees alles wel, maar ik neem niks meer op.
*audiometrie is best een saai vak. Stem, spraak, mondgewoonte en neurologie zijn veel leuker, maar goed, de oortjes zijn ook de verantwoordelijkheid van een logopedist*![]()
Tja, deze routine heb ik al twee jaar en levert me een resultaat, al zou ik graag sneller zijn. De 5 a 6 keer dat ik met interval begon, ging het resultaat juist achteruit. Lijkt me dus niet dat het aan mijn gebruikelijke routine ligt, maar eerder aan verkeerd intervallen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder daar het probleem in zien dan het probleem bij de interval zoeken. Je interval is het ding wat je snelheid opschroeft, je duurlopen dienen een ander doel.
Heb zitten kijken naar loopgroepen in mijn omgeving, maar dan zie ik meteen weer waarom dat er nog niet van is gekomen. Alleen maar rottijden waar ik andere dingen voor zou moeten offeren die ik niet wil offeren. Na de 7-heuvelen misschien maar eens aan de slag met een schema van Dutch Runners ofzo.Life is what you make it.![]()
Ik heb de keuze uit AV tempo:1 x per week vroeg.quote:Heeft u reeds enige ervaring met hardlopen dan kunt u terecht in één van de zaterdagochtendgroepen voor gevorderden. De nadruk in deze groepen ligt op het opbouwen en onderhouden van uw conditie.
Kom eens langs en woon vrijblijvend één of twee trainingen bij. Alle trainingen starten om 09.30 uur en eindigen om 11.00 uur. Neem eerst even contact met ons op voor het maken van een afspraak.
Team 10,ook 1 x per week, vroeg in de avond met echt een vrouwengroep die maar 1 x per week lopenquote:We verzamelen vanaf 19.30 en starten om 19.45 .
of naar av hilversum. maar dan moet ik reizen.
Kortom, mooi kut
Ecosia
ik ken Team 10, je loopt 1 keer in de groep maar je krijgt 'huiswerk' mee voor 2 trainingen die je zelf moet doen. Bij mij toen was 1 opdracht een interval en andere duurloop met bepaald tempo en duurquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:38 schreef Jumparound het volgende:
Team 10,
[..]
ook 1 x per week, vroeg in de avond met echt een vrouwengroep die maar 1 x per week lopen
of naar av hilversum. maar dan moet ik reizen.![]()
ja, dat is team10k, maar voor de "gevorderden" groep was het 1 x maal duurloop of interval. Zonder huiswerk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik ken Team 10, je loopt 1 keer in de groep maar je krijgt 'huiswerk' mee voor 2 trainingen die je zelf moet doen. Bij mij toen was 1 opdracht een interval en andere duurloop met bepaald tempo en duur
Wat me ook tegenhoud is de kwaliteit van de "trainers" bij loopgroepen.
Destijds heeft een trainer mn vriendin de lappenmand in geholpen door te blijven hameren op dat kleine pijntjes niet erg zijn en ze vooral hard mee moest trainen. Tot er wat stuk ging natuurlijk.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Leontien-jasje is binnen en kan em iedereen aanraden die een trainingsjasje zoekt voor een mooi prijsje!![]()
Loopgroep: bij ons kun je per keer beslissen of je met je groep meegaat, of een gevorderden groep. Dat is ideaal. Ik kon ook nog tig excuses bedenken toendertijd, en wist natuurlijk ook niet of mijn trainer ok zou zijn etc etc. Gewoon een keertje proberen. Huiswerk kan ik er inmiddels zelf bijverzinnen (en is vaak duurloop of wedstrijd), het gaat om dat ene avondje verplicht intervaltraining (wat het vaak is).![]()
Nu ik een bericht over jasje zie, ik zoek nog een jasje voor de herfst/winter. Zat zelf te denken aan de nike vapor nu zit daar wel een caupchon aan, ik twijfel of dat handig is. Mensen met ervaring?![]()
Hmm, ga ik toch maar voor roze deze winter danquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:07 schreef Quoi het volgende:
Leontien-jasje is binnen en kan em iedereen aanraden die een trainingsjasje zoekt voor een mooi prijsje!![]()
![]()
![]()
inderdaad, zal vast goed bij je hardlooprokje passenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:14 schreef Arquero het volgende:
[..]
Hmm, ga ik toch maar voor roze deze winter dan![]()
![]()
ik twijfel nog...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:14 schreef Arquero het volgende:
[..]
maar ik heb geen bijpassende schoenenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:16 schreef Arquero het volgende:
Welnee joh, gewoon uit de kast komen rennen![]()
Wel bijpassende veters?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:17 schreef linebear het volgende:
[..]
maar ik heb geen bijpassende schoenen
Om mee te beginnen![]()
![]()
Ik ga vanavond ook naar de loopgroep om op de baan te kunnen trainen. Als je in een groep loopt kan je vaak meer dan als je alleen loopt. Verder lijkt het me ook leuker om met een groep naar een wedstrijd te gaan dan alleen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:16 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ja, dat is team10k, maar voor de "gevorderden" groep was het 1 x maal duurloop of interval. Zonder huiswerk.
Wat me ook tegenhoud is de kwaliteit van de "trainers" bij loopgroepen.
Destijds heeft een trainer mn vriendin de lappenmand in geholpen door te blijven hameren op dat kleine pijntjes niet erg zijn en ze vooral hard mee moest trainen. Tot er wat stuk ging natuurlijk.![]()
Hij is BLAUWquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:14 schreef Arquero het volgende:
[..]
![]()
Je wordt niet sneller in je huidige routine - dan lijkt me dat je huidige routine niet het optimale is. Als je elke keer probeert sneller te zijn dan de keer ervoor dan ben je elke keer op de top van je kunnen aan het presteren, als je vervolgens met intervallen je lichaam nog meer uitput.. Tja, logisch dat je dan minder presteert.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:24 schreef Schanulleke het volgende:
Tja, deze routine heb ik al twee jaar en levert me een resultaat, al zou ik graag sneller zijn. De 5 a 6 keer dat ik met interval begon, ging het resultaat juist achteruit. Lijkt me dus niet dat het aan mijn gebruikelijke routine ligt, maar eerder aan verkeerd intervallen.
http://www.stud.tue.nl/~t(...)ainingsleer26-10.pdfIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
je kunt beter een pet opzetten met regen. Ik HAAT capuchonsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:13 schreef _Zeddicus_ het volgende:
Nu ik een bericht over jasje zie, ik zoek nog een jasje voor de herfst/winter. Zat zelf te denken aan de nike vapor nu zit daar wel een caupchon aan, ik twijfel of dat handig is. Mensen met ervaring?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Meer? Hoe bedoel je? Meer variatie?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:27 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook naar de loopgroep om op de baan te kunnen trainen. Als je in een groep loopt kan je vaak meer dan als je alleen loopt. Verder lijkt het me ook leuker om met een groep naar een wedstrijd te gaan dan alleen.
Tja, en alleen naar een wedstrijd.... Daar heb ik geen moeite mee, altijd wel iemand om een praatje mee te maken
Ecosia
Ik bedoelde meer dat hij er aan hangt dan dat ik hem op zet. kwa beweging op en neer.quote:je kunt beter een pet opzetten met regen. Ik HAAT capuchons![]()
kan je hem niet oprollen en vast knopen? dat zou dan ideaal zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:31 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat hij er aan hangt dan dat ik hem op zet. kwa beweging op en neer.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Even zwaaien vanaf Schier! Gister les 22 gelopen over strand en duinen! En dat ging echt heerlijk. Morgen ochtend mag ik weer. Toch 5km in 35 minuten gedaan(met slechts 5 minuutjes wandelen nog maar..) kijken wat ik er morgen van bak..
![]()
Hoi hoi,
Ik denk erover om ook met hardlopen (met evy) te beginnen al twijfel ik een beetje of ik dat wel moet doen. Ik heb overgewicht, vandaar... Ik ben inmiddels al 14 kg kwijt maar zit nog steeds op een bmi van 32... (zucht...). Op zich vind ik mijn conditie best aardig. Ik (snel)wandel nu geregeld (2 a 3 x per week) ongeveer 1 uur tot 1 1/2 uur en dit gaat me prima af. Ook fiets ik veel en zwem 1 x per week 1 uur.
Iemand die me tips kan geven?![]()
Ik ben begonnen met een bmi van 31. Denk dat het veel te maken heeft met rustig opbouwenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:06 schreef Ekfar het volgende:
Hoi hoi,
Ik denk erover om ook met hardlopen (met evy) te beginnen al twijfel ik een beetje of ik dat wel moet doen. Ik heb overgewicht, vandaar... Ik ben inmiddels al 14 kg kwijt maar zit nog steeds op een bmi van 32... (zucht...). Op zich vind ik mijn conditie best aardig. Ik (snel)wandel nu geregeld (2 a 3 x per week) ongeveer 1 uur tot 1 1/2 uur en dit gaat me prima af. Ook fiets ik veel en zwem 1 x per week 1 uur.
Iemand die me tips kan geven?
Niet meteen teveel en vooral niet te ver. Eventueel twee dagen rust ipv 1. Dat adviseerde de fysio mij in ieder geval nadat ik de boel had overbelast![]()
![]()
Inderdaad, goede schoenen, rustdagen nemen en niet teveel meteen willen. Als je lichaam begint te rammelen ga dan niet verder.
Ben zelf ook een ervaring rijker wat dat betreft. (voet gebroken)Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Voet gebroken tijdens het sporten? Sjees.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:45 schreef De_kluizenaar het volgende:
Inderdaad, goede schoenen, rustdagen nemen en niet teveel meteen willen. Als je lichaam begint te rammelen ga dan niet verder.
Ben zelf ook een ervaring rijker wat dat betreft. (voet gebroken)![]()
Je voetpijntje was een breuk?! Dafuqquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:45 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ben zelf ook een ervaring rijker wat dat betreft. (voet gebroken)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik weiger nu nog gips te nemen, het is nu bijna 6 weken verder en al een heel stuk beter.
Ik heb er deze week weer voorzichtig wat op gelopen, schema week 1 en is wel te doen, voelt alleen nog wat beurs alsof er iets op gevallen is. Het word er in ieder geval niet erger van. Maar wel oppassen verder en rustig opbouwen.
Dan maar 2 of 3x zo lang doen over het schema want geen zin om weer stil te moeten zitten.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Is Dolichos niet iets?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:38 schreef Jumparound het volgende:
Ik heb de keuze uit AV tempo:
[..]
1 x per week vroeg.
Team 10,
[..]
ook 1 x per week, vroeg in de avond met echt een vrouwengroep die maar 1 x per week lopen
of naar av hilversum. maar dan moet ik reizen.
Kortom, mooi kutSo many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
maar word je er ook sneller van Slacker? want volgens mij zit jouw HM tijd in de buurt van dat van Schanulleke.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Que? Wat doe je dan allemaal? Ik doe ook intervallen en loop ook gewoon 18km lang.. Iets zegt me dat je het compleet verkeerd aanpakt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 24-10-2012 19:06:55 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ik geloof dat ik ook kan gaan investeren in een jasje! *verslaafd is*
Wat zijn de ervaringen met online aankopen; ik heb altijd het idee dat ik het moeten voelen hoe het zit.![]()
absoluut respect voor mensen hier die met zoveel overgewicht toch ooit de stoute hardloopschoenen hebben aangetrokken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:39 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met een bmi van 31.
Ik zat net even te kijken wat mijn gewicht zou zijn bij een BMI van 31 maar ik denk niet dat ik dan de motivatie zou hebben om te beginnen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
zeker met schoenen!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:10 schreef xzaz het volgende:
Wat zijn de ervaringen met online aankopen; ik heb altijd het idee dat ik het moeten voelen hoe het zit.
kleding zou nog wel gaan denk ik, vooral als je een bij jouw vertrouwd merk koop (zodat je weet hoe over het algemeen de pasvorm is).
Maar ik koop weinig online...zeker omdat een ritje naar de stad voor mij altjd een uitje is.... out of the land of the twisted faces and six fingers and into civilisation'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zodra deze week het loon er weer is ook maar eens naar andere schoenen kijken. Ik heb nu een paar nike's van een paar pogingen tot hardlopen geleden die inmiddels vast redelijk op zijn, en onlangs als reserve een paar van de Scapino omdat mijn schoenen na een run zo vol modder zitten en ze niet op tijd droog zijn voor de training
Hoor goede dingen over Brooks Cascadia 7.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ja dat had ik dus ook gedaan...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
absoluut respect voor mensen hier die met zoveel overgewicht toch ooit de stoute hardloopschoenen hebben aangetrokken.
Ik zat net even te kijken wat mijn gewicht zou zijn bij een BMI van 31 maar ik denk niet dat ik dan de motivatie zou hebben om te beginnen.Maar ter bemoediging, gister las ik van iemand hier die van 90 naar 55 kilo was gegaan. Zeker respect, lijkt me ook best een drempel om je dan in het openbaar af te matten. Ik vond het met normaal gewicht al best eng om te gaan hardlopen
![]()
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik loop ook met overgewicht maar het helpt als je begint in de winter en 's avonds loopt als het lekker donker is en niemand naar buiten wil vanwege de kou. Alleen in de zomer heb ik al wel een paar opmerkingen gehad zoals "En, vliegen de kilo's eraf?" waarvan ik echt iets heb van "Hou je mond, waar bemoei je je mee sukkel". Mijn BMI is van 33 naar nu 29 gegaan maar eigenlijk niet door het hardlopen, het aanpassen van het eetpatroon blijkt toch wel de grootste factor die zorgt voor een blijvend verlies van gewicht... Sporten doe ik eigenlijk voor een betere conditie en omdat ik het ook gewoon stoer vind dat ik nu zover kan hardlopen enzoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook gedaan...Maar ter bemoediging, gister las ik van iemand hier die van 90 naar 55 kilo was gegaan. Zeker respect, lijkt me ook best een drempel om je dan in het openbaar af te matten. Ik vond het met normaal gewicht al best eng om te gaan hardlopen
![]()
![]()
![]()
ik ook, heb het al eerder gepost hiermaar mijn buurvrouw was tot een paar jaar geleden NZ's kampioene op de 1500meter en daar moest ik dan langs strompelen... maar even wachten tot het donker wasquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond het met normaal gewicht al best eng om te gaan hardlopen
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:39 schreef VKV het volgende:
[..]
omdat ik het ook gewoon stoer vind dat ik nu zover kan hardlopen enzoyou go girl!
Superquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:39 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik loop ook met overgewicht maar het helpt als je begint in de winter en 's avonds loopt als het lekker donker is en niemand naar buiten wil vanwege de kou. Alleen in de zomer heb ik al wel een paar opmerkingen gehad zoals "En, vliegen de kilo's eraf?" waarvan ik echt iets heb van "Hou je mond, waar bemoei je je mee sukkel". Mijn BMI is van 33 naar nu 29 gegaan maar eigenlijk niet door het hardlopen, het aanpassen van het eetpatroon blijkt toch wel de grootste factor die zorgt voor een blijvend verlies van gewicht... Sporten doe ik eigenlijk voor een betere conditie en omdat ik het ook gewoon stoer vind dat ik nu zover kan hardlopen enzo![]()
Herkenbaar ja, ik ben ook begonnen in het donker/schemer. Nu heb ik wel schijt, maar ik het liefst kom ik niemand tegen.know'm sayin?
word? word.![]()
weer vaste tijden. Klinkt goed maar ik ben gewoon niet klaar voor die commitmentquote:![]()
(hoe goed het misschien ook zou zijn...)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
hand omhoog wie niet in het donker begonnen is.... niemand?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Super![]()
Herkenbaar ja, ik ben ook begonnen in het donker/schemer. Nu heb ik wel schijt, maar ik het liefst kom ik niemand tegen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik ga gewoon opzoek naar een personal trainer. Punt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
ikquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hand omhoog wie niet in het donker begonnen is.... niemand?
ik kan me mijn eerste (mislukte) poging nog goed voor de geest halen
Ecosia
Ik kom ook liever niemand tegen.![]()
Maar net als wat hier iemand al zei gisteren, automobilisten en andere zien je even en zijn je na 10 seconden alweer vergeten. Ik hun nog sneller.
We doen er tenminste wat aan!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Nee, dat was hier op een hete dag eind juli. Maar wel op een heel rustig fietspad!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Oh men, wat was ik toen slecht
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dat dus. En ik wil het het liefste ook meteen hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:10 schreef xzaz het volgende:
Wat zijn de ervaringen met online aankopen; ik heb altijd het idee dat ik het moeten voelen hoe het zit.![]()
Hoewel ik héél veel online shop, ga ik voor running kleding toch naar een winkel
Ik niet. Ik begon vorig jaar op een zaterdag, overdag in een park. Na die Evy les 1 kreeg ik zowat een bijna dood ervaringquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hand omhoog wie niet in het donker begonnen is.... niemand?maar ik ren nog steeds! Juist Evy les 1 nog eens gedaan, en ik leef nog!!
Pffuh ik heb er echt schijt aan wat andere mensen van me denken. Als ze iets niet aan staat doen ze de ogen maar dicht. Ik loop voor mezelf, niet voor hun.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat eigenlijk. Ik heb nog nooit in het donker gelopen. Ik kan me wél voorstellen dat het voor sommige een drempel is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Pffuh ik heb er echt schijt aan wat andere mensen van me denken. Als ze iets niet aan staat doen ze de ogen maar dicht. Ik loop voor mezelf, niet voor hun.![]()
Uitgeschreven bij de loopgroep
Ivm blessure kan ik er voorlopig toch geen gebruik van maken; heb nu sowieso al een maand niet kunnen lopen. Daarnaast, als ik idd ga verhuizen heeft het sowieso geen nut meer.
En toch doet het een beetje pijn
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Als het donker is blijf ik op de doorgaande weg lopen. Geen parken, uiteraarden of andere 'enge' stukken voor mij dan. Misschien wat saai, op de stoep en door de woonwijken, maar het is niet anders. Liever dat er veel mensen zijn, overal en altijd. En natuurlijk heb ik gewoon m'n kerstboomlichtjes mee
Nawww Yukiquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:17 schreef Yuki het volgende:
Ivm blessure kan ik er voorlopig toch geen gebruik van maken; heb nu sowieso al een maand niet kunnen lopen. Daarnaast, als ik idd ga verhuizen heeft het sowieso geen nut meer.
En toch doet het een beetje pijnmaar als je verhuisd bent, kun je naar een nieuwe loopgroep
![]()
![]()
![]()
![]()
Drie kwartier achter elkaar gelopen, 7 kilometer.
http://www.endomondo.com/workouts/ixXO74dgUZs
Herinner mijn gesteun en gekreun nog met 2 minuten lopen aan het einde van de eerste les.
Tis maar goed dat het donker was, volgens mij liep ik de laatste kilometer alleen maar met een grote grijns op mijn gezicht, zo lekker ging het![]()
![]()
Zo even lekker rustig gelopen, 10km 1:12:21 kwam onderweg nog een loopgroep tegen die waren ook lekker bezig![]()
![]()
Ik heb ook lichtjesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Als het donker is blijf ik op de doorgaande weg lopen. Geen parken, uiteraarden of andere 'enge' stukken voor mij dan. Misschien wat saai, op de stoep en door de woonwijken, maar het is niet anders. Liever dat er veel mensen zijn, overal en altijd. En natuurlijk heb ik gewoon m'n kerstboomlichtjes meeEn ren ook voornamelijk in het donker. Inderdaad in het begin die drempel. Voelt veiliger ofzo, je bent meer onzichtbaar.
Terwijl inderdaad niemand je heel lang ziet, je bent er zo voorbij. De mensen die ik tegenkom groeten bijna allemaal vriendelijk (veelal mensen die de hond uitlaten). Heel soms ren ik 's ochtends of midden op de dag, maar dat wordt lastiger want ik ga meer werken per november.
En inderdaad ook gewoon door de woonwijk (en een stuk langs een ringweg, veeeeeeel auto's).
En heb nieuwe schoenenDe zigtech schoenen van Reebok. Of het echt helpt, geen idee... pijn bij mn schenen is iets minder, en vooral alleen in mn linkerbeen nu (voelt ook een beetje krampachtig, misschien span ik wel teveel aan ofzo). Ik zie nu in ieder geval niet tegen overmorgen op. Dan les 11.
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:17 schreef Yuki het volgende:
En toch doet het een beetje pijn![]()
Ff minder. Tis te hopen dat je dan na de verhuizing wel weer kunt beginnen.![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nawww Yukimaar als je verhuisd bent, kun je naar een nieuwe loopgroep
Jep, hoop snel weer te kunnen beginnen!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:31 schreef Arquero het volgende:
[..]![]()
Ff minder. Tis te hopen dat je dan na de verhuizing wel weer kunt beginnen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Haha, ik dacht altijd de enige was die in het begin liever niet gezien wilde worden. Ik liep (en loop) ook altijd door een natuurgebied, de enige die me dan uit konden lachen waren een paar konijnen. en die deden dat dan ook massaal.
En als je toch iemand tegen komt even versnellen en heel licht en atletisch lopen![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, ik dacht altijd de enige was die in het begin liever niet gezien wilde worden. Ik liep (en loop) ook altijd door een natuurgebied, de enige die me dan uit konden lachen waren een paar konijnen. en die deden dat dan ook massaal.
*meldtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ergens in maart 2010Kan me echt aan m'n reet roesten wat anderen van me vinden tijdens het lopen, loop voor mezelf en niemand anders.
![]()
![]()
Mol heeft ook zo'n fotoquote:
Net lekker gelopen met de loopgroep:
2-4-4-2 min
In 15 km tempo
P= 2 min
(2x) Sp= 4 min
Ging prima, met de 'snellere' groep meegelopen. Toch nog wat last van m'n kuit, oftewel: Kousjes aan voortaan. Ook best, moest t even zeker weten.
Endomondo is een zooitje dankzij de wijken waar we in liepen, dus die vergeten we maar even hier te posten![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mol heeft ook zo'n foto
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Lekker zeg, met de snellere groep meequote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:39 schreef GotC het volgende:
2-4-4-2 min
In 15 km tempo
P= 2 min
(2x) Sp= 4 min
Ging prima, met de 'snellere' groep meegelopen. Toch nog wat last van m'n kuit, oftewel: Kousjes aan voortaan. Ook best, moest t even zeker weten.
Endomondo is een zooitje dankzij de wijken waar we in liepen, dus die vergeten we maar even hier te posten
inderdaad, altijd een lekkere mentale opsteker!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Lekker zeg, met de snellere groep mee'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja! En zelfs daar liep ik onder het motto 'Hee, mooie boom!' terwijl de rest aan het hijgen wasquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Lekker zeg, met de snellere groep mee![]()
![]()
Yuki, wat naar meidEerst lekker herstellen, ok?
En, hoe ist met m'n Gup? Bijna klaar voor les 1 2.0?![]()
![]()
Die konijnen!!![]()
Well done!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:39 schreef GotC het volgende:
2-4-4-2 min
In 15 km tempo
P= 2 min
(2x) Sp= 4 min
Endomondo is een zooitje dankzij de wijken waar we in liepen, dus die vergeten we maar even hier te posten
Ja, dus met die kousen heb je minder last van je kuit? Hoe zit dat? Compressie weet ik, maar ik weet niet het fijne van de kous of iets met een uitdrukking, ik haal ze altijd door elkaar
Hier een looploos dagje. Ik stop maar eens met werken![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja! En zelfs daar liep ik onder het motto 'Hee, mooie boom!' terwijl de rest aan het hijgen wasjamaar jij bikkel
Ik heb vandaag Evy les 1 gedaanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:42 schreef GotC het volgende:
Yuki, wat naar meidEerst lekker herstellen, ok?
En, hoe ist met m'n Gup? Bijna klaar voor les 1 2.0?ben weer net zo trots als een kaar geleden
en het ging lekker. Niet heel hard, maar gewoon lekker gehobbeld. En belangrijker, geen liespijn tot nu toe!
inderdaad, ze liep gewoon te posen!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh wat goed meid!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]jamaar jij bikkel
[..]
Ik heb vandaag Evy les 1 gedaanben weer net zo trots als een kaar geleden
en het ging lekker. Niet heel hard, maar gewoon lekker gehobbeld. En belangrijker, geen liespijn tot nu toe!
Moet je nu heel Evy 1 weer door?
![]()
posersquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, ze liep gewoon te posen!
Geen idee... Ik ga aankomende week in ieder geval week 1 van Evy even door. Kan geen kwaad. En daarna ga ik wel verder kijken, als het dan nog steeds lekker gaat, gewoon weer lekker opbouwen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh wat goed meid!Moet je nu heel Evy 1 weer door?
Ik heb geen haast, m'n eerstvolgende doel is de CPC. 10km zou ideaal zijn, maar als het nog een keer 5km wordt, so be it. Hoewel ik wel heel graag 10km wil doen... Dus m'n doel is om in maart weer op 10km te zitten
Nja, ik heb een blauwe plek op m'n kuit. Al 4 weken. Volgens de masseur komt dat doordat ik m'n been heb gestoten oid precies bij de aanhechting van een pees. En dat irriteert. Was overigens niks mis met de pees zelf volgens haar.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:42 schreef Quoi het volgende:
Die konijnen!!![]()
[..]
Well done!
Ja, dus met die kousen heb je minder last van je kuit? Hoe zit dat? Compressie weet ik, maar ik weet niet het fijne van de kous of iets met een uitdrukking, ik haal ze altijd door elkaar
Hier een looploos dagje. Ik stop maar eens met werken
De kous zorgt voor compressie, maar vooral ook dat je kuit compact blijft. Dus niet zoveel heen en weer geschud bij elke stap, maar netjes..bij elkaar. En dat zorgt in mijn geval voor geen pijn.
Bovendien is het uitstekend voor herstel, mits je de voet v/d kous er ook bij hebt.
Oh ja, is absoluut geen verkooppraatje oid, ik wil het liefste zien dat niemand die dingen nodig heeft![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, ze liep gewoon te posen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar stiekum is het af en toe best wel eens leuk om ombeschaamd te lopen posenquote:
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
maar stiekum is het af en toe best wel eens leuk om ombeschaamd te lopen posen
hear hear.....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
met duimgaten en met ritsje...![]()
vind het altijd lekker om bij een wintershirt een ritsje te hebben'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
en nu vraagt het "hardlopersdiscipline" om het niet te bestellenquote:
Ik moet echt heel goed in mijn financiën gaan kijken of ik dit kan bestellen, maar het is wel een érg mooie aanbieding en een tweede top (naast de jas dus) is niet weg met de km's die ik voor de boeg heb....quote:Ja doei.![]()
BOOMquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Voor 15 euro bieden we je graag een renteloze lening aanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik moet echt heel goed in mijn financiën gaan kijken of ik dit kan bestellen, maar het is wel een érg mooie aanbieding en een tweede top (naast de jas dus) is niet weg met de km's die ik voor de boeg heb....
you're to good for this world... toughen up, become a loan shark!!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Voor 15 euro bieden we je graag een renteloze lening aan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Beste YUR,
Bedankt voor je inschrijving voor de 41e PWN Egmond Halve Marathon. Je hebt gekozen voor het onderdeel halve marathon trimloop (21.1 km).F means you're fucked![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:13 schreef YUR het volgende:
Beste YUR,
Bedankt voor je inschrijving voor de 41e PWN Egmond Halve Marathon. Je hebt gekozen voor het onderdeel halve marathon trimloop (21.1 km).![]()
Beste Grace,
Bedankt voor je inschrijving voor de 41e PWN Egmond Halve Marathon. Je hebt gekozen voor het onderdeel kwart marathon trimloop (10.5 km).![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:14 schreef GotC het volgende:
Beste Grace,
Bedankt voor je inschrijving voor de 41e PWN Egmond Halve Marathon. Je hebt gekozen voor het onderdeel kwart marathon trimloop (10.5 km).
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:14 schreef GotC het volgende:
Beste Grace,
Bedankt voor je inschrijving voor de 41e PWN Egmond Halve Marathon. Je hebt gekozen voor het onderdeel kwart marathon trimloop (10.5 km).![]()
![]()
![]()
Hoe attent!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Voor 15 euro bieden we je graag een renteloze lening aan
Maar nee, ik bedenk even of 't kan lukken, heb nog even zag ik.
Ja doei.![]()
dit is gewoon een verkapt excuus om het nieuwe wintersetje te kopenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:14 schreef GotC het volgende:
Beste Grace,
Bedankt voor je inschrijving voor de 41e PWN Egmond Halve Marathon. Je hebt gekozen voor het onderdeel kwart marathon trimloop (10.5 km).
![]()
Hopen dat het strand dan niet is veranderd in een ijsvlakte zoals enkele jaren geleden. Was wel mooi. Loopt niet fijn. Leuk!
Ja doei.![]()
Ho ho, ik heb echt more than enoughquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit is gewoon een verkapt excuus om het nieuwe wintersetje te kopen
![]()
Dus ik stop met kopen!
![]()
YUR en GotCVery stoer!!
gequote voor het nageslachtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb echt more than enoughDus ik stop met kopen!
Klopt, is een aanbieding in de winkel. De webshop is echt om te janken imoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zie trouwens de aanbieding niet terug op de website/webshop?![]()
![]()
Is niet geheel klantvriendelijk neequote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Klopt, is een aanbieding in de winkel. De webshop is echt om te janken imodamn
als ik ooit nog eens wat met user experience ga doen dan ga ik dit soort websites/websiteeigenaren 'aanpakken'
Ja doei.![]()
Ja waardeloos bereid om voor apps iets te betalen naar heb geen cc. Dus ja dan download ik de apps gratis. Apk bestanden zijn hetquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:17 schreef Miezziej het volgende:
Waarom moet je een creditcard hebben voor betaalde apps in google play
@GotC
Leuk!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vanavond op de baan getraind samen met de beginnersgroep. Omdat het blijkbaar de afsluiting was van de beginnerscursus was het programma beperkt tot 30 minuten hardlopen. Ik had ook met de doorstroomgroep kunnen trainen, maar hun programma was ongeveer hetzelfde. Volgende week worden beide groepen sowieso samengevoegd![]()
![]()
Verlichting zou niet nodig moeten zijn. Anders zou ook iedereen die 's avonds zijn hond uit laat met verlichting moeten lopen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:38 schreef Guppyfriend het volgende:
https://twitter.com/politie/status/261170313583292417
De politie is ook into hardlopen![]()
Die ACAB tweet erbij ook weer meteen.. *zucht* vertrouwen in de mensheid: -1.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:38 schreef Guppyfriend het volgende:
https://twitter.com/politie/status/261170313583292417
De politie is ook into hardlopen
Ik ga maar 's vroeg slapen: morgen werken, studeren, recruitment fair én hardlopen.
Ja doei.![]()
Zou nog een aanrader zijn ook. Honderbezitters beseffen vaak niet hoe onzichtbaar ze zijn..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:42 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Verlichting zou niet nodig moeten zijn. Anders zou ook iedereen die 's avonds zijn hond uit laat met verlichting moeten lopen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, die is een beetje jammerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die ACAB tweet erbij ook weer meteen.. *zucht* vertrouwen in de mensheid: -1.
Ik ga maar 's vroeg slapen: morgen werken, studeren, recruitment fair én hardlopen.
Ik ga ook slapen
Met een reflectievest ben je van grote afstand al zichtbaar voor automobilisten en brommers. Als ook fietsers hun verlichting op orde hebben, dan heb je als hardloper zelf geen extra verlichting nodig.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zou nog een aanrader zijn ook. Honderbezitters beseffen vaak niet hoe onzichtbaar ze zijn..![]()
goed reflectievest is inderdaad vaak meer dan voldoende, ik heb wel een hoofdlampje op maar dat is puur vanwege het feit dat hier geen straatverlichting is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:48 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Met een reflectievest ben je van grote afstand al zichtbaar voor automobilisten en brommers. Als ook fietsers hun verlichting op orde hebben, dan heb je als hardloper zelf geen extra verlichting nodig.
Maar ik kan we ook voorstellen dat het een beetje zekerheid, die extra led lichtjes, geeft voor mensen, niet dat je elke keer krampachtig moet lopen met de gedachte "zien ze me wel"
[ Bericht 5% gewijzigd door rechtsedirecte op 24-10-2012 22:56:02 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik had zin om me ff helemaal leeg te lopen. te veel werk gerelateerde shit aan mn hoofd...
Het is nog gelukt ook! Letterlijk schuim op de lippen en snot in de ogen.
ff wandelen om op adem te komen en het laatste stukje rustig uitgehobbeld... Ben benieuwd of ik mn cooper-test heb verbeterd
Ecosia
100 meter te kort dus... maar de volgende snelheidstraining die ik heb zal ik een serieuze aanval doen
Ecosia
900 km
Ecosia
quote:
Ik zie vaak ook hardlopers met alleen een ledarmband als vervanger voor het 'niet coole' reflectievest. Vanuit de auto zijn deze lopers slecht zichtbaar.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
goed reflectievest is inderdaad vaak meer dan voldoende, ik heb wel een hoofdlampje op maar dat is puur vanwege het feit dat hier geen straatverlichting is.
Maar ik kan we ook voorstellen dat het een beetje zekerheid, die extra led lichtjes, geeft voor mensen, niet dat je elke keer krampachtig moet lopen met de gedachte "zien ze me wel"
Het lijkt me voor jou ook best gevaarlijk. Heb je geen last van hardrijders onderweg?![]()
nee hoor, ik kom bijna nooit een auto tegen....als ik in het donker loop dan neem ik meestal de grindwegen waar weinig verkeer komt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Even weer een stomme vraag van mijn kant. Volgens het schema van Ivy (die MP3 dingen, zo heette die dame toch, vergeet het steeds), moet je een drie keer rennen met een dag rust er tussen en dan twee dagen rust. Alleen voor mij is het realistischer als ik mezelf aanwen om op de zondag, dinsdag en vrijdag te lopen (waardoor ik dus een dag ren met een dag rust ertussen en dan rennen met twee dagen rust). Mag dit? Want ik weet dat ik alleen op die dagen aan het hollen toe kom, alleen luister ik niet perfect naar het schema, ook al loop ik wel drie dagen![]()
volgens mij niks mis mee, als je maar niet te veel te snel wiltquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even weer een stomme vraag van mijn kant. Volgens het schema van Ivy (die MP3 dingen, zo heette die dame toch, vergeet het steeds), moet je een drie keer rennen met een dag rust er tussen en dan twee dagen rust. Alleen voor mij is het realistischer als ik mezelf aanwen om op de zondag, dinsdag en vrijdag te lopen (waardoor ik dus een dag ren met een dag rust ertussen en dan rennen met twee dagen rust). Mag dit? Want ik weet dat ik alleen op die dagen aan het hollen toe kom, alleen luister ik niet perfect naar het schema, ook al loop ik wel drie dagen
Ecosia
Naja, het blijft op drie dagen hollen en vier dagen rust, alleen dan op de dagen die mij uitkomen, met wel telkens rust ertussen. Om het realistisch te houdenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:20 schreef Jumparound het volgende:
[..]
volgens mij niks mis mee, als je maar niet te veel te snel wilt![]()
prima toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, het blijft op drie dagen hollen en vier dagen rust, alleen dan op de dagen die mij uitkomen, met wel telkens rust ertussen. Om het realistisch te houden
Ecosia
Dan maak je toch van de vrijdag jouw start van de renweek?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even weer een stomme vraag van mijn kant. Volgens het schema van Ivy (die MP3 dingen, zo heette die dame toch, vergeet het steeds), moet je een drie keer rennen met een dag rust er tussen en dan twee dagen rust. Alleen voor mij is het realistischer als ik mezelf aanwen om op de zondag, dinsdag en vrijdag te lopen (waardoor ik dus een dag ren met een dag rust ertussen en dan rennen met twee dagen rust). Mag dit? Want ik weet dat ik alleen op die dagen aan het hollen toe kom, alleen luister ik niet perfect naar het schema, ook al loop ik wel drie dagen
Vrijdag les 1
Zaterdag rust
Zondag les 2
Maandag rust
Dinsdag les 3
Twee dagen rust (woensdag en donderdag)
Etc.
Als je dan aankomende vrijdag gewoon nog een keer les 1 doet of als je al bij les 4 bent les 4 dan doet dan zit je toch gewoon netjes in Evy's ritme?Ja doei.![]()
ohjee, vreetbui...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ja dat dus! Zo stomquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:17 schreef Miezziej het volgende:
Waarom moet je een creditcard hebben voor betaalde apps in google playAh gevonden, thanks!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja waardeloos bereid om voor apps iets te betalen naar heb geen cc. Dus ja dan download ik de apps gratis. Apk bestanden zijn het
[ Bericht 29% gewijzigd door alors op 25-10-2012 00:09:19 ]know'm sayin?
word? word.![]()
die heb ik juist van het lopenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Schoenen aan, gaan rennen... sporten werkt
Ecosia
In mijn "fijne" boulimia tijd ging ik dan eerst sporten, werkte dat niet een liter water drinken? (zo ben ik er vanaf gekomen). Maar eetbuien ontstaan uit voedingsgebrekkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:55 schreef Jumparound het volgende:
[..]
die heb ik juist van het lopen![]()
ik heb geen last van een voedingsgebrek hoor
pfff, net op:
- Bord zuurkool met gehakt, aardappelpuree en ananas
- 2 handen nootjes van de lidl
- 2 stukken pure chocolade
- doosje rozijnen
- banaan
- halve liter water
naja, ik maak die fles water ff leeg en ga dan maar maffen
Ecosia
Beste oplossing denk ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:01 schreef Jumparound het volgende:
naja, ik maak die fles water ff leeg en ga dan maar maffen![]()
![]()
ik ben misselijkquote:
Ecosia
Wat schuift het?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:49 schreef Jumparound het volgende:
ik ga gewoon opzoek naar een personal trainer. Punt.![]()
![]()
hangt af van je opleidingquote:
Ecosia
Mag onderstaande alsjeblieft toegevoegd worden aan de OP?
27 oktober 2012 - BDO loop Monster
• YUR - 10 km
En als toevoeging aan de Egmond Halve Marathon op 13 januari:
• GotC - Kwart marathon
• YUR - Halve marathonF means you're fucked![]()
Kan voor mij in de op:
24 november 2012 Horaloop in Ede http://www.horaloop.nl/
- 10 KM
9 december 2012 Bruggenloop rotterdam
- 15KM
Bedankt![]()
dit is wat je op een dag eet? dat zou voor mij een serieus voedingsgebrek zijn hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:01 schreef Jumparound het volgende:
ik heb geen last van een voedingsgebrek hoor
pfff, net op:
- Bord zuurkool met gehakt, aardappelpuree en ananas
- 2 handen nootjes van de lidl
- 2 stukken pure chocolade
- doosje rozijnen
- banaan
- halve liter water
naja, ik maak die fles water ff leeg en ga dan maar maffen![]()
![]()
Aanstaande zaterdag loop ik mee met onderstaande 10km-loop. Het wordt koud, en we lopen tijdens hoog water. Zal wel zwaar worden:
EDIT - en ik lees net dat door werkzaamheden het parcours iets langer gaat wordenF means you're fucked![]()
das een mooi rondje zo over het strand en door de duinen! als ik weer in beetje in m'n oude ritme zit ga ik ook weer de duinen aandoen. lekker zwaar maar wel voldaan als je er eenmaal doorheen bentquote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:36 schreef YUR het volgende:
Aanstaande zaterdag loop ik mee met onderstaande 10km-loop. Het wordt koud, en we lopen tijdens hoog water. Zal wel zwaar worden:
[ afbeelding ]
EDIT - en ik lees net dat door werkzaamheden het parcours iets langer gaat worden![]()
![]()
man, ik heb spierpijn van m'n rondje lopen gister. Gek, omdat het m'n korte rondje was. Het was wel heel koud gister, waardoor ik erg snel gelopen heb, wellicht speelt dat een rol.![]()
Misschien betere warming-up en cooling-down?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:09 schreef Jagärtrut het volgende:
man, ik heb spierpijn van m'n rondje lopen gister. Gek, omdat het m'n korte rondje was. Het was wel heel koud gister, waardoor ik erg snel gelopen heb, wellicht speelt dat een rol.![]()
Vraagje voor heren, hoe heten die korte broeken die op een korte broek lijken maar waar toch een soort van tight onder zit?
Ik heb ze wel eens gezien en lijken mij warm genoeg om de herfst/winter door te lopen.
Of hebben die mannen dan eerst een korte tight aan en daaroverheen een korte broek? Kan ook nog misschien.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Je verwacht het niet, maar zoiets heet een 2-in-1 short. Ik draag niet andersquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:16 schreef De_kluizenaar het volgende:
Vraagje voor heren, hoe heten die korte broeken die op een korte broek lijken maar waar toch een soort van tight onder zit?
Ik heb ze wel eens gezien en lijken mij warm genoeg om de herfst/winter door te lopen.
Of hebben die mannen dan eerst een korte tight aan en daaroverheen een korte broek? Kan ook nog misschien.F means you're fucked![]()
Laatst iemand zien lopen met een lange tight en een korte broek daaroverheen.. Het zag er niet uit, het leek zwarte piet wel.![]()
Dat vind jijquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:22 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Laatst iemand zien lopen met een lange tight en een korte broek daaroverheen.. Het zag er niet uit, het leek zwarte piet wel.
Als het echt vriest misschien wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:22 schreef YUR het volgende:
Maar in de winter wil je op een gegeven moment wel een lange broek
Ik hou wel van de kou, kan er goed tegen.. als mijn bovenlijf maar warm is, en mn kale kop warm houden is misschien nog belangrijker.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hoe doen jullie dat dan? ik begin gewoon langzaam te lopen als ik uit huis ga, en na een tijdje pak ik het tempo op.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Misschien betere warming-up en cooling-down?
Tis trouwens spierpijn in m'n bovenbenen, maakt traplopen en opstaan erg lastig!![]()
ik ookquote:
Wat voor nut heeft het eigenlijk om een korte broek over een lange tight te doen?Zo'n korte broek "flubbert" toch meer?
(ik hou niet van te losse broeken met hardlopen, vandaar)
![]()
Ik vind het niet mooi dat hele strakke, maar belangrijker nog is dat ik mijn mobiel mee wil nemen, dat gaat wat lastiger in een tight denk ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:31 schreef Miezziej het volgende:
Wat voor nut heeft het eigenlijk om een korte broek over een lange tight te doen?Zo'n korte broek "flubbert" toch meer?
Ik heb in ieder geval geen last van flubberenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:31 schreef Miezziej het volgende:
Past bij mij ook niet in mn shorts hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:38 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik vind het niet mooi dat hele strakke, maar belangrijker nog is dat ik mijn mobiel mee wil nemen, dat gaat wat lastiger in een tight denk ik
He Jager!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat dan? ik begin gewoon langzaam te lopen als ik uit huis ga, en na een tijdje pak ik het tempo op.
Tis trouwens spierpijn in m'n bovenbenen, maakt traplopen en opstaan erg lastig!
Ik ga tegenwoordig rustig 12 minuutjes zachtjes lopen richting bos, daar rek ik wat (vooral hamstring, moet van de fysio) en daarna ga ik lopen. Zo doe ik intervals iig.
Langzame duurlopen ga ik gewoon lopen, is toch langzaam, en aan het einde rek ik.
Snellere loopjes doe ik de eerste 10 minuten rustig aan, daarna versnellen.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Wat een onzin dat je via de Nike Store UK niet kunt bestellen, enkel via de Nederlandse. Scheelt 20 euro op een running jacket
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik zou zo veel mogelijk wachten totdat ik in Amerika zou zitten, als ik jou wasquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een onzin dat je via de Nike Store UK niet kunt bestellen, enkel via de Nederlandse. Scheelt 20 euro op een running jacket
Dat is pas in April, ik heb voor nu eigenlijk gewoon een jack nodig.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zou zo veel mogelijk wachten totdat ik in Amerika zou zitten, als ik jou was“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ah, dan zou ik voor een jack ook niet wachtenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is pas in April, ik heb voor nu eigenlijk gewoon een jack nodig.
Meeste tights hebben klein zakje aan de achterkant in het midden waar je telefoon in past (als het geen S3 of One X is ofzo).quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:38 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik vind het niet mooi dat hele strakke, maar belangrijker nog is dat ik mijn mobiel mee wil nemen, dat gaat wat lastiger in een tight denk ik![]()
nee, dat was mn vreetbui na het hardlopenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:35 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dit is wat je op een dag eet? dat zou voor mij een serieus voedingsgebrek zijn hoor
Ecosia
dan heb je veel van jezelf gevraagdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:59 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nee, dat was mn vreetbui na het hardlopen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
het was maar 5,3 km ofzo... wel helemaal leeg gelopen op een voor mijn doen errug hoog tempo (waarna ik mocht gaan wandelenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dan heb je veel van jezelf gevraagd
Ecosia
Speciaal voor sheriam (als ze meeleest):quote:Barefooters opgelet: Het is nog ver weg maar op 5 mei 2(013) zal er tijdens het Rondje Tilburg een tweedaags Barefoot evenement met de titel ' Free your Feet' georganiseerd worden. Zaterdag lezingen en clinics en op zondag lopen op de blote poten! Schrijf het vast in je agenda!F means you're fucked![]()
Toch had je lijf energie nodig ernaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:04 schreef Jumparound het volgende:
[..]
het was maar 5,3 km ofzo... wel helemaal leeg gelopen op een voor mijn doen errug hoog tempo (waarna ik mocht gaan wandelen
Raar hoe dat soms kan zijn, van korte stukjes ineens veel honger terwijl langere stukken dan weer meevallen.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Vandaag eens een rondje van een uurtje doen. Met mijn compressiekousen die ik sinds kort draag en dat bevalt goed met lopen. Heb nooit last van mijn schenen maar wel soms kuitkramp wat veroorzaakt wordt door mijn medicijnen.. (heel annoying ja) en die kousen voelen erg lekker dan erbij.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
het grote voordeel wat ik er in zie is dat het je liesstreek warm houdt bij koud, winderig loopweer met dardoor minder kans op blessuresquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:31 schreef Miezziej het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 25-10-2012 10:31:00 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat voor weer is het in NZ nu eigenlijk?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het grote voordeel wat ik er in zie s dat het je liesstreek warm houdt bij koud, winderig loopweer met dardoor minder kans op blessures♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:26 schreef YUR het volgende:
Mag onderstaande alsjeblieft toegevoegd worden aan de OP?
27 oktober 2012 - BDO loop Monster
• YUR - 10 km
En als toevoeging aan de Egmond Halve Marathon op 13 januari:
• GotC - Kwart marathon
• YUR - Halve marathonDonequote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:34 schreef _Zeddicus_ het volgende:
Kan voor mij in de op:
24 november 2012 Horaloop in Ede http://www.horaloop.nl/
- 10 KM
9 december 2012 Bruggenloop rotterdam
- 15KM
Bedankt
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het is volgens de kalender voorjaar maar als ik elke dag naar buiten kijk zou je dat niet zeggen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Wat voor weer is het in NZ nu eigenlijk?
Het is hier sinds begin September al slecht weer, koud, guur.... ik heb al weken geen zonnetje gezien.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
net even een kort rondje gelopen, rustig inlopen,tussendoor een versnelling van 600 meter en daarna de laatste kilometer weer rustig uitlopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Pittige versnelling! Mooiquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
net even een kort rondje gelopen, rustig inlopen,tussendoor een versnelling van 600 meter en daarna de laatste kilometer weer rustig uitlopen.
oh getsie, dat klinkt niet echt lekker nee. Denk dat die tijd nu in Nederland en Belgie aangebroken is als ik zo eens naar buiten kijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Het is volgens de kalender voorjaar maar als ik elke dag naar buiten kijk zou je dat niet zeggen.
Het is hier sinds begin September al slecht weer, koud, guur.... ik heb al weken geen zonnetje gezien.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
ging ook lekker maar de garmin liegt niet, deze oude baas moest wel even uithijgenquote:
Hehe, je bent ook geen 18 meer hequote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ging ook lekker maar de garmin liegt niet, deze oude baas moest wel even uithijgen
ik vond het gister frappant dat ik moeite had om het tempo te halen wat ik pas liep in een 10 k wedstrijd
Ecosia
je kunt ook niet altijd zes gooien he?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:41 schreef Jumparound het volgende:
ik vond het gister frappant dat ik moeite had om het tempo te halen wat ik pas liep in een 10 k wedstrijd
ik liep de eerste twee kilometer ook lekker, heerlijk zelfs, maar er zat niet veel snelheid in'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jump, een methode die ik laatst las is op tijd te lopen, dus niet bij je zelf zeggen ik ga 10km lopen maar ik ga een uur lopen.
Soms loop je in dat uur 12km, een andere keer 11km, maar je bent wel een uur aan het hardlopen ongeacht hoe goed je jezelf die dag voel'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
niet? o_0quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je kunt ook niet altijd zes gooien he?
ik liep de eerste twee kilometer ook lekker, heerlijk zelfs, maar er zat niet veel snelheid in
naja, ik zal zondag nog wel in de benen hebben gehad... en 500 meter onder de 5 minuten vond mn lichaam ook niet tof trouwens
zo, ik ga maar eens aan het werk... vanmorgen telefoontje gehad dat mn auto alsnog niet geleverd kan worden omdat het kenteken er niet is... Mijn humeur is -10 atm... ffsInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
oke, das een goede tip, die ga ik gebruiken!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
Jump, een methode die ik laatst las is op tijd te lopen, dus niet bij je zelf zeggen ik ga 10km lopen maar ik ga een uur lopen.
Soms loop je in dat uur 12km, een andere keer 11km, maar je bent wel een uur aan het hardlopen ongeacht hoe goed je jezelf die dag voel
enneh, heb je ook info hoe je hier een trainingschema om heen kan maken?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:echt wel!
Net weer gelopen, les 23. Noodgedwongen tot 6,5km door gelopen (verkeerde afslag, dus een strandafgang verder uitgekomen)En dat lukte! In 55minuten en met een gemiddelde van 8min/km. Ik moest namelijk door mul zand, blubber en om plassen heen, dat haalt het gemiddelde wel wat naar beneden.. En even sms-pauze nemen om te melden waarom ik wat later was
;) Maar ik heb het gehaald!!
![]()
zo niet uit mijn hoofd maar ik zal morgen even voor je zoeken, kijken of ik wat kan vinden...nu eerst maar even een tijdje trainenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:48 schreef Jumparound het volgende:
[..]
oke, das een goede tip, die ga ik gebruiken!
enneh, heb je ook info hoe je hier een trainingschema om heen kan maken?
trainze! sweet dreamsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zo niet uit mijn hoofd maar ik zal morgen even voor je zoeken, kijken of ik wat kan vinden...nu eerst maar even een tijdje trainen
Ecosia
Toevallig een duits of spaans merk?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:46 schreef Jumparound het volgende:
[..]
niet? o_0
naja, ik zal zondag nog wel in de benen hebben gehad... en 500 meter onder de 5 minuten vond mn lichaam ook niet tof trouwens
zo, ik ga maar eens aan het werk... vanmorgen telefoontje gehad dat mn auto alsnog niet geleverd kan worden omdat het kenteken er niet is... Mijn humeur is -10 atm... ffs
Op tijd van 5 naar 10quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:48 schreef Jumparound het volgende:
[..]
oke, das een goede tip, die ga ik gebruiken!
enneh, heb je ook info hoe je hier een trainingschema om heen kan maken?
http://www.start-to-run.b(...)tot-10-kilometer.pdf
op tijd van 10 naar 20 gebruik ik momenteel
http://www.start-to-run.b(...)tot-20-kilometer.pdf![]()
Mijn HM tijd is van een jaar geleden in een periode dat snelheid er niet toe deed en uitlopen het devies was en dat ik wel aan intervallen deed maar totaal geen referentiepunt had van wat mijn snelheid is/was. Plus mijn schema dicteert bepaalde snelheden waardoor je niet aan m'n training kan zien of ik sneller ben, dat moeten officiele lopen duidelijk maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
maar word je er ook sneller van Slacker? want volgens mij zit jouw HM tijd in de buurt van dat van Schanulleke.
Maar mijn doel was om de 1:50 aan te tikken op de HM en dus een tijd vergelijkbaar met Yur te lopen.
Maar ik denk dat ik wel sneller ben geworden, mijn PR op de 10 is aangescherpt in mei dit jaar, en de stats op Endo laten ook een verschil in snelheid zien. In april heb ik 2 minuten boven m'n PR gelopen op de 10 met de rem erop.
[ Bericht 4% gewijzigd door slacker_nl op 25-10-2012 11:16:55 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mijn zus vond gister dat mijn postuur verbeterd was![]()
![]()
Toch leuk om te horen![]()
amerikaansquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:59 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Toevallig een duits of spaans merk?
klooktzakkenInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
thanksquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:59 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
Op tijd van 5 naar 10
http://www.start-to-run.b(...)tot-20-kilometer.pdf
Ecosia
ford focus. auto staat klaar, maar vergeten om het kenteken af te leverenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:34 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
En welk merk en type mag het dan zijn?
dat na 3 maanden vertraging... ik ben er best wel een klein beetje pis link over...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
hoe bevalt dat schema? En doe je nog interval training erbij? Loop je echt op gevoel? Ze geven aan zoveel tijd op 80%, loop je verder langzamer? Of doe je er nog hartslag bij?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:59 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
Op tijd van 5 naar 10
http://www.start-to-run.b(...)tot-20-kilometer.pdf
(wat een vragen!)
Ecosia
Zulke dingen vraag ik me ook altijd af bij schema'squote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:39 schreef Jumparound het volgende:
[..]
hoe bevalt dat schema? En doe je nog interval training erbij? Loop je echt op gevoel? Ze geven aan zoveel tijd op 80%, loop je verder langzamer? Of doe je er nog hartslag bij?
(wat een vragen!)
ik wil binnekort mss beginnen met een schema.. Maar welke hmm![]()
![]()
fixedquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:41 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Zulke dingen vraag ik me ook altijd af bij schema's
ik wil binnekort mss beginnen met een schema.. Maar welke hm
egmond aan zee
Ecosia
O ja, als ik vanmiddag thuis ben als de postbode komt, dan kan ik vanavond misschien ook wel met zo'n ding lopenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ging ook lekker maar de garmin liegt niet, deze oude baas moest wel even uithijgen
het was ook maar een garpjequote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:49 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Haha nog even geen HM voor mij :p
Ecosia
LaPo Snipers op de loer?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Trio
Ecosia
ja hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:54 schreef Miezziej het volgende:
[..]
I know
Ik wil volgend jaar de HM in Amsterdam doen. Realistisch doel toch?als je in het voorjaar begint met trainen heb je zelfs tijd zat
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Forum Opties Forumhop: Hop naar: