SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is ze wel beidequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je zou denken dat het een man was
Van buiten een piemel. En inwendig een baarmoederachtigiets.quote:
Ik heb er wel van gehoord, dan heb je ook van die halve tetters ofzo? Hm ik weet niet hoe ik daarop zou reageren als man zijndequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Van buiten een piemel. En inwendig een baarmoederachtigiets.
Schijnt te bestaan.
wtf am i readingquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Van buiten een piemel. En inwendig een baarmoederachtigiets.
Schijnt te bestaan.
Denk eerder gewoon tieten of gewoon ''mannen''tieten zegmaar. Niet halfquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb er wel van gehoord, dan heb je ook van die halve tetters ofzo? Hm ik weet niet hoe ik daarop zou reageren als man zijnde. Doggystyle zou nog best kunnen werken maar dan kletsen mijn ballen tegen de hare
Halve tieten, de ene volgroeit en de ander nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denk eerder gewoon tieten of gewoon ''mannen''tieten zegmaar. Niet halfWant hoe zie je halve tieten voor je? Bedoel een man kan aan hoeveel ook wel een a/b hebben opzich
Rare gewaarwording wel. Maar stel ze is gewoon vrouwelijk verder, qua uiterlijk etc. alleen wel een piemel.. Toch apart.
Zou wat zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Halve tieten, de ene volgroeit en de ander niet. Nee, ik heb geen idee
. Ik denk dat de hormoonhuishouding daar wel een handje in heeft. Meer oestrogeen = tieten, meer testosteron = meer haar/mannentieten.
Dat lijkt me wel grappig, kun je per nacht kiezen naast wie je wilt liggenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou wat zijn.Wat me ook wel leuk lijkt is links heel mannelijk en behaard enzo. En rechts een tiet en vrouwelijker lichaam.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel grappig, kun je per nacht kiezen naast wie je wilt liggen
Wat een onzekerheid heb je dan. Je weet nooit wie je nu weer aan gaat kijken, als je ernaast wakker wordt enzo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen bovenop zou wat raar zijn. Krijg je zo een 2-face geval. Muntje erbij
Oke oke genoeg gefantaseerdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat een onzekerheid heb je dan. Je weet nooit wie je nu weer aan gaat kijken, als je ernaast wakker wordt enzo.
Gelukkig, werd er al een beetje misselijk van.quote:
Dat is niet de bedoeling hequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gelukkig, werd er al een beetje misselijk van.
Hier ja?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling he![]()
We doen maar weer gewoon doodnormale sex zoals ze hier nu aan het doen zijn
Grumbl nee, in het topic natuurlijk. Ze posten niet, ergo sexquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hier ja?Dat jij dat toestaat in je eigen huis!
Het begint nu echt op te vallen inderdaad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grumbl nee, in het topic natuurlijk. Ze posten niet, ergo sex
Dit was gisteren ook al zo, dit kan zo niet langer en er zullen maatregelen getroffen moeten worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het begint nu echt op te vallen inderdaad.
Deze toestand is al een aantal weken bezig zelfs.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit was gisteren ook al zo, dit kan zo niet langer en er zullen maatregelen getroffen moeten worden.
Ik mis weer watquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Deze toestand is al een aantal weken bezig zelfs.
Dit topic was bekant stervende.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik mis weer wat.
Ben jij al aan de man?
Gelukkig blazen wij weer wat leven in de brouwerijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dit topic was bekant stervende.En nee.
Jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig blazen wij weer wat leven in de brouwerij
Geen dates die lopen?
Ook niet, mezelf aan het vermaken hier en daar, sporten bij de Oosterplasquote:
Wat voor iets doe je daar dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook niet, mezelf aan het vermaken hier en daar, sporten bij de Oosterplas![]()
Shifto's meisje straks afpakken/grapje shifto, grapje
Training met een groepje mensen. Hardlopen, setjes oefeningen etcquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat voor iets doe je daar dan?
Tsja zoals je eraan komt, kom je er ook vanaf
Die oefeningen met gewichten? Lijkt me dan kut om dat mee te sjouwen enzo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Training met een groepje mensen. Hardlopen, setjes oefeningen etc. Erg leuk en ondanks dat ik 1x per week ga merk ik al verschil in kracht en gewicht
.
Nah als ik haar sneller aan de kant zet niet
Zonder extra attributenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die oefeningen met gewichten? Lijkt me dan kut om dat mee te sjouwen enzo.
Dat is waar. Maar het plan van aanpak heb je dus al gemaakt.
Nu moet ik denken aan dit soort dingen;quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zonder extra attributen. Je gebruikt alleen je eigen lichaamsgewicht en soms die van een mede sporter
.
Haha, ik ga geen dames afpakken. Al helemaal niet van kameraden
Wahahaha bijna goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan dit soort dingen;
[ afbeelding ]_!
Dat zijn ook echt naaiacties.
Sportiefquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wahahaha bijna goed. Laatst nam ik iemand op de rug en dan 100 meter snel-lopen
Welnee, er zitten geen mensen met ernstige overgewichtsproblemen in de groepquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
SportiefHopelijk had tie geen overgewicht.
Oke gelukkig, anders wel kei zielig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welnee, er zitten geen mensen met ernstige overgewichtsproblemen in de groep![]()
Dit keer een dame van ik gok 70 kilo
Haha, bijna iedereen is sportief die mee doetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke gelukkig, anders wel kei zielig.
Dan moet het te doen zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, bijna iedereen is sportief die mee doet. Er doet 1 beer van een vent mee en alleen hij word niet gedragen
Je kunt ook een keer meedoen, eerste les is gratisquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan moet het te doen zijn lijkt me.Wel leuk gezicht, zo'n vent op dat vrouwtje haar gezicht.
Meh ik pas. Zou na 20seconden al achterlopen op de groep.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt ook een keer meedoen, eerste les is gratis
Je word niet de tering in gewerkt, gewoon meedoen en zien hoe het je afgaat
Dat is niet erg hoor, je mag je eigen tempo aanhoudenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Meh ik pas. Zou na 20seconden al achterlopen op de groep.
En begrijpelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is niet erg hoor, je mag je eigen tempo aanhouden.
De eerste 2 trainingen hobbelde ik er ook achteraan als een zak patat
Oja, nu blijf ik keurig in de pas zonder te stoppenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En begrijpelijkUiteindelijk wel goedgekomen dus?
Ik moet wel echt iets gaan doen maar ik ben zo lui als de pest en sporten vind ik niet leuk.
Dat is veel manquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, nu blijf ik keurig in de pas zonder te stoppen. Ik ben al 7 kilo afgevallen
. De receptioniste had een oude foto van mijn toegangspas gevonden van 2 jaar terug en riep meteen dat ik toen een dikke kop had
. Bedankt dan maar?
Haha ga wat doen dan! Sporten vond ik ook nooit leuk... dit is ook de eerste keer dat ik er wat aan doe. Ah ja je word vrijgezel en dan ga je aan het werk he
.
Is het ook, het kwam echt zo uit het nietsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is veel manEn ach, tegenwoordig niet meer dan toch. Dan is het wel een compliment joh,
![]()
Toen vond je het ineens tijd worden?
Kan je dadelijk die van je chick aan. Hendig tochquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:26 schreef AapO het volgende:
[..]
nog net niet in een bh mehmehmehmeh ik ben ook vatsig aan het worden,
oh die zijn de klein denk ik xDquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan je dadelijk die van je chick aan. Hendig toch
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan je dadelijk die van je chick aan. Hendig toch
Des te leuker lijkt mequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is het ook, het kwam echt zo uit het niets. Shifto en MohMi kennen me nog van voor het sporten
.
Ja, inderdaad![]()
Als ik het zo had bedoeld had ik al een uur geleden op het rode kruisje gedrukt.quote:
Jazeker, geeft wel een goed gevoelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Des te leuker lijkt meZie je ook een beetje waar je het voor doet enzo.
[..]
Als ik het zo had bedoeld had ik al een uur geleden op het rode kruisje gedrukt.
Sommige kunnen gewoon kilometers rennen, onbegrijpelijk zoiets.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jazeker, geeft wel een goed gevoel. Elke weer steeds weer een tandje harder/verder
Welnee, zo serieus bedoelde ik het niet
momenteel wel jah, ik moet ook wa gaan doenquote:
Ik heb respect voor mensen die hardlopenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sommige kunnen gewoon kilometers rennen, onbegrijpelijk zoiets.
Kom bij ons meedoen man!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:32 schreef AapO het volgende:
[..]
momenteel wel jah, ik moet ook wa gaan doenik begin erg vatsig te worden dus vanaf volgende week ga ik balancen,
ik heb ook half jaar lang 3 keer per dag hardgelopenquote:
Ai, toen ging je een andere sport beoefenen zekerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:33 schreef AapO het volgende:
[..]
ik heb ook half jaar lang 3 keer per dag hardgelopentoen kreeg ik een mokkel en was t voorbij
Hoop ik voor jou en haar dat ze geen D ofzo heeft.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:32 schreef AapO het volgende:
[..]
momenteel wel jah, ik moet ook wa gaan doenik begin erg vatsig te worden dus vanaf volgende week ga ik balancen,
Ja diep respect gewoon.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb respect voor mensen die hardlopen. Het is zwaarder dan je denkt
Niet goed/vaak genoeg blijkt nu.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ai, toen ging je een andere sport beoefenen zeker
Nou, dan weet je wat je nu moet veranderen om weer in conditie te komenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet goed/vaak genoeg blijkt nu.
Godverdomme dat was een simpel iets.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, dan weet je wat je nu moet veranderen om weer in conditie te komen
Ja hequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Godverdomme dat was een simpel iets.
Inderdaad, valt beetje tegen dat mijn hersenen dat niet hadden kunnen verzinnen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja he. Soms is de oplossing zo dichtbij
Oei, dan sta je zeker al gevaarlijk lang droogquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Inderdaad, valt beetje tegen dat mijn hersenen dat niet hadden kunnen verzinnen.
Ik ga meestal ook alleen maar van fok af om te zuipen, chillen of werken. Moet kunnen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:42 schreef Muisraket het volgende:
LOL @ het idee dat we alleen van FOK! af gaan voor seks, zou wat zijn!
Nou, er werd voor het relatietijdperk een stuk meer gepostquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:42 schreef Muisraket het volgende:
LOL @ het idee dat we alleen van FOK! af gaan voor seks, zou wat zijn!
Dat zijn toch drie dingen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ga meestal ook alleen maar van fok af om te zuipen, chillen of werken. Moet kunnen.
Zou ze alledrie wel willen combineren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
3 goede redenen alhoewel je sommige zaken kunt combineren
Hoe wil je zuipen, chillen en werken combineren joh?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou ze alledrie wel willen combineren.
Werken in mijn stamkroeg. Dan kan ik zuipen, chillen met matties en werken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoe wil je zuipen, chillen en werken combineren joh?
Dat eerste zou misschien nog best bij je passen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Werken in mijn stamkroeg. Dan kan ik zuipen, chillen met matties en werken.![]()
Of ik word zo'n Paris Hilton (op een andere manier uiteraard) betaald krijgen voor te feesten.
Anders ik welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou ze alledrie wel willen combineren.
Trusten!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Anders ik wel
Ik ga mijn bedje in duiken, trusten allemaal
Mwah nee. Niet zo sociaal voor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat eerste zou misschien nog best bij je passen!![]()
Weltrustequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Anders ik wel
Ik ga mijn bedje in duiken, trusten allemaal
eckte bazen hebben 50 posts per pagina, dus max 7 paginas met alleen de laatste post op de laatstequote:
quote:
Feli nog met je paquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:24 schreef shifto het volgende:
[..]
eckte bazen hebben 50 posts per pagina, dus max 7 paginas met alleen de laatste post op de laatste
Maar ik was niet alleen weg voor seksIk moest ook een bosschebol eten bij mijn vaders verjaardag
en toen nog homemade pwnburgers van AapO eten
Dat ik dat erna af moest sporten vonden we niet zo erg idd
Maar bedtijdTruste mensjes
![]()
Lieg het niet. Ben van plan om na het eten naar bed te gaan.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lieg het niet. Ben van plan om na het eten naar bed te gaan.
Omdat slapen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
"Druk" volgens BDH, maar ik denk dat hij ons haatquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:10 schreef AapO het volgende:
sup,
waars trouwens die andere kerel dejori ?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:27 schreef Muisraket het volgende:
Altijd leuk, zo'n 12 uur voordat je tentamen hebt erachter komen dat je nog mega veel moet stampen omdat je bijna alles vergeten bent en een 2 hoofdstukken/college's nauwelijks snapt. FAAL.![]()
Lol, arme mrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..non est vivere sed valere vita est ..
Confronterendquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:14 schreef shifto het volgende:
Mogguhh!!![]()
[..]
"Druk" volgens BDH, maar ik denk dat hij ons haat
Of allebei. Wie weet..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:14 schreef shifto het volgende:
Mogguhh!!![]()
[..]
"Druk" volgens BDH, maar ik denk dat hij ons haat
Dankjewel!quote:
quote:
Irrittanste: toen ik echt ging leren-leren gisteravond ging het verrassend goed en vandaag voor het tentamen ook, had er best een goed gevoel over.quote:
Hear hear!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:17 schreef VulpesVulpes het volgende:
Smaken bossche bollen ooit niet?
Dan zijn het ook geen echte bossche bollenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja als ze niet van Jantje komen.
Mijn oma belde gisterenavond op met de mededeling dat ze een Bossche bol over had en of ik die wilde. Ik helemaal naar de andere kant van onze mooie stad. Komt dat kutding van de c1000. Heb hem uit principe niet op.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:06 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Dan zijn het ook geen echte bossche bollen
Oei, jij balen dat het geen echte was... Valt dan toch altijd tegenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mijn oma belde gisterenavond op met de mededeling dat ze een Bossche bol over had en of ik die wilde. Ik helemaal naar de andere kant van onze mooie stad. Komt dat kutding van de c1000. Heb hem uit principe niet op.
Ze had moeten zeggen dat het een chocolade bol wasquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mijn oma belde gisterenavond op met de mededeling dat ze een Bossche bol over had en of ik die wilde. Ik helemaal naar de andere kant van onze mooie stad. Komt dat kutding van de c1000. Heb hem uit principe niet op.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:28 schreef VulpesVulpes het volgende:
Het was gisteren al weekend geworden voor mij
Ai dat is wel flink balenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Irrittanste: toen ik echt ging leren-leren gisteravond ging het verrassend goed en vandaag voor het tentamen ook, had er best een goed gevoel over.
Maar dit waren zo ontzettend veel inzichtvragen. Normaal hoeven we bijna alleen maar te stampen, dus dat was moeilijk.Ik wil kerstvakantie gvd.
Anyway, hoe was het in Tilburg vandaag, heb je je nog kunnen concentreren?
Hehe ja, ze heeft wel een aparte manier om sommige zaken te verwoordenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoe ze het neerzet vond ik welwaardig
Ja en lekker direct.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hehe ja, ze heeft wel een aparte manier om sommige zaken te verwoorden
Er omheen draaien schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stiekem waardeer ik dat wel. Zo hoppatee op tafel leggen wat er scheelt
Precies, in het begin deed ik daar nog moeite voor bij mijn ex. Beetje vissen wat er nou aan de hand was maar dat werd op ten duur zo vermoeiend dat ik daarmee stoptequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Er omheen draaien schiet ook niet op.
Als er echt wat aan de hand is komt dat er vanzelf uit gok ik zoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Precies, in het begin deed ik daar nog moeite voor bij mijn ex. Beetje vissen wat er nou aan de hand was maar dat werd op ten duur zo vermoeiend dat ik daarmee stopte.
Ik ben daar ook te lomp voor en uit mijn gedachtes vaak te snel
Ja, helaas vaak op een niet zo prettige manierquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als er echt wat aan de hand is komt dat er vanzelf uit gok ik zo
Je werd toch niet mishandeld he?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, helaas vaak op een niet zo prettige manier
Ligt eraan wat je daaronder verstaatquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je werd toch niet mishandeld he?
Kort en klein geslagen kiet enzoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je daaronder verstaat
Nee, dat heeft ze nooit gedaanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kort en klein geslagen kiet enzo
Morgen holiday on ice, verder niks bijzonders. Jij wel?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb jij plannen voor het weekend?
Vanavond feestje, morgen de stad in, die avond 2 feestjes en zondag bijkomenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Morgen holiday on ice, verder niks bijzonders. Jij wel?
Zo wat veel feestjesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vanavond feestje, morgen de stad in, die avond 2 feestjes en zondag bijkomen
Morgen overdag de stad in bedoel ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo wat veel feestjesWaar ga je vaak heen in de stad?
Ohquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Morgen overdag de stad in bedoel ik
Shoppenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
OhWaar begin je aan op zaterdag
Kei geniaalquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Shoppen. Halloween outfit voor die avond
. Ik heb nog geen idee. Ik dacht eraan om als Smeagol te gaan en dan al hurkend door de kamer te banjeren, overal bier pakken en dan schreeuwend *MY PRECIOUS* naar de slaapkamer vertrekken
Of achter de deur te gaan staan en bij binnenkomers heel hard *MY PRECIOUS* in hun oren te schreeuwenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kei geniaalAls je dat echt zou doen.
![]()
Beter eerst hurkend bier verzamelen en daarna dat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of achter de deur te gaan staan en bij binnenkomers heel hard *MY PRECIOUS* in hun oren te schreeuwen
Het gerinkel van al dat glas zal mijn plekje verradenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Beter eerst hurkend bier verzamelen en daarna dat.
Geen adamskostuum dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het gerinkel van al dat glas zal mijn plekje verraden
Of ik ga als bodybuilder, zo een pak aan
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah, die brabanders gaan dan steeds aan mijn piel trekken![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of achter de deur te gaan staan en bij binnenkomers heel hard *MY PRECIOUS* in hun oren te schreeuwen
Nope, volgens mij kunnen wij sowieso nooit nakijken. Misschien ook maar beter.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ai dat is wel flink balen
Heb je nog na kunnen kijken? Of doe je dat niet na je tentamen. Ik deed dat nooit, als het tentamen voorbij was, was het ook gewoon klaar. Dan wil ik helemaal niet weten of ik het niet gehaald heb
Ik wil trouwens ook wel kerstvakantie. Kan nog mooi met mn vakantiedagen, dus dat is een goed idee.
In tilburg was het gisterochtend prima, en ik heb me goed kunnen concentreren ja. Er werd me geen blik waardig gegund
.. Vrouwen.. De rest van de dag zat ik tot 21.00 in utrecht, heerlijk dat werkende leven
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Morgen holiday on ice, verder niks bijzonders. Jij wel?
Veel plezier beiden!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vanavond feestje, morgen de stad in, die avond 2 feestjes en zondag bijkomen
Vanavond uit eten en morgen een feestje.quote:
Vanavond dan dat cadeautje van je vriend?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vanavond uit eten en morgen een feestje.Oh en werken natuurlijk.
Jep.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vanavond dan dat cadeautje van je vriend?En werken is minder.
Ik kom thuis en dan lees ik dit. Wtfquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Soms als ik gedronken heb, en eenmaal thuis ben. Moet ik huilen. Terwijl er niks is voorgevallen o.i.d.. Hoe gaat in hemelsnaam zoiets weg? Het is eigenlijk gewoon niet te verklaren waarom ik dan huil ofzo..![]()
Tsja nu al drie keer in 1,5 maand.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kom thuis en dan lees ik dit. Wtf_! Echt raar hoor Barrie
Voel je je alleen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tsja nu al drie keer in 1,5 maand.Het zat me dwars vannacht.
Was je op stap geweest? Leuke avond gehad?
Nee niet per sequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voel je je alleen?Wel raar hoor!
En ja, was op stap geweest, epische avond
Denk 't wel, Bar. Onbewustquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee niet per se![]()
Nice! Hoe kwam het?
Dat zijn de tofste avondenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Denk 't wel, Bar. Onbewust![]()
En gewoon. Rare verhalen gehoord en grappige dingen gezien/gedaan
En een paar uur later ziet ze haar vriend weer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:28 schreef shifto het volgende:
Ik heb anders wel pizza besteld (en Ben & Jerry's) en lekker saampjes the Blair Witch zitten kijken
Spannende avond!
Alleen dan anders
Oh wat burgerlijk
Vandaag ziet ze hem pas weer, om te dumpen thoughquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En een paar uur later ziet ze haar vriend weer.
Wow wowquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Vandaag ziet ze hem pas weer, om te dumpen thoughToen ik haar net ging afzetten was haar zusje er al dus die hebben we maar alles verteld.
Dus vanavond is ze weer hier, al dan niet een tikkeltje emo
Poeh pak van mn hart!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:44 schreef shifto het volgende:
Maar Bar, over dat janken uit het niks, ik word soms ook heel emotioneel van dronken zijnMaar dat is meestal dan door muziek ofzo die ik zit na te chillen.
Een beetje nostalgie naar iets onduidelijks ofzo.Maar zo heel vreemd ben je dus niet
![]()
Eerder nostalgie naar 15 minuten ervoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:50 schreef shifto het volgende:
Nostalgie naar de paar uur ervoor!
Komt goed schatje
Je kan, uiteraard, ook minder drinken xD
Dat is ook het beste toch. Tering zat zijn maakt het er ook niet leuker op.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:54 schreef shifto het volgende:
Ik ben jaren geleden al gestopt met mij de pleuris in zuipen.Op wekelijkste basis dan, nu ben ik mss 1x per maand echt zat. Drink wel vaker maar dan meestal niet meer dan aangeschoten.
Word oud enzohet kanker brak zijn erna is het ook niet meer waard enzo
Geen schaamte?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:11 schreef shifto het volgende:
Soms wel, de dag erna, de verhalen van wat ik nu weer gedaan had xD
Ja oke maar tochquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:45 schreef shifto het volgende:
Schaamte sowieso
Ik zie zelf wel waar ik van leer en waarvan niet.
ernstig hequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:54 schreef shifto het volgende:
Ik ben jaren geleden al gestopt met mij de pleuris in zuipen.Op wekelijkste basis dan, nu ben ik mss 1x per maand echt zat. Drink wel vaker maar dan meestal niet meer dan aangeschoten.
Word oud enzohet kanker brak zijn erna is het ook niet meer waard enzo
Ja precies. Dat lijkt me dus gewoon echt niet tof.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:52 schreef shifto het volgende:
Het ergste wat kan gebeuren is dat je op het politiebureau een nachtje mag logeren. Daar is trouwens best wat voor nodig
Ik ga dan juist altijd nog meer drinken of vol aan de sinas. Ben ik alsnog klauwen vol met geld kwijt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
ernstig hemaar moet zeggen dat de zatte zuipavonden nu wel epischer zijn
en ben ook veel sneller zat, scheelt weer geld
volgende maand mss maar weer eens?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:56 schreef shifto het volgende:
Epischer zeker! xD Blackout avonden jonge![]()
![]()
We hadden om 7 uur gereserveerd en door een beetje gas op de lolly te geven waren we nog redelijk op tijd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Vreten voor levenJullie gaan we laat trouwens.
Viel wel mee bij mij, maar hij moest 3 (!) maaltijden inhalen, dus die had flink gegeten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En nu tonnetje rond van het eten?
Kan ook de combinatie zijn van drank + vermoeidheid of algemene stress.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Soms als ik gedronken heb, en eenmaal thuis ben. Moet ik huilen. Terwijl er niks is voorgevallen o.i.d.. Hoe gaat in hemelsnaam zoiets weg? Het is eigenlijk gewoon niet te verklaren waarom ik dan huil ofzo..![]()
GMTA @ Blair Witch!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:28 schreef shifto het volgende:
Ik heb anders wel pizza besteld (en Ben & Jerry's) en lekker saampjes the Blair Witch zitten kijken
Spannende avond!
Alleen dan anders
Oh wat burgerlijk
Wel zo netjes om het uit te maken i.p.v. door te gaan met vreemdgaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Vandaag ziet ze hem pas weer, om te dumpen thoughToen ik haar net ging afzetten was haar zusje er al dus die hebben we maar alles verteld.
Dus vanavond is ze weer hier, al dan niet een tikkeltje emo
Hoi!quote:
quote:
dat gevoel is zo fijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:25 schreef MohMi het volgende:
Goed bezig, kerelIk hang nog wat wasjes op (huis moet eigenlijk ook gepoetst worden maar houdoe! xD) en dan volg ik je voorbeeld
Uurtje extra is wel chill hoor, zag net op mijn klok in de woonkamer dat het bijna half acht was...maar dat is heul niet!
Hoe vond je dat feestje?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:23 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Goed goed, gisteren mijn eerste tekno feestje gehad
En nog iets leuks vrijdagavond dus heb top weekend gehad![]()
Nu denk ik even rustig aan op de bank
Avond.quote:
Lekker.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:16 schreef muhahaha het volgende:
Zelfgemaakte bonbons opeten![]()
Die blauwe zien er wel gaar uit trouwens
Geen plaatje want mijn vaste uploadstek is grandioos vernaggelt
Echt, het is een KUNST een werkende website te verneuken.
We mochten 2 vullingen gebruiken, praline en caramelquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Lekker.Gewoon chocola of nog met speciale vulling en zo?
En blauwe bonbons?
Lekker!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We mochten 2 vullingen gebruiken, praline en caramel![]()
Blauw ja. Ze hadden een paar bakjes met kleurtjes staan. Rood, blauw, geel en ik meen groen
Oow dat klinkt ook lekkerquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Wel echt gaaf met die kleuren, alleen zal het misschien lekkerder smaken dan dat het er dan uitziet.Toen ik vroeger bonbons maakte was dat altijd o.a. met sinaasappellikeur.
Die is geniaal hequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik moest vandaag telkens aan jou en DJ denken tijdens het kijken naar Clerks!![]()
quote:
Er was wel wat drukte bij de A12 jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:25 schreef Muisraket het volgende:
Aan de werkende mensen: last gehad van de files vandaag?
Nope, maar ik zat dan ook 1. om 6.50 al in de auto. en 2. rij ik nu dat prutstukje van den bosch naar Tilburg. Dat is natuurlijk wel een achterlijke weg met al die stoplichten, maar qua files valt het gigantisch mee.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:25 schreef Muisraket het volgende:
Aan de werkende mensen: last gehad van de files vandaag?
Zekers, maar dat hebben wij natuurlijk altijdquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]Hebben jij en VV een leuk weekend gehad?
Volgens nu.nl was het 2x zo erg als normaal door de combinatie van regen en een hoop ongelukken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nope, maar ik zat dan ook 1. om 6.50 al in de auto. en 2. rij ik nu dat prutstukje van den bosch naar Tilburg. Dat is natuurlijk wel een achterlijke weg met al die stoplichten, maar qua files valt het gigantisch mee.
Wieso?
True, true. Klinkt als een leuk weekend! Weer meegedaan met Evy, geskeelerd, of iets anders gedaan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zekers, maar dat hebben wij natuurlijk altijd
Even naar het hoge noorden geweest, vv blij met een e-reader(heb geen kind meer aan dr), van het frisse herfstweer genoten, gesport, etc
En jij zo te lezen ook een fijn weekend gehad?
Gelukkig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er was wel wat drukte bij de A12 ja. Verder ging het goed (A50 afgereden
)
Dat snap ik ook niet nee, wat was er mis met de splitsing ter hoogte van afslag veghel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:48 schreef shifto het volgende:
Mogguh!
Inderdaad file, de halve a2 was file naar Z-Bommel cityZe hebben sowieso de a2 verkracht bij afslag st-m-gestel
Ik word nu verplicht aan de parallel baan te rijden
![]()
Dit keer gewoon even druk wezen fietsenquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Volgens nu.nl was het 2x zo erg als normaal door de combinatie van regen en een hoop ongelukken.
[..]
True, true. Klinkt als een leuk weekend! Weer meegedaan met Evy, geskeelerd, of iets anders gedaan?En ja, mijn weekend was ook echt heel erg leuk.
Speaking of ongelukken, wil jij geen suicidale vrouwen op het spoor gooien bij jouw huis?quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Volgens nu.nl was het 2x zo erg als normaal door de combinatie van regen en een hoop ongelukken.
Beregend asfalt en skeeleren gaan in ieder geval bij mij niet samen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dit keer gewoon even druk wezen fietsen.
Hardloopschoenen trek ik binnenkort wel weer aan. En de skates, dat hangt een beetje af van het herfstweer. Regen schijnt niet zo denderend te zijn voor grip en je wieltjes.
Jij nog druk aan je conditie werkende dan? Al een sixpack?
Echt zo erg hè, die man die haar probeerde te redden, waardoor ze zelf overleefde, maar hij wel overleed.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Speaking of ongelukken, wil jij geen suicidale vrouwen op het spoor gooien bij jouw huis?
De rondweg word meer zoals Eindhoven. De splitsing bevind zich dan voor Vught zodat de mensen richting Utrecht geen last ondervinden van het opkomend verkeer. Ik snap sowieso niet waarom de splitsing bij Veghel is geplaatst. Pure geldverspilling.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet nee, wat was er mis met de splitsing ter hoogte van afslag veghel.
Dit geeft toch alleen maar meer stress, omdat je als automobilist komende vanuit ehv nu relatief snel de goede baan moet kiezen.
Nog voor vught?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De rondweg word meer zoals Eindhoven. De splitsing bevind zich dan voor Vught zodat de mensen richting Utrecht geen last ondervinden van het opkomend verkeer. Ik snap sowieso niet waarom de splitsing bij Veghel is geplaatst. Pure geldverspilling.
Lag het spoor er eerst, of was RvA er eerst?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:14 schreef Muisraket het volgende:
Oh en de ligging van die spoorlijn is misschien ook niet echt gunstig...
Dat zou oorspronkelijk wel moeten ja, klinkt alsof ze de splitsing bij het provinciehuis gaan maken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nog voor vught?
Dan moeten ze daar nog even flink gaan timmeren, want volgens mij liggen daar op dit moment nog maar 2 of max 3 banen..
Ik denk het spoor, sommige delen liggen daar al vanaf de 19e eeuwquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lag het spoor er eerst, of was RvA er eerst?
Volgens mij is RvA al eeuwen oud ondertussen..
Geen idee, maar de combinatie is vragen om problemen natuurlijk, alhoewel het ook kan dat het gros van de mensen die daar overleden zijn of een poging hebben gedaan uit de rest van Vught komt natuurlijk, want op dat stuk is veel treinverkeer, ook veel intercity's, dus dat zou ook mee kunnen spelen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lag het spoor er eerst, of was RvA er eerst?
Volgens mij is RvA al eeuwen oud ondertussen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |