SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is ze wel beidequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je zou denken dat het een man was
Van buiten een piemel. En inwendig een baarmoederachtigiets.quote:
Ik heb er wel van gehoord, dan heb je ook van die halve tetters ofzo? Hm ik weet niet hoe ik daarop zou reageren als man zijndequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Van buiten een piemel. En inwendig een baarmoederachtigiets.
Schijnt te bestaan.
wtf am i readingquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Van buiten een piemel. En inwendig een baarmoederachtigiets.
Schijnt te bestaan.
Denk eerder gewoon tieten of gewoon ''mannen''tieten zegmaar. Niet halfquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb er wel van gehoord, dan heb je ook van die halve tetters ofzo? Hm ik weet niet hoe ik daarop zou reageren als man zijnde. Doggystyle zou nog best kunnen werken maar dan kletsen mijn ballen tegen de hare
Halve tieten, de ene volgroeit en de ander nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denk eerder gewoon tieten of gewoon ''mannen''tieten zegmaar. Niet halfWant hoe zie je halve tieten voor je? Bedoel een man kan aan hoeveel ook wel een a/b hebben opzich
Rare gewaarwording wel. Maar stel ze is gewoon vrouwelijk verder, qua uiterlijk etc. alleen wel een piemel.. Toch apart.
Zou wat zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Halve tieten, de ene volgroeit en de ander niet. Nee, ik heb geen idee
. Ik denk dat de hormoonhuishouding daar wel een handje in heeft. Meer oestrogeen = tieten, meer testosteron = meer haar/mannentieten.
Dat lijkt me wel grappig, kun je per nacht kiezen naast wie je wilt liggenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou wat zijn.Wat me ook wel leuk lijkt is links heel mannelijk en behaard enzo. En rechts een tiet en vrouwelijker lichaam.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel grappig, kun je per nacht kiezen naast wie je wilt liggen
Wat een onzekerheid heb je dan. Je weet nooit wie je nu weer aan gaat kijken, als je ernaast wakker wordt enzo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen bovenop zou wat raar zijn. Krijg je zo een 2-face geval. Muntje erbij
Oke oke genoeg gefantaseerdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat een onzekerheid heb je dan. Je weet nooit wie je nu weer aan gaat kijken, als je ernaast wakker wordt enzo.
Gelukkig, werd er al een beetje misselijk van.quote:
Dat is niet de bedoeling hequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gelukkig, werd er al een beetje misselijk van.
Hier ja?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling he![]()
We doen maar weer gewoon doodnormale sex zoals ze hier nu aan het doen zijn
Grumbl nee, in het topic natuurlijk. Ze posten niet, ergo sexquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hier ja?Dat jij dat toestaat in je eigen huis!
Het begint nu echt op te vallen inderdaad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grumbl nee, in het topic natuurlijk. Ze posten niet, ergo sex
Dit was gisteren ook al zo, dit kan zo niet langer en er zullen maatregelen getroffen moeten worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het begint nu echt op te vallen inderdaad.
Deze toestand is al een aantal weken bezig zelfs.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit was gisteren ook al zo, dit kan zo niet langer en er zullen maatregelen getroffen moeten worden.
Ik mis weer watquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Deze toestand is al een aantal weken bezig zelfs.
Dit topic was bekant stervende.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik mis weer wat.
Ben jij al aan de man?
Gelukkig blazen wij weer wat leven in de brouwerijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dit topic was bekant stervende.En nee.
Jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig blazen wij weer wat leven in de brouwerij
Geen dates die lopen?
Ook niet, mezelf aan het vermaken hier en daar, sporten bij de Oosterplasquote:
Wat voor iets doe je daar dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook niet, mezelf aan het vermaken hier en daar, sporten bij de Oosterplas![]()
Shifto's meisje straks afpakken/grapje shifto, grapje
Training met een groepje mensen. Hardlopen, setjes oefeningen etcquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat voor iets doe je daar dan?
Tsja zoals je eraan komt, kom je er ook vanaf
Die oefeningen met gewichten? Lijkt me dan kut om dat mee te sjouwen enzo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Training met een groepje mensen. Hardlopen, setjes oefeningen etc. Erg leuk en ondanks dat ik 1x per week ga merk ik al verschil in kracht en gewicht
.
Nah als ik haar sneller aan de kant zet niet
Zonder extra attributenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die oefeningen met gewichten? Lijkt me dan kut om dat mee te sjouwen enzo.
Dat is waar. Maar het plan van aanpak heb je dus al gemaakt.
Nu moet ik denken aan dit soort dingen;quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zonder extra attributen. Je gebruikt alleen je eigen lichaamsgewicht en soms die van een mede sporter
.
Haha, ik ga geen dames afpakken. Al helemaal niet van kameraden
Wahahaha bijna goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan dit soort dingen;
[ afbeelding ]_!
Dat zijn ook echt naaiacties.
Sportiefquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wahahaha bijna goed. Laatst nam ik iemand op de rug en dan 100 meter snel-lopen
Welnee, er zitten geen mensen met ernstige overgewichtsproblemen in de groepquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
SportiefHopelijk had tie geen overgewicht.
Oke gelukkig, anders wel kei zielig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welnee, er zitten geen mensen met ernstige overgewichtsproblemen in de groep![]()
Dit keer een dame van ik gok 70 kilo
Haha, bijna iedereen is sportief die mee doetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke gelukkig, anders wel kei zielig.
Dan moet het te doen zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, bijna iedereen is sportief die mee doet. Er doet 1 beer van een vent mee en alleen hij word niet gedragen
Je kunt ook een keer meedoen, eerste les is gratisquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan moet het te doen zijn lijkt me.Wel leuk gezicht, zo'n vent op dat vrouwtje haar gezicht.
Meh ik pas. Zou na 20seconden al achterlopen op de groep.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt ook een keer meedoen, eerste les is gratis
Je word niet de tering in gewerkt, gewoon meedoen en zien hoe het je afgaat
Dat is niet erg hoor, je mag je eigen tempo aanhoudenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Meh ik pas. Zou na 20seconden al achterlopen op de groep.
En begrijpelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is niet erg hoor, je mag je eigen tempo aanhouden.
De eerste 2 trainingen hobbelde ik er ook achteraan als een zak patat
Oja, nu blijf ik keurig in de pas zonder te stoppenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En begrijpelijkUiteindelijk wel goedgekomen dus?
Ik moet wel echt iets gaan doen maar ik ben zo lui als de pest en sporten vind ik niet leuk.
Dat is veel manquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, nu blijf ik keurig in de pas zonder te stoppen. Ik ben al 7 kilo afgevallen
. De receptioniste had een oude foto van mijn toegangspas gevonden van 2 jaar terug en riep meteen dat ik toen een dikke kop had
. Bedankt dan maar?
Haha ga wat doen dan! Sporten vond ik ook nooit leuk... dit is ook de eerste keer dat ik er wat aan doe. Ah ja je word vrijgezel en dan ga je aan het werk he
.
Is het ook, het kwam echt zo uit het nietsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is veel manEn ach, tegenwoordig niet meer dan toch. Dan is het wel een compliment joh,
![]()
Toen vond je het ineens tijd worden?
Kan je dadelijk die van je chick aan. Hendig tochquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:26 schreef AapO het volgende:
[..]
nog net niet in een bh mehmehmehmeh ik ben ook vatsig aan het worden,
oh die zijn de klein denk ik xDquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan je dadelijk die van je chick aan. Hendig toch
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan je dadelijk die van je chick aan. Hendig toch
Des te leuker lijkt mequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is het ook, het kwam echt zo uit het niets. Shifto en MohMi kennen me nog van voor het sporten
.
Ja, inderdaad![]()
Als ik het zo had bedoeld had ik al een uur geleden op het rode kruisje gedrukt.quote:
Jazeker, geeft wel een goed gevoelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Des te leuker lijkt meZie je ook een beetje waar je het voor doet enzo.
[..]
Als ik het zo had bedoeld had ik al een uur geleden op het rode kruisje gedrukt.
Sommige kunnen gewoon kilometers rennen, onbegrijpelijk zoiets.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jazeker, geeft wel een goed gevoel. Elke weer steeds weer een tandje harder/verder
Welnee, zo serieus bedoelde ik het niet
momenteel wel jah, ik moet ook wa gaan doenquote:
Ik heb respect voor mensen die hardlopenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sommige kunnen gewoon kilometers rennen, onbegrijpelijk zoiets.
Kom bij ons meedoen man!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:32 schreef AapO het volgende:
[..]
momenteel wel jah, ik moet ook wa gaan doenik begin erg vatsig te worden dus vanaf volgende week ga ik balancen,
ik heb ook half jaar lang 3 keer per dag hardgelopenquote:
Ai, toen ging je een andere sport beoefenen zekerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:33 schreef AapO het volgende:
[..]
ik heb ook half jaar lang 3 keer per dag hardgelopentoen kreeg ik een mokkel en was t voorbij
Hoop ik voor jou en haar dat ze geen D ofzo heeft.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:32 schreef AapO het volgende:
[..]
momenteel wel jah, ik moet ook wa gaan doenik begin erg vatsig te worden dus vanaf volgende week ga ik balancen,
Ja diep respect gewoon.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb respect voor mensen die hardlopen. Het is zwaarder dan je denkt
Niet goed/vaak genoeg blijkt nu.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ai, toen ging je een andere sport beoefenen zeker
Nou, dan weet je wat je nu moet veranderen om weer in conditie te komenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet goed/vaak genoeg blijkt nu.
Godverdomme dat was een simpel iets.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, dan weet je wat je nu moet veranderen om weer in conditie te komen
Ja hequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Godverdomme dat was een simpel iets.
Inderdaad, valt beetje tegen dat mijn hersenen dat niet hadden kunnen verzinnen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja he. Soms is de oplossing zo dichtbij
Oei, dan sta je zeker al gevaarlijk lang droogquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Inderdaad, valt beetje tegen dat mijn hersenen dat niet hadden kunnen verzinnen.
Ik ga meestal ook alleen maar van fok af om te zuipen, chillen of werken. Moet kunnen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:42 schreef Muisraket het volgende:
LOL @ het idee dat we alleen van FOK! af gaan voor seks, zou wat zijn!
Nou, er werd voor het relatietijdperk een stuk meer gepostquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:42 schreef Muisraket het volgende:
LOL @ het idee dat we alleen van FOK! af gaan voor seks, zou wat zijn!
Dat zijn toch drie dingen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ga meestal ook alleen maar van fok af om te zuipen, chillen of werken. Moet kunnen.
Zou ze alledrie wel willen combineren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
3 goede redenen alhoewel je sommige zaken kunt combineren
Hoe wil je zuipen, chillen en werken combineren joh?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou ze alledrie wel willen combineren.
Werken in mijn stamkroeg. Dan kan ik zuipen, chillen met matties en werken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoe wil je zuipen, chillen en werken combineren joh?
Dat eerste zou misschien nog best bij je passen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Werken in mijn stamkroeg. Dan kan ik zuipen, chillen met matties en werken.![]()
Of ik word zo'n Paris Hilton (op een andere manier uiteraard) betaald krijgen voor te feesten.
Anders ik welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou ze alledrie wel willen combineren.
Trusten!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Anders ik wel
Ik ga mijn bedje in duiken, trusten allemaal
Mwah nee. Niet zo sociaal voor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat eerste zou misschien nog best bij je passen!![]()
Weltrustequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Anders ik wel
Ik ga mijn bedje in duiken, trusten allemaal
eckte bazen hebben 50 posts per pagina, dus max 7 paginas met alleen de laatste post op de laatstequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |