Is het ook, het kwam echt zo uit het nietsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is veel manEn ach, tegenwoordig niet meer dan toch. Dan is het wel een compliment joh,
![]()
Toen vond je het ineens tijd worden?
Kan je dadelijk die van je chick aan. Hendig tochquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:26 schreef AapO het volgende:
[..]
nog net niet in een bh mehmehmehmeh ik ben ook vatsig aan het worden,
oh die zijn de klein denk ik xDquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan je dadelijk die van je chick aan. Hendig toch
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan je dadelijk die van je chick aan. Hendig toch
Des te leuker lijkt mequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is het ook, het kwam echt zo uit het niets. Shifto en MohMi kennen me nog van voor het sporten
.
Ja, inderdaad![]()
Als ik het zo had bedoeld had ik al een uur geleden op het rode kruisje gedrukt.quote:
Jazeker, geeft wel een goed gevoelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Des te leuker lijkt meZie je ook een beetje waar je het voor doet enzo.
[..]
Als ik het zo had bedoeld had ik al een uur geleden op het rode kruisje gedrukt.
Sommige kunnen gewoon kilometers rennen, onbegrijpelijk zoiets.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jazeker, geeft wel een goed gevoel. Elke weer steeds weer een tandje harder/verder
Welnee, zo serieus bedoelde ik het niet
momenteel wel jah, ik moet ook wa gaan doenquote:
Ik heb respect voor mensen die hardlopenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sommige kunnen gewoon kilometers rennen, onbegrijpelijk zoiets.
Kom bij ons meedoen man!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:32 schreef AapO het volgende:
[..]
momenteel wel jah, ik moet ook wa gaan doenik begin erg vatsig te worden dus vanaf volgende week ga ik balancen,
ik heb ook half jaar lang 3 keer per dag hardgelopenquote:
Ai, toen ging je een andere sport beoefenen zekerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:33 schreef AapO het volgende:
[..]
ik heb ook half jaar lang 3 keer per dag hardgelopentoen kreeg ik een mokkel en was t voorbij
Hoop ik voor jou en haar dat ze geen D ofzo heeft.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:32 schreef AapO het volgende:
[..]
momenteel wel jah, ik moet ook wa gaan doenik begin erg vatsig te worden dus vanaf volgende week ga ik balancen,
Ja diep respect gewoon.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb respect voor mensen die hardlopen. Het is zwaarder dan je denkt
Niet goed/vaak genoeg blijkt nu.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ai, toen ging je een andere sport beoefenen zeker
Nou, dan weet je wat je nu moet veranderen om weer in conditie te komenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet goed/vaak genoeg blijkt nu.
Godverdomme dat was een simpel iets.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, dan weet je wat je nu moet veranderen om weer in conditie te komen
Ja hequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Godverdomme dat was een simpel iets.
Inderdaad, valt beetje tegen dat mijn hersenen dat niet hadden kunnen verzinnen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja he. Soms is de oplossing zo dichtbij
Oei, dan sta je zeker al gevaarlijk lang droogquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Inderdaad, valt beetje tegen dat mijn hersenen dat niet hadden kunnen verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |