Feli nog met je paquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:24 schreef shifto het volgende:
[..]
eckte bazen hebben 50 posts per pagina, dus max 7 paginas met alleen de laatste post op de laatste
Maar ik was niet alleen weg voor seksIk moest ook een bosschebol eten bij mijn vaders verjaardag
en toen nog homemade pwnburgers van AapO eten
Dat ik dat erna af moest sporten vonden we niet zo erg idd
Maar bedtijdTruste mensjes
![]()

Lieg het niet. Ben van plan om na het eten naar bed te gaan.quote:

Waarom?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lieg het niet. Ben van plan om na het eten naar bed te gaan.

Omdat slapen.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis

"Druk" volgens BDH, maar ik denk dat hij ons haatquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:10 schreef AapO het volgende:
sup,
waars trouwens die andere kerel dejori ?

quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:27 schreef Muisraket het volgende:
Altijd leuk, zo'n 12 uur voordat je tentamen hebt erachter komen dat je nog mega veel moet stampen omdat je bijna alles vergeten bent en een 2 hoofdstukken/college's nauwelijks snapt. FAAL.![]()
Lol, arme mrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..non est vivere sed valere vita est ..

Confronterendquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:14 schreef shifto het volgende:
Mogguhh!!![]()
[..]
"Druk" volgens BDH, maar ik denk dat hij ons haat

Of allebei. Wie weet..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:14 schreef shifto het volgende:
Mogguhh!!![]()
[..]
"Druk" volgens BDH, maar ik denk dat hij ons haat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |