Ze worden ook opgenomen. Op video.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:09 schreef waxmask het volgende:
Deze mensen moeten opgenomen worden...
dat soort pretentieuze kutten vind ik sowieso neit aantrekkelijk, hoe mooi ze ook zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:10 schreef Pietepietje het volgende:
Ik vind ze allebei wel, maar dat tiepelzinnige gedoe
Ik stel voor om het opnieuw in te voeren. Nu heb ik LuckyTV ook nog eens gemis omdat ik het niet meer trok.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:09 schreef Ericr het volgende:
400 jaar terug werden dit soort wieven verzopen of verbrand.
Dan werkt het voor jouquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:11 schreef Jungle_Jim het volgende:
ik kreeg een gek gevoel in mn nek van die nagels over dat ene ding
Dat is kneitervet gedaan, je had ook zoiets met dames van Axe.quote:
heet een lightsaberquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:11 schreef Jungle_Jim het volgende:
ik kreeg een gek gevoel in mn nek van die nagels over dat ene ding
Linkjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:12 schreef themole het volgende:
[..]
Dat is kneitervet gedaan, je had ook zoiets met dames van Axe.
Dit is andersquote:
Inderdaad Chelseaquote:
Houd ik ook niet vol maar dit is nog leuk en creatief gedaan.quote:
Is natuurlijk wel prettig als het werkt. Waarschijnlijk zo ik dan ook meerdere malen per dag naar die filmpjes kijken. ONDANKS DAT IK ONTSPANNEN IN HET LEVEN STA.quote:
Waar maak je je druk om, dit is extra reclame voor BzV, de KRO moet blij zijn met die parodie.quote:De reacties op social media over de Boer Zoekt Vrouw-parodie met cabaretiers spraken voor zich. Veel kijkers uitten zich kritisch over de maandagavonduitzending van de Wereld Draait Door. De 'flauwe' parodie heeft ook de verhouding tussen de VARA en de KRO er niet bepaald beter op gemaakt.
Het conflict tussen de VARA en de KRO over het gebruik van beelden uit Boer Zoekt Vrouw (BZV) is voorlopig de wereld nog niet uit. Dat schrijft het AD. De VARA heeft geen enkele behoefte aan een toenaderingspoging van de KRO, zo werd gisteren duidelijk. De KRO had laten weten open te staan voor 'een constructief gesprek', maar de VARA ziet daar geen aanleiding voor, meldt de omroep.
Beide omroepen ruziën al weken over het gebruik van beelden uit KRO's BZV in VARA's De Wereld Draait Door (DWDD). Sinds vorige week mag de VARA geen originele beelden meer gebruiken uit het programma van presentatrice Yvon Jaspers. De KRO besloot hiertoe nadat de boeren uit het programma in DWDD belachelijk waren gemaakt.
Maandagavond gooide het VARA-programma nog wat olie op het vuur door drie cabaretiers - Remko Vrijdag, Martine Sandifort en Bas Hoeflaak - te laten opdraven om de BZV-deelnemers boer Aad, boerin Henrieke en boer Willem te persifleren. Op internet ontstond meteen een tirade tegen deze, volgens veel kijkers niet erg geslaagde, aanpak.
Reacties
Voormalig NOS-hoofdredacteur Hans Laroes was een van de eersten die reageerden: 'Wat flauw'. Anderen drukten zich harder uit: 'Een slap aftreksel van Kopspijkers', 'Het was een stuitend amateuristische parodie van een parodie', 'In de haast de #kro een hak te zetten, verliest dwdd de goede smaak uit het oog.....waardeloze persiflages, onnodig kwetsend...'. Een andere kijker constateerde: '4 miljoen mensen schofferen. Dan profileer je je toch wel echt als een hautain en elitair programma'. Natuurlijk waren er op Twitter ook positieve reacties: 'Heb me een kaakverstijving gelachen!! Geweldig gedaan'.
De VARA geeft niet op en de redactie van DWDD blijft op een creatieve manier aandacht besteden aan Boer Zoekt Vrouw.
Bron
De KRO is er vast blijer mee dan wij, arme kijkers.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:39 schreef Karina het volgende:
Waar maak je je druk om, dit is extra reclame voor BzV, de KRO moet blij zijn met die parodie.
Wij zijn er op een andere manier niet blij mee dan die zeurpieten op Twitterquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De KRO is er vast blijer mee dan wij, arme kijkers.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:08 schreef Specularium het volgende:
Als DWDD ballen heeft doen ze volgende week Yvon zelf na met dat 'cabaret'.
Dit klopt natuurlijk gewoon.quote:Anderen drukten zich harder uit: 'Een slap aftreksel van Kopspijkers'
Hij was er vanmiddag ook over op de radio, hij kan wel enthousiast over zijn reis vertellenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:20 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
Over de reis van Joris door Mexico.
Niet van die moeilijke vragen stellen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:23 schreef Cynix ® het volgende:
Was die Nijenhuis nou die droeftoeter die een paar jaar terug tégen die Sint-film was of had hij 'm juist gemáákt?
Hij vond het niet kunnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:23 schreef Cynix ® het volgende:
Was die Nijenhuis nou die droeftoeter die een paar jaar terug tégen die Sint-film was of had hij 'm juist gemáákt?
Sorry, ik vroeg me af waar ik 'm ook alweer van kende.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:24 schreef Karina het volgende:
Niet van die moeilijke vragen stellen.
Ik weet alleen zeker dat hij ons heeft verrijkt met kwaliteitscinema als Volle Maan en Costa...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:23 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, bij DWDD vinden ze alles van een jaar of 2-3 geleden nú een hype.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:24 schreef Karina het volgende:
En bij DWDD hebben ze " opeens" door dat er een schandaal is in Engeland, dat is al een maand? bekend.
Even gezocht voor je, hij was tegen maar heeft zelf ook lieve Sintfilm gemaaktquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Sorry, ik vroeg me af waar ik 'm ook alweer van kende.
Of van 90 jaar geleden. Zie Bob Dylan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, bij DWDD vinden ze alles van een jaar of 2-3 geleden nú een hype.
Ja, tof.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:32 schreef alors het volgende:
Die fragmentjes klinken nog wel vet, maar in zijn geheel vind ik die mix best kut. Wel tof voor hem hoor.
Het is altijd koud in de studio's he. Met al die verlichting.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:33 schreef Specularium het volgende:
Waarom heeft Giel zijn jas nog aan?
Voor vinger aan de pols inderdaad.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:33 schreef Ambrosius het volgende:
Goed televisiehoofd heeft die Giel toch.
Ja, of vinger in je hol.quote:
Nee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:35 schreef Specularium het volgende:
Wat heeft Peer Mascini nu weer gedaan?
Met zijn vuile handen aan de uiers van de Melkuniekoeien gezeten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:35 schreef Specularium het volgende:
Wat heeft Peer Mascini nu weer gedaan?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:36 schreef alors het volgende:
[..]
Met zijn vuile handen aan de uiers van de Melkuniekoeienkalfjes/pinken gezeten.
nu pasquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:38 schreef Specularium het volgende:
Peter Jan Rens had ook zo'n kinderwensenprogramma.
Ik denk, ik zeg het even.
Kijk eens boven je post.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:38 schreef Specularium het volgende:
En is naar Thailand verkast...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:38 schreef Specularium het volgende:
Volgend jaar de primeur in DWDD.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
P.J. Rens was toch ook niet helemaal fris? Of moet dat nog onthuld worden?
Ziet er nog patent uit voor zijn leeftijd.quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Gaat nou iedereen postuum zeggen dat ze het allang wisten?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:43 schreef Specularium het volgende:
Hij heeft Patricia Paay geneukt hoorde ik.
quote:
Van Jeroen Pauwquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:44 schreef Pedroso het volgende:
Zullen er van Matthijs over 30 jaar ook dit soort verhalen te voorschijn komen ?
Nee, ik wil er wel hard in bijten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil jij nog iets in de microfoon zeggen?
Bij Jeroen schijnen de meesten nog geleefd te hebben.quote:
Da's wel zeker.quote:
Ik heb de film nog nooit gezien.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
ET heb ik nooit echt heel leuk gevonden.
Ik hou sowieso niet van kleffe happy end tearjerkers.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
Ja!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:46 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen ze het niet over Alf hebben ? Die was veel leuker dan ET.
De relatiesloopVhalsneger?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:47 schreef alors het volgende:
Ik dacht meteen aan een andere John Williams
Heeft hij hem geleend van Paul Rabbering?quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:47 schreef alors het volgende:
Ik dacht meteen aan een andere John Williams
Gsa je kunstgebit poetsenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
Nou daar lijkt het wel op ja, hij iets iets hoekiger.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heeft hij hem geleend van Paul Rabbering?
Ik ben sneller dan DWDDquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:46 schreef Meneerik2 het volgende:
O en hieraan:
http://www.flabber.nl/lin(...)nte-et-auditie-12924
Ben je nou niet in de war met Titanic?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:47 schreef tong80 het volgende:
ET Briljante film
Schandalif dat een zeikfilm als Out of Africa toen de Oscar won.
Heerlijke film![]()
Goed haar ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:49 schreef Specularium het volgende:
Nijenhuis ziet er wel weer lekker gezond uit.
Hij kan zeker wat. Oprotten bv.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:50 schreef tong80 het volgende:
Danny de Munck is tien keer beter dan al die Idols Jimmy's.
Man met talent. Niet mijn genre. Maar hij kan wat.
Nu zink je in mijn achtingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ben je nou niet in de war met Titanic?
neu.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:50 schreef tong80 het volgende:
Danny de Munck is tien keer beter dan al die Idols Jimmy's.
Man met talent. Niet mijn genre. Maar hij kan wat.
Jij begon met grappen maken.quote:
Hij krijgt een rol in 'Over my dead body-5"quote:
ET, miauw home.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
Dat wist ik niet, het was gewoon een kat.
Over HER dead body was wel een leuke film.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij krijgt een rol in 'Over my dead body-5"
Nee, dat was Seth Gaaikema.quote:
Linda Lovelace 2quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Over HER dead body was wel een leuke film.
Homoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
Van E.T. zou je trouwens wel een te kekke stuurhoes kunnen maken.
Patricia Paaij dus ook niet ?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het was geen film over necrofielen
Onze volksvertegenwoordiging.quote:
Een Belg die Goebels heetquote:
PVVster. Kamerrvoorzitter die uit de selectie van VVV is getrapt.quote:
Tokkie 0.1quote:
Nopequote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:02 schreef thettes het volgende:
Ben ik de enige die op de een of andere onverklaarbare manier die Joris Linssen een verschrikkelijke vent vindt?
Nope, voor mij zit-ie ook in het rijtje Brandsteder junior en Sjonnie de Mol junior.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:02 schreef thettes het volgende:
Ben ik de enige die op de een of andere onverklaarbare manier die Joris Linssen een verschrikkelijke vent vindt?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:03 schreef Karina het volgende:
Dit is toch mooiStaat hij daar met zijn held te zingen.
Wel een beetje zoetsappig maar mag hem verder wel. Goed programma,dat Hello Goodbye.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:02 schreef thettes het volgende:
dat is inderdaad geen compliment te noemen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:03 schreef NoCigar het volgende:
'Hij is vergelijkbaar met André Hazes.'
Sterf Giel, sterf.
Voor Hazes niet nee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat is inderdaad geen compliment te noemen.
Dan ga je nooit weten wat hij zei.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:05 schreef Cynix ® het volgende:
Hij kan leuk vertellen denk ik, maar ik luister niet.
Nee.quote:
johquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan ga je nooit weten wat hij zei.
Boeiequote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan ga je nooit weten wat hij zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |