Ik denk niet dat er veel smaak aan zit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:34 schreef alors het volgende:
Ik krijg honger als ik naar haar kijk. En ik heb mijn eten net op.
Ik moet nog eten, maar ik kan natuurlijk niet weg nu.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:34 schreef alors het volgende:
Ik krijg honger als ik naar haar kijk. En ik heb mijn eten net op.
Dat moeten we niet willen met z'n allen, op dit tijdstip.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht al dat mijn internet het had begeven, ik kon niet meer quoten.
Nee zeg, dan flip ik meteen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat moeten we niet willen met z'n allen, op dit tijdstip.
Die wil minister president worden in 2025quote:
Ik heb een stijvequote:
Link?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:40 schreef NoCigar het volgende:
Fretz, werd onlangs heerlijk afgemaakt op de voorpagina van de Volkskrant door Arnon Grunberg.
Bah.quote:
Nee dat isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:41 schreef Pedroso het volgende:
Dacht dat die Johan de maker van Lucky TV was maar niet dus.
Hij heeft wel wat weg van Sanderquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:41 schreef Pedroso het volgende:
Dacht dat die Johan de maker van Lucky TV was maar niet dus.
Shaun of the Deadquote:
Die mogen ze van mij wel MP maken over 25 jaar.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:41 schreef Karina het volgende:
Die zal wat airmiles hebben verzameld zeg
Ik bied me aan als First Lady danquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die mogen ze van mij wel MP maken over 25 jaar.
quote:
Weet je hoe oud ie is ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
Jeetje. Clinton heeft echt een oude kop gekregen.
Jij ziet er nog fris en fruitig uit op je 65e ?quote:
Jan Mulder is 67 die ziet er beter uit (vind ik).quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij ziet er nog fris en fruitig uit op je 65e ?
Dat is al weer wat jaartjes geleden voor Karina.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij ziet er nog fris en fruitig uit op je 65e ?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is al weer wat jaartjes geleden voor Karina.
Ik kijk niet erg goed, maar zie alleen elke keer zijn dikke lippen op elkaar? zegt hij weleens iets?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een teringmongool die tafelgast.
Bill heeft meer seks gehad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Jan Mulder is 67 die ziet er beter uit (vind ik).
Hij zegt zelf van nietquote:
Jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef Karina het volgende:
Bijna BBC kwaliteit, is dat nou een compliment of juist niet?
Zo lang het niets met kinderen te maken heeft welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef Karina het volgende:
Ja, en terecht zo te zien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef Karina het volgende:
Zeker welquote:
Planet Earth en Live zijn zeer mooie natuurdocus, dus ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef Karina het volgende:
Nooit met de trein van Lelystad naar Almere gereden?quote:
BBC kwaliteit is met die vent met die geniale stemquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje alsof hij zegt" nou het kan nog wel ietsjes beter.
Richard Attenborough toch? Of hoe je dat spelt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
BBC kwaliteit is met die vent met die geniale stem
David.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Richard Attenborough toch? Of hoe je dat spelt.
Tjee, wat flauw. Echt niet leuk. Onnodig ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
In combinatie met Bill Clinton is je username wel grappig
Zou best kunnen, ik herken alleen zijn stem.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Richard Attenborough toch? Of hoe je dat spelt.
whehehe.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:49 schreef alors het volgende:
[..]
Nooit met de trein van Lelystad naar Almere gereden?
Hoewel, dat is ook wel weer te begrijpen
Ja dat verbaasde mij ook. Hij woonde op of de bloemgracht of rozengracht dacht ik..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:51 schreef JimboSlice het volgende:
Sinds wanneer is MvN eigenlijk de mooiste stad van het land uit?
Hij heeft ergens een boerderijtje volgens mijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:51 schreef JimboSlice het volgende:
Elke weekend tochquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:51 schreef JimboSlice het volgende:
Dit zit toch niet in die film? Of zitten die homevideos er ook in?quote:
quote:
Musequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:58 schreef themole het volgende:
Doet me denken aan het gekloot van Muse:
Ik heb iet zoveel met Muse, maar dit deden ze toch heel grappigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:58 schreef themole het volgende:
Doet me denken aan het gekloot van Muse:
Alleen die stemquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:59 schreef snellejelle het volgende:
Ik wil ook wel een kindje met Astrid
Deed ze volgens mij ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze zo praatte als grap
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:02 schreef waaromniet1988 het volgende:
Weer zo'n item dat ik niet snap
Wat ben je ook een nuchter persoon, Willemquote:
quote:
Was.quote:
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:05 schreef henkde_j het volgende:
Die tafeldude zit met open mond van verbazing te kijken
Rechts?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:05 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Ik zou die rechtse wel doen hoor.
Gewoon droog in de foeferd.
Oh shit player alles.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:06 schreef Confetti het volgende:
Ik zal haar eens een echt orgasme laten voelen.
Dat is dus ook niet de bedoelingquote:
Ze zit al in bed als ze er naar kijkt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:06 schreef Confetti het volgende:
Ik zal haar eens een echt orgasme laten voelen.
Ach, alles is al eens gedaan, wat is je punt?quote:
Ja ze kijkt wat arrogant maar ze is wel een knapperd. Die linkse ook maar die is wat platjes...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Rechts?
Die vind ik juist het lelijkst, heb liever die met dat lange steile haar.
Het is ook de bedoeling dat je r kriebels van krijgt. Geloof ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:07 schreef Injetta het volgende:
Ik krijg er de kriebels van..... Hoe kun je daar nou 20 minuten naar gaan zitten kijken/luisteren.
Grenst aan de BzV "persiflage".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |