Waarom? Weet jij het niet?quote:
Nee, dus gaarne uitlegquote:
Te laat, banquote:
Nee, is prive.quote:
Kut hij trapt er niet inquote:
Of mogen we het wel weten als we 4,50 storten op een rekening?quote:
quote:
Die discussie is echt zó 2003quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Of mogen we het wel weten als we 4,50 storten op een rekening?
Sorry, toen zat ik nog in de verrekijker van mn vader. Voel je je nu stoer? Bok maar weer op hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Die discussie is echt zó 2003. Beetje jammer.
Jij klikte...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:19 schreef m.k het volgende:
Ik moet zeggen bart, de foto's op je homepage zijn wel subliem
Onzin, niks van waar.quote:
Ik ben er ook een paar rijker. Maar ze openbaar maken zodat je weet wat je fout doet ho maar.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:34 schreef Schild het volgende:
[..]
Ban graag voor deze knul, zit te provoceren tegen de Admins!!
das toch van USMC?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onzin, niks van waar.
ken je dit gezegde?
"hell no, we won't die, we just go to hell to regroup"
De elite hoeft hun acties niet uit te leggen aan het gepeupelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik ben er ook een paar rijker. Maar ze openbaar maken zodat je weet wat je fout doet ho maar.
OPSTAND! WE ARE THE 99%!!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:38 schreef Royyy het volgende:
[..]
De elite hoeft hun acties niet uit te leggen aan het gepeupel
Klaar nu.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:38 schreef Royyy het volgende:
[..]
De elite hoeft hun acties niet uit te leggen aan het gepeupel
quote:
Een stuk of 5...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:00 schreef Schild het volgende:
Weer een post verdwenen?? Of keek ik niet goed...
Er worden berichten verwijderd om stront...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:00 schreef Schild het volgende:
Weer een post verdwenen?? Of keek ik niet goed...
Weer een note rijker.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:02 schreef Royyy het volgende:
[..]
Tja, er moet toch even de indruk gewekt worden dat niemand wordt voorgetrokken he.
Een note? Een ban zul je bedoelen! Geen genade!quote:
Kim jung il zou jaloers zijn op deze policyquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:03 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Een note? Een ban zul je bedoelen! Geen genade!
quote:
quote:Je hebt 44 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Welnee, dat heb ík helemaal niet nodigquote:
Dat stinkt natuurlijk naar de misdaad. Of naar vis,quote:
Ik kreeg eens een ban omdat ik wat foto's plaatste van een rebelie in een Braziliaanse gevangenisquote:
Heel simpel, er is geen verband tussen aantal notes en een ban.quote:
Vuigerrikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kreeg eens een ban omdat ik wat foto's plaatste van een rebelie in een Braziliaanse gevangenis
deze plaatjes doen we niet aan.quote:
Ja, maar dat was vóór je Lotuss-tijd, dus die telt niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kreeg eens een ban omdat ik wat foto's plaatste van een rebelie in een Braziliaanse gevangenis
Wat heeft die vent een dikke nek kin.quote:
Over de kin of over de vis?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:13 schreef Thaboel het volgende:
Haha hij mist iets
Zeg lotuss vergeet je de qoute van Paintmeester niet?
Sorry, we mogen er niet over praten, dan worden we gebanned.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:28 schreef sp3c het volgende:
lol, hier veranderd ook nooit iets he
iemand een korte samenvatting?
Dit is pure uitlokkingquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:28 schreef sp3c het volgende:
lol, hier veranderd ook nooit iets he
iemand een korte samenvatting?
quote:
quote:
Inderdaad. Als gepeupel zijnde is het niet meer dan logisch dat we niet het recht hebben om te weten wat er gaande is. Volkomen terecht dat alle zowat alle posts in het feedback topic gewoon worden verwijderd.quote:
Ja, jij?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:34 schreef sp3c het volgende:
hebben jullie de regeltjes niet gelezen toen jullie akkoord gingen?
ik heb ze niet gelezen nee maar ik weet dat er iets dergelijks in staatquote:
Dat stukje wat er op neerkomt dat de nobele dictators van Fok! kunnen doen wat ze maar willen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb ze niet gelezen nee maar ik weet dat er iets dergelijks in staat
Hoe weet jij zo zeker dat het onterecht is?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:32 schreef Royyy het volgende:
[..]
Inderdaad. Als gepeupel zijnde is het niet meer dan logisch dat we niet het recht hebben om te weten wat er gaande is. Volkomen terecht dat alle zowat alle posts in het feedback topic gewoon worden verwijderd.
bestaat er uberhaupt een meervoudsvorm van het woord dictator?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:36 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dat stukje wat er op neerkomt dat de nobele dictators van Fok! kunnen doen wat ze maar willen?
Hoe weet jij zo zeker dat het terecht is?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo zeker dat het onterecht is?
Rome had op een gegeven moment ook meerdere keizers.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
bestaat er uberhaupt een meervoudsvorm van het woord dictator?
klinkt wat vreemd iig
Omdat ik het hele verhaal ken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo zeker dat het terecht is?
omdat mensen achterlijk slecht luisteren?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:37 schreef Thaboel het volgende:
Waarom word er zo achterlijk veel ge-edit?
bemoei je er niet mee broquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:38 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Rome had op een gegeven moment ook meerdere keizers.
nog 1quote:
Vanaf wanneer? Alleen wat er vandaag gebeurd is, of ook het hele gedoe wat al maanden speelt?quote:
En hoe weet jij dat dat het juiste verhaal is?quote:
made you lookquote:
Omdat ik weet wie ik wel en niet kan vertrouwen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat dat het juiste verhaal is?
Laat me raden, de users die je meent te kunnen vertrouwen zijn toevallig allemaal mods?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat ik weet wie ik wel en niet kan vertrouwen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat ik weet wie ik wel en niet kan vertrouwen.
veranderd het verhaal heel erg afhankelijk van wie het verteld dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:41 schreef Royyy het volgende:
[..]
Vanaf wanneer? Alleen wat er vandaag gebeurd is, of ook het hele gedoe wat al maanden speelt?
En van wiens kant heb je het verhaal gehoord? Alleen van de kant van de mods/admins natuurlijk he?
Onbekend, wij mogen jullie 'kant' niet weten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
veranderd het verhaal heel erg afhankelijk van wie het verteld dan?
Dit gekut speelt al maanden? Bizar dat je dan nog hier rondloopt als je het al zo lang zo slecht hebt en geterroriseerd wordt door de mods en admins. Vertel me eens waarom het al die tijd niet in je is opgekomen om elders je heil te zoeken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:41 schreef Royyy het volgende:
[..]
Vanaf wanneer? Alleen wat er vandaag gebeurd is, of ook het hele gedoe wat al maanden speelt?
En van wiens kant heb je het verhaal gehoord? Alleen van de kant van de mods/admins natuurlijk he?
jullie hoeven dit helemaal niet te weten, jullie gaan er niet over, het gaat jullie helemaal niets aan en als het van belang is voor jullie dagelijkse beslommeringen op fok! dan hadden jullie het al gewetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]Goeie uitleg. Maar hoe zouden wij moeten weten of iets terecht is als wij de 'juiste' info niet mogen weten?
maar de andere kant ken je wel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Onbekend, wij mogen jullie 'kant' niet weten.
Omdat het over het algemeen nog best gezellig is hier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Dit gekut speelt al maanden? Bizar dat je dan nog hier rondloopt als je het al zo lang zo slecht hebt en geterroriseerd wordt door de mods en admins. Vertel me eens waarom het al die tijd niet in je is opgekomen om elders je heil te zoeken.
Omdat wij in tegenstelling tot andere mensen niet houden van zwartmakerij. Mensen hebben acties op, met of tegen fok, en kunnen daar consenquenties van ondervinden. Maar die blijven tussen die persoon en fok. Lijkt me niet meer dan normaal. Of loop je ook bij de buren te vragen waar ze gisteravond ruzie over hadden?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]Goeie uitleg. Maar hoe zouden wij moeten weten of iets terecht is als wij de 'juiste' info niet mogen weten?
We zijn akkoord gegaan met de FOK! policy, niet met de persoonlijke mening van mods/(F)A's. En die mening word mooi onder het kopje 'FOK! policy' geschoven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
jullie hoeven dit helemaal niet te weten, jullie gaan er niet over, het gaat jullie helemaal niets aan en als het van belang is voor jullie dagelijkse beslommeringen op fok! dan hadden jullie het al geweten
dit is geen nieuw beleid en het is ook geen uniek DEF beleid
zo werkt heel fok! en nagenoeg elk ander forum op het internet
kun je censuur en dictatuur noemen maar hier ben je mee akkoord gegaan toen je je account aanmaakte
Als ik het hoor wel ja. En dan krijg ik nog beleefd antwoord en excuses mee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat wij in tegenstelling tot andere mensen niet houden van zwartmakerij. Mensen hebben acties op, met of tegen fok, en kunnen daar consenquenties van ondervinden. Maar die blijven tussen die persoon en fok. Lijkt me niet meer dan normaal. Of loop je ook bij de buren te vragen waar ze gisteravond ruzie over hadden?
Fok! beweert toch altijd zo trots een community te zijn he? Als dan geregeld door bepaalde mods/admins de sfeer binnen die gemeenschap word verpest, en mensen om volkomen onzinnige redes (zoals verkeerd begrepen posts) worden gebanned, vindt je het dan gek dat daar commentaar op komt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
jullie hoeven dit helemaal niet te weten, jullie gaan er niet over, het gaat jullie helemaal niets aan en als het van belang is voor jullie dagelijkse beslommeringen op fok! dan hadden jullie het al geweten
Lekker aso.quote:
Hoezo?quote:
nou als jij al dan niet terecht gebanned word dan is de reactie op jouw commentaar niet "maul halten"quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:52 schreef Royyy het volgende:
[..]
Fok! beweert toch altijd zo trots een community te zijn he? Als dan geregeld door bepaalde mods/admins de sfeer binnen die gemeenschap word verpest, en mensen om volkomen onzinnige redes (zoals verkeerd begrepen posts) worden gebanned, vindt je het dan gek dat daar commentaar op komt?
En als de reactie op onderbouwd commentaar vervolgens "Maul halten" is... tja...
Dat hangt van het standpunt af.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:52 schreef Royyy het volgende:
[..]
Fok! beweert toch altijd zo trots een community te zijn he? Als dan geregeld door bepaalde mods/admins de sfeer binnen die gemeenschap word verpest,
Logisch toch? Het is algemeen bekend dat bans niet worden besproken op het forum. Ga je ook lopen huilen als je een prent van oom agent krijgt als je te hard rijdt? Je weet dat het niet mag. Doe je het toch, dan krijg je dat te horen. Wees dan ook een vent.quote:en mensen om volkomen onzinnige redes (zoals verkeerd begrepen posts) worden gebanned, vindt je het dan gek dat daar commentaar op komt?
En als de reactie op onderbouwd commentaar vervolgens "Maul halten" is... tja...
Ik ga bij mijn buren niet vragen waar de ruzie over ging. Dat gaat mij geen kut aan. Is tussen de buurman en de buurvrouw.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoezo?
Dat kan gebeuren bij een ruzie.
Oh sorry, ik wist niet dat dit een besloten forum was? Was in de veronderstelling dat het openbaar is hier.quote:Of hou jij je altijd rustig? Want volgens mij heb jij ook ergens wat gehoort (wij vaste deffers zijn in dit geval jou buren) en jij komt je er toch ook mee bemoeien.
Ik weet.quote:
...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ga bij mijn buren niet vragen waar de ruzie over ging. Dat gaat mij geen kut aan. Is tussen de buurman en de buurvrouw.
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat dit een besloten forum was? Was in de veronderstelling dat het openbaar is hier.
Dus je hebt een goede band met de admins en mods van FOK? Dan zou je het nog kunnen vragen jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
...
En ja dat kan ik. Iets met een goeie band met de buren.
Pot, ketel?quote:Maar jullie geloven zo in jullie eigen gelijk (en ja jullie hebben ook tot zeker hoogte gelijk) maar waarom zo fucking bekrompen om echt totaal NIKS van ons users aan te nemen?
Zeker wel.quote:
die slapen als ze niet op fok! zittenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:05 schreef Thaboel het volgende:
Waar zijn de vaste def modjes eigenlijk? En niet aankomen met: Ja die hebben ook een leven buiten FOK!.
Waar wil ik niks van jullie aannemen dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus je hebt een goede band met de admins en mods van FOK? Dan zou je het nog kunnen vragen ja.
[..]
Pot, ketel?
Vertel dan eens wat je tot nu toe wél hebt aangenomen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Waar wil ik niks van jullie aannemen dan?
Nou, trek je conclusies he, vragen waarom een ban is uitgedeeld heeft geen zin.quote:En wij werden hier al een paar keer kinderachtig toegesproken door Yvonne dus dat duidt er wel op dat er geen goeie band is hé
Kijk dat is al les 1 van vandaag: Niet vragen waarom iemand gebanned is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Vertel dan eens wat je tot nu toe wél hebt aangenomen?
[..]
Nou, trek je conclusies he, vragen waarom een ban is uitgedeeld heeft geen zin.
srsly?quote:
En dan heeft je edit nog geen zin want dan word ik wel weer gepakt om ze 'de edit kan zien'quote:
Omdat dat de regels zijn. Die hoor je niet in twijfel te trekken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En dan heeft je edit nog geen zin want dan word ik wel weer gepakt om ze 'de edit kan zien'
Dan gewoon een vraagje: Waarom worden bans niet openbaar besproken?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En dan heeft je edit nog geen zin want dan word ik wel weer gepakt om ze 'de edit kan zien'
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat wij in tegenstelling tot andere mensen niet houden van zwartmakerij. Mensen hebben acties op, met of tegen fok, en kunnen daar consenquenties van ondervinden. Maar die blijven tussen die persoon en fok. Lijkt me niet meer dan normaal. Of loop je ook bij de buren te vragen waar ze gisteravond ruzie over hadden?
het zijn simpelweg je zaken nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En dat is ook juist een groot deel van het probleem, dat er door verschillende gebeurtenissen in het verleden hier geen vertrouwen meer is in de mods/admins. En als daar feedback over wordt gegeven, dan wordt dat allemaal maar afgewimpeld of komt Yvonne weer met denigrerende opmerkingen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:10 schreef sp3c het volgende:
dat de band op dit moment niet zo goed is lijkt me evident, dat is iets waar op de een of andere manier (beter) aan gewerkt moet worden maar bans gaan nooit besproken worden op fok!
zelfs niet als we allemaal bij elkaar op de vloer komen en dronken sex hebben met elkaars vriendinnen en huisdieren
gebeurt gewoon niet
En dat laatste heb ik je ookal uitgelegd...quote:
wat is je oplossing?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:13 schreef Royyy het volgende:
[..]
En dat is ook juist een groot deel van het probleem, dat er door verschillende gebeurtenissen in het verleden hier geen vertrouwen meer is in de mods/admins. En als daar feedback over wordt gegeven, dan wordt dat allemaal maar afgewimpeld of komt Yvonne weer met denigrerende opmerkingen.
Als er vertrouwen in de mods was zou er nooit zo veel ophef zijn ontstaan over een paar al dan niet terechte bans.
Ja, jij hebt goede buren. Maar hier op FOK! houden we de dingen wél onder elkaar als anderen daar niets mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En dat laatste heb ik je ookal uitgelegd...
Trots? Waar is dat het argument?quote:Want om andere dingetjes komen jullie trots met het argument: Ja, het is een openbaarforum.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat dit een besloten forum was? Was in de veronderstelling dat het openbaar is hier.
Vertrouwen, is dat niet weg omdat iemand van de vaste kliek een ban krijgt, waardoor die hele kliek het er niet mee eens is, objectiviteit is er niet meer? Want dat jullie een kliek zijn, dat kun je toch niet ontkennen. Serieuze vraag he.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:13 schreef Royyy het volgende:
[..]
En dat is ook juist een groot deel van het probleem, dat er door verschillende gebeurtenissen in het verleden hier geen vertrouwen meer is in de mods/admins. En als daar feedback over wordt gegeven, dan wordt dat allemaal maar afgewimpeld of komt Yvonne weer met denigrerende opmerkingen.
Als er vertrouwen in de mods was zou er nooit zo veel ophef zijn ontstaan over een paar al dan niet terechte bans.
En in MEN ook niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:16 schreef sp3c het volgende:
naja jullie zijn wel welkom als jullie je gedragen maar in DIG zijn jullie niet welkom!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:15 schreef sp3c het volgende:
in NWS zijn jullie niet welkom hoor en bans worden daar ook niet besproken!
Was een openbaar forum toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:16 schreef sp3c het volgende:
naja jullie zijn wel welkom als jullie je gedragen maar in DIG zijn jullie niet welkom!
Ja, dit forum is openbaar. Bans niet. Appels peren.quote:
grapje op zijn tijd moet kunnenquote:
Je haalt je eigen discussie's door elkaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, dit forum is openbaar. Bans niet. Appels peren.
Nee hoor, ik haal sp3cs discussie met jullie met mijn discussie met jullie door elkaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je haalt je eigen discussie's door elkaar.
Hoezo is het bestuur incapabel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:20 schreef Thaboel het volgende:
Oh god. Lijkt Griekenland wel... Het 'bestuur' is in handen van een stelletje incapabele menschen (Nibb-it daar buiten gelaten)
Oh?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:21 schreef sp3c het volgende:
onze bart is een beetje speciaal
maar goed, wat is nu samenvattend het probleem?
en kom me net met het feit dat die ban niet besproken word aanzetten want dat is een onzinverhaal en dat weten jullie allemaal niet zo goed als mij, Puma en zelfs Bart begreep die shit toen hij nog user was
We hebben een Puma die al tijden nergens te vinden is. Een Lotuss die alles afdoet met een 'klaar nu'quote:
En dat heb je ook op een serieuze wijze aangekaart bij de forumadmins? Gewoon met een mailtje zo van 'beste FA's we maken ons zorgen om DEF want we zien de mods nooit"? Of is het omdat die mods er niet zijn er lekker je eigen forum van maken en als er dan eens een keer wel een mod komt die het er dan blijkbaar niet mee eens is met jullie mening, dan gelijk rellen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
We hebben een Puma die al tijden nergens te vinden is. Een Lotuss die alles afdoet met een 'klaar nu'
En C4? Ook alweer een tijdje inhoudelijk verdwenen.
quote:Het hele ban bespreken heb ik nu begrepen ja. Er word alleen een beetje scheef gekeken. Maar daar zal ik niet op in gaan want dan ben ik een ban aan het bespreken
Oke.quote:Ohja en die 'duivelse_herverschijning' was esses.
Tupic?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:27 schreef sp3c het volgende:
damn, ik dacht dat Tupic terug was om een liedje te zingen
Dat werd besproken toen Yvonne hier rond hing.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:27 schreef Bart het volgende:
[..]
En dat heb je ook op een serieuze wijze aangekaart bij de forumadmins? Gewoon met een mailtje zo van 'beste FA's we maken ons zorgen om DEF want we zien de mods nooit"? Of is het omdat die mods er niet zijn er lekker je eigen forum van maken en als er dan eens een keer wel een mod komt die het er dan blijkbaar niet mee eens is met jullie mening, dan gelijk rellen?
En die hing rond nádat er wat was voorgevallen zeker?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat werd besproken toen Yvonne hier rond hing.
Mn zin niet?quote:
Dat was nadat mk ergens een ban had. Maar dat had niks met def zelf te maken. Toen is het aangekaart.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:29 schreef Bart het volgende:
[..]
En die hing rond nádat er wat was voorgevallen zeker?
heb je het gedaan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef Schild het volgende:
[..]
Moesten met onze plastic soldaatjes gaan spelen.
Precies. Er gebeurt iets met iemand in de kliek, en de hele kliek springt op en gaat roepen dat het bestuur kut is. En dan vind je het gek dat het bestuur je niet serieus neemt? Die krijgen altijd kritiek na zoiets.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat was nadat mk ergens een ban had. Maar dat had niks met def zelf te maken. Toen is het aangekaart.
weet ik niet?quote:
niet de reactie waar ik op gehoopt hadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:33 schreef Schild het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Als Admins spreken dan gehoorzamen wij altijd.
Kliek?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Precies. Er gebeurt iets met iemand in de kliek, en de hele kliek springt op en gaat roepen dat het bestuur kut is. En dan vind je het gek dat het bestuur je niet serieus neemt? Die krijgen altijd kritiek na zoiets.
Als je nou eens gewoon uit het niets met een klacht was gekomen, dan was er waarschijnlijk een stuk serieuzer naar gekeken.
Ja, zo kan je het wel omschrijven.quote:
Er is een groep vaste users maar dit maakt het nog geen kliek.quote:
Niet? Een groep vaste users begroet nieuwe mensen. Een kliek komt met dit soort reacties:quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Er is een groep vaste users maar dit maakt het nog geen kliek.
quote:
quote:
Je komt hier al schenen trappend binnen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet? Een groep vaste users begroet nieuwe mensen. Een kliek komt met dit soort reacties:
[..]
[..]
Schenen trappend? Waar doe ik dat? Ik reageer hier gewoon normaal en in volle eerlijkheid. Het feit dat jij mijn reacties als schenentrappen ervaart (mogelijk omdat ik tot het 'bestuur' behoor) zegt eerder wat over de kliekvorming hier dan over mij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je komt hier al schenen trappend binnen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:16 schreef sp3c het volgende:
Stel trieste figuren.quote:
Als je wel vaker in DEF meeleest weet je dat dit al veel langer speelt. Niemand gaat hier 'zomaar' rellen. De FA's weet dit toch of komen ze uit een ei?quote:En dat heb je ook op een serieuze wijze aangekaart bij de forumadmins? Gewoon met een mailtje zo van 'beste FA's we maken ons zorgen om DEF want we zien de mods nooit"? Of is het omdat die mods er niet zijn er lekker je eigen forum van maken en als er dan eens een keer wel een mod komt die het er dan blijkbaar niet mee eens is met jullie mening, dan gelijk rellen?
Jij neemt dingen voor waarheid aan die niet zo zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Schenen trappend? Waar doe ik dat? Ik reageer hier gewoon normaal en in volle eerlijkheid. Het feit dat jij mijn reacties als schenentrappen ervaart (mogelijk omdat ik tot het 'bestuur' behoor) zegt eerder wat over de kliekvorming hier dan over mij.
Oh een grapje, diep triest jaquote:
Hoe weet je dat ze er niet zijn? Ze hoeven niet te posten als ze meelezen...quote:Dit onderwerp was al een stille dood gestorven als jullie je neus niet hadden laten zien en de mods van DEF dit zelf hadden laten oplossen. Maar deze schitteren helaas door afwezigheid.
Dit laatste is samenvattend het probleem. Mods die er niet aanwezig zijn en als ze er wel zijn krampachtig posts verwijderen die hen niet aanstaan ongeacht of er valide argumenten gebruikt worden.
Tof doen? Nee hoor, ik reageer gewoon. Maar dat mag hier niet van jullie?quote:[..]
Als je wel vaker in DEF meeleest weet je dat dit al veel langer speelt. Niemand gaat hier 'zomaar' rellen. De FA's weet dit toch of komen ze uit een ei?
Ik schijt er een beetje balen van dat als er iets gebeurd in DEF, de mods verlaatrol uitvoeren en dat vervolgens een stel steekneuzen in de vorm van of Yvonne, Sp3c of Bart hier een beetje tof komt lopen doen.
Wie weet doe ik dat wel?quote:Prima dat je dat doet, maar spreek dan ook gelijk Lotuss, Pumatje en C4 aan op het mod falen van hun kant.
Euh, ja.quote:
pfffffquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:39 schreef paintmeester het volgende:
[..]
[..]
Stel trieste figuren.![]()
Dit onderwerp was al een stille dood gestorven als jullie je neus niet hadden laten zien en de mods van DEF dit zelf hadden laten oplossen. Maar deze schitteren helaas door afwezigheid.
Dit laatste is samenvattend het probleem. Mods die er niet aanwezig zijn en als ze er wel zijn krampachtig posts verwijderen die hen niet aanstaan ongeacht of er valide argumenten gebruikt worden.
[..]
Als je wel vaker in DEF meeleest weet je dat dit al veel langer speelt. Niemand gaat hier 'zomaar' rellen. De FA's weet dit toch of komen ze uit een ei?
Ik schijt er een beetje balen van dat als er iets gebeurd in DEF, de mods verlaatrol uitvoeren en dat vervolgens een stel steekneuzen in de vorm van of Yvonne, Sp3c of Bart hier een beetje tof komt lopen doen. Prima dat je dat doet, maar spreek dan ook gelijk Lotuss, Pumatje en C4 aan op het mod falen van hun kant.
Mag ik even eten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:05 schreef Thaboel het volgende:
Waar zijn de vaste def modjes eigenlijk? En niet aankomen met: Ja die hebben ook een leven buiten FOK!.
Nee hoor, dat oordeel van die kliek had ik nog niet toen ik hier vandaag voor het eerst postte. Dat werd met pas duidelijk na die posts. Verklaar me anders eens waarom jij en mk me zo hartelijk welkom heetten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jij neemt dingen voor waarheid aan die niet zo zijn(Nee geen ban bespreking maar de kliekjes vorming) dan kom je met een oordeel al hier binnen en dat laat je ook duidelijk doorschemeren.
Moeten ze hun 'stekkie' niet op orde houden dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh een grapje, diep triest ja.
[..]
Hoe weet je dat ze er niet zijn? Ze hoeven niet te posten als ze meelezen...
[..]
Tof doen? Nee hoor, ik reageer gewoon. Maar dat mag hier niet van jullie?
[..]
Wie weet doe ik dat wel?
Omdat je al schenen trappend binnen kwam en je je verhaaltje al klaar had.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor, dat oordeel van die kliek had ik nog niet toen ik hier vandaag voor het eerst postte. Dat werd met pas duidelijk na die posts. Verklaar me anders eens waarom jij en mk me zo hartelijk welkom heetten?
Dat doen ze toch? Reacties verwijderen is daar een onderdeel van.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Moeten ze hun 'stekkie' niet op orde houden dan?
Zo lijkt het misschien ja, dat kan ik me voorstellen. Jij ziet niet wat er in crewfora besproken wordtquote:Tuurlijk mag je hier reageren...
En als je het doet waarom word er door de mods dan niks mee gedaan? (naja zo lijkt het er bij ons op)
Dat is absoluut niet zo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Omdat je al schenen trappend binnen kwam en je je verhaaltje al klaar had.
je weet de helft nog nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:45 schreef Schild het volgende:
Schimmig wereldje hoor, die FA/Mods als je het mij vraagt
Dan ben je een verdomt goeie acteur.quote:
Achter de schermen is gewoon duidelijk geworden naar de FA's dat sommige mensen een ban verdienen. Wat ik al eerder zei: ik vind dat de gebanden de bans 100% verdienen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Omdat je al schenen trappend binnen kwam en je je verhaaltje al klaar had.
@Lotuss natuurlijk mag dat.
Of jij hebt foutieve aannames en vooroordelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan ben je een verdomt goeie acteur.
Hé een ban bespreking...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Achter de schermen is gewoon duidelijk geworden naar de FA's dat sommige mensen een ban verdienen. Wat ik al eerder zei: ik vind dat de gebanden de bans 100% verdienen.
En dat vind ik soms niet altijd bij een opgelegde ban, daar ben ik heel eerlijk in nu.
Ja, en het sluimerende onderwerp bij jullie ging er niet overquote:
Gelezen. En ik blijf bij mijn laatste post.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:49 schreef Thaboel het volgende:
Oh en Lotusss lees de fb eens terug...
Nee die grap is zooooo 2003...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:52 schreef Schild het volgende:
Kunnen wij die 'ban reden' ook voor ¤4,50 opvragen?
Alleen als die banreden in je notes staat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:52 schreef Schild het volgende:
En al eerder gemaakt vandaag dus ook nog eens niet heel origineel.quote:
Alleen de mensen die geband zijn kunnen hun eigen reden van de ban opvragen via forum@fok.nl.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:52 schreef Schild het volgende:
Ja.quote:
Dan wordt er flink wat afgelezen door onze modsquote:Hoe weet je dat ze er niet zijn? Ze hoeven niet te posten als ze meelezen...
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat bij sores jullie opduiken en onze eigen mods wegduiken.quote:Tof doen? Nee hoor, ik reageer gewoon. Maar dat mag hier niet van jullie?
Dat moet je zelf weten.quote:Wie weet doe ik dat wel?
Ik had aan Sp3c gevraagd om het even over te nemen aangezien ik even wilde eten. Maar blijkbaar mag dat ook nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:54 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Dan wordt er flink wat afgelezen door onze mods
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat bij sores jullie opduiken en onze eigen mods wegduiken.
[..]
Dat moet je zelf weten.
Kijk, deze post kan ik wat mee, bedankt voor je opbouwende kritiek!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:54 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Dan wordt er flink wat afgelezen door onze mods
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat bij sores jullie opduiken en onze eigen mods wegduiken.
[..]
Dat moet je zelf weten.
Gratis.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Alleen de mensen die geband zijn kunnen hun eigen reden van de ban opvragen via forum@fok.nl.
Nee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:56 schreef Schild het volgende:
[..]
Gratis.En als hun het naar mij doorsturen, mag het dan wel geplaatst worden?
Word er dan ook geantwoord?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Alleen de mensen die geband zijn kunnen hun eigen reden van de ban opvragen via forum@fok.nl.
quote:
Terechte emoticon. Dan bespreek je een ban he.quote:
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Terechte emoticon. Dan bespreek je een ban he.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:00 schreef Schild het volgende:
[..]
Mis de onderbouwing, voor de rest goeie post.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Terechte emoticon. Dan bespreek je een ban he.
Jazeker. Daar hebben ze recht op.quote:
Ik leer zo ongelovelijk veel van jouquote:
Ga daar eens achteraan dan.quote:
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik leer zo ongelovelijk veel van jou
Jij denkt dat de mailbox van de (F)admins helemaal leeg is en dat er 24/7 iemand beschikbaar is om de reden van de ban aan de persoon zelf bekend te maken?quote:
Ja dat denk ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij denkt dat de mailbox van de (F)admins helemaal leeg is en dat er 24/7 iemand beschikbaar is om de reden van de ban aan de persoon zelf bekend te maken?
Af en toe is een beetje geduld ook wel handig
Echt héquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:09 schreef Schild het volgende:
[..]
Laat je ons zitten met die Bart en sp3cs.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:09 schreef Schild het volgende:
[..]
Laat je ons zitten met die Bart en sp3cs.
Staat ook prachtig in de OP hoor.quote:
U was een waardig medestander hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:15 schreef Schild het volgende:
Maar Thaboel, toch goed werk geleverd. Alle mods heb je hier weg gekregen.
Wat mij persoonlijk betreft is dat vertrouwen weg omdat er bij het modden (als onze mods er uberhaupt al zijn), een grote willekeur schijnt te heersen. Sommige mensen komen met alles weg, anderen worden gebanned om een enkele post die door een mod en FA verkeerd wordt geinterpreteerd, of er worden posts verwijderd waar inhoudelijk niks mis mee is. Dat zoiets een keertje gebeurd, prima, niemand is perfect. Maar als dat maandenlang zo gaat...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Vertrouwen, is dat niet weg omdat iemand van de vaste kliek een ban krijgt, waardoor die hele kliek het er niet mee eens is, objectiviteit is er niet meer? Want dat jullie een kliek zijn, dat kun je toch niet ontkennen. Serieuze vraag he.
Zekers!quote:
12 jaar geleden waren de regels toch anders...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:34 schreef sp3c het volgende:
hint: het was vlak voor je je account aanmaakte
Kijk uw DMquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:42 schreef BredeBradda het volgende:
Waar wachten we eigenlijk op als ik vragen mag
maandag 9 juli 2001 @ 02:37quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
12 jaar geleden waren de regels toch anders...
Mooie foto Sinequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:58 schreef Sine_Pari het volgende:
[ afbeelding ]
Green Berets and visitors stand at the gravesite of President John F. Kennedy, Oct. 18, as part of the commemorative Wreath Laying Ceremony held by the U.S. Army Special Operations Command at Arlington National Cemetery. The event paid tribute to JFK's vision of building a dedicated counterinsurgency force, a vision that helped build the Green Berets into an elite force recognized around the world.
nou ivolgens mij reageer ik best redelijk in dit topicquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:09 schreef Schild het volgende:
[..]
Laat je ons zitten met die Bart en sp3c.
Mooi!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:58 schreef Sine_Pari het volgende:
[ afbeelding ]
Green Berets and visitors stand at the gravesite of President John F. Kennedy, Oct. 18, as part of the commemorative Wreath Laying Ceremony held by the U.S. Army Special Operations Command at Arlington National Cemetery. The event paid tribute to JFK's vision of building a dedicated counterinsurgency force, a vision that helped build the Green Berets into an elite force recognized around the world.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
BB, ben jij bekend met de para's?
Ja dat zijn twee oud MAC V SOG veteranenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Die twee die zitten, dat zijn naar ik aan mag nemen oorlogs invaliden?
baret af!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:10 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja dat zijn twee oud MAC V SOG veteranen
Wie neemt dan al die fotos tijdens bv. veteranen dag waar je op te zien bent? Trouwens heb deze foto niet genomen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
baret af!!
Zelf neem ik nooit foto's van bijeenkomsten, maar zal dat komende keer wel doen en hier wat foto's neerplempen.
dat zijn altijd anderenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:13 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wie neemt dan al die fotos tijdens bv. veteranen dag waar je op te zien bent? Trouwens heb deze foto niet genomen.
heh, terug in NL dus. Mythos??quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dit is mijn tweede account...![]()
Mijn eerste kan ik niet meer bij.
Einde Mythosquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh, terug in NL dus. Mythos??
Een keer of 7 volgens mij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:51 schreef Sine_Pari het volgende:
Heeft de ban hamer weer eens toegeslagen?
ik was sp3ctaculairquote:
Terug in kleinburgerlijk Nederlandquote:
quote:
WTF, wie zijn allemaal gebanned? Mischien eens tijd voor een nieuw moderator team, want dit is dus echt heel zieligquote:
Ik had niet anders van je verwacht!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik was sp3ctaculair
ik had zoveel gelijk dat het pijn deed aan mijn oogjes en ik ging gewoon door omdat ik een bikke en een baas ben
Esses + kloon, Sam, Thaboel, m.k + kloon en gerco94quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
WTF, wie zijn allemaal gebanned? Mischien eens tijd voor een nieuw moderator team, want dit is dus echt heel zielig
lol, geen flauw idee wat er aan de hand is maar het waardeoordeel ligt al klaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
WTF, wie zijn allemaal gebanned? Mischien eens tijd voor een nieuw moderator team, want dit is dus echt heel zielig
En zowat alle posts erover in het feedback topic zijn verwijderdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Top als in je vind het goed dat ze allemaal gebanned zijn?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol, geen flauw idee wat er aan de hand is maar het waardeoordeel ligt al klaar
Goede zaak, vrijheid van menig schijnt op FOK! dus afgeschaft te worden, zo snel men ook maar een mod een haarbreed in de weg legt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:55 schreef Royyy het volgende:
[..]
En zowat alle posts erover in het feedback topic zijn verwijderd
nee top als in ik vind het onzinnig dat je al dingen begint te roepen voor je weet wat er aan de hand isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:56 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Top als in je vind het goed dat ze allemaal gebanned zijn?
Ik mag dan wel niet weten waar Abraham de mosterd vandaan heeft, maar uit ervaring weet ik dus wel dat er hier op FOK! nogal snel naar de ban hamer gegrepen word. Mischien eens goed als de mods over hun eigen schaduw leerde te stappen, en zichzelf niet als half god te zien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee top als in ik vind het onzinnig dat je al dingen begint te roepen voor je weet wat er aan de hand is
en ja de bans waar ik van afweet lijken me meer dan terecht
Ach als je zelfs om niks gebanned zou zijn zou je misschien ook nogal bevooroordeeld naar de mods hier kijken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee top als in ik vind het onzinnig dat je al dingen begint te roepen voor je weet wat er aan de hand is
en ja de bans waar ik van afweet lijken me meer dan terecht
die vrijheid is er nooit geweest slimmerikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:58 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Goede zaak, vrijheid van menig schijnt op FOK! dus afgeschaft te worden, zo snel men ook maar een mod een haarbreed in de weg legt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:01 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ach als je zelfs om niks gebanned zou zijn zou je misschien ook nogal bevooroordeeld naar de mods hier kijken.
En ja, er is vandaag inderdaad nogal wat op mods en FA's gescholden, dus dat daarom bans zijn uitgedeeld kan ik helemaal begrijpen. Maar als de mods en FA's hier niet zo'n falers zouden zijn zou dit allemaal niet zijn voorgevallen.
Nee nog erger, als je in een woordspelling het woord "schieten', "munitie" etc gebruikt, kan je ook al een ban krijgen. Mods lopen hier kennelijk allemaal met een lul van 6 meter lang rond, want ze zijn nogal snel op de puik getrapt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
die vrijheid is er nooit geweest slimmerik
in vergelijking met andere internetforums word er op fok! word nauwelijks naar de ban hamer gegrepen en de duur van die bans is over het algemeen ook nogal aan de korte kantquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:01 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik mag dan wel niet weten waar Abraham de mosterd vandaan heeft, maar uit ervaring weet ik dus wel dat er hier op FOK! nogal snel naar de ban hamer gegrepen word. Mischien eens goed als de mods over hun eigen schaduw leerde te stappen, en zichzelf niet als half god te zien.
Ik ben zelf ook mod op een ander board, maar heb om de diverse reden (of wat er hier op lijken moet) nog niemand gebanned. En ja ook als mod heb ik zo het een en ander moeten aanhoren, big fucking dealquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
in vergelijking met andere internetforums word er op fok! word nauwelijks naar de ban hamer gegrepen en de duur van die bans is over het algemeen ook nogal aan de korte kant
ik zie mezelf trouwens absoluut minstens als halfgod en ik ben niet van plan daar over heen te stappen
Mwa, ik vraag het me af.. ze zijn er zo van overtuigd dat ze hier alles perfect doen..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:09 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook mod op een ander board, maar heb om de diverse reden (of wat er hier op lijken moet) nog niemand gebanned. En ja ook als mod heb ik zo het een en ander moeten aanhoren, big fucking deal
Ik heb te weinig contact gehad met je om hier over je een oordeel te velen, maar wie de schoen past trekt hem aan. En de damens/heren in kwestie weten wel wie er bedoeld worden.
nee hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:18 schreef Royyy het volgende:
[..]
Mwa, ik vraag het me af.. ze zijn er zo van overtuigd dat ze hier alles perfect doen..
lolquote:
Dat is het jammere, ook mods zijn niet zonder fouten, en men kan altijd nog iets bijleren. Verder moet men niet vergeten dat men niet iedereen kan lijden, netzomin dat iedereen jou hoeft te mogen. Maar als men mod is moet men wel alle monniken over een kap scheren, of men een lid nu kan uitstaan of niet. Bannen ivm persoonlijke gevoelens is IMHO uit den boze.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:18 schreef Royyy het volgende:
[..]
Mwa, ik vraag het me af.. ze zijn er zo van overtuigd dat ze hier alles perfect doen..
de reactie was ook meer in zijn algemeen bedoeltquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:21 schreef Royyy het volgende:
[..]
Die opmerking ging dan ook niet over jou
Precies, en juist om die redenen is er toch een feedback topic lijkt me. Maar als de mods daar niet reageren, of de feedback afwimpelen met standaard antwoorden als "Klaar nu"... of zelfs onderbouwde posts helemaal verwijderen gewoon omdat het hen niet aanstaat...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:21 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat is het jammere, ook mods zijn niet zonder fouten, en men kan altijd nog iets bijleren. Verder moet men niet vergeten dat men niet iedereen kan lijden, netzomin dat iedereen jou hoeft te mogen. Maar als men mod is moet men wel alle monniken over een kap scheren, of men een lid nu kan uitstaan of niet. Bannen ivm persoonlijke gevoelens is IMHO uit den boze.
Ook daar hebben we een "chat" achtig deel (niet zichtbaar). Maar zoals je kan zien zijn er ook diverse (strenge) regels. En als je mijn post geschiedens doorkijkt zal je zien dat ik als mod ook wel eens ben uitgescholden, etc. Moet men daarom meteen iemand verwijderen, zelfs als het enkel maar voor een beperkte periode is? Ik stel er in ieder geval mijn vraag tekens bij. En waar ik mij n vraag tekens zeer zeker bij stel, is als de hier bestaande regels naar willekeur door de mods geschonden worden en/of verbogen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee hoor
[..]
lol
niet helemaal vergelijkbaar met fok! is it?
met alle respect hoor maar dit is een mini forumquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:26 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ook daar hebben we een "chat" achtig deel (niet zichtbaar). Maar zoals je kan zien zijn er ook diverse (strenge) regels. En als je mijn post geschiedens doorkijkt zal je zien dat ik als mod ook wel eens ben uitgescholden, etc. Moet men daarom meteen iemand verwijderen, zelfs als het enkel maar voor een beperkte periode is? Ik stel er in ieder geval mijn vraag tekens bij. En waar ik mij n vraag tekens zeer zeker bij stel, is als de hier bestaande regels naar willekeur door de mods geschonden worden en/of verbogen.
RIP [DEF].quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:01 schreef BredeBradda het volgende:
Truste FOK! * begraaft dodenkist *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |