quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
Dus nu ga ik straks naar van haren; want ik wil met iets thuis komenEn ik moet toch nog mijn rits kopen voor zaterdag
Tell me moarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:55 schreef Mirjam het volgende:
Vanavond broodjes hamburger eton, nu al zin in
Uiteraard weight watchers style
Gewoon alle vette troep vervangen door magerdere alternatievenquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Gewoon alle vette troep vervangen door magerdere alternatieven
hamburger--> tartaartje (doormidden gesneden ook nog)
kaas--> stukje Milner
veel sla tomaat en rommel, light mayonaise en ketchup jonge!
straks mag ik weer eten kopen en liptonice voor bbquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:02 schreef PriemGirl het volgende:
schoensels kopenen rits..... en deo voor cif
![]()
![]()
Al sinds gisterquote:
Nice! Hier vlogen ze net ook namelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Al sinds gistervanavond feest in het Stroomhuis, woensdag Scapino Ballet hier en donderdag weer terug zu hause om te werken.
Het moet dan nog intrekken en dan denk ik toch steeds dat ik een verkeerde kleur heb of wat dan ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
hoe kan het aanbrengen van foundation nou mislukken?
Tof! Ze zijn echt snel met verzenden ja. Geen petticoat?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)ay-black-swing-dress
Morgen hoop ik binnen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:40 schreef megamandy het volgende:
Missie nepwimpers opplakken gaat beginnen
Rottige rotUI'squote:
Hier op de pc is het normale snelheidquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij ook steeds sneller gaatZeker op mijn gsm
Maar het is gewoon irritantquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hier op de pc is het normale snelheid
Nee.quote:
roze is meestal een nw. Stelletje bleekscheten ook, ik heb een nw30 welke gewoon blank is maar toch voel ik me een neger door julliequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:22 schreef megamandy het volgende:
Soms twijfel ik wel of ik niet de verkeerde ondertoon heb, maar ze hadden alleen NC15, NW15 bestaat helemaal niet
Daarnaast heb ik ook helemaal geen verstand van die ondertonen, maar als ik een foto probeer te maken is mijn gezicht rozer dan de rest.
Welke heb je dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:22 schreef megamandy het volgende:
Soms twijfel ik wel of ik niet de verkeerde ondertoon heb, maar ze hadden alleen NC15, NW15 bestaat helemaal niet
Daarnaast heb ik ook helemaal geen verstand van die ondertonen, maar als ik een foto probeer te maken is mijn gezicht rozer dan de rest.
Neen. Ik moet volgende maand een tattoo laten zetten dus heb m`n geld ff voor andere zaken nodigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tof! Ze zijn echt snel met verzenden ja. Geen petticoat?
het zou de tweelingbroer van bb kunnen zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:23 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe... ik wa naar cif dat ik zo even naar woensel ga. Krijg ik terug "wat ga je nu weer kopen?"![]()
Voel de liefde jongeuh
Ooh dan klopt mijn theorie al nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
roze is meestal een nw. Stelletje bleekscheten ook, ik heb een nw30 welke gewoon blank is maar toch voel ik me een neger door jullie
Mac Pro Longwear in NC15quote:
lenen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Neen. Ik moet volgende maand een tattoo laten zetten dus heb m`n geld ff voor andere zaken nodig
Ik kan zo goed meevoelen met de autistische kant van Priemquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:25 schreef megamandy het volgende:
Jammer dat Kip er niet bij is nu
En dat Nagel ons verlaten heeft
Naja ik heb deze gekocht in de zomer dus ben benieuwd in de winterquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen is het wel echt m'n winterkleur, dat dan wel weer.
Zekersquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het zou de tweelingbroer van bb kunnen zijn
Mja, normaal maakt het niet heel veel verschil, maar met die post natuurlijk veel meer buiten geweest.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja ik heb deze gekocht in de zomer dus ben benieuwd in de winter
Ik zet ze maar in negeer-modusquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan zo goed meevoelen met de autistische kant van Priem![]()
Nooit foundation dragen woeiquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn nw30 is te licht in de hoogzomer. Gelukkig draag ik dan geen foundation
ja, het geeft echt veel extra schwung enik woon er toch, gewoon op de terugweg weer afdroppen enzoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Van jou? Of bedoelde je dat niet?
Heel graagquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, het geeft echt veel extra schwung enik woon er toch, gewoon op de terugweg weer afdroppen enzo
Petticoat maakt het ook gewoon afquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, het geeft echt veel extra schwung enik woon er toch, gewoon op de terugweg weer afdroppen enzo
ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred is nog niet afgericht zoals BB en Cif![]()
Als ik zeg dat ik twijfel over of ik iets zal kopen zegt hij altijd "koop nou gewoon joh"
Heeft misschien iets te maken met dat we geen gedeelde bankrekeningen hebben en geen keukens om voor te sparen
X_Xquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Petticoat maakt het ook gewoon af![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zomg, bruiloft in the ramblerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Heel graagWoon je een beetje in de buurt van the rambler toevallig?
Gaat helemaal goedkomen danquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zomg, bruiloft in the rambleren ja, 1200 meter, give or take
Hij staat daar op de foto ook met een zwarte, vind ik wel mooiquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
Tis wel een zwarte, maar je jurk ook!
Hoe verwacht je nou dat we naar je gezicht kijken met zo'n shirt jonge!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:37 schreef megamandy het volgende:
https://www.dropbox.com/s(...)2%2015%2028%2006.jpg
Even een link want weet even niet hoe ik dropbox direct kan laten zienMaar op deze foto valt het best mee, normaal lijkt mijn gezicht rozer op foto's.
Ik ken haar van crapforum iig. Dus je snapt wel wie er misschien ook komt dan he?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien ken ik dan zelfs het bruidspaar wel, ik ken best veel van dat eindhovense rockabillyvolk
Op deze foto zitten die heel goed verstoptquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe verwacht je nou dat we naar je gezicht kijken met zo'n shirt jonge!
Tetten
oh maar dat kan ik wel handelen. Ik kan het rijtje wel opnoemen jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ken haar van crapforum iig. Dus je snapt wel wie er misschien ook komt dan he?
hubbaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:37 schreef megamandy het volgende:
Even een link want weet even niet hoe ik dropbox direct kan laten zienMaar op deze foto valt het best mee, normaal lijkt mijn gezicht rozer op foto's.
yes ma `am!quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:37 schreef megamandy het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
Cursus van vorige week gehaald met een 9 min, like a boss.
Gij eindbaas jongeuhquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
Cursus van vorige week gehaald met een 9 min, like a boss.
Jamaar, Evoluonquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb niet eens opgelet, zulks een matige teletubbie cursus
Je zit gewoon in een soort barak naast die schotel, in het nabijgelegen zalencomplexquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jamaar, Evoluon
Vraag mij altijd of wat de toeristen die daar langs komen met de bus vanaf het vliegveld wel niet denken van dat gebouw
Daar heb ik Andre Kuipers gezien jonge!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je zit gewoon in een soort barak naast die schotel, in het nabijgelegen zalencomplex
Daar kan ik toch niks aan doen.quote:
Ja maarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge, in de jaren zestig was het pas hippe sjit, nu is het vergane glorie
dan woonde je in een goede matige kutbuurtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:04 schreef megamandy het volgende:
En ik moest er altijd op de bus stappen toen ik nog in Eindhoven woonde
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan woonde je in een goede matige kutbuurt
DAN LIEP JE KENSERVER OM VOOR DE BUS!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:06 schreef megamandy het volgende:
[..]Ik woonde aan de goede kant
Nu zit zelfs Piet Hein Eek in de straat
Niet want ik woonde aan de andere eind van de straat. Als je vanaf het Evoluon liep hoefde ik alleen maar langs die school te lopen en dan meteen op de hoek woonde ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
DAN LIEP JE KENSERVER OM VOOR DE BUS!
Eensch.quote:
EEN DEKBEDSNUGGIEquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:16 schreef megamandy het volgende:
Ja dat dacht ik ook. Komt binnenkort bij de H&M te hangen
We noemden het altijd het zwembadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
jonge, dat is echt veeeeel erger dan het evoluon![]()
Evoluon
natuurlijk zit dat er in, Philips jongequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We noemden het altijd het zwembad.
Zou wel tof zijn als er ambilight in de koepel zit, net als op de slekte matigen kutcamping
Toen ik klein was dacht ik ook dat de middelbare school een zwembad was. Had ook zo'n blauwe tegels op de zijkant.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We noemden het altijd het zwembad.
Zou wel tof zijn als er ambilight in de koepel zit, net als op de slekte matigen kutcamping
Ik heb het over mijn lelijken matigen gebouw jongequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
natuurlijk zit dat er in, Philips jonge
Dan gaat iedereen zo van, ons evoluon wat doe jequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn lelijken matigen gebouw jonge![]()
Jouw lelijke matigen model moet als het donker wordt gewoon 100 meter de lucht in gaan
dat is inderdaad een zwembadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:29 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Inclusief iemand in zwembroek want scheikunde![]()
Dat is juist de garpquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan gaat iedereen zo van, ons evoluon wat doe je
[..]
dat is inderdaad een zwembad
tips nodig?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dafuq, mijn nagellak chipt vanuit het midden
Whut?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:33 schreef Mirjam het volgende:
Iemand heeft op mijn tortilla getekend met pen
Ja, ik ga je filmpje nog eens kijkenquote:
Niet verkeerd bedoeldquote:wie eet nu chips als de nagels nat zijn haha (niet verkeerd bedoeld)
veel plezier ermee hihi
Van gistoronquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
en hoezo eet jij enen tortilla als je zo hamburgers gaat eten?
Nee, ik heb namelijk geen pennen in de keukenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
wtf? Was je het niet zelf?Met het openen van de verpakking ofzo?
Ik denk iedere keer als ik oude filmpjes van jou zie "jeetje wat heeft die toch een slanke bakkes nuquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was de meest vriendelijke reactie op mijn youtube filmpjes ooit
nou, na dit weekend ook niet meerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk iedere keer als ik oude filmpjes van jou zie "jeetje wat heeft die toch een slanke bakkes nu![]()
![]()
![]()
"
Dit weekend was het waardquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, na dit weekend ook niet meer
Er moet nog 15 kilo af en ik ben zo machtig laks momenteel
Ja, ook die oproep op FB over het Halloweenfeest. En dan die foto van de bestuursledenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk iedere keer als ik oude filmpjes van jou zie "jeetje wat heeft die toch een slanke bakkes nu![]()
![]()
![]()
"
die is wel erg extreemquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, ook die oproep op FB over het Halloweenfeest. En dan die foto van de bestuursleden
thanksquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik schrok echtZeker als je foto's van nu gewend bent.
http://www.facebook.com/h(...)uurt/119209264870665quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Moet ik nou die halloween-oproep op gaan zoeken?
Je ziet echt een duidelijk verschilquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/h(...)uurt/119209264870665
NU denk ik een kilo of 20.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je ziet echt een duidelijk verschil![]()
Hoeveel kilo zit daar nou tussen?
Ik gok op op 4 a 5..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
AAAHH DIT MENS IS IRRITANT.
mir hoeveel punten zou een zakje kruidnoten van 50g (220kcal) zijn?
Ben je er al uit wanneer jij nou eens een middelvinger gaat opsteken naar je fijne buurtjes?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
en nu zijn er dus nog maar 5 van over
Gelukkig weer een nieuwe er bij gekregen, want anders lijkt het helemaal nergens meer op
dat ga ik helemaal niet doen, dat hebben ze ook niet verdiend. Er zit maar 1 dame bij die moeilijk is, maar daar leer je mee leven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ben je er al uit wanneer jij nou eens een middelvinger gaat opsteken naar je fijne buurtjes?
quote:Eey! Ik snap niet wat je hiermee wilt bereiken hoor!
Dit kan toch gewoon niet! Je zet jezelf voor schut!
Leer eerst ZELF make-up op te doen voordat je dat aan andere laat zien!!
IETS TE VROLIJK IS DIT!
Dit is toch die buurtvereniging waar je inzit?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het bijna pijnlijk dat het zo gebracht wordt, kennelijk heb ik een hele verkeerde indruk achtergelaten bij jullie
Nee, we hebben er maar eentjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is toch die buurtvereniging waar je inzit?
Die aan het inkakken is en hoogstwaarschijnlijk gaat overlijden?
Of is dit een andere?
quote:Zijn jullie zo triest of is dit 1 grote grap?!!
NEEE ik ging er "dronken" (drie biertjes tijdens de vakantie) heen omdat ik vergeten was dat er een vergadering wasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Want ik kan me iets herinneren van een buurtvergadering waar je geen zin in had en waar je dronken heen wilde gaan omdat ze stom waren, iets dergelijks.
Denk dat het daar iets mee te maken heeft.
Ongeacht de situatie was het wel garpig op dat moment
Was wel hilarischquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NEEE ik ging er "dronken" (drie biertjes tijdens de vakantie) heen omdat ik vergeten was dat er een vergadering was
Dat was domen ik had geen zin in vergaderen dus toen ging ik mopperen
De mensen zijn leuk, de activiteit is stom?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
En nee, echt heel leuk vind ik het niet meer maar ik vind nog steeds niet dat ik dus de rest maar moet laten stikken. We zijn allemaal vrijwilligers tenslotte.
ik ben er gewoon te lui voor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De mensen zijn leuk, de activiteit is stom?
quote:Je doet nieteens make up op, bitch!
was dat mijn nude tutorial?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KUT JONGE, JE WAS DE MAKE-UP VERGETEN!
Ik doe er niks mee maar ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik gok op op 4 a 5..
Maar ik ben gewoon benieuwd of ik in de buurt kom, nog nooit iets met WW gedaan
quote:
Whut?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:58 schreef Mss het volgende:
Ik moet mijn vader bellen maar ik begin al te janken als ik bedenk wat ik moet zeggen. Hij was net hier, en hij heeft en paar opmerkingen gemaakt waardoor ik me echt ontzettend kut voel en sinds hij weg is zit ik te janken en het wil niet stoppen
.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:58 schreef Mss het volgende:
Ik moet mijn vader bellen maar ik begin al te janken als ik bedenk wat ik moet zeggen. Hij was net hier, en hij heeft en paar opmerkingen gemaakt waardoor ik me echt ontzettend kut voel en sinds hij weg is zit ik te janken en het wil niet stoppen
.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:58 schreef Mss het volgende:
.
quote:Je moet niet verschillende foundations gebruiken want dan zie je te duidelijk dat je make up op hebt. Foundation moet je ook over je hele face smeren en zeker geen donkere boven je neus doen want nu heb je net een snor
Mja, hij had het er over dat het thuis een beetje moeilijk ging met geld. Dat het er momenteel vrij hard door heen ging, en dat het nou niet bepaald hielp dat mijn gezondheidskosten zo hoog waren. Dus hij zei dat hij hoopte dat er snel resultaat behaald wordt met deze therapie, want het is vrij duur. En dat ik het anders toch maar zelf moest gaan betalen, omdat ik al bijna 25 ben.quote:
Alsof je er zelf voor kiest om ziek te zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, hij had het er over dat het thuis een beetje moeilijk ging met geld. Dat het er momenteel vrij hard door heen ging, en dat het nou niet bepaald hielp dat mijn gezondheidskosten zo hoog waren. Dus hij zei dat hij hoopte dat er snel resultaat behaald wordt met deze therapie, want het is vrij duur. En dat ik het anders toch maar zelf moest gaan betalen, omdat ik al bijna 25 ben.
Daarna kwam de eeuwige dooddoener. Dat het ook nog allemaal gelijk getrokken moet worden met mijn broertjes. Mijn ouders zijn heel erg gebrand om het gelijk houden van de kinderen. Op zich is dat niet slecht, maar de situaties zijn compleet niet te vergelijken. Zij zijn 21, wonen thuis. Zij kunnen altijd de auto pakken als deze er is, hoeven alleen de keuken op de ruimen 's avonds en hun eigen kamer. Zij kunnen altijd aan tafel aanschuiven of er wordt eten bewaard.
Ik zorg al vanaf mijn 17e voor mezelf, betaal op mijn verzekeringen na alles zelf en dan krijg ik nu dit over me heen omdat mijn kosten zo hoog zijn. Alsof ik hierom gevraagd heb.
Dat ik me in de steek gelaten voel. Dat ik mijn probleem zelf maar uit mag gaan zoeken. Ik ga echt niet lullen dat ik een arme student ben, want dat is niet zo. Maar de kosten voor mijn therapie kan ik echt niet zelf opbrengen,quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Aw balen zeggeld troubles zijn altijd kut ja. Wat wil je nu tegen hem zeggen dan?
Ja ik snap het, lijkt mij ook erg moeilijk zo'n gesprek. Maar zoals Mandy al zei, schrijf het anders even op voor jezelf.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat ik me in de steek gelaten voel. Dat ik mijn probleem zelf maar uit mag gaan zoeken. Ik ga echt niet lullen dat ik een arme student ben, want dat is niet zo. Maar de kosten voor mijn therapie kan ik echt niet zelf opbrengen,
is mailen een optie? Dan kun je er een tijdje over nadenken Mss, en precies uiteenzetten wat je wil zeggen? En dan erbij zetten dat je ook nog belt, maar er gewooon heel veel problemen mee hebt om het in woorden te zeggen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik snap het, lijkt mij ook erg moeilijk zo'n gesprek. Maar zoals Mandy al zei, schrijf het anders even op voor jezelf.
Godverdommequote:
Meet!quote:Aanstaande vrijdag om 6:00 begint de kaartverkoop voor de Beautygloss Party 2013! Deze zal op 27 aprtil 2013 in Amsterdam zijn. Meer informatie volgt bij dat artikel
quote:
Dit dacht ik dus ook! Inclusief buren die niet willen helpen etc. Sorry SQquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is toch die buurtvereniging waar je inzit?
Die aan het inkakken is en hoogstwaarschijnlijk gaat overlijden?
Of is dit een andere?
Moeilijk Mssquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, hij had het er over dat het thuis een beetje moeilijk ging met geld. Dat het er momenteel vrij hard door heen ging, en dat het nou niet bepaald hielp dat mijn gezondheidskosten zo hoog waren. Dus hij zei dat hij hoopte dat er snel resultaat behaald wordt met deze therapie, want het is vrij duur. En dat ik het anders toch maar zelf moest gaan betalen, omdat ik al bijna 25 ben.
Daarna kwam de eeuwige dooddoener. Dat het ook nog allemaal gelijk getrokken moet worden met mijn broertjes. Mijn ouders zijn heel erg gebrand om het gelijk houden van de kinderen. Op zich is dat niet slecht, maar de situaties zijn compleet niet te vergelijken. Zij zijn 21, wonen thuis. Zij kunnen altijd de auto pakken als deze er is, hoeven alleen de keuken op de ruimen 's avonds en hun eigen kamer. Zij kunnen altijd aan tafel aanschuiven of er wordt eten bewaard.
Ik zorg al vanaf mijn 17e voor mezelf, betaal op mijn verzekeringen na alles zelf en dan krijg ik nu dit over me heen omdat mijn kosten zo hoog zijn. Alsof ik hierom gevraagd heb.
Oh wat kut zegquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:43 schreef Debsterr het volgende:
Meh, net terug van het ziekenhuis, bff is opgenomen vanwege zware depressie.
Is gewoon mooi, goede kleur ook hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:37 schreef megamandy het volgende:
Ja best wel, maar ze heeft de rust enzo echt even nodig om weer tot zichzelf te komen. Dus de komende tijd maar veel helpen daar thuis met de kindjes enzo, en af en toe lekker op knuffelbezoek.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:43 schreef Debsterr het volgende:
Meh, net terug van het ziekenhuis, bff is opgenomen vanwege zware depressie.
Sneu zegquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja best wel, maar ze heeft de rust enzo echt even nodig om weer tot zichzelf te komen. Dus de komende tijd maar veel helpen daar thuis met de kindjes enzo, en af en toe lekker op knuffelbezoek.
ik moest werken en zulksquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:25 schreef megamandy het volgende:
Jammer dat Kip er niet bij is nu
En dat Nagel ons verlaten heeft
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik moest werken en zulks
Maar ik ben er nu
ik ben een NCquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
roze is meestal een nw. Stelletje bleekscheten ook, ik heb een nw30 welke gewoon blank is maar toch voel ik me een neger door jullie
WOEIIIIIIquote:
Make-up is net zo verslavend als make-up?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben een NC
Poederfoundation NC30 en vloeibaar NC 25.
Puckzzz: make-up is net zo verslavend als make-up
*Must have all the colours and textures etc etc *
Ik heb er ook maar een, alleen is die nu nog iets te licht.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is gewoon mooi, goede kleur ook hoor.
En jeetje lopen jullie echt allemaal te kloten met verschillende tinten foundation? Ik lees dingen als ondertoon en weet ik wat.
Damn, wat een gedoe zeg....
Ik heb gewoon 1 tint, 1 potje
Ik ben pallets aan het hoarden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Make-up is net zo verslavend als make-up?
Ik heb eyeliner en wenkbrauwpotlood gekocht.En overweeg nog een felle lippenstift. Dus je hebt wel gelijk.
hehehe, Freudiaanse versprekingquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Make-up is net zo verslavend als make-up?
Ik heb eyeliner en wenkbrauwpotlood gekocht.En overweeg nog een felle lippenstift. Dus je hebt wel gelijk.
Matig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:20 schreef Dwyn het volgende:
Ik had bij de counter NW20 en bij de andere NC20 en ik was bij allebei geel.
ook met NW20??quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:20 schreef Dwyn het volgende:
Ik had bij de counter NW20 en bij de andere NC20 en ik was bij allebei geel.
Jaaaa, die was mooi.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:21 schreef Dwyn het volgende:
Maar ik test ook weleens foundations waar ik een oompa loompa van word:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:21 schreef Dwyn het volgende:
Maar ik test ook weleens foundations waar ik een oompa loompa van word:
[ afbeelding ]
Ik heb bedacht dat ik Naked 1 voor mijn verjaardag ga vragen aan mijn moeder. En kwasten aan mijn schoonzus. Ik ben in mei jarig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben pallets aan het hoarden.
sinterklaas/kerst???quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb bedacht dat ik Naked 1 voor mijn verjaardag ga vragen aan mijn moeder. En kwasten aan mijn schoonzus. Ik ben in mei jarig.
Neeee, heb het pas net gekocht. En het is wel zwarte eyeliner, want stiftje dat niet in het bruin verkrijgbaar was.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehe, Freudiaanse verspreking
Als nagellak dus
Goed man! Heb je ook foto's waarop je het op hebt?
Ik ben gewoon witgeel van mezelf denk ik. Maar volgens mij matcht de bb cream die ik nu heb wel aardig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ook met NW20??
Die heeft echt een roze ondertoon hoor.
Wel een goeden plan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb bedacht dat ik Naked 1 voor mijn verjaardag ga vragen aan mijn moeder. En kwasten aan mijn schoonzus. Ik ben in mei jarig.
Kerst doen we geen cadeautjes, sinterklaas vieren we niet met het gezin en budget met vriendinnen ligt net even wat lager.quote:
Ok, nu ben ik de UI's ook zat.quote:
Stiftje, aha, daar kan ik echt niet mee overweg helaasch... ik heb altijd gelliner met kwastje, potloodje of poeder (eventueel nat) met kwastjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neeee, heb het pas net gekocht. En het is wel zwarte eyeliner, want stiftje dat niet in het bruin verkrijgbaar was.
Ah, weird. Ik had altijd NW kleuren, maar merk dat ik een gek rozig, grijzig waasje over mijn gezicht krijg als ik dat doe. Gewoon NC net als mijn nek, armen en decolleté en dan beetje blush op, helemaal prima!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben gewoon witgeel van mezelf denk ik. Maar volgens mij matcht de bb cream die ik nu heb wel aardig.
sparen dan? Mei is nog vet lang weg joh!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kerst doen we geen cadeautjes, sinterklaas vieren we niet met het gezin en budget met vriendinnen ligt net even wat lager.
Het schijnt handig te zijn voor beginners. Dus dat probeer ik dan maar, Stap vanzxelf over op gelliner denk ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Stiftje, aha, daar kan ik echt niet mee overweg helaasch... ik heb altijd gelliner met kwastje, potloodje of poeder (eventueel nat) met kwastje
Heb denk ik 30 soorten eyeliner
Oh, ik kan het wel betalen, dat is het punt niet. Maar met kwasten weet ik niet waar ik moet beginnen, en Naked palette vind ik wel een mooi 'groot' cadeau van m'n moeder.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
sparen dan? Mei is nog vet lang weg joh!
Ik ben zo blij met Naked 2, echt superfijne oogschaduw en mooie kleuren
dat houd je scherpquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ok, nu ben ik de UI's ook zat.Ik denken dat jij reageer, is het BBQ. Zo snap ik het toch niet!!
Maar ja, vond ik ook wel.Vooral omdat bij Naked 1 ook primer zit en ik dat echt wel nodig heb met mijn vette oogleden.
Ik kan 'm niet veranderen nu.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ok, nu ben ik de UI's ook zat.Ik denken dat jij reageer, is het BBQ. Zo snap ik het toch niet!!
Maar ja, vond ik ook wel.Vooral omdat bij Naked 1 ook primer zit en ik dat echt wel nodig heb met mijn vette oogleden.
nice!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:27 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga vragen of mijn opa en oma het Vice pallet voor mij willen kopen voor kerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |