Ja, ook die oproep op FB over het Halloweenfeest. En dan die foto van de bestuursledenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk iedere keer als ik oude filmpjes van jou zie "jeetje wat heeft die toch een slanke bakkes nu![]()
![]()
![]()
"
die is wel erg extreemquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, ook die oproep op FB over het Halloweenfeest. En dan die foto van de bestuursleden
thanksquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik schrok echtZeker als je foto's van nu gewend bent.
http://www.facebook.com/h(...)uurt/119209264870665quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Moet ik nou die halloween-oproep op gaan zoeken?
Je ziet echt een duidelijk verschilquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/h(...)uurt/119209264870665
NU denk ik een kilo of 20.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je ziet echt een duidelijk verschil![]()
Hoeveel kilo zit daar nou tussen?
Ik gok op op 4 a 5..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
AAAHH DIT MENS IS IRRITANT.
mir hoeveel punten zou een zakje kruidnoten van 50g (220kcal) zijn?
Ben je er al uit wanneer jij nou eens een middelvinger gaat opsteken naar je fijne buurtjes?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
en nu zijn er dus nog maar 5 van over
Gelukkig weer een nieuwe er bij gekregen, want anders lijkt het helemaal nergens meer op
dat ga ik helemaal niet doen, dat hebben ze ook niet verdiend. Er zit maar 1 dame bij die moeilijk is, maar daar leer je mee leven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ben je er al uit wanneer jij nou eens een middelvinger gaat opsteken naar je fijne buurtjes?
quote:Eey! Ik snap niet wat je hiermee wilt bereiken hoor!
Dit kan toch gewoon niet! Je zet jezelf voor schut!
Leer eerst ZELF make-up op te doen voordat je dat aan andere laat zien!!
IETS TE VROLIJK IS DIT!
Dit is toch die buurtvereniging waar je inzit?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het bijna pijnlijk dat het zo gebracht wordt, kennelijk heb ik een hele verkeerde indruk achtergelaten bij jullie
Nee, we hebben er maar eentjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is toch die buurtvereniging waar je inzit?
Die aan het inkakken is en hoogstwaarschijnlijk gaat overlijden?
Of is dit een andere?
quote:Zijn jullie zo triest of is dit 1 grote grap?!!
NEEE ik ging er "dronken" (drie biertjes tijdens de vakantie) heen omdat ik vergeten was dat er een vergadering wasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Want ik kan me iets herinneren van een buurtvergadering waar je geen zin in had en waar je dronken heen wilde gaan omdat ze stom waren, iets dergelijks.
Denk dat het daar iets mee te maken heeft.
Ongeacht de situatie was het wel garpig op dat moment
Was wel hilarischquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NEEE ik ging er "dronken" (drie biertjes tijdens de vakantie) heen omdat ik vergeten was dat er een vergadering was
Dat was domen ik had geen zin in vergaderen dus toen ging ik mopperen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |