We noemden het altijd het zwembadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
jonge, dat is echt veeeeel erger dan het evoluon![]()
Evoluon
natuurlijk zit dat er in, Philips jongequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We noemden het altijd het zwembad.
Zou wel tof zijn als er ambilight in de koepel zit, net als op de slekte matigen kutcamping
Toen ik klein was dacht ik ook dat de middelbare school een zwembad was. Had ook zo'n blauwe tegels op de zijkant.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We noemden het altijd het zwembad.
Zou wel tof zijn als er ambilight in de koepel zit, net als op de slekte matigen kutcamping
Ik heb het over mijn lelijken matigen gebouw jongequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
natuurlijk zit dat er in, Philips jonge
Dan gaat iedereen zo van, ons evoluon wat doe jequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn lelijken matigen gebouw jonge![]()
Jouw lelijke matigen model moet als het donker wordt gewoon 100 meter de lucht in gaan
dat is inderdaad een zwembadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:29 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Inclusief iemand in zwembroek want scheikunde![]()
Dat is juist de garpquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan gaat iedereen zo van, ons evoluon wat doe je
[..]
dat is inderdaad een zwembad
tips nodig?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dafuq, mijn nagellak chipt vanuit het midden
Whut?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:33 schreef Mirjam het volgende:
Iemand heeft op mijn tortilla getekend met pen
Ja, ik ga je filmpje nog eens kijkenquote:
Niet verkeerd bedoeldquote:wie eet nu chips als de nagels nat zijn haha (niet verkeerd bedoeld)
veel plezier ermee hihi
Van gistoronquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
en hoezo eet jij enen tortilla als je zo hamburgers gaat eten?
Nee, ik heb namelijk geen pennen in de keukenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
wtf? Was je het niet zelf?Met het openen van de verpakking ofzo?
Ik denk iedere keer als ik oude filmpjes van jou zie "jeetje wat heeft die toch een slanke bakkes nuquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was de meest vriendelijke reactie op mijn youtube filmpjes ooit
nou, na dit weekend ook niet meerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk iedere keer als ik oude filmpjes van jou zie "jeetje wat heeft die toch een slanke bakkes nu![]()
![]()
![]()
"
Dit weekend was het waardquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, na dit weekend ook niet meer
Er moet nog 15 kilo af en ik ben zo machtig laks momenteel
Ja, ook die oproep op FB over het Halloweenfeest. En dan die foto van de bestuursledenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk iedere keer als ik oude filmpjes van jou zie "jeetje wat heeft die toch een slanke bakkes nu![]()
![]()
![]()
"
die is wel erg extreemquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, ook die oproep op FB over het Halloweenfeest. En dan die foto van de bestuursleden
thanksquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik schrok echtZeker als je foto's van nu gewend bent.
http://www.facebook.com/h(...)uurt/119209264870665quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Moet ik nou die halloween-oproep op gaan zoeken?
Je ziet echt een duidelijk verschilquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/h(...)uurt/119209264870665
NU denk ik een kilo of 20.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je ziet echt een duidelijk verschil![]()
Hoeveel kilo zit daar nou tussen?
Ik gok op op 4 a 5..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
AAAHH DIT MENS IS IRRITANT.
mir hoeveel punten zou een zakje kruidnoten van 50g (220kcal) zijn?
Ben je er al uit wanneer jij nou eens een middelvinger gaat opsteken naar je fijne buurtjes?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
en nu zijn er dus nog maar 5 van over
Gelukkig weer een nieuwe er bij gekregen, want anders lijkt het helemaal nergens meer op
dat ga ik helemaal niet doen, dat hebben ze ook niet verdiend. Er zit maar 1 dame bij die moeilijk is, maar daar leer je mee leven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ben je er al uit wanneer jij nou eens een middelvinger gaat opsteken naar je fijne buurtjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |