We noemden het altijd het zwembadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
jonge, dat is echt veeeeel erger dan het evoluon![]()
Evoluon
natuurlijk zit dat er in, Philips jongequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We noemden het altijd het zwembad.
Zou wel tof zijn als er ambilight in de koepel zit, net als op de slekte matigen kutcamping
Toen ik klein was dacht ik ook dat de middelbare school een zwembad was. Had ook zo'n blauwe tegels op de zijkant.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We noemden het altijd het zwembad.
Zou wel tof zijn als er ambilight in de koepel zit, net als op de slekte matigen kutcamping
Ik heb het over mijn lelijken matigen gebouw jongequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
natuurlijk zit dat er in, Philips jonge
Dan gaat iedereen zo van, ons evoluon wat doe jequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn lelijken matigen gebouw jonge![]()
Jouw lelijke matigen model moet als het donker wordt gewoon 100 meter de lucht in gaan
dat is inderdaad een zwembadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:29 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Inclusief iemand in zwembroek want scheikunde![]()
Dat is juist de garpquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan gaat iedereen zo van, ons evoluon wat doe je
[..]
dat is inderdaad een zwembad
tips nodig?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dafuq, mijn nagellak chipt vanuit het midden
Whut?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:33 schreef Mirjam het volgende:
Iemand heeft op mijn tortilla getekend met pen
Ja, ik ga je filmpje nog eens kijkenquote:
Niet verkeerd bedoeldquote:wie eet nu chips als de nagels nat zijn haha (niet verkeerd bedoeld)
veel plezier ermee hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |