Zekersquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het zou de tweelingbroer van bb kunnen zijn
Mja, normaal maakt het niet heel veel verschil, maar met die post natuurlijk veel meer buiten geweest.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja ik heb deze gekocht in de zomer dus ben benieuwd in de winter
Ik zet ze maar in negeer-modusquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan zo goed meevoelen met de autistische kant van Priem![]()
Nooit foundation dragen woeiquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn nw30 is te licht in de hoogzomer. Gelukkig draag ik dan geen foundation
ja, het geeft echt veel extra schwung enik woon er toch, gewoon op de terugweg weer afdroppen enzoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Van jou? Of bedoelde je dat niet?
Heel graagquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, het geeft echt veel extra schwung enik woon er toch, gewoon op de terugweg weer afdroppen enzo
Petticoat maakt het ook gewoon afquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, het geeft echt veel extra schwung enik woon er toch, gewoon op de terugweg weer afdroppen enzo
ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred is nog niet afgericht zoals BB en Cif![]()
Als ik zeg dat ik twijfel over of ik iets zal kopen zegt hij altijd "koop nou gewoon joh"
Heeft misschien iets te maken met dat we geen gedeelde bankrekeningen hebben en geen keukens om voor te sparen
X_Xquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Petticoat maakt het ook gewoon af![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zomg, bruiloft in the ramblerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Heel graagWoon je een beetje in de buurt van the rambler toevallig?
Gaat helemaal goedkomen danquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zomg, bruiloft in the rambleren ja, 1200 meter, give or take
Hij staat daar op de foto ook met een zwarte, vind ik wel mooiquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
Tis wel een zwarte, maar je jurk ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |