Nee, we hebben er maar eentjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is toch die buurtvereniging waar je inzit?
Die aan het inkakken is en hoogstwaarschijnlijk gaat overlijden?
Of is dit een andere?
quote:Zijn jullie zo triest of is dit 1 grote grap?!!
NEEE ik ging er "dronken" (drie biertjes tijdens de vakantie) heen omdat ik vergeten was dat er een vergadering wasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Want ik kan me iets herinneren van een buurtvergadering waar je geen zin in had en waar je dronken heen wilde gaan omdat ze stom waren, iets dergelijks.
Denk dat het daar iets mee te maken heeft.
Ongeacht de situatie was het wel garpig op dat moment
Was wel hilarischquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NEEE ik ging er "dronken" (drie biertjes tijdens de vakantie) heen omdat ik vergeten was dat er een vergadering was
Dat was domen ik had geen zin in vergaderen dus toen ging ik mopperen
De mensen zijn leuk, de activiteit is stom?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
En nee, echt heel leuk vind ik het niet meer maar ik vind nog steeds niet dat ik dus de rest maar moet laten stikken. We zijn allemaal vrijwilligers tenslotte.
ik ben er gewoon te lui voor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De mensen zijn leuk, de activiteit is stom?
quote:Je doet nieteens make up op, bitch!
was dat mijn nude tutorial?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KUT JONGE, JE WAS DE MAKE-UP VERGETEN!
Ik doe er niks mee maar ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik gok op op 4 a 5..
Maar ik ben gewoon benieuwd of ik in de buurt kom, nog nooit iets met WW gedaan
quote:
Whut?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:58 schreef Mss het volgende:
Ik moet mijn vader bellen maar ik begin al te janken als ik bedenk wat ik moet zeggen. Hij was net hier, en hij heeft en paar opmerkingen gemaakt waardoor ik me echt ontzettend kut voel en sinds hij weg is zit ik te janken en het wil niet stoppen
.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:58 schreef Mss het volgende:
Ik moet mijn vader bellen maar ik begin al te janken als ik bedenk wat ik moet zeggen. Hij was net hier, en hij heeft en paar opmerkingen gemaakt waardoor ik me echt ontzettend kut voel en sinds hij weg is zit ik te janken en het wil niet stoppen
.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:58 schreef Mss het volgende:
.
quote:Je moet niet verschillende foundations gebruiken want dan zie je te duidelijk dat je make up op hebt. Foundation moet je ook over je hele face smeren en zeker geen donkere boven je neus doen want nu heb je net een snor
Mja, hij had het er over dat het thuis een beetje moeilijk ging met geld. Dat het er momenteel vrij hard door heen ging, en dat het nou niet bepaald hielp dat mijn gezondheidskosten zo hoog waren. Dus hij zei dat hij hoopte dat er snel resultaat behaald wordt met deze therapie, want het is vrij duur. En dat ik het anders toch maar zelf moest gaan betalen, omdat ik al bijna 25 ben.quote:
Alsof je er zelf voor kiest om ziek te zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, hij had het er over dat het thuis een beetje moeilijk ging met geld. Dat het er momenteel vrij hard door heen ging, en dat het nou niet bepaald hielp dat mijn gezondheidskosten zo hoog waren. Dus hij zei dat hij hoopte dat er snel resultaat behaald wordt met deze therapie, want het is vrij duur. En dat ik het anders toch maar zelf moest gaan betalen, omdat ik al bijna 25 ben.
Daarna kwam de eeuwige dooddoener. Dat het ook nog allemaal gelijk getrokken moet worden met mijn broertjes. Mijn ouders zijn heel erg gebrand om het gelijk houden van de kinderen. Op zich is dat niet slecht, maar de situaties zijn compleet niet te vergelijken. Zij zijn 21, wonen thuis. Zij kunnen altijd de auto pakken als deze er is, hoeven alleen de keuken op de ruimen 's avonds en hun eigen kamer. Zij kunnen altijd aan tafel aanschuiven of er wordt eten bewaard.
Ik zorg al vanaf mijn 17e voor mezelf, betaal op mijn verzekeringen na alles zelf en dan krijg ik nu dit over me heen omdat mijn kosten zo hoog zijn. Alsof ik hierom gevraagd heb.
Dat ik me in de steek gelaten voel. Dat ik mijn probleem zelf maar uit mag gaan zoeken. Ik ga echt niet lullen dat ik een arme student ben, want dat is niet zo. Maar de kosten voor mijn therapie kan ik echt niet zelf opbrengen,quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Aw balen zeggeld troubles zijn altijd kut ja. Wat wil je nu tegen hem zeggen dan?
Ja ik snap het, lijkt mij ook erg moeilijk zo'n gesprek. Maar zoals Mandy al zei, schrijf het anders even op voor jezelf.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat ik me in de steek gelaten voel. Dat ik mijn probleem zelf maar uit mag gaan zoeken. Ik ga echt niet lullen dat ik een arme student ben, want dat is niet zo. Maar de kosten voor mijn therapie kan ik echt niet zelf opbrengen,
is mailen een optie? Dan kun je er een tijdje over nadenken Mss, en precies uiteenzetten wat je wil zeggen? En dan erbij zetten dat je ook nog belt, maar er gewooon heel veel problemen mee hebt om het in woorden te zeggen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik snap het, lijkt mij ook erg moeilijk zo'n gesprek. Maar zoals Mandy al zei, schrijf het anders even op voor jezelf.
Godverdommequote:
Meet!quote:Aanstaande vrijdag om 6:00 begint de kaartverkoop voor de Beautygloss Party 2013! Deze zal op 27 aprtil 2013 in Amsterdam zijn. Meer informatie volgt bij dat artikel
quote:
Dit dacht ik dus ook! Inclusief buren die niet willen helpen etc. Sorry SQquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is toch die buurtvereniging waar je inzit?
Die aan het inkakken is en hoogstwaarschijnlijk gaat overlijden?
Of is dit een andere?
Moeilijk Mssquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, hij had het er over dat het thuis een beetje moeilijk ging met geld. Dat het er momenteel vrij hard door heen ging, en dat het nou niet bepaald hielp dat mijn gezondheidskosten zo hoog waren. Dus hij zei dat hij hoopte dat er snel resultaat behaald wordt met deze therapie, want het is vrij duur. En dat ik het anders toch maar zelf moest gaan betalen, omdat ik al bijna 25 ben.
Daarna kwam de eeuwige dooddoener. Dat het ook nog allemaal gelijk getrokken moet worden met mijn broertjes. Mijn ouders zijn heel erg gebrand om het gelijk houden van de kinderen. Op zich is dat niet slecht, maar de situaties zijn compleet niet te vergelijken. Zij zijn 21, wonen thuis. Zij kunnen altijd de auto pakken als deze er is, hoeven alleen de keuken op de ruimen 's avonds en hun eigen kamer. Zij kunnen altijd aan tafel aanschuiven of er wordt eten bewaard.
Ik zorg al vanaf mijn 17e voor mezelf, betaal op mijn verzekeringen na alles zelf en dan krijg ik nu dit over me heen omdat mijn kosten zo hoog zijn. Alsof ik hierom gevraagd heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |