Brabo.quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet dit topic nog helemaal teruglezen en ik heb een klein beetje een paniekgevoel! Good old times
![]()
. Niet zo veel posten allemaal
.
Ik weiger mee te doen met deze CENSUUR!quote:
Erik!quote:
Mooi.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weiger mee te doen met deze CENSUUR!
quote:
Dat valt toch heul niet opquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:18 schreef Greys het volgende:
Hopla, ziet eens zulks een bescheiden tellertjennnn helemaal bovenaan![]()
Nog boven de header.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:19 schreef indaha het volgende:
Maar eh kan ik mijn man een sms sturen dat Bienvenue en Milano afgezegd moeten worden![]()
Ik zit nu nog in een andere stad, dat is wel zo veilig
Gecondoleerd met dit intense verlies!quote:
Wie? Dan kan ik ff PM;enquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:23 schreef Greys het volgende:
Ik zou mooi nog ff wachten met Airport bellen en Milano afzeggen hoor...
Kweenie, maar we moeten er nog best een paar afwachten wat zij willen
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:25 schreef indaha het volgende:
Jullie verwoesten een eens harmonieus huwelijk
Welkom op Fok! Waar mensen geen huwelijken of levens hebben.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:25 schreef indaha het volgende:
Jullie verwoesten een eens harmonieus huwelijk
O leuk, ik wil er ook zo eentjequote:Op maandag 22 oktober 2012 17:26 schreef Muis006 het volgende:
Wheeeehehehe ik heb de ebay-auction gewonnen.
[ afbeelding ]
Done. Emotioneel en fysiek uitgeput na het teruglezenquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:29 schreef Cat22 het volgende:
Uhm....heeft iemand Erik nog gezien sinds zijn laatste post?
*geeft glaasje ranja limoncello*quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Done. Emotioneel en fysiek uitgeput na het teruglezen!
FF STEMMUHHHHHquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga akkoord met het airport. Ontbijt doen we wel ergens goedkoop ofzo en dan scheelt het nauwelijks (taxikosten ook aanzienlijk minder natuurlijk).
Ik voel met je mee , ze zijn echt erg vandaagquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Done. Emotioneel en fysiek uitgeput na het teruglezen!
Heb je het over de OP? Die heeft Greys al vakkundig leeggemaakt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Zal ik bij het milanoplan nog even vermelden dat het niet echt definitief is dat we daar gaan? En dat we neigen naar het Airport
?
Aan wie ga je dat melden?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Zal ik bij het milanoplan nog even vermelden dat het niet echt definitief is dat we daar gaan? En dat we neigen naar het Airport
?
Daar heb je je glaasje drinken voor het ontbijt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:34 schreef Qwea het volgende:
Een ruime inloopdouche, twee eenpersoonsbedden naast elkaar, een bureau om aan te werken, een comfortabel zitje, flatscreen TV met internet en pay TV, gratis WiFi, koffie en thee faciliteiten, airco en een kluisje. De Comfort kamers kunt u ook met uitzicht op de Overschiese plassen boeken.
KIEK NOE! INLOOP DOESJ!
Zeg!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je het over de OP? Die heeft Greys al vakkundig leeggemaakt.![]()
Mot je!?quote:
Ik zie toch nog steeds staan dat een aantal mensen voor Milano gaanquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je het over de OP? Die heeft Greys al vakkundig leeggemaakt.![]()
Alleen Cat. Maar dat weet ze nog niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie toch nog steeds staan dat een aantal mensen voor Milano gaan.
Ow ja, daar bovenin.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie toch nog steeds staan dat een aantal mensen voor Milano gaan.
Je hebt niet alles weggehaald Muis.quote:
Ik ontbijt nooit. 3 happen yoghurtquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar heb je je glaasje drinken voor het ontbijt.
Toegevoegd aan de OP.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:35 schreef Qwea het volgende:
Wie duiken er in een hotel na de meet?
Veel mensen, maar het is een grote chaos en we motte nog boeken dus effe wachten.... pizza en stay tuned!![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ooh wat een party zal het dan worden in het airportquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Alleen Cat. Maar dat weet ze nog niet.
Jij toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:38 schreef Muis006 het volgende:
Wie loopt er godverdomme te faal editen?
Faalneusquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toegevoegd aan de OP.
(Moet toch ergens mijn rol als organisaaaaaasie in uiten)
Dat zal ik wel zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:38 schreef Muis006 het volgende:
Wie loopt er godverdomme te faal editen?
Bwahahahahahaha!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toegevoegd aan de OP.
(Moet toch ergens mijn rol als organisaaaaaasie in uiten)
Et tu, Qwea.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh wat een party zal het dan worden in het airport![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:39 schreef Qwea het volgende:
Lullo, die Quote is niet van mij maar van Greys!Die had het in de OP gezet
![]()
![]()
CHAOS!
Ik hou van Erikquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kijk eens onderaan de op dodoQ quotte mij.
Dus je dacht: ik ga vast een goede ESF mod zijn. Lief, rustig subforumpje.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel me zo onbekwaam in dit soort dingen. Jeweetwel, dingen met chaos enzo.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:40 schreef Muis006 het volgende:
Dit is de Lindsay Lohan van meettopics
Allememachies.
VROEGER waren al die rare meets er nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus je dacht: ik ga vast een goede ESF mod zijn. Lief, rustig subforumpje.
Met name dat eerste!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien is mijn rol wel gewoon stil zijn en mooi wezen.
[ afbeelding ]
En zelfs daar faal ik al meesterlijk inquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En zelfs daar faal ik al meesterlijk in.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien is mijn rol wel gewoon stil zijn en mooi wezen.
[ afbeelding ]
Hoe durven ze!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
VROEGER waren al die rare meets er niet! VROEGER was dit forum ongeveer twee weken per jaar open
.
Mijn haar wil ECHT niet meer leuk zitten tegenwoordigquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:46 schreef Qwea het volgende:
ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK
Heb je al haar stress? Kapper al gebeld?!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOES!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn haar wil ECHT niet meer leuk zitten tegenwoordig! Maar ik heb geen geld (over) voor een kappersbezoek
!
Misschien![]()
![]()
de tondeuze
![]()
![]()
dit keer!
Je bent van slag. Ik voel het.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:52 schreef Cattyman het volgende:
Hoi, ga effe Indaha halen en heb in de nog enkele grijze haren erbij gekregen
Aah joh, gewoon kaalscheren!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:52 schreef Cattyman het volgende:
Hoi, ga effe Indaha halen en heb in de nog enkele grijze haren erbij gekregen
ESF-finale, hoe kun je daar nou geen spijt van krijgen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa
Je gaat er geen spijt van krijgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Idee!quote:
Waar zijn alle mannenquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:55 schreef Muis006 het volgende:
Slaaplijstje Airport (animoooooooo):
Greys
Gbee
Greyszus
Q
Cat
Erik
Indaha en Cattyman
Muis en meneer Muis
Vul aan
Die douche is wel serieus goddelijk jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:34 schreef Qwea het volgende:
Een ruime inloopdouche, twee eenpersoonsbedden naast elkaar, een bureau om aan te werken, een comfortabel zitje, flatscreen TV met internet en pay TV, gratis WiFi, koffie en thee faciliteiten, airco en een kluisje. De Comfort kamers kunt u ook met uitzicht op de Overschiese plassen boeken.
KIEK NOE! INLOOP DOESJ!
Ik nomineer SurveillanceFiets en Friek. Dat lijken me echt ESF liefhebbers.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
HEBBEN WE AL INVALMODS VOOR 26 JANUARI!?!???!
Heb je meneer Muis ooit goed gezien?quote:
Ja mag ik daar aan zitten dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je meneer Muis ooit goed gezien?
Cee waait met alle winden meequote:Op maandag 22 oktober 2012 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Die douche is wel serieus goddelijk ja
Maar dan moet Erik dus nog wel Roozjee en TMM over zien te halen om ook daar te slapen zodat ze een 3 persoontje hebben
Oh wacht, maar Cat heeft er dan weer eentje teveel op d'r kamer (vier, toch?) dus daar blijft er weer eentje over.
Dus wacht nog maar even met boeken
Beetje opdringerig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:59 schreef Muis006 het volgende:
Slaaplijstje Airport (animoooooooo):
Greys
Gbee
Greyszus
Q
Cat
Erik
Indaha en Cattyman
Muis en meneer Muis
Cee
Ynske
TMM
Roozjee
Zo dan?
Niet.quote:
Stomme twijfelaars.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve weet nog niet (nou weet ik ook niet of Roozjee en TMM al weten)
Airporttttquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Die douche is wel serieus goddelijk ja
Maar dan moet Erik dus nog wel Roozjee en TMM over zien te halen om ook daar te slapen zodat ze een 3 persoontje hebben
Oh wacht, maar Cat heeft er dan weer eentje teveel op d'r kamer (vier, toch?) dus daar blijft er weer eentje over.
Dus wacht nog maar even met boeken
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
ESF-finale, hoe kun je daar nou geen spijt van krijgen.
Ik moest lachen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
AIRPORT!!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:56 schreef Crutch het volgende:
Er is toch wel een hotel met bad ergens?
quote:
We zetten wel een tobbe neer bij Henk.quote:
quote:
Nee.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:09 schreef Cat22 het volgende:
Heeft Airtport eigk ook balkon? Want anders is het al geen optie meer.
quote:
quote:
Ja godver, ik heb thuis geen bad dus als ik ergens heen ga wil ik een badquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Die hebben ze niet in Bienvenue, Milano of Airport![]()
Sorry
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja godver, ik heb thuis geen bad dus als ik ergens heen ga wil ik een bad
Dan logeren wij wel bij jou.
quote:Bruidssuite
Voor een bijzonder nachtje weg boekt u onze bruidssuite met aparte slaapkamer voorzien van een groot bubbelbad met rainshower, een kingsize hemelbed, mooie sfeerverlichting en een grote flatscreen TV en een aparte woonkamer met een knusse open haard, luxe koffiezetapparaat, stereotoren en flatscreen TV.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja godver, ik heb thuis geen bad dus als ik ergens heen ga wil ik een bad
Dan logeren wij wel bij jou.
Nee, dat doet Airport.quote:
Gezelllig met zijn drieen in bad.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:16 schreef Greys het volgende:
Ik zal S effe vragen of dat oke is
Zal je zien dat ie net zelf in bad wil de 26e
Aparte woonkamer dus dat ken makkelijk!quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:17 schreef Greys het volgende:
Hoeveel bedden zouden ze daar bij in kunnen plaatsen in die bruidssuite?
Gaan we met zijn zestienen daarin joh!
We wisten niet eens dat ie er was toenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is op de eerste grote ESF meet ook goed gegaan
chaos, what else?quote:
Dat zeg ik, dat ging primaquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
We wisten niet eens dat ie er was toen
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat ging prima
Nee serieus, ik vind Maanvis enig
Ook vorige meet toen we met zijn allen in Bienvenue gingen, Maanvis was geloof ik de enige zonder ochtendhumeur
quote:
Geef Hara haar beurs terug!quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:20 schreef Crutch het volgende:
[..]
ok ok ok ok ok ok.
Uhm....
[ afbeelding ]
Ja, maar wel met een flinke ochtend bolus.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook vorige meet toen we met zijn allen in Bienvenue gingen, Maanvis was geloof ik de enige zonder ochtendhumeur
Q!quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar wel met een flinke ochtend bolus.
Godverdomme. En stinken! NAAST mijn kamer
Alsof jij nooit hoeft te kakkenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
had je maar eerder beneden moeten zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik poep niet!quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof jij nooit hoeft te kakken
Moest ie boven de singel gaan hangen dan?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
For a change.quote:
Volgende x zet ik de wekkerquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
had je maar eerder beneden moeten zijn.
Nee, want jij gaat NIET het codewoord verzinnen.quote:
Hater.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, want jij gaat NIET het codewoord verzinnen.
Ik was ook best goedgehumeurd volgens mijquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je daar ook al geboekt of moet jij nu alles af gaan zeggen als Chef ESFquote:
Oooooh! Jij wist nog niet dat Muis jouw kamer heeft gejat he?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:34 schreef indaha het volgende:
[..]
Had je daar ook al geboekt of moet jij nu alles af gaan zeggen als Chef ESF
Ik jank haast van het lachenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof jij nooit hoeft te kakken
Moest ie boven de singel gaan hangen dan?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oooooh! Jij wist nog niet dat Muis jouw kamer heeft gejat he?
Ik ookquote:
Ik zie nu voor me dat Maanvis met zijn kont uit ons slaapkamerraam hangt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
Ik bedoel... dat Q poept daar staan een stuk of 1621 bewijzen van op FOK! geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:40 schreef Muis006 het volgende:
Wanna hear a joke about paper?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Elke maand wel een andere stad doen. Want binnenkort neemt heel Rotterdam geen boeking meer van ons aan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:41 schreef Greys het volgende:
Zullen we dit gewoon eens per maand doen ofzo?
We hebben heul geen meet nodig, de voorpret is al leuk genoeg ().
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:40 schreef Muis006 het volgende:
Wanna hear a joke about paper?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
"Atb is lief, groetjes Peri."
Waar is uw feestje? Op de Kleiweg?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Elke maand wel een andere stad doen. Want binnenkort neemt heel Rotterdam geen boeking meer van ons aan.
Fout!quote:
Is dat aan de Kleiweg? Of welke dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in dat kroegje geweest bent ook nog![]()
Kroegje? Ik dacht dat we naar een hotel gingen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in dat kroegje geweest bent ook nog![]()
Ik heb hem al in de agenda staan. Kan ik mijn werk er mooi omheen plannen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:49 schreef Greys het volgende:
Oh jongens, heel hard duimen vanaf nu dan vast dat we met het Eurovisie met Anouk in de eerste halve finale loten heDan hebben we heel de kroeg voor ons zelf
En dan nemen jullie dinsdag en woensdag maar vrij, done deal!
Tis toch pas over een half jaar
Jij altijd.quote:
Ja, Kleiwegquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Is dat aan de Kleiweg? Of welke dan?
Niet iedereenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Kleiweg
Geweldig leuke locatie. Heerlijk sfeertje.
Het is verslavend daar, ik waarschuw je vast... iedereen die er eerder geweest is, al komen ze van ver, zijn er daarna al een paar keer terug geweest
Hoe heet ie dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Kleiweg
Het is verslavend daar, ik waarschuw je vast... iedereen die er eerder geweest is, al komen ze van ver, zijn er daarna al een paar keer terug geweest
Dit wordt mijn vierde keerquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Kleiweg
't Halve Maatje.quote:
Zie OPquote:
Dan moet je niet zo'n turbulent leven leiden.quote:
JA KSST!quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo'n tubulent leven leiden.
Woon dan ook niet zo op de rand van beschaving.quote:
KSST Heeft niks met mijn woonplaats te maken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Woon dan ook niet zo op de rand van beschaving.
wanneer is die klotingquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:49 schreef Greys het volgende:
Oh jongens, heel hard duimen vanaf nu dan vast dat we met het Eurovisie met Anouk in de eerste halve finale loten heDan hebben we heel de kroeg voor ons zelf
En dan nemen jullie dinsdag en woensdag maar vrij, done deal!
Tis toch pas over een half jaar
Challange accepted.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JA KSST!
Ik ben er soberso, wat er ook gebeurt, bij met het ESF zelf
quote:
De OP lezen is voor n00bs.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie OP
Huiskamercafé 't Halve Maatje.
Da's dat kroegje waar ze ooit zelf die overvaller vingen door er achteraan te rennen
Dank je Erik.quote:
Dit jaar wisten we op 25 januari in welke halve finale we zouden zitten in mei, dus met een beetje mazzel weten we dat tijdens de 26 januari meetquote:
OMGOMGOMGOMGOMG!!!!!!!!!!!11111!!!!1EINZ (en zo)quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit jaar wisten we op 25 januari in welke halve finale we zouden zitten in mei, dus met een beetje mazzel weten we dat tijdens de 26 januari meet
Dus dan hoef ik die niet af te zeggen , helemaal in de war isquote:
Ik snap het ook niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Dus dan hoef ik die niet af te zeggen , helemaal in de war is
Die kamer staat vast nog op jouw naam, maar Greys kreeg telefonisch de info dat er maar 1 tweepersoontje was (die jij hebt geboekt) terwijl Muis vanmiddag online ook een tweepersoontje kon boeken. Go figure!quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Dus dan hoef ik die niet af te zeggen , helemaal in de war is
Ik ben ook daarvoor jarigquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:12 schreef Crutch het volgende:
Ik ben even daarvoor jarig dus ik hoop dat jullie wat cadeau's meenemen, oh en voor Hara, want die is kort daarna jarig, js.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Meeloper!quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:08 schreef indaha het volgende:
Oke slecht hotel dus als ze dat niet eens kunnen, Airport here we come
Is dat inclusief ontbijtquote:
Niet want ik moet zorgen voor oppasquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat inclusief ontbijt? En hoeveel kamers heb je vrij?
quote:
Ah, mijn woordvoerder is gearriveerd.quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:22 schreef Muis006 het volgende:
Dat wordt anderhalf uur lang de verjaardagsmedley
Ik niet.quote:
whehehe, leuk toch, zolang je zelf niet jarig bentquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:28 schreef Greys het volgende:
Oh hell ja, die verjaardagsmedley van Henk
De never ending versie
Laat ie het maar niet horen van al die jarigen. Echt. Trust me...
Ja enig, maar voor 1 persoon duurt ie al een minuut of 12, laat staan voor meerdere jarigen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, leuk toch, zolang je zelf niet jarig bent
Ik ga op het terras zitten, vind wel wat te doen daarquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja enig, maar voor 1 persoon duurt ie al een minuut of 12, laat staan voor meerdere jarigen.
Ik weet niet of je ook nog normale muziek wilde horen heel die meet?
Wordt lastig. Ik kom met mijn verjaardagstiara.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:28 schreef Greys het volgende:
Oh hell ja, die verjaardagsmedley van Henk
De never ending versie
Laat ie het maar niet horen van al die jarigen. Echt. Trust me...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rene is op de meet jarig![]()
Ik heb nog wel een tiara van de vorige meet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wordt lastig. Ik kom met mijn verjaardagstiara.
En de eerste minuut zingt iedereen blij mee en daarna gaat men wat voor zichzelf doen. Best sneu, als je jarig bent.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja enig, maar voor 1 persoon duurt ie al een minuut of 12, laat staan voor meerdere jarigen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben ook niet in Januari jarig
Wij zingen niet voor afwezigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rene is op de meet jarig
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Leuk hoe je songfestivalmuziek normale muziek noemtquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een tiara van de vorige meet.
Zal ik die meenemen voor Crutch dan?
We gaan deze keer ook voor Gangnam Style en Taratttaatataaaa (vraag die laatste maar aan Elies)quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leuk hoe je songfestivalmuziek normale muziek noemt!
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:33 schreef Cee het volgende:
Hoi!Oh, momentje, even 3 topics doorspitten.
Cee denkt nog dat iedereen naar Milano gaat.quote:
Cee denkt nog dat er geen paniek isquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Cee denkt nog dat iedereen naar Milano gaat.![]()
Ik zit net te lezen!quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:39 schreef Greys het volgende:
Qweaaaaaaa heb je wel gevraagd of huisdieren welkom zijn in Airport?
Dit in verband met Hont22.
Bronquote:Huisdieren zijn niet toegestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Nu jij het zegt klinkt het zo.... definitief.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarschijnlijk wordt het het Airporthotel.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok, ik heb nu alles gelezen tot aan het einde van deel 2, waar iedereen vol in paniek was.![]()
Toen kwam ik er achter dat we al weer richting het einde van deel 4 gaan, dus voordat ik alles ga lezen:
Wat is er nu precies duidelijk ende bekend over eventuele hotels e.d?
We hebben boekingen bij 2 hotels maar hotel 3 lijkt het op dit moment te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iesch logisch.
Waarschijnlijk? Is nog niet zeker?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarschijnlijk wordt het het Airporthotel.
Ok, ik kijk anders die avond wel of ik desnoods bij iemand op de grond kan gaan liggen ofzo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We hebben boekingen bij 2 hotels maar hotel 3 lijkt het op dit moment te worden.
Iesch logisch.
Niks is zekerquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarschijnlijk? Is nog niet zeker?
Nee, je doet gewoon mee in de kamerindelingquote:[..]
Ok, ik kijk anders die avond wel of ik desnoods bij iemand op de grond kan gaan liggen ofzo.
Je kunt altijd in het hemelbed in de bruidssuite van Hara en Crutch. Want die gaan in bad.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarschijnlijk? Is nog niet zeker?
[..]
Ok, ik kijk anders die avond wel of ik desnoods bij iemand op de grond kan gaan liggen ofzo.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niks is zeker, behalve Henks ballen, die zijn altijd zeker.
Is die er al wel dan?quote:[..]
Nee, je doet gewoon mee in de kamerindeling.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt altijd in het hemelbed in de bruidssuite van Hara en Crutch. Want die gaan in bad.
Nog nietquote:
Done deal!quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt altijd in het hemelbed in de bruidssuite van Hara en Crutch. Want die gaan in bad.
Dan doe je de deur dicht.quote:
Volgens mij hoor ik dan ook nog nergens bij.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog niet. Nou ja een beetje. Ofzo. Sommige mensen hebben al onderlinge afspraken enzo
! Ik hoor natuurlijk nergens echt bij nog.
Ik weet nog niet eens zeker waar we gaan liggen!quote:
quote:
*stil*quote:
Is er een balkon bij?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
*stil*
*mooi*
2persoontje voor de heren?
Vroeg ik ook al!quote:
Ik hoop dat ze nog leeft en niet ergens halverwege gestrand isquote:
Niet welkom, dus cat moet thuis slapen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:39 schreef Greys het volgende:
Qweaaaaaaa heb je wel gevraagd of huisdieren welkom zijn in Airport?
Dit in verband met Hont22.
Laten we dan nog maar een paar andere hotels proberen.quote:
Hater.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet welkom, dus cat moet thuis slapen.
Reserveer je een kamer, 1 pers = 2 pers, kan er altijd iemand bijquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens zeker waar we gaan liggen!
Met waar bedoelde ik welk hotel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Reserveer je een kamer, 1 pers = 2 pers, kan er altijd iemand bij
Niet? Dat hebben wij wel allemaal gedaan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met waar bedoelde ik welk hotel.
Ik ga niet voor de zekerheid een 2 pers kamer boeken in elk hotel in Rdam.
Waarom niet, dat heb ik ook al gedaanquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met waar bedoelde ik welk hotel.
Ik ga niet voor de zekerheid een 2 pers kamer boeken in elk hotel in Rdam.
Nog meer chaos erbij!quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:09 schreef TheVulture het volgende:
Zitten hier nog maffiafans?
Het Grote FOK!maffia Spel #8 inschrijftopic
Zo'n leuk spel en het is echt heel makkelijk... en ik ben uw spelleider dit keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |