We wisten niet eens dat ie er was toenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is op de eerste grote ESF meet ook goed gegaan
chaos, what else?quote:
Dat zeg ik, dat ging primaquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
We wisten niet eens dat ie er was toen
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat ging prima
Nee serieus, ik vind Maanvis enig
Ook vorige meet toen we met zijn allen in Bienvenue gingen, Maanvis was geloof ik de enige zonder ochtendhumeur
quote:
Geef Hara haar beurs terug!quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:20 schreef Crutch het volgende:
[..]
ok ok ok ok ok ok.
Uhm....
[ afbeelding ]
Ja, maar wel met een flinke ochtend bolus.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook vorige meet toen we met zijn allen in Bienvenue gingen, Maanvis was geloof ik de enige zonder ochtendhumeur
Q!quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar wel met een flinke ochtend bolus.
Godverdomme. En stinken! NAAST mijn kamer
Alsof jij nooit hoeft te kakkenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
had je maar eerder beneden moeten zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik poep niet!quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof jij nooit hoeft te kakken
Moest ie boven de singel gaan hangen dan?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
For a change.quote:
Volgende x zet ik de wekkerquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
had je maar eerder beneden moeten zijn.
Nee, want jij gaat NIET het codewoord verzinnen.quote:
Hater.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, want jij gaat NIET het codewoord verzinnen.
Ik was ook best goedgehumeurd volgens mijquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je daar ook al geboekt of moet jij nu alles af gaan zeggen als Chef ESFquote:
Oooooh! Jij wist nog niet dat Muis jouw kamer heeft gejat he?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:34 schreef indaha het volgende:
[..]
Had je daar ook al geboekt of moet jij nu alles af gaan zeggen als Chef ESF
Ik jank haast van het lachenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof jij nooit hoeft te kakken
Moest ie boven de singel gaan hangen dan?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oooooh! Jij wist nog niet dat Muis jouw kamer heeft gejat he?
Ik ookquote:
Ik zie nu voor me dat Maanvis met zijn kont uit ons slaapkamerraam hangt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
Ik bedoel... dat Q poept daar staan een stuk of 1621 bewijzen van op FOK! geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:40 schreef Muis006 het volgende:
Wanna hear a joke about paper?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Elke maand wel een andere stad doen. Want binnenkort neemt heel Rotterdam geen boeking meer van ons aan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:41 schreef Greys het volgende:
Zullen we dit gewoon eens per maand doen ofzo?
We hebben heul geen meet nodig, de voorpret is al leuk genoeg ().
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:40 schreef Muis006 het volgende:
Wanna hear a joke about paper?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
"Atb is lief, groetjes Peri."
Waar is uw feestje? Op de Kleiweg?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Elke maand wel een andere stad doen. Want binnenkort neemt heel Rotterdam geen boeking meer van ons aan.
Fout!quote:
Is dat aan de Kleiweg? Of welke dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in dat kroegje geweest bent ook nog![]()
Kroegje? Ik dacht dat we naar een hotel gingen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in dat kroegje geweest bent ook nog![]()
Ik heb hem al in de agenda staan. Kan ik mijn werk er mooi omheen plannen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:49 schreef Greys het volgende:
Oh jongens, heel hard duimen vanaf nu dan vast dat we met het Eurovisie met Anouk in de eerste halve finale loten heDan hebben we heel de kroeg voor ons zelf
En dan nemen jullie dinsdag en woensdag maar vrij, done deal!
Tis toch pas over een half jaar
Jij altijd.quote:
Ja, Kleiwegquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Is dat aan de Kleiweg? Of welke dan?
Niet iedereenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Kleiweg
Geweldig leuke locatie. Heerlijk sfeertje.
Het is verslavend daar, ik waarschuw je vast... iedereen die er eerder geweest is, al komen ze van ver, zijn er daarna al een paar keer terug geweest
Hoe heet ie dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Kleiweg
Het is verslavend daar, ik waarschuw je vast... iedereen die er eerder geweest is, al komen ze van ver, zijn er daarna al een paar keer terug geweest
Dit wordt mijn vierde keerquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Kleiweg
't Halve Maatje.quote:
Zie OPquote:
Dan moet je niet zo'n turbulent leven leiden.quote:
JA KSST!quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo'n tubulent leven leiden.
Woon dan ook niet zo op de rand van beschaving.quote:
KSST Heeft niks met mijn woonplaats te maken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Woon dan ook niet zo op de rand van beschaving.
wanneer is die klotingquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:49 schreef Greys het volgende:
Oh jongens, heel hard duimen vanaf nu dan vast dat we met het Eurovisie met Anouk in de eerste halve finale loten heDan hebben we heel de kroeg voor ons zelf
En dan nemen jullie dinsdag en woensdag maar vrij, done deal!
Tis toch pas over een half jaar
Challange accepted.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JA KSST!
Ik ben er soberso, wat er ook gebeurt, bij met het ESF zelf
quote:
De OP lezen is voor n00bs.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie OP
Huiskamercafé 't Halve Maatje.
Da's dat kroegje waar ze ooit zelf die overvaller vingen door er achteraan te rennen
Dank je Erik.quote:
Dit jaar wisten we op 25 januari in welke halve finale we zouden zitten in mei, dus met een beetje mazzel weten we dat tijdens de 26 januari meetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |