Is dat aan de Kleiweg? Of welke dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in dat kroegje geweest bent ook nog![]()
Kroegje? Ik dacht dat we naar een hotel gingen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in dat kroegje geweest bent ook nog![]()
Ik heb hem al in de agenda staan. Kan ik mijn werk er mooi omheen plannen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:49 schreef Greys het volgende:
Oh jongens, heel hard duimen vanaf nu dan vast dat we met het Eurovisie met Anouk in de eerste halve finale loten heDan hebben we heel de kroeg voor ons zelf
En dan nemen jullie dinsdag en woensdag maar vrij, done deal!
Tis toch pas over een half jaar
Jij altijd.quote:
Ja, Kleiwegquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Is dat aan de Kleiweg? Of welke dan?
Niet iedereenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Kleiweg
Geweldig leuke locatie. Heerlijk sfeertje.
Het is verslavend daar, ik waarschuw je vast... iedereen die er eerder geweest is, al komen ze van ver, zijn er daarna al een paar keer terug geweest
Hoe heet ie dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Kleiweg
Het is verslavend daar, ik waarschuw je vast... iedereen die er eerder geweest is, al komen ze van ver, zijn er daarna al een paar keer terug geweest
Dit wordt mijn vierde keerquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Kleiweg
't Halve Maatje.quote:
Zie OPquote:
Dan moet je niet zo'n turbulent leven leiden.quote:
JA KSST!quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo'n tubulent leven leiden.
Woon dan ook niet zo op de rand van beschaving.quote:
KSST Heeft niks met mijn woonplaats te maken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Woon dan ook niet zo op de rand van beschaving.
wanneer is die klotingquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:49 schreef Greys het volgende:
Oh jongens, heel hard duimen vanaf nu dan vast dat we met het Eurovisie met Anouk in de eerste halve finale loten heDan hebben we heel de kroeg voor ons zelf
En dan nemen jullie dinsdag en woensdag maar vrij, done deal!
Tis toch pas over een half jaar
Challange accepted.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JA KSST!
Ik ben er soberso, wat er ook gebeurt, bij met het ESF zelf
quote:
De OP lezen is voor n00bs.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie OP
Huiskamercafé 't Halve Maatje.
Da's dat kroegje waar ze ooit zelf die overvaller vingen door er achteraan te rennen
Dank je Erik.quote:
Dit jaar wisten we op 25 januari in welke halve finale we zouden zitten in mei, dus met een beetje mazzel weten we dat tijdens de 26 januari meetquote:
OMGOMGOMGOMGOMG!!!!!!!!!!!11111!!!!1EINZ (en zo)quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit jaar wisten we op 25 januari in welke halve finale we zouden zitten in mei, dus met een beetje mazzel weten we dat tijdens de 26 januari meet
Dus dan hoef ik die niet af te zeggen , helemaal in de war isquote:
Ik snap het ook niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Dus dan hoef ik die niet af te zeggen , helemaal in de war is
Die kamer staat vast nog op jouw naam, maar Greys kreeg telefonisch de info dat er maar 1 tweepersoontje was (die jij hebt geboekt) terwijl Muis vanmiddag online ook een tweepersoontje kon boeken. Go figure!quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Dus dan hoef ik die niet af te zeggen , helemaal in de war is
Ik ben ook daarvoor jarigquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:12 schreef Crutch het volgende:
Ik ben even daarvoor jarig dus ik hoop dat jullie wat cadeau's meenemen, oh en voor Hara, want die is kort daarna jarig, js.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Meeloper!quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:08 schreef indaha het volgende:
Oke slecht hotel dus als ze dat niet eens kunnen, Airport here we come
Is dat inclusief ontbijtquote:
Niet want ik moet zorgen voor oppasquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat inclusief ontbijt? En hoeveel kamers heb je vrij?
quote:
Ah, mijn woordvoerder is gearriveerd.quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:22 schreef Muis006 het volgende:
Dat wordt anderhalf uur lang de verjaardagsmedley
Ik niet.quote:
whehehe, leuk toch, zolang je zelf niet jarig bentquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:28 schreef Greys het volgende:
Oh hell ja, die verjaardagsmedley van Henk
De never ending versie
Laat ie het maar niet horen van al die jarigen. Echt. Trust me...
Ja enig, maar voor 1 persoon duurt ie al een minuut of 12, laat staan voor meerdere jarigen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, leuk toch, zolang je zelf niet jarig bent
Ik ga op het terras zitten, vind wel wat te doen daarquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja enig, maar voor 1 persoon duurt ie al een minuut of 12, laat staan voor meerdere jarigen.
Ik weet niet of je ook nog normale muziek wilde horen heel die meet?
Wordt lastig. Ik kom met mijn verjaardagstiara.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:28 schreef Greys het volgende:
Oh hell ja, die verjaardagsmedley van Henk
De never ending versie
Laat ie het maar niet horen van al die jarigen. Echt. Trust me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |