Welkom op Fok! Waar mensen geen huwelijken of levens hebben.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:25 schreef indaha het volgende:
Jullie verwoesten een eens harmonieus huwelijk
O leuk, ik wil er ook zo eentjequote:Op maandag 22 oktober 2012 17:26 schreef Muis006 het volgende:
Wheeeehehehe ik heb de ebay-auction gewonnen.
[ afbeelding ]
Done. Emotioneel en fysiek uitgeput na het teruglezenquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:29 schreef Cat22 het volgende:
Uhm....heeft iemand Erik nog gezien sinds zijn laatste post?
*geeft glaasje ranja limoncello*quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Done. Emotioneel en fysiek uitgeput na het teruglezen!
FF STEMMUHHHHHquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga akkoord met het airport. Ontbijt doen we wel ergens goedkoop ofzo en dan scheelt het nauwelijks (taxikosten ook aanzienlijk minder natuurlijk).
Ik voel met je mee , ze zijn echt erg vandaagquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Done. Emotioneel en fysiek uitgeput na het teruglezen!
Heb je het over de OP? Die heeft Greys al vakkundig leeggemaakt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Zal ik bij het milanoplan nog even vermelden dat het niet echt definitief is dat we daar gaan? En dat we neigen naar het Airport
?
Aan wie ga je dat melden?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Zal ik bij het milanoplan nog even vermelden dat het niet echt definitief is dat we daar gaan? En dat we neigen naar het Airport
?
Daar heb je je glaasje drinken voor het ontbijt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:34 schreef Qwea het volgende:
Een ruime inloopdouche, twee eenpersoonsbedden naast elkaar, een bureau om aan te werken, een comfortabel zitje, flatscreen TV met internet en pay TV, gratis WiFi, koffie en thee faciliteiten, airco en een kluisje. De Comfort kamers kunt u ook met uitzicht op de Overschiese plassen boeken.
KIEK NOE! INLOOP DOESJ!
Zeg!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je het over de OP? Die heeft Greys al vakkundig leeggemaakt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |