SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rene is op de meet jarig![]()
Ik heb nog wel een tiara van de vorige meet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wordt lastig. Ik kom met mijn verjaardagstiara.
En de eerste minuut zingt iedereen blij mee en daarna gaat men wat voor zichzelf doen. Best sneu, als je jarig bent.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja enig, maar voor 1 persoon duurt ie al een minuut of 12, laat staan voor meerdere jarigen.
Ik weet niet of je ook nog normale muziek wilde horen heel die meet?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben ook niet in Januari jarig
Wij zingen niet voor afwezigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rene is op de meet jarig
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Leuk hoe je songfestivalmuziek normale muziek noemtquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja enig, maar voor 1 persoon duurt ie al een minuut of 12, laat staan voor meerdere jarigen.
Ik weet niet of je ook nog normale muziek wilde horen heel die meet?
Jaaaaaaquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een tiara van de vorige meet.
Zal ik die meenemen voor Crutch dan?
We gaan deze keer ook voor Gangnam Style en Taratttaatataaaa (vraag die laatste maar aan Elies)quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leuk hoe je songfestivalmuziek normale muziek noemt!
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:33 schreef Cee het volgende:
Hoi!Oh, momentje, even 3 topics doorspitten.
Cee denkt nog dat iedereen naar Milano gaat.quote:
Cee denkt nog dat er geen paniek isquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Cee denkt nog dat iedereen naar Milano gaat.![]()
Ik zit net te lezen!quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:39 schreef Greys het volgende:
Qweaaaaaaa heb je wel gevraagd of huisdieren welkom zijn in Airport?
Dit in verband met Hont22.
Bronquote:Huisdieren zijn niet toegestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Nu jij het zegt klinkt het zo.... definitief.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarschijnlijk wordt het het Airporthotel.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok, ik heb nu alles gelezen tot aan het einde van deel 2, waar iedereen vol in paniek was.![]()
Toen kwam ik er achter dat we al weer richting het einde van deel 4 gaan, dus voordat ik alles ga lezen:
Wat is er nu precies duidelijk ende bekend over eventuele hotels e.d?
We hebben boekingen bij 2 hotels maar hotel 3 lijkt het op dit moment te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iesch logisch.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Waarschijnlijk? Is nog niet zeker?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarschijnlijk wordt het het Airporthotel.
Ok, ik kijk anders die avond wel of ik desnoods bij iemand op de grond kan gaan liggen ofzo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We hebben boekingen bij 2 hotels maar hotel 3 lijkt het op dit moment te worden.
Iesch logisch.
Niks is zekerquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarschijnlijk? Is nog niet zeker?
Nee, je doet gewoon mee in de kamerindelingquote:[..]
Ok, ik kijk anders die avond wel of ik desnoods bij iemand op de grond kan gaan liggen ofzo.
Je kunt altijd in het hemelbed in de bruidssuite van Hara en Crutch. Want die gaan in bad.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarschijnlijk? Is nog niet zeker?
[..]
Ok, ik kijk anders die avond wel of ik desnoods bij iemand op de grond kan gaan liggen ofzo.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niks is zeker, behalve Henks ballen, die zijn altijd zeker.
Is die er al wel dan?quote:[..]
Nee, je doet gewoon mee in de kamerindeling.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt altijd in het hemelbed in de bruidssuite van Hara en Crutch. Want die gaan in bad.
Nog nietquote:
Done deal!quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt altijd in het hemelbed in de bruidssuite van Hara en Crutch. Want die gaan in bad.
Dan doe je de deur dicht.quote:
Volgens mij hoor ik dan ook nog nergens bij.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog niet. Nou ja een beetje. Ofzo. Sommige mensen hebben al onderlinge afspraken enzo
! Ik hoor natuurlijk nergens echt bij nog.
Ik weet nog niet eens zeker waar we gaan liggen!quote:
quote:
*stil*quote:
Is er een balkon bij?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
*stil*
*mooi*
2persoontje voor de heren?
Vroeg ik ook al!quote:
Ik hoop dat ze nog leeft en niet ergens halverwege gestrand isquote:
Niet welkom, dus cat moet thuis slapen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:39 schreef Greys het volgende:
Qweaaaaaaa heb je wel gevraagd of huisdieren welkom zijn in Airport?
Dit in verband met Hont22.
Laten we dan nog maar een paar andere hotels proberen.quote:
Hater.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet welkom, dus cat moet thuis slapen.
Reserveer je een kamer, 1 pers = 2 pers, kan er altijd iemand bijquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens zeker waar we gaan liggen!
Met waar bedoelde ik welk hotel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Reserveer je een kamer, 1 pers = 2 pers, kan er altijd iemand bij
Niet? Dat hebben wij wel allemaal gedaan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met waar bedoelde ik welk hotel.
Ik ga niet voor de zekerheid een 2 pers kamer boeken in elk hotel in Rdam.
Waarom niet, dat heb ik ook al gedaanquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met waar bedoelde ik welk hotel.
Ik ga niet voor de zekerheid een 2 pers kamer boeken in elk hotel in Rdam.
Nog meer chaos erbij!quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:09 schreef TheVulture het volgende:
Zitten hier nog maffiafans?
Het Grote FOK!maffia Spel #8 inschrijftopic
Zo'n leuk spel en het is echt heel makkelijk... en ik ben uw spelleider dit keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |