Mot je!?quote:
Ik zie toch nog steeds staan dat een aantal mensen voor Milano gaanquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je het over de OP? Die heeft Greys al vakkundig leeggemaakt.![]()
Alleen Cat. Maar dat weet ze nog niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie toch nog steeds staan dat een aantal mensen voor Milano gaan.
Ow ja, daar bovenin.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie toch nog steeds staan dat een aantal mensen voor Milano gaan.
Je hebt niet alles weggehaald Muis.quote:
Ik ontbijt nooit. 3 happen yoghurtquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar heb je je glaasje drinken voor het ontbijt.
Toegevoegd aan de OP.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:35 schreef Qwea het volgende:
Wie duiken er in een hotel na de meet?
Veel mensen, maar het is een grote chaos en we motte nog boeken dus effe wachten.... pizza en stay tuned!![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ooh wat een party zal het dan worden in het airportquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Alleen Cat. Maar dat weet ze nog niet.
Jij toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:38 schreef Muis006 het volgende:
Wie loopt er godverdomme te faal editen?
Faalneusquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toegevoegd aan de OP.
(Moet toch ergens mijn rol als organisaaaaaasie in uiten)
Dat zal ik wel zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:38 schreef Muis006 het volgende:
Wie loopt er godverdomme te faal editen?
Bwahahahahahaha!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toegevoegd aan de OP.
(Moet toch ergens mijn rol als organisaaaaaasie in uiten)
Et tu, Qwea.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh wat een party zal het dan worden in het airport![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:39 schreef Qwea het volgende:
Lullo, die Quote is niet van mij maar van Greys!Die had het in de OP gezet
![]()
![]()
CHAOS!
Ik hou van Erikquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kijk eens onderaan de op dodoQ quotte mij.
Dus je dacht: ik ga vast een goede ESF mod zijn. Lief, rustig subforumpje.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel me zo onbekwaam in dit soort dingen. Jeweetwel, dingen met chaos enzo.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:40 schreef Muis006 het volgende:
Dit is de Lindsay Lohan van meettopics
Allememachies.
VROEGER waren al die rare meets er nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus je dacht: ik ga vast een goede ESF mod zijn. Lief, rustig subforumpje.
Met name dat eerste!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien is mijn rol wel gewoon stil zijn en mooi wezen.
[ afbeelding ]
En zelfs daar faal ik al meesterlijk inquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En zelfs daar faal ik al meesterlijk in.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien is mijn rol wel gewoon stil zijn en mooi wezen.
[ afbeelding ]
Hoe durven ze!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
VROEGER waren al die rare meets er niet! VROEGER was dit forum ongeveer twee weken per jaar open
.
Mijn haar wil ECHT niet meer leuk zitten tegenwoordigquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:46 schreef Qwea het volgende:
ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK ERIK
Heb je al haar stress? Kapper al gebeld?!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOES!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn haar wil ECHT niet meer leuk zitten tegenwoordig! Maar ik heb geen geld (over) voor een kappersbezoek
!
Misschien![]()
![]()
de tondeuze
![]()
![]()
dit keer!
Je bent van slag. Ik voel het.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:52 schreef Cattyman het volgende:
Hoi, ga effe Indaha halen en heb in de nog enkele grijze haren erbij gekregen
Aah joh, gewoon kaalscheren!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:52 schreef Cattyman het volgende:
Hoi, ga effe Indaha halen en heb in de nog enkele grijze haren erbij gekregen
ESF-finale, hoe kun je daar nou geen spijt van krijgen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa
Je gaat er geen spijt van krijgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Idee!quote:
Waar zijn alle mannenquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:55 schreef Muis006 het volgende:
Slaaplijstje Airport (animoooooooo):
Greys
Gbee
Greyszus
Q
Cat
Erik
Indaha en Cattyman
Muis en meneer Muis
Vul aan
| Forum Opties | |
|---|---|