Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_________________________________________________________________SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 jaar denk ik;quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:41 schreef piglet het volgende:
[..]
O, vast wel!
En anders moet 'ie boer worden, kan Yoni naar hem
Maar was hij pas net 1 jaar uit de kast? Dat had ik eigenlijk niet zo begrepen. Wel dat hij een tijd getrouwd is geweest natuurlijk.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef Injetta het volgende:
Wat????? Jurjen is tot 3 jaar geleden met een vrouw getrouwd??
Theoretisch kan 'ie natuurlijk nog steeds pas 1 jaar uit de kast zijn danquote:
Uiteraard, theoretisch zou dat kunnen, maar ik heb in mijn eigen omgeving een soort gelijk geval meegemaakt, en daar was de scheiding toch echt omdat er iemand uit de kast kwam.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:18 schreef piglet het volgende:
[..]
Theoretisch kan 'ie natuurlijk nog steeds pas 1 jaar uit de kast zijn danMaar ik neem aan dat het inderdaad samenvalt met het einde van z'n huwelijk.
Dat lijkt mij ook het meest aannemelijk. Damn, wat moet dat een schok voor de partner zijn zeg.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard, theoretisch zou dat kunnen, maar ik heb in mijn eigen omgeving een soort gelijk geval meegemaakt, en daar was de scheiding toch echt omdat er iemand uit de kast kwam.
Het was idd een behoorlijke verrassing, maar ik kan me toch niet voorstellen dat mevrouw Jurjen nooit gedacht heeft van "zou hij niet....??"quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:30 schreef piglet het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook het meest aannemelijk. Damn, wat moet dat een schok voor de partner zijn zeg.
Tja, misschien typisch een gevalletje liefde maakt blind?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was idd een behoorlijke verrassing, maar ik kan me toch niet voorstellen dat mevrouw Jurjen nooit gedacht heeft van "zou hij niet....??"
Leuk thnx!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:36 schreef takkfyrir het volgende:
Ik weet niet of het hier al genoemd is, maar Aad, Henrieke en Willem zijn volgens de DWDD-site vanavond te gast bij De Wereld Draait Door.
Vraag ik me ook af inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leuk thnx!
Zelf enzo?? Niet van Mattel? Het is weer goed tussen de KRO en DWDD dus?
Mijn oplossing voor Yoni: Stuur haar naar Marcel, zodat beide partijen profiteren. Marcel krijgt een baarmoeder en Yoni een boerderij.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:37 schreef Snoopyfrl het volgende:
Hoop ook echt dat Henk voor Fiona kiest. Yoni gaat te ver op een hele nare manier.
Gelezen op twitter: "Wat een kutstreek: je kind Yoni noemen"
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Mijn oplossing voor Yoni: Stuur haar naar Marcel, zodat beide partijen profiteren. Marcel krijgt een baarmoeder en Yoni een boerderij.
Ja, door wie zullen ze geïmiteerd worden, is dus de vraag.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:36 schreef takkfyrir het volgende:
Ik weet niet of het hier al genoemd is, maar Aad, Henrieke en Willem zijn volgens de DWDD-site vanavond te gast bij De Wereld Draait Door.
Ik kijk hier al de hele dag naar uitquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:36 schreef takkfyrir het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop