Dat kanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:02 schreef geindoctrineerd het volgende:
Ik vind de aflevering een beetje tegen vallen eerlijk gezegd
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:02 schreef geindoctrineerd het volgende:
Ik vind de aflevering een beetje tegen vallen eerlijk gezegd
quote:
quote:
Het enige normale wat die Jelka aan geluid geproduceerd heeft, dus snap dat ze dat er in lieten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:27 schreef geindoctrineerd het volgende:
Mwaah, vond het te veel losse flodders zonder inhoud, zoals dat complete lul verhaal over de AH en pad 7. Vaak zitten er nog wel goede verhalen bij die ook nog een beetje inhoud heeft. Dit was compleet inhoudsloos mijns inziens.
dankeequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)fb0-9d51490c2111.mp4
MP4tje
Senk you! Delen jullie hier altijd die mp4tjes omdat jullie ook nooit normaal die player kunnen gebruiken van rtl XL?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)fb0-9d51490c2111.mp4
MP4tje
Waarom ben jij niet in de Derrick?quote:Op zondag 1 september 2013 00:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Senk you! Delen jullie hier altijd die mp4tjes omdat jullie ook nooit normaal die player kunnen gebruiken van rtl XL?
Was ik vorige week alquote:Op zondag 1 september 2013 00:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet in de Derrick?
Ik heb een klein maar compleet archief van DWHN afleveringen op RTLquote:Op zondag 1 september 2013 00:02 schreef Paul het volgende:
Senk you! Delen jullie hier altijd die mp4tjes omdat jullie ook nooit normaal die player kunnen gebruiken van rtl XL?
Keek idd goed weg via VLC. Ik kan ook nooit iets normaal kijken zonder haperingen via RTL XLquote:Op zondag 1 september 2013 00:54 schreef Specularium het volgende:
MP4, [ afbeelding ].
RTLXL snapt er niks van met hun Silverlight.
Werkt jou internet via de TV ?quote:Op zondag 1 september 2013 02:00 schreef Karina het volgende:
Weer dronken zeker? Ik kijk morgen wel, geen zin om mijn laptop nu aan de tv te hangen.
Ok ... Slapen schatje ... Ik taai ook zo afquote:Op zondag 1 september 2013 02:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik download het en hang dan mijn laptop aan de tv om te kijken.
Trusten. Ik kijk nog even tv.quote:Op zondag 1 september 2013 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ... Slapen schatje ... Ik taai ook zo af
Moet je natuurlijk zelf weten ...quote:Op zondag 1 september 2013 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ... Slapen schatje ... Ik taai ook zo af
Gortdroogquote:Op zondag 1 september 2013 01:00 schreef golfer het volgende:
Ilja was weer leuk en droog als altijd.
Thanks! Wist niet eens dat het al weer begonnen was.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)fb0-9d51490c2111.mp4
MP4tje
Dag Limburg.quote:Op zondag 1 september 2013 17:30 schreef Karina het volgende:
Een hele provincie met achterlijke mensen
Dat klinkt veel belovend. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:06 schreef Piles het volgende:
Topshow vanavond! Maar ook door alles buiten de opname. Maat veel leuker dan vorige week iig
Daarom vond ik MM en JJ altijd prettiger dan Thomas Acda, die vooral zijn lompe zelf profileert en slechts af en toe zijn toch wel aanwezige intellect laat zien.quote:Op zondag 1 september 2013 17:37 schreef Seam het volgende:
Zeer toffe aflevering hoor
Beetje veel randverhalen, maar die Ilja was echt fantastisch. Sowieso heeft Raoul meestal een veel betere chemie met zijn gast dan Thomas. De rolverdeling tussen Raoul en Thomas is gelukkig nog altijd hetzelfde.
Ik ben benieuwd hoe die het doet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:46 schreef tralalala het volgende:
Nu al een topshow omdat Sierd de Vos
Alleen als hij meedoet met het programmaquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
InkoppertjeIk dacht dat jij met een Dries opmerking zou komen trouwens.
Tuurlijk, sop sop sopquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Alleen als hij meedoet met het programma![]()
En dan zit jij natuurlijk op de eerste rij te
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |