Dat kanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:02 schreef geindoctrineerd het volgende:
Ik vind de aflevering een beetje tegen vallen eerlijk gezegd
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:02 schreef geindoctrineerd het volgende:
Ik vind de aflevering een beetje tegen vallen eerlijk gezegd
quote:
quote:
Het enige normale wat die Jelka aan geluid geproduceerd heeft, dus snap dat ze dat er in lieten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:27 schreef geindoctrineerd het volgende:
Mwaah, vond het te veel losse flodders zonder inhoud, zoals dat complete lul verhaal over de AH en pad 7. Vaak zitten er nog wel goede verhalen bij die ook nog een beetje inhoud heeft. Dit was compleet inhoudsloos mijns inziens.
dankeequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)fb0-9d51490c2111.mp4
MP4tje
Senk you! Delen jullie hier altijd die mp4tjes omdat jullie ook nooit normaal die player kunnen gebruiken van rtl XL?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)fb0-9d51490c2111.mp4
MP4tje
Waarom ben jij niet in de Derrick?quote:Op zondag 1 september 2013 00:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Senk you! Delen jullie hier altijd die mp4tjes omdat jullie ook nooit normaal die player kunnen gebruiken van rtl XL?
Was ik vorige week alquote:Op zondag 1 september 2013 00:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet in de Derrick?
Ik heb een klein maar compleet archief van DWHN afleveringen op RTLquote:Op zondag 1 september 2013 00:02 schreef Paul het volgende:
Senk you! Delen jullie hier altijd die mp4tjes omdat jullie ook nooit normaal die player kunnen gebruiken van rtl XL?
Keek idd goed weg via VLC. Ik kan ook nooit iets normaal kijken zonder haperingen via RTL XLquote:Op zondag 1 september 2013 00:54 schreef Specularium het volgende:
MP4, [ afbeelding ].
RTLXL snapt er niks van met hun Silverlight.
Werkt jou internet via de TV ?quote:Op zondag 1 september 2013 02:00 schreef Karina het volgende:
Weer dronken zeker? Ik kijk morgen wel, geen zin om mijn laptop nu aan de tv te hangen.
Ok ... Slapen schatje ... Ik taai ook zo afquote:Op zondag 1 september 2013 02:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik download het en hang dan mijn laptop aan de tv om te kijken.
Trusten. Ik kijk nog even tv.quote:Op zondag 1 september 2013 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ... Slapen schatje ... Ik taai ook zo af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |