abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:18:53 #176
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_130688753
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:17 schreef Chai het volgende:
Hoerrrr
_O-
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_130688762
:D
pi_130688877
:D
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:22:46 #179
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_130688907
Computer van Benno L :D
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:24:39 #180
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_130688982
Was gewoon een leuke uitzending.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:27:32 #181
359486 geindoctrineerd
dat zijn we allemaal!
pi_130689071
Mwaah, vond het te veel losse flodders zonder inhoud, zoals dat complete lul verhaal over de AH en pad 7. Vaak zitten er nog wel goede verhalen bij die ook nog een beetje inhoud heeft. Dit was compleet inhoudsloos mijns inziens.
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:33:27 #182
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_130689250
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:24 schreef borisz het volgende:
Was gewoon een leuke uitzending.
pi_130689274
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:27 schreef geindoctrineerd het volgende:
Mwaah, vond het te veel losse flodders zonder inhoud, zoals dat complete lul verhaal over de AH en pad 7. Vaak zitten er nog wel goede verhalen bij die ook nog een beetje inhoud heeft. Dit was compleet inhoudsloos mijns inziens.
Het enige normale wat die Jelka aan geluid geproduceerd heeft, dus snap dat ze dat er in lieten.
pi_130689281
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:24 schreef borisz het volgende:
Was gewoon een leuke uitzending.


[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2013 23:34:28 ]
pi_130689283
Vond dat Raoul wel heel makkelijk om het onderwerp Syrië heen kletste. Verder een leuke uitzending inderdaad. :)
pi_130689638
Viel erg tegen, en dat wijf heeft echt werkelijk niks toegevoegd. Baardmans was wel lekker droog samen met Raoul. Acda viel zoals vorig seizoen weer tegen en had weer een vervelende dronken tongval.
pi_130689962
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 23:24 schreef borisz het volgende:
Was gewoon een leuke uitzending.
graag op anoniem
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 1 september 2013 @ 00:02:29 #190
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_130690281
quote:
Senk you! Delen jullie hier altijd die mp4tjes omdat jullie ook nooit normaal die player kunnen gebruiken van rtl XL?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_130690522
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 00:02 schreef Paul het volgende:

[..]

Senk you! Delen jullie hier altijd die mp4tjes omdat jullie ook nooit normaal die player kunnen gebruiken van rtl XL?
Waarom ben jij niet in de Derrick?
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 1 september 2013 @ 00:18:36 #192
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_130690833
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 00:09 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Waarom ben jij niet in de Derrick?
Was ik vorige week al :@
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 1 september 2013 @ 00:31:25 #193
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_130691161
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 00:02 schreef Paul het volgende:

Senk you! Delen jullie hier altijd die mp4tjes omdat jullie ook nooit normaal die player kunnen gebruiken van rtl XL?
Ik heb een klein maar compleet archief van DWHN afleveringen op RTL ;) Vandaar die mp4tjes :9
pi_130691719
MP4, 14.gif.

RTLXL snapt er niks van met hun Silverlight.
  zondag 1 september 2013 @ 01:00:13 #195
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_130691821
Ilja was weer leuk en droog als altijd.
Voor degenen die hem niet kennen raad ik zijn serie over wijn in Frankrijk aan.

En Acda was echt een beetje pissed dat ie steeds onderbroken werd?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 1 september 2013 @ 01:12:23 #196
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_130692067
Bazenaflevering _O_
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 1 september 2013 @ 01:13:06 #197
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_130692084
quote:
9s.gif Op zondag 1 september 2013 00:54 schreef Specularium het volgende:
MP4, [ afbeelding ].

RTLXL snapt er niks van met hun Silverlight.
Keek idd goed weg via VLC. Ik kan ook nooit iets normaal kijken zonder haperingen via RTL XL :r
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_130693078
De grappen van Harm, _O_.
pi_130693088
Thomas Acda, :')
  Moderator zondag 1 september 2013 @ 02:00:05 #200
9859 crew  Karina
Woman
pi_130693111
Weer dronken zeker? Ik kijk morgen wel, geen zin om mijn laptop nu aan de tv te hangen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')