Jerichoquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:33 schreef RubenSosa het volgende:
Waarom staan Maggie, Beth en Hershel niet in de OP?
Zijn er trouwens nog meer van dit "soort" series? Einde van de wereld enzo?
Ik volg Falling Skies en Revolution al
Thanksquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die twee zijn inderdaad niet de grootste helden, sjezus wat een figuren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:37 schreef Quir het volgende:
Ben benieuwd of we nog ooit iets horen van peppie en kokkie in het andere blok.
Could not care less.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:53 schreef karton2 het volgende:
Viel me trouwens op dat er eindelijk weer eens gekleurde acteurs voorbij kwamen! Beetje jammer dat het allemaal gevangenen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born in lust, turn to dust. Born in sin, come on in.(Storm Of The Century, 1999)
Listen to them, the children of the night. How sweet music they make.(Bram Stoker's Dracula, 1992)
Je bedoelt de deur in de kantine neem ik aan? Zoiets dacht ik ook, van een meute zombies naar een pantser-zombie, jammer, maar ach, we nemen het wel met een korrel zout..quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:39 schreef Platina het volgende:
Trouwens, gingen ze nu door dezelfde deur naar buiten als waar 1 minuut geleden nog een meute zombies voor stond?
Je geeft het zelf racistische lading..quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:53 schreef karton2 het volgende:
Viel me trouwens op dat er eindelijk weer eens gekleurde acteurs voorbij kwamen! Beetje jammer dat het allemaal gevangenen zijn
En precies daar kreeg T-Dog zijn tekst: "did you never try to break out of this?"quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:53 schreef karton2 het volgende:
Mijn gok:quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:34 schreef Mestras het volgende:
Carol met dr experimentjeIk ben benieuwd door wie ze bekeken werd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte in een eerder topic al een opmerking over het gebrek aan gekleurde acteurs. Nu komen er in dit seizoen een aantal gekleurde acteurs voor en zijn het bijna allemaal criminelen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:21 schreef Grimmson het volgende:
Je geeft het zelf racistische lading..
Het is puur een constatering, niet meer dan dat.
Het is gewoon één groot complot!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En precies daar kreeg T-Dog zijn tekst: "did you never try to break out of this?"
Dat past volgens de schrijvers natuurlijk perfect in zijn straatje. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:53 schreef karton2 het volgende:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En precies daar kreeg T-Dog zijn tekst: "did you never try to break out of this?"
Dat past volgens de schrijvers natuurlijk perfect in zijn straatje. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:33 schreef karton2 het volgende:
[..]
Mijn gok:Maar dan zouden ze niet zo geheimzinnig doen want Andrea bij haar en die kent hunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik maakte in een eerder topic al een opmerking over het gebrek aan gekleurde acteurs. Nu komen er in dit seizoen een aantal gekleurde acteurs voor en zijn het bijna allemaal criminelen.
Het is puur een constatering, niet meer dan dat.
Merle misschien.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:06 schreef Mestras het volgende:
[..]
Maar dan zouden ze niet zo geheimzinnig doen want Andrea bij haar en die kent hun
Of die broer van Daryl?quote:
Wat stom dat ik daar niet aan gedacht had.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Ow haha nvm danquote:
Ja, die deur in de kantine bedoelde ik. Aardige plothole.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:21 schreef Grimmson het volgende:
[..]
Je bedoelt de deur in de kantine neem ik aan? Zoiets dacht ik ook, van een meute zombies naar een pantser-zombie, jammer, maar ach, we nemen het wel met een korrel zout..
Hij kwam toen ook nog ff in die hallucinaties (?) van Daryl. Ik denk dat Merle dan nog wel een probleem voor Rick gaat worden en dat die Daryl dan een keuze gaat moeten maken of zo als die terugkomtquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:23 schreef Wootism het volgende:
Ik las hier allemaal "merle merle merle"
Was al weer helemaal vergeten wie die gast was
Michonne is trouwens verkeerd geschreven in de OP
Sowieso ontstaan er problemen als hij terugkomt. Hij was al geen lieve jongen, en ik denk niet dat hij erg blij is met de fout van T-Dog in seizoen 1.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hij kwam toen ook nog ff in die hallucinaties (?) van Daryl. Ik denk dat Merle dan nog wel een probleem voor Rick gaat worden en dat die Daryl dan een keuze gaat moeten maken of zo als die terugkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sowieso ontstaan er problemen als hij terugkomt. Hij was al geen lieve jongen, en ik denk niet dat hij erg blij is met de fout van T-Dog in seizoen 1.
Overigens:Ik dacht juist dat dat die donkere vrouw was met die 2 zombies zonder armen als huisdieren. Wat alsnog nergens op slaat want die ketting kan wel korter en dan kunnen ze alsnog bijten. En dat die ze dan wil overnemen en dat Andrea dan net op tijd ziet dat het haar groep is of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker cliché
Bazenactiequote:Eindelijk wordt er wat professioneler te werk gegaan. Ook met in formatie blijven en zo
Mijn nieuwe ondertitel
Die beesten hebben volgens mij geen onderkaak, maar dat kan ik ook verkeerd gezien hebbenquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat dat die donkere vrouw was met die 2 zombies zonder armen als huisdieren. Wat alsnog nergens op slaat want die ketting kan wel korter en dan kunnen ze alsnog bijten. En dat die ze dan wil overnemen en dat Andrea dan net op tijd ziet dat het haar groep is of zoLekker cliché
En dat weten die zombies en daarom bijten ze niet of proberen ze het althans?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:34 schreef Wootism het volgende:
[..]
Die beesten hebben volgens mij geen onderkaak, maar dat kan ik ook verkeerd gezien hebben
Ik vond het niet echt overkomen. Maar het is wel duidelijk wat ze daar probeerden. Als ze dat vaker doen, komt het op een gegeven moment wel goed.quote:
Vooral benieuwd hoe lang die gasten zichzelf in leven weten te houden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:05 schreef Funzel het volgende:
Episode 2 was ook weer erg vet.
Ben benieuwd hoelang ze die andere 2 gevangenen laten leven.
Ze wisten niet eens wat er aan de hand wat. En dan als gevangen braaf blijven zitten?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Fuck dat, als je veilig in de cafetaria kan zitten tot de polizei komt zou ik het ook wel weten
Na 9 maanden zou je je al lang moeten hebben afgevraagd of er nog hulpdiensten komen en ze hadden geen flauw idee hoe erg de situatie daarbuiten wel niet was.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Fuck dat, als je veilig in de cafetaria kan zitten tot de polizei komt zou ik het ook wel weten
Die samurai liep met die twee pakezels weg terwijl Andrea op de grond bleef zitten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:06 schreef Mestras het volgende:
[..]
Maar dan zouden ze niet zo geheimzinnig doen want Andrea bij haar en die kent hun
Misschien konden ze niet weg omdat de hele teringzooi geïnfecteerd was. Ze werden min of meer bevrijd door Rick en co.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:47 schreef Skwish het volgende:
[..]
Na 9 maanden zou je je al lang moeten hebben afgevraagd of er nog hulpdiensten komen en ze hadden geen flauw idee hoe erg de situatie daarbuiten wel niet was.
Ja, ik dacht, ik doe eens een comic titelquote:Op maandag 22 oktober 2012 08:52 schreef robuust89 het volgende:
Stefan, je verbaast me! Een normale TT!
*
watquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik vond het een saaie aflevering. Hoop dat ze snel weer naar buiten gaan.
Ik hoop het niet, heb niet zo'n zin in Andreaquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:45 schreef opreis het volgende:
lori weer een geniale actie om met een potentiele zombie te bekken, verder wel ok weer, maar niet zo goed als de eerste aflevering. Maar desondanks benieuwd naar de volgende aflevering. Denk dat ze die hele aflevering aan andrea haar story gaan wijden.
Ja want met gevangenen gaan survivalen is een goed ideequote:Op maandag 22 oktober 2012 23:10 schreef Eenskijken het volgende:
opzich wel jammer dat die innmates zo snel de verdwenen.. had gehoopt dat ze gingen samenwerken op de een of andere manier, of dat er problemen zouden komen, en dat het allemaal veel langer zou duren, met spanning. Nu is het meteen anticlimaxslechte regie
En als ze wel zouden gaan samenwerken, was het ook niet goed geweest...quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:10 schreef Eenskijken het volgende:
opzich wel jammer dat die innmates zo snel de verdwenen.. had gehoopt dat ze gingen samenwerken op de een of andere manier, of dat er problemen zouden komen, en dat het allemaal veel langer zou duren, met spanning. Nu is het meteen anticlimaxslechte regie
ja, want dat zorgt voor spanning, iets wat je wil in een serie. En ze konden goed van pas komen, helpen in de groep, zombies afslachten etc etc.. nu hebben ze een mooie situatie voor een serie meteen weggegooid door ze af te makenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want met gevangenen gaan survivalen is een goed idee
wel hoor? ik zou niet weten waarom niet?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En als ze wel zouden gaan samenwerken, was het ook niet goed geweest...
Als ze dat hadden gedaan was je hier komen zeiken dat het totaal onrealistisch is dat ze met criminelen gaan samenwerken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ja, want dat zorgt voor spanning, iets wat je wil in een serie. En ze konden goed van pas komen, helpen in de groep, zombies afslachten etc etc.. nu hebben ze een mooie situatie voor een serie meteen weggegooid door ze af te maken
absoluut niet. het is een post-apocalypse settings. regels gelden niet meer. juist dat zou ik verwachten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als ze dat hadden gedaan was je hier komen zeiken dat het totaal onrealistisch is dat ze met criminelen gaan samenwerken.
die van mij idd ook (immerse)quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:16 schreef Stefan het volgende:
De versie die wij hadden gedownload eindigde abrupt na t geprek tussen lori en rick, kwam er nog een scene acteraan?
ben je de koningin?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:16 schreef Stefan het volgende:
De versie die wij hadden gedownload eindigde abrupt na t geprek tussen lori en rick, kwam er nog een scene acteraan?
idd, vrij logisch dat ie die mexicaan doodde. Groot gevaar voor de groep. Zou juist onrealistisch zijn als ze met hem gingen samenwerken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als ze dat hadden gedaan was je hier komen zeiken dat het totaal onrealistisch is dat ze met criminelen gaan samenwerken.
Nee, de aftiteling en stukjes uit de volgende EP. Gewoon de Evolve downloaden volgende keer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:16 schreef Stefan het volgende:
Ik kreeg spontaan geen zin meer om weer te wachten tot volgende week. Zag er weer spannend uit 8Dquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, de aftiteling en stukjes uit de volgende EP. Gewoon de Evolve downloaden volgende keer.
Geen tanden + afgeleerdquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:35 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En dat weten die zombies en daarom bijten ze niet of proberen ze het althans?Ik weet het niet. Leek me een beetje overdreven gedaan om haar als een badass neer te zetten
Maar we gaan het zien
Dat was gewoon een psychopaat die even wou laten zien wie de alfa wasquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:42 schreef Eenskijken het volgende:
edit; verkeerde topic
maarre, die dude die 'gescratched' was.. was best wel bruut hoe ze daarmee omgingen
Was geen experiment en ze had gewoon hulp van Glenn..Ze wilde meer weten over het maken van een keizersnede mocht het nodig zijn bij Lori..best logisch.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:34 schreef Mestras het volgende:
Ik denk dat je hier een van de weinige bent die dat vindt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ja, want dat zorgt voor spanning, iets wat je wil in een serie. En ze konden goed van pas komen, helpen in de groep, zombies afslachten etc etc.. nu hebben ze een mooie situatie voor een serie meteen weggegooid door ze af te maken
Ze gaan een andere richting op dus ze hebben dat plot niet nodig langer dan 1 epquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik kan het antwoord wel radenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:34 schreef Mestras het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are only 151 Pokémon.
Nee, ze hebben er een vermoeiend voorspelbare verhaallijn mee vermeden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:14 schreef Eenskijken het volgende:
wat is de hershell verhaallijn? ben halverwege seizoen afgehaakt..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:07 schreef Stefan het volgende:
Ik moet zeggen toen ik ergens ooit deze verhaallijn dingesde dat ik ook vond dat t snel afgelopen was met De redneck maar uiteindelijk is TWD juist van t onvoorspelbare, ze hebben wel geleerd van S2, de Hershellverhaalijn werd een heel seizoen gerekt.
hahaha ik wacht al twee seizoenen op zijn terugkomst!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:26 schreef NoBody122 het volgende:
Mooie aflevering weer, inderdaad.
Ben overigens benieuwd, of we Morgan nog terug gaan zien:
[ afbeelding ]
Maanden, tussen seizoen 1 en 2 zat ook geen tijdsprong volgens mij. En die gevangenen bijvoorbeeld zaten 9 maanden in de kantine. En Lori is mogelijk zwanger van Shane, na seks in seizoen 1.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:39 schreef Daskaar het volgende:
[..]
hahaha ik wacht al twee seizoenen op zijn terugkomst!
maar de groep is zo ver verwijderd van waar ze begonnen, lijkt me sterk dat ze mekaar spontaan tegen komen..
iemand trouwens een idee hoe lang geleden t in de serie is dat de plaag uitbrak?
hebben we t over jaren of maanden?
ehm..ja..idd haha had ik zelf eigenlijk ook kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Maanden, tussen seizoen 1 en 2 zat ook geen tijdsprong volgens mij. En die gevangenen bijvoorbeeld zaten 9 maanden in de kantine. En Lori is mogelijk zwanger van Shane, na seks in seizoen 1.
Lorio is zwanger sinds een paar weken sinds het vrius van Shane. Dus er zat 5 a 6 maanden tussen seizoen 2 en 3quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Maanden, tussen seizoen 1 en 2 zat ook geen tijdsprong volgens mij. En die gevangenen bijvoorbeeld zaten 9 maanden in de kantine. En Lori is mogelijk zwanger van Shane, na seks in seizoen 1.
De boerderijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:37 schreef Daskaar het volgende:
[..]
wat is de hershell verhaallijn? ben halverwege seizoen afgehaakt..
Michonne?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:53 schreef karton2 het volgende:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:53 schreef karton2 het volgende:
Inderdaad, ik was ook heel even bang dat ze dit flink uit wilden gaan melken. Gelukkig meteen een eind aan gemaakt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:38 schreef FredVleespet het volgende:
Ben allang blij dat hij die Mexicaan nu zn kop insloeg. Had gedacht dat dit nog 6episodes voor zogenaamde spanning moest zorgen. Ben wel benieuwd als ze Merle weer terug zien
Hoop ik ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Inderdaad, ik was ook heel even bang dat ze dit flink uit wilden gaan melken. Gelukkig meteen een eind aan gemaakt.
Ik sluit niet uit dat er straks een punt komt waarop Daryl moet kiezen tussen Merle en de groep en dan uiteindelijk kiest voor de groep, maar we wachten af
Ben voor de volgende aflevering benieuwd hoe de Governor hier is uitgewerkt.
Maar nu ging het om criminelen. Hij heeft ook geen tegenspraak meer nu Dale weg is, dus het is logisch dat alles wat sneller gaat. Ik mis Dale wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:35 schreef planethugo het volgende:
Vind het wel goed hoe Rick nu doet, maar dat is toch wel snel gegaan. Hij is nu misschien nog wel harder dan Shane
Jammer, want de tweede helft is juist stukken beter.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:37 schreef Daskaar het volgende:
[..]
wat is de hershell verhaallijn? ben halverwege seizoen afgehaakt..
Hopelijk, maar denk niet dat ze dat stuk uit de stripreeks gaan gebruiken, veel te wreed voor tv.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:05 schreef Armageddon het volgende:
Ja? Komt de Governer in de volgende ep?
De serie heeft al heel wat gore laten zien van afgerukte ledematen, headshots, tot aan eruithangende ingewanden. Denk niet dat er veel mainstream films/series zijn die aan de lopende band zoveel gore laten zien dus ik denk dat het niet moeilijk is om de grens op te schuiven omdat iedereen toch al redelijk afgestompt is geraakt door deze serie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:40 schreef havanagila het volgende:
[..]
Hopelijk, maar denk niet dat ze dat stuk uit de stripreeks gaan gebruiken, veel te wreed voor tv.
Dat kan wel maar zet wel buiten de spoiler dat een spoiler van de strips betreft. Ik klik liever niet op een spoiler die laat zien/beschrijft wat er waarschijnlijk binnenkort gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:04 schreef mcrumpie het volgende:
Graag wel spoileren; zet er maar zo'n mooie spoilertag bij
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef karton2 het volgende:
[..]
Dat kan wel maar zet wel buiten de spoiler dat een spoiler van de strips betreft. Ik klik liever niet op een spoiler die laat zien/beschrijft wat er waarschijnlijk binnenkort gaat gebeuren.
SPOILER: spoilers kunnen een titel hebbenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je uitschakelen volgens mij, ik heb dat iig niet.quote:Ook geen afbeeldingen van strips in een spoiler zetten want die worden in minivorm bovenaan de pagina geplaatst.
Nee, Shane had die lui gedood zonder ze überhaupt een kans te geven. Rick doodde die kerel pas nadat hij door hem in direct gevaar was gebracht.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:35 schreef planethugo het volgende:
coole aflevering alweer, gelukkig werd de sfeer deze keer niet onderbroken doordat iemand ging zingen
wel weer wat dommig om Hershel meteen na 1x opkijken te ontdoen van de handboeien, die kunnen ze toch ook in lighouding ergens aan vastmaken. Ik hoopte natuurlijk ook dat Lori gebeten ging worden maar helaas....
Vind het wel goed hoe Rick nu doet, maar dat is toch wel snel gegaan. Hij is nu misschien nog wel harder dan Shane
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:17 schreef Mike het volgende:
Nogmaals, dit topic gaat over de serie. Als iemand wil praten over de comics, dan maakt-ie maar een topic aan in TTK. We hebben dit geneuzel ook al gehad in het Game of Thrones topic en dat gaan we hier niet herhalen. Mochten er posts komen over de comic en ik heb ze gemist, maak dan gerust een topicreport aan, dan zullen ze verwijderd worden. Mocht iemand nog behoefte hebben om hier verder op door te gaan, dan alsjeblieft in het feedbacktopic van FTR, zodat we dit topic voor de serie kunnen houden.
True, true...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef karton2 het volgende:
[..]
Dat kan wel maar zet wel buiten de spoiler dat een spoiler van de strips betreft. Ik klik liever niet op een spoiler die laat zien/beschrijft wat er waarschijnlijk binnenkort gaat gebeuren.
Ook geen afbeeldingen van strips in een spoiler zetten want die worden in minivorm bovenaan de pagina geplaatst.
...best niet grappig om te zien hoe er weer met eventuele spoilers wordt omgegaan als in dat wat je nu al vertelt wat er in afl. 3 komt (sommige kijken die promos niet omdat men verrast wilt worden) en een antwoord dat jij graag wilt zien. Ik kan begrijpen dat je enthousiast bent, maar pleasequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:56 schreef Discombobulate het volgende:
Best wel grappig om te zien hoe Rick zich vanaf seizoen 1 ontwikkeld heeft tot een eindbaas :p
Echt benieuwd naar episode 3 van se3, EINDELIJK "The Governor" & "Merle" =)
Weet iemand trouwens ook nog of baas Morgan nog terug komt??
Kijk en dat is nou het verschil tussen Rick en Shane; Shane was niet bijna dood geweest door een gebbetje met een zombie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, Shane had die lui gedood zonder ze überhaupt een kans te geven. Rick doodde die kerel pas nadat hij door hem in direct gevaar was gebracht.
Hij had die andere gevangenen niet laten leven.Dat shanes methode veiliger is maakt het nog niet beter.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:36 schreef HiZ het volgende:
[..]
Kijk en dat is nou het verschil tussen Rick en Shane; Shane was niet bijna dood geweest door een gebbetje met een zombie.
Dat zou een domme methode zijn, om iedereen die je niet bevalt meteen te dodenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:36 schreef HiZ het volgende:
[..]
Kijk en dat is nou het verschil tussen Rick en Shane; Shane was niet bijna dood geweest door een gebbetje met een zombie.
Gr Rick Grimesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat zou een domme methode zijn, om iedereen die je niet bevalt meteen te doden
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:34 schreef Dos37 het volgende:
Het eerste deel van seizoen 2 was matig het tweede deel was een stuk beter. Eigenlijk vanaf het moment dat ze dat kind vonden in die schuur.
Wie de fuck kijkt er niet *In the mext episode of the walking dead*?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:21 schreef Smeich het volgende:
[..]
...best niet grappig om te zien hoe er weer met eventuele spoilers wordt omgegaan als in dat wat je nu al vertelt wat er in afl. 3 komt (sommige kijken die promos niet omdat men verrast wilt worden) en een antwoord dat jij graag wilt zien. Ik kan begrijpen dat je enthousiast bent, maar please
Idd, dat gekloot met dat kind was gewoon kut, daarna was het primaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:34 schreef Dos37 het volgende:
Het eerste deel van seizoen 2 was matig het tweede deel was een stuk beter. Eigenlijk vanaf het moment dat ze dat kind vonden in die schuur.
Ik, ik zet m dan uit. En in alle andere topics over series hier die ik volg worden promo's altijd besproken in spoilers.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:19 schreef ConnorKenway het volgende:
[..]
Wie de fuck kijkt er niet *In the mext episode of the walking dead*?
ik sla dat altijd overquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:19 schreef ConnorKenway het volgende:
[..]
Eh ik in elk geval niet. Hoeveel daar wel niet in gespoilerd wordt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:19 schreef ConnorKenway het volgende:
[..]
Dit dus. Bij sommige films kan je zelf in de trailer het einde zien, zoals bij Prometheusquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:37 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Eh ik in elk geval niet. Hoeveel daar wel niet in gespoilerd wordt.
Ik moet zeggen dat het voor het eerst in een tijd weer eens is dat ik zoiets langs zie komen in mijn downloads. Dus normaal kijk ik het niet, maar vind het ook nooit erg om spoilers te lezen. Ik vergeet 's maandags al bijna afleveringen te downloaden, laat staan dat ik nog weet waar het over gaatquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:19 schreef ConnorKenway het volgende:
[..]
Ik zet het altijd zsm uit, zodat ik niet per ongeluk zie wat er gaat gebeuren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:19 schreef ConnorKenway het volgende:
[..]
nooit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:19 schreef ConnorKenway het volgende:
[..]
Ikquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:19 schreef ConnorKenway het volgende:
[..]
Shane werkte vrij destructief, en Rick wat meer constructief. In een gemeenschap van weinig mensen lijkt me dat een betere opzet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:44 schreef AmaninFull het volgende:
Ben ik de enige die die vriendin van die Asian zo lekker vind? Geil ding! Verder ben ik erg positief over de serie. Ik ben gaan kijken na een recensie in de nrc. Ik ben eigenlijk een enorme fan van post-apocalyptische scenario's, de mens op zichzelf teruggeworpen, geen structuur en beschaving meer. Dan zie je pas echt de mensen die ze werkelijk zijn, complotten, leiderschap, rivaliteit, een gemeenschappelijke dreiging, echt geweldig. Lost vond ik om diezelfde redenen ook spannend. Ik vind wel dat de groep onder Grimes veel risico neemt, ik vond de aanpak van Shane (los van zijn beweegredenen) wel beter. Als je weet dat iedere aanraking met een zombie fataal kan zijn dan ben je toch wel wat voorzichtiger? Ze lopen ook altijd als een malle in relatief grote groepen door onbekend gebied, je kan toch veel beter 1 scout sturen?
Haha ja wij vonden hem hier ook echt een New Kidquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vond het eerder een kruising van David Seaman en zo'n gast van New Kids..
gmtaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:32 schreef Tyron het volgende:
Die gast die een hakmes in zijn kop kreeg van Rick lijkt een beetje op Zlatan Ibrahimovic
[ afbeelding ]
maggiequote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:44 schreef AmaninFull het volgende:
Ben ik de enige die die vriendin van die Asian zo lekker vindt? Geil ding!
Game of Thrones topic was gestart door een boeken lezer, dus alle andere daar kunnen een topic beginnen over Game of Thrones zonder boeken. Dit keer heb je wel gelijk. Niet een comic lezer die het topic gestart heeft.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:17 schreef Mike het volgende:
Nogmaals, dit topic gaat over de serie. Als iemand wil praten over de comics, dan maakt-ie maar een topic aan in TTK. We hebben dit geneuzel ook al gehad in het Game of Thrones topic en dat gaan we hier niet herhalen. Mochten er posts komen over de comic en ik heb ze gemist, maak dan gerust een topicreport aan, dan zullen ze verwijderd worden. Mocht iemand nog behoefte hebben om hier verder op door te gaan, dan alsjeblieft in het feedbacktopic van FTR, zodat we dit topic voor de serie kunnen houden.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vond het eerder een kruising van David Seaman en zo'n gast van New Kids..
Ik was bang dat ik de enige was dat vondquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ja wij vonden hem hier ook echt een New Kid
Morgenochtend vroeg.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:04 schreef Styg het volgende:
Hoelaat is ongeveer de nieuwe episode van vandaag te vinden? Of zal hij pas morgen vindbaar zijn?
Als het zijn bedoeling was om een topic te maken over de Song of Ice and Fire boeken te maken, zat hij toch echt in het verkeerde forum.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:37 schreef Tweek het volgende:
[..]
Game of Thrones topic was gestart door een boeken lezer, dus alle andere daar kunnen een topic beginnen over Game of Thrones zonder boeken. Dit keer heb je wel gelijk. Niet een comic lezer die het topic gestart heeft.
ontopic: Goed begin van het seizoen, benieuwd naar de volgende aflevering.
klinkt echt alsof ie dat hier acteertquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:21 schreef Stefan het volgende:
Hier Rick in zijn echte, engelse accent.
Andrew Clutterbuck
Dit. Al was het de schrijver van de boeken; serietopic is serietopic.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als het zijn bedoeling was om een topic te maken over de Song of Ice and Fire boeken te maken, zat hij toch echt in het verkeerde forum.
En.daarbij is er op een gegeven moment een apart topic gemaakt om te praten over de serie met boekspoilers.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:32 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dit. Al was het de schrijver van de boeken; serietopic is serietopic.
Same herequote:Op zondag 28 oktober 2012 18:38 schreef Dientje12 het volgende:
Bazenserie heb de afgelopen week seizoen 1 en 2 helemaal doorgekeken, nu op naar 3
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nu wachten op episode 3 van seizoen 3
En dat moet leuk zijn?quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:43 schreef GimmeGore het volgende:
"Now, how's about a big hug for your ol' pal, Merle? Huh?"
WOOHOO!! Merle!
Haha nu je het zegt dat is hem bij mij ook. Heb ook op IMDB gekeken daar kwam niets bekend voor.quote:
De serie kan dan blijkbaar niet zonder een Shane, of Merle....quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:04 schreef GimmeGore het volgende:
Scum maakt het een stuk interessanter dan die Beth of Glenn of T-Dog of Carol al een hele tijd doen.
Het fijne seizoen 2 is dat het persoonlijke kant van de personages meer naar voren kwam ipv dat constante hack 'n slash. De zoektocht naar Sofia vond ik het minste aan dat seizoen, de rest vond ik gewoon goed.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:29 schreef Rodawa het volgende:
Ik vond het wel een mooie aflevering, dit seizoen heeft in ieder geval genoeg potentie. Ik vond seizoen 2 trouwens ook best goed, ook al zaten ze de hele tijd op de boerderij. Nu zijn er nog een stuk meer mogelijkheden en meerdere verhaallijnen om te volgen.
Die Michone vertrouwt blijkbaar niemand. Andrea zei ook al dat ze haar na al die maanden nog maar amper kent.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:08 schreef opreis het volgende:
wat kijkt die negerin vaak zuur zeg, haar vermoede is wel correct maar vraag me af waarop ze dat baseerd. Kan me voorstellen na kweet niet hoelang te hebben rond gedoold je die gastvrijheid/luxe wel zou kunnen waarderen. En Andrea is toch echt wel een hele beperkte actrice/character. Voor de rest wel weer vet
Rick vs Governor -> Twee haantjes tegenover elkaarquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:48 schreef Discombobulate het volgende:
Was weer vette aflevering!!
Ben echt benieuwd wie er volgende keer loopt te fucken bij de gevangenis, ik denk niet Axel en die andere gevangene.
En ik kan niet wachten todat Rick's groep de Governor tegenkomt! =D
Exactly my thoughtsquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:53 schreef karton2 het volgende:
[..]
Rick vs Governor -> Twee haantjes tegenover elkaar
Rick vs Merle -> logische confrontatie
Daryl vs Merle -> als Merle tegen de groep tekeer gaat vraag ik me af wat Daryl gaat doen. Hij is echt een vol lid van de groep geworden ipv tot de lone wolf van vorige seizoenen.
Merle vs T-Dog schiet me ook nog te binnenquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Exactly my thoughts
Die arts/scientist trouwens, met die theewat een slechte creepy act zette die op
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:28 schreef Dos37 het volgende:
Governor kwam me trouwens wel bekend voor maar heb geen idee waarvan.
Shifts the power of balance!quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:19 schreef Ties02 het volgende:
Waarom niet gewoon die militairen toelaten in die gemeenschap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is dat gewon een bijnaam voor het leger van de VS(weet het niet heel zeker).quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:47 schreef karton2 het volgende:
[..]
Het fijne seizoen 2 is dat het persoonlijke kant van de personages meer naar voren kwam ipv dat constante hack 'n slash. De zoektocht naar Sofia vond ik het minste aan dat seizoen, de rest vond ik gewoon goed.
[..]
Die Michone vertrouwt blijkbaar niemand. Andrea zei ook al dat ze haar na al die maanden nog maar amper kent.
Ik vind Andrea beetje karakterloos. Van elk personage kan je wel zeggen hoe ze zijn, zelfs van Carol aka het stille huisvrouwtje kan je zeggen hoe ze is / zou reageren. Andrea hobbelt een beetje mee met alles heb ik het gevoel zonder echt haar stempel te drukken.
Verder is dat stadje net iets té mooi om waar te zijn. Medische verzorging, eten, drinken en een warm bed zonder tegenprestatie ..nahh.. zat al meteen een luchtje aan.
Ben benieuwd van wie dat leger was. De governor noemde ze al 'uncle sam'.. zou er dan nog wat in tact zijn van de VS?.. ben benieuwd!
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:13 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewon een bijnaam voor het leger van de VS(weet het niet heel zeker).
Dat weet ik.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:13 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewon een bijnaam voor het leger van de VS(weet het niet heel zeker).
De dialogen vind ik trouwens ook een stuk beter dan afgelopen seizoen![]()
Volgens mij zijn het gewoon losse groepjes militairen die nog een tijdje in de kazernes etc hebben kunnen schuilen..althans dat was het verhaal van deze groep.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:19 schreef karton2 het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Vraag me af of dat dé Uncle Sam is of een militie die doet alsof ze de oude regering vertegenwoordigen.
Ik denk toch dat Merle zich weer in de groep mengd, je zag hem ook al een beetje geërgerd kijken tegen de Governor toen Milton bezig was met z'n experiment. Ook toen ze die millitairen vermoorden kon je zien dat het tegen Merle's en de rest hun wil was.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:45 schreef AttunPalalin het volgende:
Ik zie wel iets gebeuren in de trant van Merle die onze groep in de gevangenis helpt neer te halen, The Governor vermoordt Daryl waarna Merle los gaat op The Governor.
Dezelfde groep die ervoor heeft gezorgd dat hij zijn hand kwijt is? Twijfelachtig. Voor Daryl zal hij natuurlijk nog wel door het vuur gaan, neem ik aan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:59 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Merle zich weer in de groep mengd, je zag hem ook al een beetje geërgerd kijken tegen de Governor toen Milton bezig was met z'n experiment. Ook toen ze die millitairen vermoorden kon je zien dat het tegen Merle's en de rest hun wil was.
Ik denk dat Merle zelf the Governor vermoord.
Kan een comic lezer trouwens in een spoiler zetten wie Carol bespiedde of komt dat niet in de comics voor??
Daryl zal niet dood gaan lijkt mij.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:45 schreef AttunPalalin het volgende:
Ik zie wel iets gebeuren in de trant van Merle die onze groep in de gevangenis helpt neer te halen, The Governor vermoordt Daryl waarna Merle los gaat op The Governor.
Wel van mij iigquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:00 schreef RemcoOcelot het volgende:
[..]
Daryl zal niet dood gaan lijkt mij.
Volgens mij hij de meest favoriete karakter van de serie
Dat was Shane ook.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:00 schreef RemcoOcelot het volgende:
[..]
Vond ik ook jammer.quote:
van de enige overlevende van de helicopterrampquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:08 schreef SunTzu het volgende:
Vraag me af wie nou dat hoofd op het laatst in dat aquarium was...
Van die soldaat die de helikoptercrash overleefde. Ik herkende em aan de pleister naast z'n oog iig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:08 schreef SunTzu het volgende:
Vraag me af wie nou dat hoofd op het laatst in dat aquarium was...
Merle is te onvoorspelbaar om geaccepteerd te worden in de groep. Hij zei al dat Daryl eigenlijk het lievertje van de twee is en die heeft er al even over gedaan om zich aan te passen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:59 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Merle zich weer in de groep mengd, je zag hem ook al een beetje geërgerd kijken tegen de Governor toen Milton bezig was met z'n experiment. Ook toen ze die millitairen vermoorden kon je zien dat het tegen Merle's en de rest hun wil was.
Ik denk dat Merle zelf the Governor vermoord.
Kan een comic lezer trouwens in een spoiler zetten wie Carol bespiedde of komt dat niet in de comics voor??
Concurrentie en ze hebben spullen die dat dorpje goed kan gebruiken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus waarom werden die militairen nou weer vermoord? So much for civilization. Dubbele agenda.
Daarom juist, dat is het idee van het verhaal. Niemand is veilig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:00 schreef RemcoOcelot het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:16 schreef karton2 het volgende:
[..]
.. alhoewel dat verklaart niet waarom dat die governer die soldaten afmaakte omdat hij ze leek te kennen (?) ..
Dat heeft die soldaat zelf gezegdquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:37 schreef karton2 het volgende:
[..]
Hij wist die soldaten wel erg makkelijk te vinden en wist dat de soldaat van die groep was.
precies. Internetten en serie kijken tegelijk gaat niet samen...quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:38 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dat heeft die soldaat zelf gezegd
oh.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:38 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dat heeft die soldaat zelf gezegd
Dat blijkt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
precies. Internetten en serie kijken tegelijk gaat niet samen...
Wat een rare reactie van jou.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat moet leuk zijn?Eersteklas scum dat het is.
Ja, en ze laten zich wel erg makkelijk besluipen in dat halflange gras.. Plothole #351quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:50 schreef Jaeger85 het volgende:
De hinderlaag in deze aflevering was nogal ongeloofwaardig. Een groep van zes burgers die een vuurgevecht winnen van tien professionele zwaarbewapende militairen en er ook nog ongedeerd blijven ook. Je zou denken dat zodra de Governer zijn wapen trok hij onder vuur zou worden genomen door al die militairen. Maar ach, het blijft een TV serie.
Verder een goede aflevering!
Dat wel, net als dat nu die governor veel interessanter is omdat hij een dubbele agenda heeft. Maar dat dat soort figuren doodgaan uiteindelijk is niet zo vreemd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:47 schreef Platina het volgende:
[..]
Wat een rare reactie van jou.
En om je andere vraag te beantwoorden, figuren als Shane en Merle zijn inderdaad nodig om de serie interessant te houden.
Shane moest deaud omdat de driehoeksverhouding vervelend begon te worden en het tijd werd voor een andere anti-hero.quote:
Maar is het dan niet juist logischer om die militairen mee te nemen naar het kamp en te gebruiken om je linies te verdedigen? Ze hadden het zelf vast ook niet verkeerd gevonden om daar veilig te zitten. Bovendien werd de piloot daar nog verzorgd, dus geen reden tot vijandigheid.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:16 schreef karton2 het volgende:
Concurrentie en ze hebben spullen die dat dorpje goed kan gebruiken.
Je wilt als lullig dorpje vol met doorsnee burgers niet tegenover getrainde militairen staan die machinegeweren hebben.. alhoewel dat verklaart niet waarom dat die governer die soldaten afmaakte omdat hij ze leek te kennen (?) ..dan is het voor die collega's van de militairen niet moeilijk te raden wie hun maten heeft afgemaakt.
Volgens mij wilt die man gewoon een held gevonden worden, die smerige speech ook op die auto. Echt een wannabe leider die eigenlijk gewoon een dictator is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar is het dan niet juist logischer om die militairen mee te nemen naar het kamp en te gebruiken om je linies te verdedigen? Ze hadden het zelf vast ook niet verkeerd gevonden om daar veilig te zitten. Bovendien werd de piloot daar nog verzorgd, dus geen reden tot vijandigheid.
Vlak daarvoor hield de governer nog een hele speech over civilization, daarom vond ik het contrast zo groot.
Zo'n sektegevoel kreeg ik erbij. Een Warren Jeffs-figuur. En dat hij de vrouwen wel laat leven draagt daar nog aan bij.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:44 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Volgens mij wilt die man gewoon een held gevonden worden, die smerige speech ook op die auto. Echt een wannabe leider die eigenlijk gewoon een dictator is.
Het lijkt me dat hij geinteresseerd was in de wapens (+medicijnen, voedsel etc). Laat je die militairen toe in het kamp heb je de kans dat ze na een tijdje het gezien hebben en weer verder trekken (en alles weer meenemen). Verder zullen ze wel niet zo goedsgeloofs zijn als de rest van het volk wat daar rondloopt, en ook veel moeilijker te controleren zijn. Plus, als je in een keer een groep van 6(?) man op 74 toelaat, blijven die militairen als een soort van aanhangsel, terwijl 1 persoon, zich veel sneller in die "maatschappij" settlet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar is het dan niet juist logischer om die militairen mee te nemen naar het kamp en te gebruiken om je linies te verdedigen? Ze hadden het zelf vast ook niet verkeerd gevonden om daar veilig te zitten. Bovendien werd de piloot daar nog verzorgd, dus geen reden tot vijandigheid.
Vlak daarvoor hield de governer nog een hele speech over civilization, daarom vond ik het contrast zo groot.
Ja daar snapte ik ook niks van. Wat is de toegevoegde waarde van het doden van die militairen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus waarom werden die militairen nou weer vermoord? So much for civilization. Dubbele agenda.
Soldaten zijn geen mensen of zo? Ik denk dat iedereen na 9 maanden onzekerheid wel een beetje rust wil hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:28 schreef Sautor het volgende:
[..]
Het lijkt me dat hij geinteresseerd was in de wapens (+medicijnen, voedsel etc). Laat je die militairen toe in het kamp heb je de kans dat ze na een tijdje het gezien hebben en weer verder trekken (en alles weer meenemen). Verder zullen ze wel niet zo goedsgeloofs zijn als de rest van het volk wat daar rondloopt, en ook veel moeilijker te controleren zijn. Plus, als je in een keer een groep van 6(?) man op 74 toelaat, blijven die militairen als een soort van aanhangsel, terwijl 1 persoon, zich veel sneller in die "maatschappij" settlet.
Zo zag ik het in ieder geval
Wat ik zo gezien heb loopt er in dat dorpje er maar 1 iemand met leiderschap rond, i.e. the governor. Neemt hij 6 militairen mee, die gaan zich niet zo makkelijk in die groep nestelen. Dus, er zal een grote kans zijn dat die militairen na een tijdje vertrekken, of de boel overnemen, maar aan het eind van de rit heb je dus niets. Plus lijkt het mij dat die voorraad die ze hebben goed van pas kan komen. Verder lijkt het me niet echt dat iedereen rust wil hebben, maar dat het een ikke-ikke-en de rest kan stikken-wereld is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:46 schreef HiZ het volgende:
[..]
Soldaten zijn geen mensen of zo? Ik denk dat iedereen na 9 maanden onzekerheid wel een beetje rust wil hoor.
Die liepen wel wat achter he. Maar er zouden idd wel wat meer walkers op af moeten komen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:26 schreef ems. het volgende:
Wat ik vreemd vond was dat de helikopter keihard aan het crashen was, en dat het aantal walkers minimaal was. Eerder in de serie was een heli die overvloog genoeg om een hele kudde te laten volgen.
Afgezien van een paar van die kleine dingetjes heb ik me met de eerste 3 afleveringen van het nieuwe seizoen nu al een stuk meer vermaakt dan heel seizoen 2.
Er waren binnen de kortste keren 4 walkers. En die Walkers van die eerste helicopter kwamen ook pas veel later.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:26 schreef ems. het volgende:
Wat ik vreemd vond was dat de helikopter keihard aan het crashen was, en dat het aantal walkers minimaal was. Eerder in de serie was een heli die overvloog genoeg om een hele kudde te laten volgen.
Afgezien van een paar van die kleine dingetjes heb ik me met de eerste 3 afleveringen van het nieuwe seizoen nu al een stuk meer vermaakt dan heel seizoen 2.
Ik sluit me hierbij aan. Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen!quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:50 schreef Jaeger85 het volgende:
De hinderlaag in deze aflevering was nogal ongeloofwaardig. Een groep van zes burgers die een vuurgevecht winnen van tien professionele zwaarbewapende militairen en er ook nog ongedeerd blijven ook. Je zou denken dat zodra de Governer zijn wapen trok hij onder vuur zou worden genomen door al die militairen. Maar ach, het blijft een TV serie.
Verder een goede aflevering!
True, maar dat was een heel andere omgeving (stad).quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:26 schreef ems. het volgende:
Shane had veel voorstanders, maar minstens net zoveel tegenstanders. Veel anti-Daryls heb ik niet gespot.quote:
Spullen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja daar snapte ik ook niks van. Wat is de toegevoegde waarde van het doden van die militairen?
Jawel, maar een aantal gedisciplineerde soldaten die gewend zijn om als groep te werden is een bedreiging voor de positie van de Governor. Ik denk dat in zo'n setting het volgende geldt: Een soldaat volgt bevelen, een groep soldaten geeft bevelen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:46 schreef HiZ het volgende:
[..]
Soldaten zijn geen mensen of zo? Ik denk dat iedereen na 9 maanden onzekerheid wel een beetje rust wil hoor.
Hmmm ik blijft het eerder paranoide denken vinden dan wat anders. Als die soldaten echt vijandig waren dan hadden ze niet zo happy gedaan toen de Governor ze aantrof. Ik ben net trouwens voor het eerst gespoilerd op een ergerlijke manier ergens. Zo'n ettertje dat niet alleen de strips had gelezen maar ook een of ander achtergrondboek. Die flapte er dus zomaar uit onder een recap van deze aflevering hoe het precies zat met de Governor. Wat een eikel zeg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Spullen.
[..]
Jawel, maar een aantal gedisciplineerde soldaten die gewend zijn om als groep te werden is een bedreiging voor de positie van de Governor. Ik denk dat in zo'n setting het volgende geldt: Een soldaat volgt bevelen, een groep soldaten geeft bevelen.
Ik denk dat het voor de Governor niet uitmaakte hoe ze reageerden. Die had daarvoor al bepaald dat hij geen groep binnen wilde laten die zijn positie kon bedreigen en dat hij hun voorraad wilde stelen. En dat eerste is inderdaad enigszins paranoide. Maar voor iemand met slechte bedoelingen, zoals de Governor lijkt te zijn, is dat misschien niet eens ongegrond.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hmmm ik blijft het eerder paranoide denken vinden dan wat anders. Als die soldaten echt vijandig waren dan hadden ze niet zo happy gedaan toen de Governor ze aantrof. Ik ben net trouwens voor het eerst gespoilerd op een ergerlijke manier ergens. Zo'n ettertje dat niet alleen de strips had gelezen maar ook een of ander achtergrondboek. Die flapte er dus zomaar uit onder een recap van deze aflevering hoe het precies zat met de Governor. Wat een eikel zeg.
absolute powerquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja daar snapte ik ook niks van. Wat is de toegevoegde waarde van het doden van die militairen?
Kuddegedrag ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:50 schreef AttunPalalin het volgende:
Waarom gingen die twee zombies van Michonne eigenlijk zo uit hun plaat, die nerd zei toch dat hun bijtverlangens waren uitgeschakeld?
Zoiets ja. Ze zullen vast wel andere zombies opmerken.quote:
Het lijkt net zondagmiddag op de Bouwmeesterstraat als er zo'n kudde aankomt in WD.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:22 schreef Dos37 het volgende:
Zombies voelen een bepaalde afhankelijkheid aan elkaar denk ik. Daarom willen ze ook zoveel mogelijk in hordes op weg.
Ik ben wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de Governor niet uitmaakte hoe ze reageerden. Die had daarvoor al bepaald dat hij geen groep binnen wilde laten die zijn positie kon bedreigen en dat hij hun voorraad wilde stelen. En dat eerste is inderdaad enigszins paranoide. Maar voor iemand met slechte bedoelingen, zoals de Governor lijkt te zijn, is dat misschien niet eens ongegrond.
Er is een boek: Rise of the Governorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:49 schreef k_i_m het volgende:
Oh kak, verkeerde gequote. Ik bedoelde de post van HiZ, over hoe het met the governer zit.
Nope. Ik ga 'm denk ik wel lezen want het is een leuk karakter.quote:
of zou het zijn omdat de governor zoals je zelf een paar posts eerder zegt iets in zijn schild voert en daar een peloton soldaten niet bij kan gebruiken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wellicht teveel mannetjes in het dorpje.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:35 schreef planethugo het volgende:
[..]
of zou het zijn omdat de governor zoals je zelf een paar posts eerder zegt iets in zijn schild voert en daar een peloton soldaten niet bij kan gebruiken.
Och, die soldaten waren op dat moment blij dat ze gered zouden worden en hun maatje nog leefde, die verwachtten op dat moment geen shootout natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:35 schreef planethugo het volgende:
al blijven van die dingen zoals het makkelijk afmaken van die soldaten wel jammer.
Denken dat de serie gaat zoals de stripquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:05 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik las perongeluk al een spoiler zonet op de aankondiging van het boek rise of the governor
Misschien is Revolution ook wel wat voor je.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:44 schreef AmaninFull het volgende:
Ben ik de enige die die vriendin van die Asian zo lekker vindt? Geil ding! Verder ben ik erg positief over de serie. Ik ben gaan kijken na een recensie in de nrc. Ik ben eigenlijk een enorme fan van post-apocalyptische scenario's, de mens op zichzelf teruggeworpen, geen structuur en beschaving meer. Dan zie je pas echt de mensen die ze werkelijk zijn, complotten, leiderschap, rivaliteit, een gemeenschappelijke dreiging, echt geweldig. Lost vond ik om diezelfde redenen ook spannend. Ik vind wel dat de groep onder Grimes veel risico neemt, ik vond de aanpak van Shane (los van zijn beweegredenen) wel beter. Als je weet dat iedere aanraking met een zombie fataal kan zijn dan ben je toch wel wat voorzichtiger? Ze lopen ook altijd als een malle in relatief grote groepen door onbekend gebied, je kan toch veel beter 1 scout sturen?
Als een boek, niet de strip. En natuurlijk dacht ik dat niet, aangezien ik ook gewoon het WD spel speel, de strip voor een deel heb gelezen, webisodes heb gezien etc.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:58 schreef ConnorKenway het volgende:
[..]
Denken dat de serie gaat zoals de strip
Of de miniserie (beter lees je het Boek trouwens) "The Stand" van Stephen King. 30 jaar voor DW geschreven en als je het mij vraagt is WD hier op gebaseerd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Misschien is Revolution ook wel wat voor je.
Top seizoen tot nu toeik mag die Guv wel.
klopt, zo storend is het ook weer niet. Er moest gewoon even snel duidelijk gemaakt worden dat The Governor een bad guy is. Voor een ingewikkeld plan om de soldaten te omsingelen etc was geen tijdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Och, die soldaten waren op dat moment blij dat ze gered zouden worden en hun maatje nog leefde, die verwachtten op dat moment geen shootout natuurlijk.
En die gasten van The Governor zullen in de afgelopen 10 maanden aardig wat schiet-training hebben kunnen doen.
Helemaal geloofwaardig is het misschien niet, maar ik vind het nou ook weer niet zo storend dat erover gezeken moet worden.
Precies, en op de 1 of andere manier vergeef ik deze serie misschien ook wel teveel hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:31 schreef planethugo het volgende:
[..]
klopt, zo storend is het ook weer niet. Er moest gewoon even snel duidelijk gemaakt worden dat The Governor een bad guy is. Voor een ingewikkeld plan om de soldaten te omsingelen etc was geen tijd
Ik heb toevallig net gisternacht Salem's lot uitgelezen van Stephen King. Ik zal me dan eens aan the stand gaan wagenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:30 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Of de miniserie (beter lees je het Boek trouwens) "The Stand" van Stephen King. 30 jaar voor DW geschreven en als je het mij vraagt is WD hier op gebaseerd.
dat heb ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Precies, en op de 1 of andere manier vergeef ik deze serie misschien ook wel teveel hoor.
Want, zombies.
Maar 1100 pagina'squote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net gisternacht Salem's lot uitgelezen van Stephen King. Ik zal me dan eens aan the stand gaan wagen
Ja eigenlijk wel he.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel ja.
Dit onderwerp leent zich misschien wel meer voor een serie als een film dus best vreemd dat het nog zolang geduurd heeft voordat iemand op het idee kwam om een zombie serie te maken. En hoewel het schrijfwerk niet altijd het meest logische is valt er genoeg te genieten, nu misschien wel meer dan de eerste 2 seizoenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Ik heb dat boek in een vloek en een zucht uitgelezen. Leest ZO lekker weg, je zit er echt binnen de kortste keren binnen in.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Al waren het er 20.000. Als het een leuk boek is is het een leuk boek
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:15 schreef Discombobulate het volgende:
Trouwens ook nog iets leuk gelezen op "The Walking Dead wikia entry" waarvan ik hoop dat het waar is. ( Ik zet het maar in een spoiler want aardig wat mensen kunnen echt om het minste en geringste zeiken. :p )
Acteur-spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had me hem anders voorgesteldquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:04 schreef Kremers het volgende:
Holy crap, wat een psycho die gouvernator zegGaat interessant worden
Eerst dacht ik dat Mr. Redneck the Governor zou zijn, maar dit was echt stukken beterquote:
The Stand heeft weinig met TWD te maken. In The Stand gaat 99% van de wereld dood en staat niet meer op i.t.t. TWD.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:30 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Of de miniserie (beter lees je het Boek trouwens) "The Stand" van Stephen King. 30 jaar voor DW geschreven en als je het mij vraagt is WD hier op gebaseerd.
Oh damn, ik was al in de war.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:49 schreef k_i_m het volgende:
Oh kak, verkeerde gequote. Ik bedoelde de post van HiZ, over hoe het met the governer zit.
Inderdaad, TWD lijkt eerder te zijn geinspireerd door het werk van Romero. Ze gebruiken ook dezelfde zombies.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:37 schreef Armani XL het volgende:
[..]
The Stand heeft weinig met TWD te maken. In The Stand gaat 99% van de wereld dood en staat niet meer op i.t.t. TWD.
Zijn er verschillende types zombies?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Inderdaad, TWD lijkt eerder te zijn geinspireerd door het werk van Romero. Ze gebruiken ook dezelfde zombies.
Tot nu toe niet echt, hoewel de versere exemplaren wat sneller lijken te zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zijn er verschillende types zombies?
Ja, je hebt sowieso een groot onderscheid tussen snelle en langzame zombies. Je hebt verschil in de manier waarop zombies zich verspreiden. In sommige fictie moet je gebeten worden door een zombie, maar zoals in de verhalen van Romero en TWD hoef je alleen maar dood te gaan en is iedereen al besmet. En dan heb je nog verschillen in de oorzaak van de uitbraak, maar dat vind ik meestal het minst interessant. De langzame zombies die niet per se gebeten hoeven te worden zijn mijn favoriet in ieder geval.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Absoluut, je hebt de trage zombies, zoals in TWD en de hardrennende zombies uit 28 days enzoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zeker. Verschillende films, verschillende types. Rennen of niet is het voornaamste verschil.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die vind ik eng.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:51 schreef Stefan het volgende:
Die van Day of the Dead ofzo, die remake en die van zombieland konden iig rennen
de film?quote:
Nee, snelle zombies.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |