Jerichoquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:33 schreef RubenSosa het volgende:
Waarom staan Maggie, Beth en Hershel niet in de OP?
Zijn er trouwens nog meer van dit "soort" series? Einde van de wereld enzo?
Ik volg Falling Skies en Revolution al
Thanksquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die twee zijn inderdaad niet de grootste helden, sjezus wat een figuren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:37 schreef Quir het volgende:
Ben benieuwd of we nog ooit iets horen van peppie en kokkie in het andere blok.
Could not care less.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:53 schreef karton2 het volgende:
Viel me trouwens op dat er eindelijk weer eens gekleurde acteurs voorbij kwamen! Beetje jammer dat het allemaal gevangenen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born in lust, turn to dust. Born in sin, come on in.(Storm Of The Century, 1999)
Listen to them, the children of the night. How sweet music they make.(Bram Stoker's Dracula, 1992)
Je bedoelt de deur in de kantine neem ik aan? Zoiets dacht ik ook, van een meute zombies naar een pantser-zombie, jammer, maar ach, we nemen het wel met een korrel zout..quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:39 schreef Platina het volgende:
Trouwens, gingen ze nu door dezelfde deur naar buiten als waar 1 minuut geleden nog een meute zombies voor stond?
Je geeft het zelf racistische lading..quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:53 schreef karton2 het volgende:
Viel me trouwens op dat er eindelijk weer eens gekleurde acteurs voorbij kwamen! Beetje jammer dat het allemaal gevangenen zijn
En precies daar kreeg T-Dog zijn tekst: "did you never try to break out of this?"quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:53 schreef karton2 het volgende:
Mijn gok:quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:34 schreef Mestras het volgende:
Carol met dr experimentjeIk ben benieuwd door wie ze bekeken werd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte in een eerder topic al een opmerking over het gebrek aan gekleurde acteurs. Nu komen er in dit seizoen een aantal gekleurde acteurs voor en zijn het bijna allemaal criminelen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:21 schreef Grimmson het volgende:
Je geeft het zelf racistische lading..
Het is puur een constatering, niet meer dan dat.
Het is gewoon één groot complot!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En precies daar kreeg T-Dog zijn tekst: "did you never try to break out of this?"
Dat past volgens de schrijvers natuurlijk perfect in zijn straatje. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:53 schreef karton2 het volgende:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En precies daar kreeg T-Dog zijn tekst: "did you never try to break out of this?"
Dat past volgens de schrijvers natuurlijk perfect in zijn straatje. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:33 schreef karton2 het volgende:
[..]
Mijn gok:Maar dan zouden ze niet zo geheimzinnig doen want Andrea bij haar en die kent hunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik maakte in een eerder topic al een opmerking over het gebrek aan gekleurde acteurs. Nu komen er in dit seizoen een aantal gekleurde acteurs voor en zijn het bijna allemaal criminelen.
Het is puur een constatering, niet meer dan dat.
Merle misschien.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:06 schreef Mestras het volgende:
[..]
Maar dan zouden ze niet zo geheimzinnig doen want Andrea bij haar en die kent hun
Of die broer van Daryl?quote:
Wat stom dat ik daar niet aan gedacht had.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Ow haha nvm danquote:
Ja, die deur in de kantine bedoelde ik. Aardige plothole.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:21 schreef Grimmson het volgende:
[..]
Je bedoelt de deur in de kantine neem ik aan? Zoiets dacht ik ook, van een meute zombies naar een pantser-zombie, jammer, maar ach, we nemen het wel met een korrel zout..
Hij kwam toen ook nog ff in die hallucinaties (?) van Daryl. Ik denk dat Merle dan nog wel een probleem voor Rick gaat worden en dat die Daryl dan een keuze gaat moeten maken of zo als die terugkomtquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:23 schreef Wootism het volgende:
Ik las hier allemaal "merle merle merle"
Was al weer helemaal vergeten wie die gast was
Michonne is trouwens verkeerd geschreven in de OP
Sowieso ontstaan er problemen als hij terugkomt. Hij was al geen lieve jongen, en ik denk niet dat hij erg blij is met de fout van T-Dog in seizoen 1.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hij kwam toen ook nog ff in die hallucinaties (?) van Daryl. Ik denk dat Merle dan nog wel een probleem voor Rick gaat worden en dat die Daryl dan een keuze gaat moeten maken of zo als die terugkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sowieso ontstaan er problemen als hij terugkomt. Hij was al geen lieve jongen, en ik denk niet dat hij erg blij is met de fout van T-Dog in seizoen 1.
Overigens:Ik dacht juist dat dat die donkere vrouw was met die 2 zombies zonder armen als huisdieren. Wat alsnog nergens op slaat want die ketting kan wel korter en dan kunnen ze alsnog bijten. En dat die ze dan wil overnemen en dat Andrea dan net op tijd ziet dat het haar groep is of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker cliché
Bazenactiequote:Eindelijk wordt er wat professioneler te werk gegaan. Ook met in formatie blijven en zo
Mijn nieuwe ondertitel
Die beesten hebben volgens mij geen onderkaak, maar dat kan ik ook verkeerd gezien hebbenquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat dat die donkere vrouw was met die 2 zombies zonder armen als huisdieren. Wat alsnog nergens op slaat want die ketting kan wel korter en dan kunnen ze alsnog bijten. En dat die ze dan wil overnemen en dat Andrea dan net op tijd ziet dat het haar groep is of zoLekker cliché
En dat weten die zombies en daarom bijten ze niet of proberen ze het althans?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:34 schreef Wootism het volgende:
[..]
Die beesten hebben volgens mij geen onderkaak, maar dat kan ik ook verkeerd gezien hebben
Ik vond het niet echt overkomen. Maar het is wel duidelijk wat ze daar probeerden. Als ze dat vaker doen, komt het op een gegeven moment wel goed.quote:
Vooral benieuwd hoe lang die gasten zichzelf in leven weten te houden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:05 schreef Funzel het volgende:
Episode 2 was ook weer erg vet.
Ben benieuwd hoelang ze die andere 2 gevangenen laten leven.
Ze wisten niet eens wat er aan de hand wat. En dan als gevangen braaf blijven zitten?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Fuck dat, als je veilig in de cafetaria kan zitten tot de polizei komt zou ik het ook wel weten
Na 9 maanden zou je je al lang moeten hebben afgevraagd of er nog hulpdiensten komen en ze hadden geen flauw idee hoe erg de situatie daarbuiten wel niet was.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Fuck dat, als je veilig in de cafetaria kan zitten tot de polizei komt zou ik het ook wel weten
Die samurai liep met die twee pakezels weg terwijl Andrea op de grond bleef zitten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:06 schreef Mestras het volgende:
[..]
Maar dan zouden ze niet zo geheimzinnig doen want Andrea bij haar en die kent hun
Misschien konden ze niet weg omdat de hele teringzooi geďnfecteerd was. Ze werden min of meer bevrijd door Rick en co.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:47 schreef Skwish het volgende:
[..]
Na 9 maanden zou je je al lang moeten hebben afgevraagd of er nog hulpdiensten komen en ze hadden geen flauw idee hoe erg de situatie daarbuiten wel niet was.
Ja, ik dacht, ik doe eens een comic titelquote:Op maandag 22 oktober 2012 08:52 schreef robuust89 het volgende:
Stefan, je verbaast me! Een normale TT!
*
watquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik vond het een saaie aflevering. Hoop dat ze snel weer naar buiten gaan.
Ik hoop het niet, heb niet zo'n zin in Andreaquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:45 schreef opreis het volgende:
lori weer een geniale actie om met een potentiele zombie te bekken, verder wel ok weer, maar niet zo goed als de eerste aflevering. Maar desondanks benieuwd naar de volgende aflevering. Denk dat ze die hele aflevering aan andrea haar story gaan wijden.
Ja want met gevangenen gaan survivalen is een goed ideequote:Op maandag 22 oktober 2012 23:10 schreef Eenskijken het volgende:
opzich wel jammer dat die innmates zo snel de verdwenen.. had gehoopt dat ze gingen samenwerken op de een of andere manier, of dat er problemen zouden komen, en dat het allemaal veel langer zou duren, met spanning. Nu is het meteen anticlimaxslechte regie
En als ze wel zouden gaan samenwerken, was het ook niet goed geweest...quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:10 schreef Eenskijken het volgende:
opzich wel jammer dat die innmates zo snel de verdwenen.. had gehoopt dat ze gingen samenwerken op de een of andere manier, of dat er problemen zouden komen, en dat het allemaal veel langer zou duren, met spanning. Nu is het meteen anticlimaxslechte regie
ja, want dat zorgt voor spanning, iets wat je wil in een serie. En ze konden goed van pas komen, helpen in de groep, zombies afslachten etc etc.. nu hebben ze een mooie situatie voor een serie meteen weggegooid door ze af te makenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want met gevangenen gaan survivalen is een goed idee
wel hoor? ik zou niet weten waarom niet?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En als ze wel zouden gaan samenwerken, was het ook niet goed geweest...
Als ze dat hadden gedaan was je hier komen zeiken dat het totaal onrealistisch is dat ze met criminelen gaan samenwerken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ja, want dat zorgt voor spanning, iets wat je wil in een serie. En ze konden goed van pas komen, helpen in de groep, zombies afslachten etc etc.. nu hebben ze een mooie situatie voor een serie meteen weggegooid door ze af te maken
absoluut niet. het is een post-apocalypse settings. regels gelden niet meer. juist dat zou ik verwachten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als ze dat hadden gedaan was je hier komen zeiken dat het totaal onrealistisch is dat ze met criminelen gaan samenwerken.
die van mij idd ook (immerse)quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:16 schreef Stefan het volgende:
De versie die wij hadden gedownload eindigde abrupt na t geprek tussen lori en rick, kwam er nog een scene acteraan?
ben je de koningin?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:16 schreef Stefan het volgende:
De versie die wij hadden gedownload eindigde abrupt na t geprek tussen lori en rick, kwam er nog een scene acteraan?
idd, vrij logisch dat ie die mexicaan doodde. Groot gevaar voor de groep. Zou juist onrealistisch zijn als ze met hem gingen samenwerken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als ze dat hadden gedaan was je hier komen zeiken dat het totaal onrealistisch is dat ze met criminelen gaan samenwerken.
Nee, de aftiteling en stukjes uit de volgende EP. Gewoon de Evolve downloaden volgende keer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:16 schreef Stefan het volgende:
Ik kreeg spontaan geen zin meer om weer te wachten tot volgende week. Zag er weer spannend uit 8Dquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, de aftiteling en stukjes uit de volgende EP. Gewoon de Evolve downloaden volgende keer.
Geen tanden + afgeleerdquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:35 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En dat weten die zombies en daarom bijten ze niet of proberen ze het althans?Ik weet het niet. Leek me een beetje overdreven gedaan om haar als een badass neer te zetten
Maar we gaan het zien
Dat was gewoon een psychopaat die even wou laten zien wie de alfa wasquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:42 schreef Eenskijken het volgende:
edit; verkeerde topic
maarre, die dude die 'gescratched' was.. was best wel bruut hoe ze daarmee omgingen
Was geen experiment en ze had gewoon hulp van Glenn..Ze wilde meer weten over het maken van een keizersnede mocht het nodig zijn bij Lori..best logisch.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:34 schreef Mestras het volgende:
Ik denk dat je hier een van de weinige bent die dat vindt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ja, want dat zorgt voor spanning, iets wat je wil in een serie. En ze konden goed van pas komen, helpen in de groep, zombies afslachten etc etc.. nu hebben ze een mooie situatie voor een serie meteen weggegooid door ze af te maken
Ze gaan een andere richting op dus ze hebben dat plot niet nodig langer dan 1 epquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik kan het antwoord wel radenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:34 schreef Mestras het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are only 151 Pokémon.
Nee, ze hebben er een vermoeiend voorspelbare verhaallijn mee vermeden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:14 schreef Eenskijken het volgende:
wat is de hershell verhaallijn? ben halverwege seizoen afgehaakt..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:07 schreef Stefan het volgende:
Ik moet zeggen toen ik ergens ooit deze verhaallijn dingesde dat ik ook vond dat t snel afgelopen was met De redneck maar uiteindelijk is TWD juist van t onvoorspelbare, ze hebben wel geleerd van S2, de Hershellverhaalijn werd een heel seizoen gerekt.
hahaha ik wacht al twee seizoenen op zijn terugkomst!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:26 schreef NoBody122 het volgende:
Mooie aflevering weer, inderdaad.
Ben overigens benieuwd, of we Morgan nog terug gaan zien:
[ afbeelding ]
Maanden, tussen seizoen 1 en 2 zat ook geen tijdsprong volgens mij. En die gevangenen bijvoorbeeld zaten 9 maanden in de kantine. En Lori is mogelijk zwanger van Shane, na seks in seizoen 1.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:39 schreef Daskaar het volgende:
[..]
hahaha ik wacht al twee seizoenen op zijn terugkomst!
maar de groep is zo ver verwijderd van waar ze begonnen, lijkt me sterk dat ze mekaar spontaan tegen komen..
iemand trouwens een idee hoe lang geleden t in de serie is dat de plaag uitbrak?
hebben we t over jaren of maanden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |