Haha nu je het zegt dat is hem bij mij ook. Heb ook op IMDB gekeken daar kwam niets bekend voor.quote:
De serie kan dan blijkbaar niet zonder een Shane, of Merle....quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:04 schreef GimmeGore het volgende:
Scum maakt het een stuk interessanter dan die Beth of Glenn of T-Dog of Carol al een hele tijd doen.
Het fijne seizoen 2 is dat het persoonlijke kant van de personages meer naar voren kwam ipv dat constante hack 'n slash. De zoektocht naar Sofia vond ik het minste aan dat seizoen, de rest vond ik gewoon goed.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:29 schreef Rodawa het volgende:
Ik vond het wel een mooie aflevering, dit seizoen heeft in ieder geval genoeg potentie. Ik vond seizoen 2 trouwens ook best goed, ook al zaten ze de hele tijd op de boerderij. Nu zijn er nog een stuk meer mogelijkheden en meerdere verhaallijnen om te volgen.
Die Michone vertrouwt blijkbaar niemand. Andrea zei ook al dat ze haar na al die maanden nog maar amper kent.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:08 schreef opreis het volgende:
wat kijkt die negerin vaak zuur zeg, haar vermoede is wel correct maar vraag me af waarop ze dat baseerd. Kan me voorstellen na kweet niet hoelang te hebben rond gedoold je die gastvrijheid/luxe wel zou kunnen waarderen. En Andrea is toch echt wel een hele beperkte actrice/character. Voor de rest wel weer vet
Rick vs Governor -> Twee haantjes tegenover elkaarquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:48 schreef Discombobulate het volgende:
Was weer vette aflevering!!
Ben echt benieuwd wie er volgende keer loopt te fucken bij de gevangenis, ik denk niet Axel en die andere gevangene.
En ik kan niet wachten todat Rick's groep de Governor tegenkomt! =D
Exactly my thoughtsquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:53 schreef karton2 het volgende:
[..]
Rick vs Governor -> Twee haantjes tegenover elkaar
Rick vs Merle -> logische confrontatie
Daryl vs Merle -> als Merle tegen de groep tekeer gaat vraag ik me af wat Daryl gaat doen. Hij is echt een vol lid van de groep geworden ipv tot de lone wolf van vorige seizoenen.
Merle vs T-Dog schiet me ook nog te binnenquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Exactly my thoughts
Die arts/scientist trouwens, met die theewat een slechte creepy act zette die op
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:28 schreef Dos37 het volgende:
Governor kwam me trouwens wel bekend voor maar heb geen idee waarvan.
Shifts the power of balance!quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:19 schreef Ties02 het volgende:
Waarom niet gewoon die militairen toelaten in die gemeenschap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is dat gewon een bijnaam voor het leger van de VS(weet het niet heel zeker).quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:47 schreef karton2 het volgende:
[..]
Het fijne seizoen 2 is dat het persoonlijke kant van de personages meer naar voren kwam ipv dat constante hack 'n slash. De zoektocht naar Sofia vond ik het minste aan dat seizoen, de rest vond ik gewoon goed.
[..]
Die Michone vertrouwt blijkbaar niemand. Andrea zei ook al dat ze haar na al die maanden nog maar amper kent.
Ik vind Andrea beetje karakterloos. Van elk personage kan je wel zeggen hoe ze zijn, zelfs van Carol aka het stille huisvrouwtje kan je zeggen hoe ze is / zou reageren. Andrea hobbelt een beetje mee met alles heb ik het gevoel zonder echt haar stempel te drukken.
Verder is dat stadje net iets té mooi om waar te zijn. Medische verzorging, eten, drinken en een warm bed zonder tegenprestatie ..nahh.. zat al meteen een luchtje aan.
Ben benieuwd van wie dat leger was. De governor noemde ze al 'uncle sam'.. zou er dan nog wat in tact zijn van de VS?.. ben benieuwd!
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:13 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewon een bijnaam voor het leger van de VS(weet het niet heel zeker).
Dat weet ik.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:13 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewon een bijnaam voor het leger van de VS(weet het niet heel zeker).
De dialogen vind ik trouwens ook een stuk beter dan afgelopen seizoen![]()
Volgens mij zijn het gewoon losse groepjes militairen die nog een tijdje in de kazernes etc hebben kunnen schuilen..althans dat was het verhaal van deze groep.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:19 schreef karton2 het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Vraag me af of dat dé Uncle Sam is of een militie die doet alsof ze de oude regering vertegenwoordigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |