SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Whatsapp Ketchapp.?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Turkuaz watskeburt met je whatsapp?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godsamme... uploaden duurde lang, macaroni is al halfkoud..![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:45 schreef Ambipur het volgende:
Ahw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godsamme... uploaden duurde lang, macaroni is al halfkoud... Je mocht het heus ook later uploaden hoor.
. ZIET ER LEKKER UIT.
Uithongeren werkt alleen maar averechts.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:47 schreef Ambipur het volgende:
Op de pica ziet het er een beetje vies uit.. Maar tis goddelijk. Goddelijk vet ook. Morgen maar mezelf uithongeren
Zeker welquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Uithongeren werkt alleen maar averechts.. En kom op, een bordje macaroni kun je wel hebben toch?!
Echt tomaat en peper, of puree en kirmizi biberquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:48 schreef Bilge het volgende:
Bij ons zou er nog een sauslaagje van hete tomaat en peper overeen gaan.
In een aparte pan wordt van alles en nog wat gemixt, maar wat er precies in die saus zit weet ik eigenlijk niet. De kleur is iig rood en de smaak lekker pittig.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:49 schreef Ambipur het volgende:
Echt tomaat en peper, of puree en kirmizi biber
Tis eigenlijk een lieve man.. Doet geen hond kwaad. Hij is wel erg aanwezig, dus dat geldt niet alleen voor zijn lichaamsgeur. Ik vermoed, dat zijn geur veroorzaakt wordt, door zijn eet gewoonten en dat hij niet elke dag van kleding verwisselt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:53 schreef Bilge het volgende:
Die stinkende collega he; kun je zijn karakter omschrijven? Ontwijkt hij mensen? Dat zou kunnen betekenen dat hij wel weet hoe hij ruikt, maar niet weet hoe hij daar vanaf komt. Dan zou ik hem door verwijzen naar een Turkse sauna voor een scrubbeurt.
[..]
In een aparte pan wordt van alles en nog wat gemixt, maar wat er precies in die saus zit weet ik eigenlijk niet. De kleur is iig rood en de smaak lekker pittig.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:45 schreef Ambipur het volgende:
Je mist de wok groenten en sauzen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godsamme... uploaden duurde lang, macaroni is al halfkoud..
Als ik macaroni maak dan is er nooit wat over voor mij omdat mijn broertje weer es alles op eet..
Ik en macaroni=
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Dat is gewoon boter, tomatenpuree/salca en pul biberi.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:53 schreef Bilge het volgende:
In een aparte pan wordt van alles en nog wat gemixt, maar wat er precies in die saus zit weet ik eigenlijk niet. De kleur is iig rood en de smaak lekker pittig.
Neeee, wokgroenten doe ik met Mie en woksaus. Da's ook magisch!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je mist de wok groenten en sauzen!
Als ik macaroni maak dan is er nooit wat over voor mij omdat mijn broertje weer es alles op eet..
Ik en macaroni=
Pul biberi, paprikavlokken?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Neeee, wokgroenten doe ik met Mie en woksaus. Da's ook magisch!
Of met rijst en veeeeeeel kirmizi biber. Ik weet niet hoe je dit in het Nederlands zegt, hoor. Sambal poeder zeg ik maar.
Jaa zowiezoo met Mie en woksausquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Neeee, wokgroenten doe ik met Mie en woksaus. Da's ook magisch!
Of met rijst en veeeeeeel kirmizi biber. Ik weet niet hoe je dit in het Nederlands zegt, hoor. Sambal poeder zeg ik maar.
Dat had ik je kunnen vertellen.. Asiri yagli yapmisiin..quote:
Print een artikel over het verband tussen eten en lichaamsgeur uit, en leg dit stiekem in zijn laatje, en schrijf ergens: vriendelijk advies van een welwillende collega ofzoiets.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tis eigenlijk een lieve man.. Doet geen hond kwaad. Hij is wel erg aanwezig, dus dat geldt niet alleen voor zijn lichaamsgeur. Ik vermoed, dat zijn geur veroorzaakt wordt, door zijn eet gewoonten en dat hij niet elke dag van kleding verwisselt.
Vind het jammer, de man zelf is vriendelijk, toch ontwijk ik hem, omdat zijn geur zo enorm aanwezig is.
Zou kunnen, maar misschien zitten er nog uitjes bij. Ik kan het atm niet navragen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is gewoon boter, tomatenpuree/salca en pul biberi.
Denk 't ook....Neyse, gaat zo wel weer overquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat had ik je kunnen vertellen.. Asiri yagli yapmisiin..
Gegoogled: Turkse chilivlokken.quote:
Naar mijn weten niet, maar misschien maakt je mama het anders.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:01 schreef Bilge het volgende:
Zou kunnen, maar misschien zitten er nog uitjes bij. Ik kan het atm niet navragen.
Paprikavlokken is het volgens google abi.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Denk 't ook....Neyse, gaat zo wel weer over
[..]
Gegoogled: Turkse chilivlokken.
Ik wil mensen niet ongemakkelijk laten voelen. En weet je, dit is hem ook verteld door een vroegere collega: Ik wil je niet beledigen, maar misschien helpt het als je minder knoflook en ui eet, je geur kan soms storend zijn. Ook toen was hij zeer verbaasd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:01 schreef Bilge het volgende:
[..]
Print een artikel over het verband tussen eten en lichaamsgeur uit, en leg dit stiekem in zijn laatje, en schrijf ergens: vriendelijk advies van een welwillende collega ofzoiets.
Ik heb ook Sambal poeder gevonden als vertalingquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Paprikavlokken is het volgens google abi.
Dan begrijp ik hieruit dat niemand met hem samen zou willen werken toch? Wat heeft hij daar dan nog te doen..?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wil mensen niet ongemakkelijk laten voelen. En weet je, dit is hem ook verteld door een vroegere collega: Ik wil je niet beledigen, maar misschien helpt het als je minder knoflook en ui eet, je geur kan soms storend zijn. Ook toen was hij zeer verbaasd.
Of hij snapt het echt niet of het interesseert hem niet. Resultaat is wel, iedereen heeft het over hem..
Er wordt samengewerkt als het werkelijk nodig is. De momenten dat dit niet nodig is, wordt hij ontweken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dan begrijp ik hieruit dat niemand met hem samen zou willen werken toch? Wat heeft hij daar dan nog te doen..?
Lijkt me ook logisch, mag ik vragen om wat voor werk dit gaat?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Er wordt samengewerkt als het werkelijk nodig is. De momenten dat dit niet nodig is, wordt hij ontweken.
Ik wil je dat best per DM sturen..quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Lijkt me ook logisch, mag ik vragen om wat voor werk dit gaat?
Ja tuurlijk..quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wil je dat best per DM sturen..Voor hier vind ik het net even te prive.
Jij was toch juist bot?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wil mensen niet ongemakkelijk laten voelen. En weet je, dit is hem ook verteld door een vroegere collega: Ik wil je niet beledigen, maar misschien helpt het als je minder knoflook en ui eet, je geur kan soms storend zijn. Ook toen was hij zeer verbaasd.
Of hij snapt het echt niet of het interesseert hem niet. Resultaat is wel, iedereen heeft het over hem..
Ja, ik ben bot. Maar ik kwets geen mensen met zulke dingen. Dit kan iemand echt even klein laten voelen en dat wil ik niet op mijn geweten hebbenquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jij was toch juist bot?
Wij hadden een wiskundeleraar op de middelbare school die uit zijn bek stonk en over je schouder ging hangen. Hadden een paar jongens op een gegeven moment een tube tandpasta en een tandenborstel op zijn bureau gelegd. Denk dat hij de hint wel begrepen heeft.
In het sausje zaten ook paddestoelen, herinner ik me nu. Mijn moeder heeft het recentelijk geleerd van haar schoondochter wiens memleket Yozgat is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Naar mijn weten niet, maar misschien maakt je mama het anders.
ik denk juist dat hij dat genoeg heeft gehadquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:15 schreef Bilge het volgende:
[..]
In het sausje zaten ook paddestoelen, herinner ik me nu. Mijn moeder heeft het recentelijk geleerd van haar schoondochter wiens memleket Yozgat is.![]()
@ Ambipur: eventjes ongemakkelijk voelen is minder erg dan constant genegeerd voelen.
Ik heb niet het idee dat hij opbouwende, onderbouwde kritiek kreeg, misschien zou het helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:18 schreef Ambipur het volgende:
Levolution, zag dit vandaag overal als reclame en legde de link met jou. Ik fok teveel geloof ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwaliteit voor thuis!
Lekker van Levo.
Dat is wat zij zei.This isn't even my final form.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kwaliteit voor thuis!
Lekker van Levo.
Dat is wat zij zei.
Niet gezien, heb nog wel gereisd vandaag. Zal de volgende keer wel opletten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]Heb je dit nergens gezien?? Heb het vandaag echt 30 keer gezien in bushokjes etc.
Onhygienisch advies om 2x per dag haren te wassen..? Why?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:25 schreef Bilge het volgende:
Hoe vaak en hoe lang douchen jullie eigenlijk? Met zeep/shampoo, warm/ koud water, washandje?
Een paar maanden terug las ik in deze reeks het onhygiënische advies om tweemaal wekelijks de haren te wassen. Dat advies kwam bovendien van vrouwen, die wel lang haar zullen hebben.
Dat laatste is omdat te vaak wassen ervoor zorgt dat je haar uitdroogt. En als compensatie ga je meer talg produceren (wordt je haar vet van). Ofzo.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:25 schreef Bilge het volgende:
Hoe vaak en hoe lang douchen jullie eigenlijk? Met zeep/shampoo, warm/ koud water, washandje?
Een paar maanden terug las ik in deze reeks het onhygiënische advies om tweemaal wekelijks de haren te wassen. Dat advies kwam bovendien van vrouwen, die wel lang haar zullen hebben.
Eh.. Sorry, maar ik was mijn haar 1 x in de 3 dagen. Ik heb krullen, ik kan het niet elke dag wassen, want dan krijg ik dit:quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:25 schreef Bilge het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Douche elke dag.. Anders word ik gek.
Hoe kun je douchen met koud water, dat is niet lekker?
Screw you! Ik wist dit ook niet.. Heb t moeten googlenquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:26 schreef Levolution het volgende:
Trouwens, ik moet dit even kwijt.
Gisteren bij 'Show me the money':
Welke van deze dieren is geen insect? Vlinder, mier, kruisspin, lieveheersbeestje.
Hadden ze geld ingezet op zowel vlinder, mier en kruisspin (dus ze twijfelden tussen die 3) !!!
Vandaag bij '1 tegen 100':
Welke is geen ster? De maan, Sirius, de zon.
10+ mensen die deze vraag fout hadden.
Mijn haar zou stinken als ik het niet dagelijks was. Maar misschien ligt dat aan mijn vette haar?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Onhygienisch advies om 2x per dag haren te wassen..? Why?
De tweede vraag zou ik ook verkeerd beantwoorden. (Ik dacht Sirius)quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:26 schreef Levolution het volgende:
Welke van deze dieren is geen insect? Vlinder, mier, kruisspin, lieveheersbeestje.
Hadden ze geld ingezet op zowel vlinder, mier en kruisspin (dus ze twijfelden tussen die 3) !!!
Vandaag bij '1 tegen 100':
Neey.. Maar dat haar op die foto kan ik wel bij mezelf maken.. Als ik nu een kam pak en mijn haar kam, heb ik dat soort haarquote:
Jij weet...!quote:
De vragen zijn ook zonder veel kennis van deze zaken simpel, omdat:quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Screw you! Ik wist dit ook niet.. Heb t moeten googlen![]()
Planeten/sterren=boring
Insecten=eng.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat laatste is omdat te vaak wassen ervoor zorgt dat je haar uitdroogt. En als compensatie ga je meer talg produceren (wordt je haar vet van). Ofzo.
Maar 2x per week is wel erg weinig ja.
Ik douche echt afhankelijk van wat er nodig is. Als ik ergens heen ga douche ik sowieso meestal, maar als ik thuis zit wil ik wel eens een dag overslaan. Na sport moet ik sowieso douchen (soms wel lui).
Ik douche graag lang, een halfuur tot een uur is niet zeldzaam. Shampoo, soms conditioner, douchegel. Warm water, liefst zo warm mogelijk zonder dat het onaangenaam wordt. Ik gebruik zo'n sponsachtig ding, zo'n rond, netachtig dingetje. Geen idee hoe dat heet. Schuimt lekker goed.
Nu jij
Maar ik ben niet zo slim.. Dus 't kan daaraan liggen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
De vragen zijn ook zonder veel kennis van deze zaken simpel, omdat:
- al ken je Sirius niet, de maan is van fucking 'steen'
- insecten hebben 6 poten, een spin heeft er 8
Je hoeft geen astronoom of entomoloog te zijn voor deze vragen man.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eh.. Sorry, maar ik was mijn haar 1 x in de 3 dagen. Ik heb krullen, ik kan het niet elke dag wassen, want dan krijg ik dit:Koud water is beter voor je haren, naar het schijnt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Douche elke dag.. Anders word ik gek.
Hoe kun je douchen met koud water, dat is niet lekker?
Stinken je haren niet, als je ze zo weinig wast?
Ik zou die huisgenoten neersteken en hun ledematen in vuilniszakken afvoeren. Beetje de me-time van een man verstoren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze scrub vind ik heerlijk. Het maakt grondig schoon en geeft me een soort babyhuidje.
Ik douche ook superlang, tot groot ongenoegen van mijn huisgenoten, haha. Dan draaien ze in de keuken het warme water open zodat ik een koude douche krijg.![]()
Heel af en toe sla ik een dag over, als ik die dag toch nergens heen ga. Soms douche ik meermaals per dag.
Nee, want zodra ik denk hmmm, spring ik de douche in om mijn haar te wassenquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:40 schreef Bilge het volgende:
[..]
Koud water is beter voor je haren, naar het schijnt.
Stinken je haren niet, als je ze zo weinig wast?
Ik twijfelde eerst tussen vlinder en lieveheersbeestje. Koos voor lieveheersbeestje toen ik me bedacht dat vlinders eerst een rups zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:26 schreef Levolution het volgende:
Koos voor de maan. Ik weet dat Sirius een ster is dankzij Harry Potter (Sirius Black).quote:Vandaag bij '1 tegen 100':
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zou die huisgenoten neersteken en hun ledematen in vuilniszakken afvoeren. Beetje de me-time van een man verstoren.
Ok. Kennelijk heb jij minder vettig haar, dat het kan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, want zodra ik denk hmmm, spring ik de douche in om mijn haar te wassen![]()
Koud is idd beter voor het haar, maar ik douche toch graag lekker warm.
Ik moest ze allemaal opzoeken op wiki, maar ben blij dat ik niet de enige ben die het niet wistquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik twijfelde eerst tussen vlinder en lieveheersbeestje. Koos voor lieveheersbeestje toen ik me bedacht dat vlinders eerst een rups zijn.
[..]
Ik had tot bijna een jaar geleden lang haar, maar is echt een hel met douchen/drogen dus ging ik voor een vlot pittig kapsel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:47 schreef Eagle_99 het volgende:
Lang leve asker trasi![]()
Ik heb altijd al gedroomd over Baris Manço's haren maar langer dan me neus werden ze nooit
How about a before/after pic?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik had tot bijna een jaar geleden lang haar, maar is echt een hel met douchen/drogen dus ging ik voor een vlot pittig kapsel.
En dan komt er nog een dikke laag make-up op, ben je weer een uur verder. Godzijdank dat ik geen vrouw ben.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:45 schreef Ambipur het volgende:
Haar wassen is trouwens afschuwelijk...... 3 x shampoo, 2 x creme spoeling, dan nog zijn de klitten aanwezig. Daarna handdoek er om heen, half uur wachten, conditioner erin, daarna halve bus schuim en dan ben ik weer 1 uur verder. Dan moet het 1 dag drogen en pas de volgende dag is het mooi.
Maar net gewassen haar is heerlijk, die geur gewoon.
Krullend haar is trouwens nooit vet, dus kan gewoon 1 x per 3 dagen. Als mijn haar al vetter is, dan weet ik dat ik blijkbaar gestresst benDan wordt mijn haar vetter.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Op het moment zijn mijn haren gemillimeterd, maar omdat ik een vettige huid heb, moet ik mijn hoofd toch één keer in de twee dagen wassen.
Ja, dat was de grap ook, die wijven nemen ook zo'n pittig kapsel omdat het 'lekker makkelijk' is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
How about a before/after pic?
Vlot, pittig kapsel doet me denken aan dit. [ afbeelding ]
pic or it didn't happenquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, dat was de grap ook, die wijven nemen ook zo'n pittig kapsel omdat het 'lekker makkelijk' is.
Geen pics.
Dikke laag? Nee.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:51 schreef Bilge het volgende:
[..]
En dan komt er nog een dikke laag make-up op, ben je weer een uur verder. Godzijdank dat ik geen vrouw ben.
Ik weet van iemand, dat dit opgelost kan worden door een creme en wat pillen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:52 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik zou hem eigenlijk kaal moeten laten scheren volgens de kapper, omdat er nogal puisten op me hoofd rondlopen
Het ging mij vooral om de tijdsduur, steeds dat gekloot met je uiterlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dikke laag? Nee.
Mascara, beetje oogschaduw, poeder + blusher. Ik ben geen wandelende paspop. Als ik lelijk ben is dat toch niet te verbloemen met een laag plamuur.
Moet zeggen dat ik het mezelf wel goed vind staan.quote:
Is heel mooi bij mannenquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het mezelf wel goed vind staan.Dit jaar voor de zomervakantie voor het eerst gedaan en sindsdien wil ik niet meer anders. Lekker niets meer aan je kapsel hoeven doen in de ochtend.
Haklisin. Ik zie zulke prachtige mooie vrouwen rondlopen. Vraag me dan wel vaak af, zou dat make up zijn of.. Had hier laatst een video gedropt over make up, had je die gezien? Was shocking.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:57 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het ging mij vooral om de tijdsduur, steeds dat gekloot met je uiterlijk.
Ik heb overigens wat filmpjes gezien waar oerlelijke vrouwen met make-up tot topmodels transformeerden.
Kaal zou ik volgens mij niet aan te gluren zijnquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik weet van iemand, dat dit opgelost kan worden door een creme en wat pillen.
En idd.. Tondeuse..
Doen... Zal je vast goed staan,hoor!quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:02 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Kaal zou ik volgens mij niet aan te gluren zijnDaarom durf ik het ook niet
Deze?quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:01 schreef Ambipur het volgende:
Haklisin. Ik zie zulke prachtige mooie vrouwen rondlopen. Vraag me dan wel vaak af, zou dat make up zijn of.. Had hier laatst een video gedropt over make up, had je die gezien? Was shocking.
Baris Manco haarstijlquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:47 schreef Eagle_99 het volgende:
Lang leve asker trasi![]()
Ik heb altijd al gedroomd over Baris Manço's haren maar langer dan me neus of bovenlip werden ze nooit
Ik vond/vind Aziatische meisjes heel mooi maar na zulke halvegare beelden durf ik niet meer op ze te geilenquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:05 schreef Bilge het volgende:
[..]
Deze?
*overweegt ook make-up te gebruiken*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:08 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik vond/vind Aziatische meisjes heel mooi maar na zulke halvegare beelden durf ik niet meer op ze te geilen![]()
Hoop wel dat Maria zonder make-up nog steeds zo adembenemend is
denk dat zij nog mooi is, maar haar gezicht is geretoucheerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien duidelijker:quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
denk dat zij nog mooi is, maar haar gezicht is geretoucheerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had voor de zomervakantie behoorlijk kort geknipt(nummer 3) en m'n hoofd zag er als een bal uitquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doen... Zal je vast goed staan,hoor!
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:10 schreef zarGon het volgende:
Welk gebouw staat op de voorgrond?Linker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:10 schreef zarGon het volgende:
Welk gebouw staat op de voorgrond?Hoewel de hersentjes eerst rechts registreerden, zeg ik links.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoewel de hersentjes eerst rechts registreerden, zeg ik links.
quote:
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2012 00:13:30 ]
Daar gaan mijn dromen alweerquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:12 schreef Ambipur het volgende:
et voila.. Zij zonder make up.
[ afbeelding ]
Eng.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:05 schreef Bilge het volgende:
[..]
Deze?
*overweegt ook make-up te gebruiken*
Valt (zwaar) mee toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:12 schreef Ambipur het volgende:
et voila.. Zij zonder make up.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]kan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga mijn paint skils tonen wacht maar jij
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
I'm sorry... Maar dit is het beeld wat gecreeerd is. Jouw beeld van prachtvrouwen klopt niet. Het is niet realistischquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:13 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Daar gaan mijn dromen alweerMaar valt nog wel mee vergeleken met de rest hierboven
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]Volgens mij klopt dat niet, hoor. Je ziet onderaan duidelijke halve ramen. Dat zou niet logisch zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat niet, hoor. Je ziet onderaan duidelijke halve ramen. Dat zou niet logisch zijn.
Kijk even goed naar het balkon van het rechtergebouw. Het linkergebouw loopt door, zeg maar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat niet, hoor. Je ziet onderaan duidelijke halve ramen. Dat zou niet logisch zijn.
Hahahahaha.. Ik dacht al! Daarom kreeg ik geen google suggesties, toen ik haar naam intikte!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:17 schreef zarGon het volgende:
Maria Ozawa is een porno-actrice toch?.
.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hahahahaha.. Ik dacht al! Daarom kreeg ik geen google suggesties, toen ik haar naam intikte!!
Trouwens, welk muziekje is dat bij die video? Kent iemand de titel?
Ja, dus het linkergebouw staat voorquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kijk even goed naar het balkon van het rechtergebouw. Het linkergebouw loopt door, zeg maar.
Oooh daar herken ik het van! tnxquote:
Ik vind Kate Moss met make-up ook lelijk. Maar Maria is prachtig dat klopt, ze was ook volgens een celebrity site mooiste pornoster gekozenquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I'm sorry... Maar dit is het beeld wat gecreeerd is. Jouw beeld van prachtvrouwen klopt niet. Het is niet realistisch![]()
http://www.complex.com/st(...)out-makeup/kate-moss Kijk maar.. Dit mesela.
Ze was maar een voorbeeldquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:19 schreef Ambipur het volgende:
Eagle toch...... http://en.wikipedia.org/wiki/Maria_Ozawa
Zelfs hun hentai.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:22 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
zie je toch geen mallemoer met hun censuur
In de VS wilde men een onderzoek doen naar de gevolgen van porno door kijkers en niet-kijkers te vergelijken. De test werd uiteindelijk gestaakt omdat ze geen niet-kijkers konden vinden. De vraag of iemand porno kijkt is een lakmoesproef voor zijn eerlijkheid.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:23 schreef Ambipur het volgende:
Niet schamen.. Weet dat mannen hiernaar kijken. Ik oordeel niet
Japanse porno is niet te kijken, films van Maria heb ik dan ook niet echt kunnen zienquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:23 schreef Ambipur het volgende:
Niet schamen.. Weet dat mannen hiernaar kijken. Ik oordeel niet
Dat ook nogquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zelfs hun hentai..
Je ziet overigens 'een zwart gat'..
.
.
Ik vraag me dus nu af wat er onder hun make-up zitquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:25 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ik keek even op YouTube en kwam dit tegen:
Numero 1..
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:27 schreef Bilge het volgende:
Make-up bij mannen kan ook best mooi zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry. Ook geretoucheerd.Geen enkel vrouw heeft zo'n prachtige huid/huidskleur.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:27 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik vraag me dus nu af wat er onder hun make-up zit
Iedereen kijkt.... En iedereeen zwijgtquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:25 schreef Bilge het volgende:
[..]
In de VS wilde men een onderzoek doen naar de gevolgen van porno door kijkers en niet-kijkers te vergelijken. De test werd uiteindelijk gestaakt omdat ze geen niet-kijkers konden vinden. De vraag of iemand porno kijkt is een lakmoesproef voor zijn eerlijkheid.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:27 schreef Bilge het volgende:
Make-up bij mannen kan ook best mooi zijn.Dat is geen man. Pleasseeee......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje moeilijk uitleggen, maar tussen het linker en het rechter gebouw zit een opening. Vanachter schijnt de zon en verlicht de zijkant van het rechter gebouw. Het linker gebouw staat dus voor. Je ziet waar het linker en het rechter gebouw elkaar kruisen ook halve ramen bij het (verlichte) gedeelte van het rechter gebouw doordat het linker gebouw ervoor staat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kijk even goed naar het balkon van het rechtergebouw. Het linkergebouw loopt door, zeg maar.
Ja, 2 is ook een man, maar het ging om de haar-fetish van Aziatenquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sorry. Ook geretoucheerd.Geen enkel vrouw heeft zo'n prachtige huid/huidskleur.
van die drie foto's he... Die derde is een man, toch??
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:19 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ja, dus het linkergebouw staat voor
Ik zie toch juist het omgekeerdequote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:38 schreef zarGon het volgende:
Had overigens gehoopt dat ik op z'n minst één persoon kon meelokken naar het 'rechts staat op de voorgrond'-kamp. Jammer dat jullie zo eensgezind waren.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ah, dit zou het inderdaad kunnen zijn.
Ik wilde net zeggen, blijf toch bij je eigen standpunt, maar je hebt je tekst al veranderdquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ah, dit zou het inderdaad kunnen zijn. Maat dan staat links alsnog voor.
Wie? Sebnem? Of op jouw video?(waar een busje een duello aangaat met een metrobusquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:45 schreef Ambipur het volgende:
Moooiii...
(smackt ie haar nou @ 1.50)
Ja. Maar dat waren geen Turken geloof ik. Even zoeken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:45 schreef Ambipur het volgende:
Moooiii...
(smackt ie haar nou @ 1.50)
1.50 als in dat filmpje..quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:48 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Wie? Sebnem? Of op jouw video?(waar een busje een duello aangaat met een metrobus)
Achja, Turken die vrouwen slaan moesten ze natuurlijk ook in het filmpje verwerken. Helaas niet geheel onwaar natuurlijk, maar wel stom dat ze daarvoor een filmpje met niet-Turken gebruiken.quote:
Pfff.... Nu vind ik het filmpje niet leuk meer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Achja, Turken die vrouwen slaan moesten ze natuurlijk ook in het filmpje verwerken.
quote:DON'T JUST SWIM THERE FILMING IT! THROW A FUCKING POKEBALL!!
Mooi.... Ik hou van oudere nummersquote:
Wel schattigquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mooi.... Ik hou van oudere nummers![]()
Meer?...
Jah, ze is hier echt mooi, wel als een plank maar goedquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mooi.... Ik hou van oudere nummers![]()
Meer?...
En wat was zij mooi vroeger!
Je moest eens weten wat er nog meer rondzwemt diep in de oceaan, waar het daglicht niet door kan dringen...quote:
Ik vond dit prachtig. Het nummer vooralquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:00 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Jah, ze is hier echt mooi, wel als een plank maar goed
Zeker, ook verdiend derde geworden, ik heb liever een Turkse liedje met Turkse motieven dan een Engelse liedquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vond dit prachtig. Het nummer vooral![]()
Tof.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er nog meer rondzwemt diep in de oceaan, waar het daglicht niet door kan dringen...
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2012 01:09:12 ]
quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Over 6 uurtjes moet ik m'n nest weer uit, dus ik ga maar slapen.
Haydi iyi geceler.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:09 schreef zarGon het volgende:
It looks like a wisdom tooth with legs...wat een schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker en droom zacht!quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Over 6 uurtjes moet ik m'n nest weer uit, dus ik ga maar slapen.
Haydi iyi geceler.
*quote:
Het is een spiegelquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:10 schreef Ambipur het volgende:
Moet ik hier iets zien... Nou vertrouw ik het niet meer!
http://twentytwowords.com(...)-desert-10-pictures/.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Slaap lekker en droom zacht!
[..]
*
Moet ik hier iets zien... Nou vertrouw ik het niet meer!
Ik ben soms zo dommmmmmmm. Nu zie ik het idd. Ik richtte mij op het beeld zelf, ipv die randen even te checkenquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Het is een spiegel.
Aapjes zijn leuke dieren, zou leuk geweest zijn als een huisdier.
[ afbeelding ]
Heeft niks met dom zijn te maken hoor, de bedoeling van de artiest was dan ook om het op een schilderij te laten lijken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben soms zo dommmmmmmm. Nu zie ik het idd. Ik richtte mij op het beeld zelf, ipv die randen even te checken
Geef mij maar gewoon een moeilijke zin met haal de fouten eruit, ofzo.
Ja, maar nu registreer ik pas de takjes aan de linkerkantquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Heeft niks met dom zijn te maken hoor, de bedoeling van de artiest was dan ook om het op een schilderij te laten lijken.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben soms zo dommmmmmmm. Nu zie ik het idd. Ik richtte mij op het beeld zelf, ipv die randen even te checken
Geef mij maar gewoon een moeilijke zin met haal de fouten eruit, ofzo.
Even zoeken. Kost je minder dan een minuut van je tijd!quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:19 schreef Ambipur het volgende:
zG, ik waag me er niet eens aan.. I don't see shit like this......
Nee, even kijken momentje!quote:
Als je je kan inhouden krijg je chocolade van me.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:20 schreef Ambipur het volgende:
Als ik straks niet kan slapen, zal ik je vervloeken, hoor..
Oudje.quote:
Ik heb op jou gewacht! Wat moet ik hier anders doen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:25 schreef Triggershot het volgende:
Hebben jullie vandaag al gebeden? wat verdoen jullie je tijd?
-zucht- Je zei het magisch woord....quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je je kan inhouden krijg je chocolade van me.
[ afbeelding ]
eeeuh, voor mij laat je het gebed wachten?quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb op jou gewacht! Wat moet ik hier anders doen?
[..]
-zucht- Je zei het magisch woord....
Who is that chick? nicequote:Op maandag 22 oktober 2012 01:30 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik ga slapen, heb maar 5 uurtjes geslapen gisteren![]()
Iyi geceler allemaaal
Als ik ja zeg heb je een reactie, als ik nee zeg heb je een reactie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
eeeuh, voor mij laat je het gebed wachten?
Pcies, ik heb je!!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Who is that chick? nice
Truste!
[..]
Als ik ja zeg heb je een reactie, als ik nee zeg heb je een reactie.
Ik weet het niet.
quote:
Mooi!quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:33 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wilde eigenlijk feri cansel maar heb geen goede foto kunnen vinden
hmmm?quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:33 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wilde eigenlijk feri cansel maar heb geen goede foto kunnen vinden
Het spijt mequote:Op maandag 22 oktober 2012 01:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat heb je iedere keer en dat vind ik niet leuk
Anasina bak:quote:
Thanks! Maar in films ziet ze er vele malen mooier uitquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hmmm?
http://www.bing.com/images/search?q=feri+cansel&FORM=HDRSC2
Şevval Sam,quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:36 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Anasina bak:
[ afbeelding ]
Kizini al:
[ afbeelding ]
[..]
Thanks! Maar in films ziet ze er vele malen mooier uit![]()
Seyyal Taner hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Şevval Sam,. Haar moeder is iemand anders toch?
Zo ziet ze er nu uit:quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:51 schreef zarGon het volgende:
Hale Soygazi geilde ik echt op. Ik vond haar echt prachtig.
Ojaquote:
Dat ligt aan het weer en wat mijn activiteiten waren die dag. Als het warm is, douche ik elke dag. Maar in de winter meestal om de dag. Ik zweet niet veel en heb een droge huid. Te veel douchen doet mijn huid niet goed. En meestal alleen een washandje en water voor lichaam en shampoo/conditioner voor mijn haren, van douchegel en zo krijg ik echt een te droge en trekkerige huid. Die dingen kan ik alleen gebruiken in de zomer, dan maakt mijn lichaam wel genoeg talg/vet aan denk ik.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:25 schreef Bilge het volgende:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 07:10 schreef Bortecinem het volgende:
En wanneer ik douche, douche ik ongeveer 25 min. Maar dat komt vooral door mijn haren, veel en lang.
Zij heeft zo'n mooi gezicht, maar jammer van dat Auschwitz-lichaam.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vond dit prachtig. Het nummer vooral![]()
Voor zover ik weet houden Turkse mannen van rondingen. Slank is wel mooi, maar niet als een plank. Rondingen moeten er zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:51 schreef Ambipur het volgende:
Ja, ze idd wel erggg dun.. Maar dat is toch een ideaalbeeld in TR?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Voor zover ik weet houden Turkse mannen van rondingen. Slank is wel mooi, maar niet als een plank. Rondingen moeten er zijn.
Borsten (tetten), minimaal een handvol, heupen, vooral heupen, en een flinke reet. Maar niet zo een van te veel carbs, zoals je bij veel turkse en marokkaanse meiden ziet. En in verhouding allemaal. Dat is nog wel het belangrijkste.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:05 schreef Ambipur het volgende:
Wat zijn rondingen? Dan denk k altijd aan beyonce.
Waar ga je heen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
wat een teringzooooi.
In R'dam pak ik de trein naar Eindhoven, in dordrecht springt iemand voor de trein, ik overstappen op de trein naar Roosendaal, in Roosendaal overstappen op de trein naar Tilburg, in Tilburg overstappen op de trein naar Eindhoven en daar de bus naar de luchthaven.
En nu kijken of ik de vlucht wel ga halen.
Tegenwoordig ziet ze er veel beter uit:quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zij heeft zo'n mooi gezicht, maar jammer van dat Auschwitz-lichaam.
Disclaimer: Uiteindelijk bestaat er geen perfecte vrouw. Bijna alle vrouwelijk schoon word wel gewaardeerd door mannen.quote:
Hoelaat is je vlucht?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
wat een teringzooooi.
In R'dam pak ik de trein naar Eindhoven, in dordrecht springt iemand voor de trein, ik overstappen op de trein naar Roosendaal, in Roosendaal overstappen op de trein naar Tilburg, in Tilburg overstappen op de trein naar Eindhoven en daar de bus naar de luchthaven.
En nu kijken of ik de vlucht wel ga halen.
14.35quote:
Ieder zn smaak, toch. Ik heb ook bepaalde voorkeuren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Disclaimer: Uiteindelijk bestaat er geen perfecte vrouw. Bijna alle vrouwelijk schoon word wel gewaardeerd door mannen.
Maar hoelaat ben je dan op het vliegveld?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
14.35![]()
en de gate sluit om 14.00 en moet nog bagage afgeven.
Die bestaan nieeeeetquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:14 schreef Levolution het volgende:
Klacht: Turkse restaurants die Nederlandse porties serveren.
En dat terwijl ze de vorige keer opkeken omdat ik het zo snel op had.
Inshallah 14.00. Tenzij er weeer wat gebeurt.quote:[img]http://i.fokzine.net/p//img] Op maandag 22 oktober 2012 12:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar hoelaat ben je dan op het vliegveld?
Qua lichaam bedoel je? Want het gezicht vind ik er minder op geworden. De 'lieve' uitstraling is vervangen door een goedkopere uitstraling. Ook dat speelse haar is weg.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:11 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Tegenwoordig ziet ze er veel beter uit:
Oh, echt wel.quote:
Oke, wat je dan doet is rennen naar die balie en hysterich melden dat er iemand voor je trein sprong en dat je drm te laat bent.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Inshallah 14.00. Tenzij er weeer wat gebeurt.
Perfectie:quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Borsten (tetten), minimaal een handvol, heupen, vooral heupen, en een flinke reet. Maar niet zo een van te veel carbs, zoals je bij veel turkse en marokkaanse meiden ziet. En in verhouding allemaal. Dat is nog wel het belangrijkste.
Prioriteiten in deze volgorde; verhouding > borsten > heupen > reet.
Ja, qua lichaam idd. Ze is in iedergeval geen anorexiapatient meerquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Qua lichaam bedoel je? Want het gezicht vind ik er minder op geworden. De 'lieve' uitstraling is vervangen door een goedkopere uitstraling. Ook dat speelse haar is weg.
Ik haat het dat zoveel Turkse vrouwen altijd met gestyled haar rondlopen. Laat het lekker golven, laat het 'wild'.
lief!quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oke, wat je dan doet is rennen naar die balie en hysterich melden dat er iemand voor je trein sprong en dat je drm te laat bent.
Tis dat Eindhoven ver is, anders had ik je wel gebracht. Hoop dat je straks gewoon lekker in Rome bent
Qua lichaam ziet het er inderdaad beter uit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:20 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Perfectie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 vrouwen waar ik verliefd op ben
[..]
Ja, qua lichaam idd. Ze is in iedergeval geen anorexiapatient meer![]()
Dat over stylen ben ik het met je eens, mijn nichten hebben bijna geen haar meer door hun 'strijk' praktijken
Totale anarchie hier als je terug bent.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
lief!![]()
Wees aardig voor elkaar hier he. Tot over paar dagen.
Ik vind dat prachtig. Kleinere Turkse vrouwen, beetje dun, en dan lang gestyled haar. Lekker ordi het neusje in de lucht met kun kijk mij dan air. Heerlijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Qua lichaam ziet het er inderdaad beter uit.
Ja, jammer is dat. Turkse meisjes hebben (vaak) juist zo mooi haar. Lekker dik, golvend, volume. Sommige hebben vanzelf sluik haar. Maar elke keer de stijltang (of strijkijzer) erin is gewoon zonde.
Ooit was ik ook zoquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:20 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Perfectie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 vrouwen waar ik verliefd op ben
[..]
Ja, qua lichaam idd. Ze is in iedergeval geen anorexiapatient meer![]()
Dat over stylen ben ik het met je eens, mijn nichten hebben bijna geen haar meer door hun 'strijk' praktijken
Van zulke meisjes weet ik al dat een gesprek niet verder komt dan dizi's en hoe knap Cagatay Ulusoy is. Ik pas.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind dat prachtig. Kleinere Turkse vrouwen, beetje dun, en dan lang gestyled haar. Lekker ordi het neusje in de lucht met kun kijk mij dan air. Heerlijk
Bar Refaeli valt wel mee in vergelijking met haar collega'squote:Op maandag 22 oktober 2012 12:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ooit was ik ook zoAlleen zijn mijn heupen iets breder. Vind deze vrouwen ook echt te dun.
Eikelquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:33 schreef Levolution het volgende:
Dik waarschijnlijk, zoals elke Turkse vrouw eindigt omdat ze het vertikken om te squatten.
Was niet heel duidelijk, maar viel echt wel mee voor zover ik het kon zien, overtollige kilo's mogen altijd wel wegquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:34 schreef Ambipur het volgende:
Je hebt toch pics gezien![]()
Niet dik, niet dun, maar wel zo dat er wat af moet. Vet is vies.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:34 schreef Ambipur het volgende:
Je hebt toch pics gezien![]()
Niet dik, niet dun, maar wel zo dat er wat af moet. Vet is vies.
Ik noem echt bijna iedereen dik, het kleinste buikje al. Van mij moet je niks aantrekken.quote:
Salma fucking Hayek.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Van Salma Hayek zou je ook niet zeggen dat ze 46 is.
Family Affairs (TV Series 1997–2005) - IMDbquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:38 schreef Ambipur het volgende:
Hoe heet die chick die meespeelt in Family Affairs nog wat. Kwam altijd op RTL5. Ze is Spaans en prachtiggggg.
Ooow, zeg het danquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:57 schreef Ambipur het volgende:
Modern Family - Sofia vergara. Dat was 'm. Zij is mooi!
Ik ben meer van de lieve uitstraling.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:01 schreef Ambipur het volgende:
Ordi idd. Daar hou ik wel van bij vrouwen. Misschien omdat ik 't zelf niet heb.
Ze is ordi op 'n classy manier vind k.
Ze is knap! Ik zou haar in een kamer stoppen en dan liefhebben. Af en toe knuffelen. Meer niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat noemen ze bij ons: Neukbaar.
'T zijn niet mijn woorden
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Ze is knap! Ik zou haar in een kamer stoppen en dan liefhebben. Af en toe knuffelen. Meer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben blij als lelijke man zijndequote:Op maandag 22 oktober 2012 13:12 schreef Ambipur het volgende:
De wereld is oneerlijk. Meer vrouwen, dan knappe mannen
Vind een Nederlandse hunkquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:18 schreef Ambipur het volgende:
Heb 't al helemaal lastig! Waar haal je grote mannen vandaan? Ik zie ze zelden!
Is niet waar. Mannen zijn vaak knapper, maar vallen gewoon niet op. Vrouwen vallen sneller op omdat ze zichzelf versieren. Ook al is ze niet zo mooi, mannen gaan er toch wel overheen (mannen stellen niet absurd hoge eisen zoals vrouwen).quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:12 schreef Ambipur het volgende:
De wereld is oneerlijk. Meer vrouwen, dan knappe mannen
Eens.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is niet waar. Mannen zijn vaak knapper, maar vallen gewoon niet op. Vrouwen vallen sneller op omdat ze zichzelf versieren. Ook al is ze niet zo mooi, mannen gaan er toch wel overheen (mannen stellen niet absurd hoge eisen zoals vrouwen).
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:21 schreef Ambipur het volgende:
Heb geen absurd hoge eisen meerIk kijk naar karakter. En lengte. Nou ok, uitstraling ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |