abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118262029

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_118262101
Hoi. :)
pi_118262113
Hallon.
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_118262199
Welke soort? Farfalle :9~ of penne :9~
pi_118262252
quote:
2s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:40 schreef Turquaz52 het volgende:
Hallon.
Turkuaz watskeburt met je whatsapp?
pi_118262274
quote:
5s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:43 schreef xminator het volgende:

[..]

Turkuaz watskeburt met je whatsapp?
Whatsapp Ketchapp.?
Quote van Tjabbo:
pi_118262286
DM.. :P
Quote van Tjabbo:
pi_118262327
Nevermind, check je tel.. :+
Quote van Tjabbo:
pi_118262359
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godsamme... uploaden duurde lang, macaroni is al halfkoud.. :'(
pi_118262387
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hoi. :)
Hoi!

Leuke TT btw.. :) Voel me al vereerd!
pi_118262418
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:45 schreef Ambipur het volgende:
SPOILER
Ahw. :D. Je mocht het heus ook later uploaden hoor. :D. ZIET ER LEKKER UIT.
pi_118262463
Op de pica ziet het er een beetje vies uit.. Maar tis goddelijk. Goddelijk vet ook. Morgen maar mezelf uithongeren :D
pi_118262520
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:47 schreef Ambipur het volgende:
Op de pica ziet het er een beetje vies uit.. Maar tis goddelijk. Goddelijk vet ook. Morgen maar mezelf uithongeren :D
Uithongeren werkt alleen maar averechts. :P. En kom op, een bordje macaroni kun je wel hebben toch?!
pi_118262521
Bij ons zou er nog een sauslaagje van hete tomaat en peper overeen gaan. :9
pi_118262601
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Uithongeren werkt alleen maar averechts. :P. En kom op, een bordje macaroni kun je wel hebben toch?!
Zeker wel :) Zo dik ben ik niet, hoor. Maar er zit wel veel boter in nu.... :) Weer niet gelukt, zoals mama het kan, maar tis lekker :P

quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:48 schreef Bilge het volgende:
Bij ons zou er nog een sauslaagje van hete tomaat en peper overeen gaan. :9
Echt tomaat en peper, of puree en kirmizi biber :)
pi_118262807
Die stinkende collega he; kun je zijn karakter omschrijven? Ontwijkt hij mensen? Dat zou kunnen betekenen dat hij wel weet hoe hij ruikt, maar niet weet hoe hij daar vanaf komt. Dan zou ik hem door verwijzen naar een Turkse sauna voor een scrubbeurt.
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:49 schreef Ambipur het volgende:
Echt tomaat en peper, of puree en kirmizi biber :)
In een aparte pan wordt van alles en nog wat gemixt, maar wat er precies in die saus zit weet ik eigenlijk niet. De kleur is iig rood en de smaak lekker pittig.
pi_118262985
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:53 schreef Bilge het volgende:
Die stinkende collega he; kun je zijn karakter omschrijven? Ontwijkt hij mensen? Dat zou kunnen betekenen dat hij wel weet hoe hij ruikt, maar niet weet hoe hij daar vanaf komt. Dan zou ik hem door verwijzen naar een Turkse sauna voor een scrubbeurt.

[..]

In een aparte pan wordt van alles en nog wat gemixt, maar wat er precies in die saus zit weet ik eigenlijk niet. De kleur is iig rood en de smaak lekker pittig.
Tis eigenlijk een lieve man.. Doet geen hond kwaad. Hij is wel erg aanwezig, dus dat geldt niet alleen voor zijn lichaamsgeur. Ik vermoed, dat zijn geur veroorzaakt wordt, door zijn eet gewoonten en dat hij niet elke dag van kleding verwisselt.
Vind het jammer, de man zelf is vriendelijk, toch ontwijk ik hem, omdat zijn geur zo enorm aanwezig is.
pi_118262989
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:45 schreef Ambipur het volgende:
SPOILER
Je mist de wok groenten en sauzen!

Als ik macaroni maak dan is er nooit wat over voor mij omdat mijn broertje weer es alles op eet.. :')

Ik en macaroni= _O_
Quote van Tjabbo:
pi_118263005
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:53 schreef Bilge het volgende:
Dat is gewoon boter, tomatenpuree/salca en pul biberi.
pi_118263069
quote:
2s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:57 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Je mist de wok groenten en sauzen!

Als ik macaroni maak dan is er nooit wat over voor mij omdat mijn broertje weer es alles op eet.. :')

Ik en macaroni= _O_
Neeee, wokgroenten doe ik met Mie en woksaus. Da's ook magisch!
Of met rijst en veeeeeeel kirmizi biber. Ik weet niet hoe je dit in het Nederlands zegt, hoor. Sambal poeder zeg ik maar.
pi_118263115
Nu al spijt. Ben kotsmisselijk nu :')
pi_118263120
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:58 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Of met rijst en veeeeeeel kirmizi biber. Ik weet niet hoe je dit in het Nederlands zegt, hoor. Sambal poeder zeg ik maar.
Pul biberi, paprikavlokken?
pi_118263132
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:59 schreef Ambipur het volgende:
dem carbs
If not now, then when.
pi_118263149
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:58 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Jaa zowiezoo met Mie en woksaus _O_
Quote van Tjabbo:
pi_118263159
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:59 schreef Ambipur het volgende:
Dat had ik je kunnen vertellen.. Asiri yagli yapmisiin.. ;)
Quote van Tjabbo:
pi_118263175
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:57 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Tis eigenlijk een lieve man.. Doet geen hond kwaad. Hij is wel erg aanwezig, dus dat geldt niet alleen voor zijn lichaamsgeur. Ik vermoed, dat zijn geur veroorzaakt wordt, door zijn eet gewoonten en dat hij niet elke dag van kleding verwisselt.
Vind het jammer, de man zelf is vriendelijk, toch ontwijk ik hem, omdat zijn geur zo enorm aanwezig is.
Print een artikel over het verband tussen eten en lichaamsgeur uit, en leg dit stiekem in zijn laatje, en schrijf ergens: vriendelijk advies van een welwillende collega ofzoiets.
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:57 schreef xminator het volgende:

[..]

Dat is gewoon boter, tomatenpuree/salca en pul biberi.
Zou kunnen, maar misschien zitten er nog uitjes bij. Ik kan het atm niet navragen. :P
pi_118263209
quote:
2s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:00 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Dat had ik je kunnen vertellen.. Asiri yagli yapmisiin.. ;)
Denk 't ook....Neyse, gaat zo wel weer over :)

quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:59 schreef xminator het volgende:

[..]

Pul biberi
Gegoogled: Turkse chilivlokken.
pi_118263228
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:01 schreef Bilge het volgende:

Zou kunnen, maar misschien zitten er nog uitjes bij. Ik kan het atm niet navragen. :P
Naar mijn weten niet, maar misschien maakt je mama het anders.
pi_118263277
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:01 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Denk 't ook....Neyse, gaat zo wel weer over :)

[..]

Gegoogled: Turkse chilivlokken.
Paprikavlokken is het volgens google abi.
pi_118263327
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:01 schreef Bilge het volgende:

[..]

Print een artikel over het verband tussen eten en lichaamsgeur uit, en leg dit stiekem in zijn laatje, en schrijf ergens: vriendelijk advies van een welwillende collega ofzoiets.

Ik wil mensen niet ongemakkelijk laten voelen. En weet je, dit is hem ook verteld door een vroegere collega: Ik wil je niet beledigen, maar misschien helpt het als je minder knoflook en ui eet, je geur kan soms storend zijn. Ook toen was hij zeer verbaasd.
Of hij snapt het echt niet of het interesseert hem niet. Resultaat is wel, iedereen heeft het over hem..

quote:
3s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:03 schreef xminator het volgende:

[..]

Paprikavlokken is het volgens google abi.
Ik heb ook Sambal poeder gevonden als vertaling :)
pi_118263401
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:04 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik wil mensen niet ongemakkelijk laten voelen. En weet je, dit is hem ook verteld door een vroegere collega: Ik wil je niet beledigen, maar misschien helpt het als je minder knoflook en ui eet, je geur kan soms storend zijn. Ook toen was hij zeer verbaasd.
Of hij snapt het echt niet of het interesseert hem niet. Resultaat is wel, iedereen heeft het over hem..

Dan begrijp ik hieruit dat niemand met hem samen zou willen werken toch? Wat heeft hij daar dan nog te doen..? :?
Quote van Tjabbo:
pi_118263425
Aciktim sayenizde :(
Ik ga maar noodles maken :6
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_118263441
quote:
2s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:06 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Dan begrijp ik hieruit dat niemand met hem samen zou willen werken toch? Wat heeft hij daar dan nog te doen..? :?
Er wordt samengewerkt als het werkelijk nodig is. De momenten dat dit niet nodig is, wordt hij ontweken.
pi_118263515
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:07 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Er wordt samengewerkt als het werkelijk nodig is. De momenten dat dit niet nodig is, wordt hij ontweken.
Lijkt me ook logisch, mag ik vragen om wat voor werk dit gaat?
Quote van Tjabbo:
pi_118263557
quote:
2s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:08 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Lijkt me ook logisch, mag ik vragen om wat voor werk dit gaat?
Ik wil je dat best per DM sturen.. :) Voor hier vind ik het net even te prive.
pi_118263596
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:09 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik wil je dat best per DM sturen.. :) Voor hier vind ik het net even te prive.
Ja tuurlijk.. ;)
Quote van Tjabbo:
  zondag 21 oktober 2012 @ 23:11:22 #37
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118263623
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:04 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Jij was toch juist bot? :P

Wij hadden een wiskundeleraar op de middelbare school die uit zijn bek stonk en over je schouder ging hangen. Hadden een paar jongens op een gegeven moment een tube tandpasta en een tandenborstel op zijn bureau gelegd. Denk dat hij de hint wel begrepen heeft. :')
This isn't even my final form.
pi_118263736
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:11 schreef Levolution het volgende:

[..]

Jij was toch juist bot? :P

Wij hadden een wiskundeleraar op de middelbare school die uit zijn bek stonk en over je schouder ging hangen. Hadden een paar jongens op een gegeven moment een tube tandpasta en een tandenborstel op zijn bureau gelegd. Denk dat hij de hint wel begrepen heeft. :')
Ja, ik ben bot. Maar ik kwets geen mensen met zulke dingen. Dit kan iemand echt even klein laten voelen en dat wil ik niet op mijn geweten hebben :)
Lullig voor die leraar, hahha :D
pi_118263796
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:02 schreef xminator het volgende:

[..]

Naar mijn weten niet, maar misschien maakt je mama het anders.
In het sausje zaten ook paddestoelen, herinner ik me nu. Mijn moeder heeft het recentelijk geleerd van haar schoondochter wiens memleket Yozgat is. :)

@ Ambipur: eventjes ongemakkelijk voelen is minder erg dan constant genegeerd voelen.
Ik heb niet het idee dat hij opbouwende, onderbouwde kritiek kreeg, misschien zou het helpen?
pi_118263919
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:15 schreef Bilge het volgende:

[..]

In het sausje zaten ook paddestoelen, herinner ik me nu. Mijn moeder heeft het recentelijk geleerd van haar schoondochter wiens memleket Yozgat is. :)

@ Ambipur: eventjes ongemakkelijk voelen is minder erg dan constant genegeerd voelen.
Ik heb niet het idee dat hij opbouwende, onderbouwde kritiek kreeg, misschien zou het helpen?
ik denk juist dat hij dat genoeg heeft gehad :) Maar dat hij misschien van mening is, dat hij niet stinkt. Want hij is keer op keer verbaasd, als hij erover aangesproken wordt..

Levolution, zag dit vandaag overal als reclame en legde de link met jou. Ik fok teveel geloof ik..
SPOILER
  zondag 21 oktober 2012 @ 23:20:18 #41
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118263989
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:18 schreef Ambipur het volgende:

Levolution, zag dit vandaag overal als reclame en legde de link met jou. Ik fok teveel geloof ik..
SPOILER
:D

Kwaliteit voor thuis!
Lekker van Levo. _O_

Dat is wat zij zei.
pi_118264023
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:20 schreef Levolution het volgende:

[..]

Kwaliteit voor thuis!
Lekker van Levo. _O_

Dat is wat zij zei.
:D Heb je dit nergens gezien?? Heb het vandaag echt 30 keer gezien in bushokjes etc.
  zondag 21 oktober 2012 @ 23:23:25 #43
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118264109
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:21 schreef Ambipur het volgende:

[..]

:D Heb je dit nergens gezien?? Heb het vandaag echt 30 keer gezien in bushokjes etc.
Niet gezien, heb nog wel gereisd vandaag. Zal de volgende keer wel opletten.
pi_118264193
Hoe vaak en hoe lang douchen jullie eigenlijk? Met zeep/shampoo, warm/ koud water, washandje?

Een paar maanden terug las ik in deze reeks het onhygiënische advies om tweemaal wekelijks de haren te wassen. Dat advies kwam bovendien van vrouwen, die wel lang haar zullen hebben. 8)7
pi_118264223
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:25 schreef Bilge het volgende:
Hoe vaak en hoe lang douchen jullie eigenlijk? Met zeep/shampoo, warm/ koud water, washandje?

Een paar maanden terug las ik in deze reeks het onhygiënische advies om tweemaal wekelijks de haren te wassen. Dat advies kwam bovendien van vrouwen, die wel lang haar zullen hebben. 8)7
Onhygienisch advies om 2x per dag haren te wassen..? Why?
Quote van Tjabbo:
  zondag 21 oktober 2012 @ 23:26:31 #46
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118264225
Trouwens, ik moet dit even kwijt. :')

Gisteren bij 'Show me the money':
Welke van deze dieren is geen insect? Vlinder, mier, kruisspin, lieveheersbeestje.
Hadden ze geld ingezet op zowel vlinder, mier en kruisspin (dus ze twijfelden tussen die 3) !!! :')

Vandaag bij '1 tegen 100':
Welke is geen ster? De maan, Sirius, de zon.
10+ mensen die deze vraag fout hadden.

:')
  zondag 21 oktober 2012 @ 23:30:38 #47
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118264397
quote:

Dat laatste is omdat te vaak wassen ervoor zorgt dat je haar uitdroogt. En als compensatie ga je meer talg produceren (wordt je haar vet van). Ofzo.

Maar 2x per week is wel erg weinig ja.

Ik douche echt afhankelijk van wat er nodig is. Als ik ergens heen ga douche ik sowieso meestal, maar als ik thuis zit wil ik wel eens een dag overslaan. Na sport moet ik sowieso douchen (soms wel lui :@).
Ik douche graag lang, een halfuur tot een uur is niet zeldzaam. Shampoo, soms conditioner, douchegel. Warm water, liefst zo warm mogelijk zonder dat het onaangenaam wordt. Ik gebruik zo'n sponsachtig ding, zo'n rond, netachtig dingetje. Geen idee hoe dat heet. Schuimt lekker goed.

Nu jij :9~
pi_118264420
quote:

Eh.. Sorry, maar ik was mijn haar 1 x in de 3 dagen. Ik heb krullen, ik kan het niet elke dag wassen, want dan krijg ik dit:

SPOILER
Douche elke dag.. Anders word ik gek.
Hoe kun je douchen met koud water, dat is niet lekker?
pi_118264459
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:26 schreef Levolution het volgende:

Welke van deze dieren is geen insect? Vlinder, mier, kruisspin, lieveheersbeestje.
Hadden ze geld ingezet op zowel vlinder, mier en kruisspin (dus ze twijfelden tussen die 3) !!! :')

Screw you! Ik wist dit ook niet.. Heb t moeten googlen :D
Planeten/sterren=boring
Insecten=eng.
pi_118264473
quote:
2s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:26 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Onhygienisch advies om 2x per dag haren te wassen..? Why?
Mijn haar zou stinken als ik het niet dagelijks was. Maar misschien ligt dat aan mijn vette haar?
quote:

De tweede vraag zou ik ook verkeerd beantwoorden. (Ik dacht Sirius) :@
pi_118264488
Ambi heeft een afro. :D
pi_118264506
Ambi is krullebol O+
pi_118264557
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Ambi heeft een afro. :D
Neey.. Maar dat haar op die foto kan ik wel bij mezelf maken.. Als ik nu een kam pak en mijn haar kam, heb ik dat soort haar :D

quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:33 schreef Eagle_99 het volgende:
Ambi is krullebol O+
Jij weet...! :D
  zondag 21 oktober 2012 @ 23:39:11 #54
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118264761
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:32 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Screw you! Ik wist dit ook niet.. Heb t moeten googlen :D
Planeten/sterren=boring
Insecten=eng.
De vragen zijn ook zonder veel kennis van deze zaken simpel, omdat:
- al ken je Sirius niet, de maan is van fucking 'steen'
- insecten hebben 6 poten, een spin heeft er 8

Je hoeft geen astronoom of entomoloog te zijn voor deze vragen man. ;(
pi_118264782
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:30 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dat laatste is omdat te vaak wassen ervoor zorgt dat je haar uitdroogt. En als compensatie ga je meer talg produceren (wordt je haar vet van). Ofzo.

Maar 2x per week is wel erg weinig ja.

Ik douche echt afhankelijk van wat er nodig is. Als ik ergens heen ga douche ik sowieso meestal, maar als ik thuis zit wil ik wel eens een dag overslaan. Na sport moet ik sowieso douchen (soms wel lui :@).
Ik douche graag lang, een halfuur tot een uur is niet zeldzaam. Shampoo, soms conditioner, douchegel. Warm water, liefst zo warm mogelijk zonder dat het onaangenaam wordt. Ik gebruik zo'n sponsachtig ding, zo'n rond, netachtig dingetje. Geen idee hoe dat heet. Schuimt lekker goed.

Nu jij :9~

Deze scrub vind ik heerlijk. Het maakt grondig schoon en geeft me een soort babyhuidje.

Ik douche ook superlang, tot groot ongenoegen van mijn huisgenoten, haha. Dan draaien ze in de keuken het warme water open zodat ik een koude douche krijg. :P

Heel af en toe sla ik een dag over, als ik die dag toch nergens heen ga. Soms douche ik meermaals per dag.
pi_118264805
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:39 schreef Levolution het volgende:

[..]

De vragen zijn ook zonder veel kennis van deze zaken simpel, omdat:
- al ken je Sirius niet, de maan is van fucking 'steen'
- insecten hebben 6 poten, een spin heeft er 8

Je hoeft geen astronoom of entomoloog te zijn voor deze vragen man. ;(
Maar ik ben niet zo slim.. Dus 't kan daaraan liggen?
pi_118264828
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:31 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Eh.. Sorry, maar ik was mijn haar 1 x in de 3 dagen. Ik heb krullen, ik kan het niet elke dag wassen, want dan krijg ik dit:

SPOILER
Douche elke dag.. Anders word ik gek.
Hoe kun je douchen met koud water, dat is niet lekker?
Koud water is beter voor je haren, naar het schijnt.

Stinken je haren niet, als je ze zo weinig wast?
  zondag 21 oktober 2012 @ 23:41:56 #58
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118264872
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:39 schreef Bilge het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze scrub vind ik heerlijk. Het maakt grondig schoon en geeft me een soort babyhuidje.

Ik douche ook superlang, tot groot ongenoegen van mijn huisgenoten, haha. Dan draaien ze in de keuken het warme water open zodat ik een koude douche krijg. :P

Heel af en toe sla ik een dag over, als ik die dag toch nergens heen ga. Soms douche ik meermaals per dag.
Ik zou die huisgenoten neersteken en hun ledematen in vuilniszakken afvoeren. Beetje de me-time van een man verstoren.
pi_118264880
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:40 schreef Bilge het volgende:

[..]

Koud water is beter voor je haren, naar het schijnt.

Stinken je haren niet, als je ze zo weinig wast?
Nee, want zodra ik denk hmmm, spring ik de douche in om mijn haar te wassen :)
Koud is idd beter voor het haar, maar ik douche toch graag lekker warm.
pi_118264937
quote:

Ik twijfelde eerst tussen vlinder en lieveheersbeestje. Koos voor lieveheersbeestje toen ik me bedacht dat vlinders eerst een rups zijn.

quote:

Koos voor de maan. Ik weet dat Sirius een ster is dankzij Harry Potter (Sirius Black). :').

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2012 23:44:06 ]
pi_118264975
quote:
11s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:41 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik zou die huisgenoten neersteken en hun ledematen in vuilniszakken afvoeren. Beetje de me-time van een man verstoren.
_O-
Daar heb je geen douchewater voor nodig. In tegendeel zelfs, dat maakt het alleen lastiger.
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:42 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Nee, want zodra ik denk hmmm, spring ik de douche in om mijn haar te wassen :)
Koud is idd beter voor het haar, maar ik douche toch graag lekker warm.
Ok. Kennelijk heb jij minder vettig haar, dat het kan. :)
pi_118265021
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik twijfelde eerst tussen vlinder en lieveheersbeestje. Koos voor lieveheersbeestje toen ik me bedacht dat vlinders eerst een rups zijn.

[..]

Ik moest ze allemaal opzoeken op wiki, maar ben blij dat ik niet de enige ben die het niet wist :')
Spin :')
pi_118265025
Haar wassen is trouwens afschuwelijk...... 3 x shampoo, 2 x creme spoeling, dan nog zijn de klitten aanwezig. Daarna handdoek er om heen, half uur wachten, conditioner erin, daarna halve bus schuim en dan ben ik weer 1 uur verder. Dan moet het 1 dag drogen en pas de volgende dag is het mooi.

Maar net gewassen haar is heerlijk, die geur gewoon.

Krullend haar is trouwens nooit vet, dus kan gewoon 1 x per 3 dagen. Als mijn haar al vetter is, dan weet ik dat ik blijkbaar gestresst ben :) Dan wordt mijn haar vetter.
pi_118265075
Lang leve asker trasi ;(
Ik heb altijd al gedroomd over Baris Manço's haren maar langer dan me neus of bovenlip werden ze nooit :D
  zondag 21 oktober 2012 @ 23:48:36 #65
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118265102
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:47 schreef Eagle_99 het volgende:
Lang leve asker trasi :')
Ik heb altijd al gedroomd over Baris Manço's haren maar langer dan me neus werden ze nooit :D
Ik had tot bijna een jaar geleden lang haar, maar is echt een hel met douchen/drogen dus ging ik voor een vlot pittig kapsel.
pi_118265130
pi_118265194
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:48 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik had tot bijna een jaar geleden lang haar, maar is echt een hel met douchen/drogen dus ging ik voor een vlot pittig kapsel.
How about a before/after pic? :)
Vlot, pittig kapsel doet me denken aan dit.
pi_118265198
Op het moment zijn mijn haren gemillimeterd, maar omdat ik een vettige huid heb, moet ik mijn hoofd toch één keer in de twee dagen wassen.
pi_118265241
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:45 schreef Ambipur het volgende:
Haar wassen is trouwens afschuwelijk...... 3 x shampoo, 2 x creme spoeling, dan nog zijn de klitten aanwezig. Daarna handdoek er om heen, half uur wachten, conditioner erin, daarna halve bus schuim en dan ben ik weer 1 uur verder. Dan moet het 1 dag drogen en pas de volgende dag is het mooi.

Maar net gewassen haar is heerlijk, die geur gewoon.

Krullend haar is trouwens nooit vet, dus kan gewoon 1 x per 3 dagen. Als mijn haar al vetter is, dan weet ik dat ik blijkbaar gestresst ben :) Dan wordt mijn haar vetter.
En dan komt er nog een dikke laag make-up op, ben je weer een uur verder. Godzijdank dat ik geen vrouw ben.
pi_118265250
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Op het moment zijn mijn haren gemillimeterd, maar omdat ik een vettige huid heb, moet ik mijn hoofd toch één keer in de twee dagen wassen.
:9~
Vind ik mooi!
pi_118265261
Ik zou hem eigenlijk kaal moeten laten scheren volgens de kapper, omdat er nogal puisten op me hoofd rondlopen :')
  zondag 21 oktober 2012 @ 23:52:25 #72
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118265269
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:50 schreef Ambipur het volgende:

[..]

How about a before/after pic? :)
Vlot, pittig kapsel doet me denken aan dit. [ afbeelding ]
Ja, dat was de grap ook, die wijven nemen ook zo'n pittig kapsel omdat het 'lekker makkelijk' is. :')

Geen pics. :P
pi_118265316
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:52 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ja, dat was de grap ook, die wijven nemen ook zo'n pittig kapsel omdat het 'lekker makkelijk' is. :')

Geen pics. :P
pic or it didn't happen :9
pi_118265317
quote:
11s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:51 schreef Bilge het volgende:

[..]

En dan komt er nog een dikke laag make-up op, ben je weer een uur verder. Godzijdank dat ik geen vrouw ben.
Dikke laag? Nee.

Mascara, beetje oogschaduw, poeder + blusher. Ik ben geen wandelende paspop. Als ik lelijk ben is dat toch niet te verbloemen met een laag plamuur.
pi_118265357
pi_118265453
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:52 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik zou hem eigenlijk kaal moeten laten scheren volgens de kapper, omdat er nogal puisten op me hoofd rondlopen :')
Ik weet van iemand, dat dit opgelost kan worden door een creme en wat pillen. :)
En idd.. Tondeuse..
pi_118265514
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:53 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Dikke laag? Nee.

Mascara, beetje oogschaduw, poeder + blusher. Ik ben geen wandelende paspop. Als ik lelijk ben is dat toch niet te verbloemen met een laag plamuur.
Het ging mij vooral om de tijdsduur, steeds dat gekloot met je uiterlijk.

Ik heb overigens wat filmpjes gezien waar oerlelijke vrouwen met make-up tot topmodels transformeerden.
pi_118265530
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:51 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Vind ik mooi!
Moet zeggen dat ik het mezelf wel goed vind staan. :P Dit jaar voor de zomervakantie voor het eerst gedaan en sindsdien wil ik niet meer anders. Lekker niets meer aan je kapsel hoeven doen in de ochtend.
pi_118265661
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik het mezelf wel goed vind staan. :P Dit jaar voor de zomervakantie voor het eerst gedaan en sindsdien wil ik niet meer anders. Lekker niets meer aan je kapsel hoeven doen in de ochtend.
Is heel mooi bij mannen :) Ik geloof je.

quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:57 schreef Bilge het volgende:

[..]

Het ging mij vooral om de tijdsduur, steeds dat gekloot met je uiterlijk.

Ik heb overigens wat filmpjes gezien waar oerlelijke vrouwen met make-up tot topmodels transformeerden.
Haklisin. Ik zie zulke prachtige mooie vrouwen rondlopen. Vraag me dan wel vaak af, zou dat make up zijn of.. Had hier laatst een video gedropt over make up, had je die gezien? Was shocking.
pi_118265705
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:56 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik weet van iemand, dat dit opgelost kan worden door een creme en wat pillen. :)
En idd.. Tondeuse..
Kaal zou ik volgens mij niet aan te gluren zijn :D Daarom durf ik het ook niet :9
pi_118265725
pi_118265741
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:02 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Kaal zou ik volgens mij niet aan te gluren zijn :D Daarom durf ik het ook niet :9
Doen... Zal je vast goed staan,hoor! :)
pi_118265807
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:01 schreef Ambipur het volgende:

Haklisin. Ik zie zulke prachtige mooie vrouwen rondlopen. Vraag me dan wel vaak af, zou dat make up zijn of.. Had hier laatst een video gedropt over make up, had je die gezien? Was shocking.
Deze?

*overweegt ook make-up te gebruiken*
pi_118265884

Deze.. .Even doorspoelen is best langdradig :) I was shocked as hell. Ik overweeg nu ook maar om alles erop te plamuren :D
pi_118265896
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:47 schreef Eagle_99 het volgende:
Lang leve asker trasi ;(
Ik heb altijd al gedroomd over Baris Manço's haren maar langer dan me neus of bovenlip werden ze nooit :D
Baris Manco haarstijl _O_ _O_ ;(
Quote van Tjabbo:
pi_118265906
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:05 schreef Bilge het volgende:

[..]

Deze?

Ik vond/vind Aziatische meisjes heel mooi maar na zulke halvegare beelden durf ik niet meer op ze te geilen ;(

Hoop wel dat Maria zonder make-up nog steeds zo adembenemend is :@
SPOILER
pi_118265937
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:08 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Ik vond/vind Aziatische meisjes heel mooi maar na zulke halvegare beelden durf ik niet meer op ze te geilen ;(

Hoop wel dat Maria zonder make-up nog steeds zo adembenemend is :@
SPOILER
denk dat zij nog mooi is, maar haar gezicht is geretoucheerd. :)
pi_118265972
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:08 schreef Ambipur het volgende:

[..]

denk dat zij nog mooi is, maar haar gezicht is geretoucheerd. :)
Misschien duidelijker:
SPOILER
pi_118265994
Welk gebouw staat op de voorgrond?
SPOILER
pi_118266021
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:03 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Doen... Zal je vast goed staan,hoor! :)
Ik had voor de zomervakantie behoorlijk kort geknipt(nummer 3) en m'n hoofd zag er als een bal uit :D Nog korter zou ik niet willen
pi_118266036
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:10 schreef zarGon het volgende:
SPOILER
Linker?
pi_118266048
et voila.. Zij zonder make up.

pi_118266072
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:10 schreef zarGon het volgende:
SPOILER
Hoewel de hersentjes eerst rechts registreerden, zeg ik links.
pi_118266102
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:12 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Hoewel de hersentjes eerst rechts registreerden, zeg ik links.
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:11 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Linker?
SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2012 00:13:30 ]
pi_118266106
quote:

[ afbeelding ]
Daar gaan mijn dromen alweer :'( Maar valt nog wel mee vergeleken met de rest hierboven :D
pi_118266131
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:05 schreef Bilge het volgende:

[..]

Deze?

Eng. :').

Neem je een dame mee naar huis, blijkt het een Japans jongetje te zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2012 00:14:39 ]
pi_118266170
quote:

[ afbeelding ]
Valt (zwaar) mee toch?
pi_118266172
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:13 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

SPOILER
kan niet ;( ik ga mijn paint skils tonen wacht maar jij :6
pi_118266188
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:13 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Daar gaan mijn dromen alweer :'( Maar valt nog wel mee vergeleken met de rest hierboven :D
I'm sorry... Maar dit is het beeld wat gecreeerd is. Jouw beeld van prachtvrouwen klopt niet. Het is niet realistisch :)

http://www.complex.com/st(...)out-makeup/kate-moss Kijk maar.. Dit mesela.
pi_118266209
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

Valt (zwaar) mee toch?
Ik vind haar prachtig :)
pi_118266210
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:13 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

SPOILER
Volgens mij klopt dat niet, hoor. Je ziet onderaan duidelijke halve ramen. Dat zou niet logisch zijn.
pi_118266227
Maria Ozawa is een porno-actrice toch? :').
pi_118266257
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:16 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Volgens mij klopt dat niet, hoor. Je ziet onderaan duidelijke halve ramen. Dat zou niet logisch zijn.
Klopt >:)
kijk maar
pi_118266262
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:16 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Kijk even goed naar het balkon van het rechtergebouw. Het linkergebouw loopt door, zeg maar.
pi_118266274
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:17 schreef zarGon het volgende:
Maria Ozawa is een porno-actrice toch? :').
Hahahahaha.. Ik dacht al! Daarom kreeg ik geen google suggesties, toen ik haar naam intikte!!

Trouwens, welk muziekje is dat bij die video? Kent iemand de titel?
pi_118266308
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:18 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Hahahahaha.. Ik dacht al! Daarom kreeg ik geen google suggesties, toen ik haar naam intikte!!

Trouwens, welk muziekje is dat bij die video? Kent iemand de titel?
.
pi_118266314
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

Kijk even goed naar het balkon van het rechtergebouw. Het linkergebouw loopt door, zeg maar.
Ja, dus het linkergebouw staat voor
pi_118266382
Japanse porno. ;(.
pi_118266387
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:15 schreef Ambipur het volgende:

[..]

I'm sorry... Maar dit is het beeld wat gecreeerd is. Jouw beeld van prachtvrouwen klopt niet. Het is niet realistisch :)

http://www.complex.com/st(...)out-makeup/kate-moss Kijk maar.. Dit mesela.
Ik vind Kate Moss met make-up ook lelijk. Maar Maria is prachtig dat klopt, ze was ook volgens een celebrity site mooiste pornoster gekozen

quote:
Ze was maar een voorbeeld :@
pi_118266408
quote:
9s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:21 schreef zarGon het volgende:
Japanse porno. ;(.
zie je toch geen mallemoer met hun censuur :')
pi_118266431
Niet schamen.. Weet dat mannen hiernaar kijken. Ik oordeel niet :)
pi_118266465
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:22 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

zie je toch geen mallemoer met hun censuur :')
Zelfs hun hentai. _O-.

Je ziet overigens 'een zwart gat'. :'). :'(. :').
pi_118266525
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:21 schreef Eagle_99 het volgende:

Ze was maar een voorbeeld :@
Ik keek even op YouTube en kwam dit tegen:

Numero 1. O+.
Horikita Maki, O+.
pi_118266531
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:23 schreef Ambipur het volgende:
In de VS wilde men een onderzoek doen naar de gevolgen van porno door kijkers en niet-kijkers te vergelijken. De test werd uiteindelijk gestaakt omdat ze geen niet-kijkers konden vinden. De vraag of iemand porno kijkt is een lakmoesproef voor zijn eerlijkheid. :P
pi_118266561
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:23 schreef Ambipur het volgende:
Japanse porno is niet te kijken, films van Maria heb ik dan ook niet echt kunnen zien :')

quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zelfs hun hentai. _O-.

Je ziet overigens 'een zwart gat'. :'). :'(. :').
Dat ook nog :')

Aklima bu geldi :')

SPOILER
pi_118266588
quote:
17s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:25 schreef Maki-maki. het volgende:

[..]

Ik keek even op YouTube en kwam dit tegen:

Numero 1. O+.
Ik vraag me dus nu af wat er onder hun make-up zit :'(
pi_118266599
Make-up bij mannen kan ook best mooi zijn.
SPOILER
pi_118266613
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:27 schreef Bilge het volgende:
SPOILER
:r
pi_118266636
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:27 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Ik vraag me dus nu af wat er onder hun make-up zit :'(
Sorry. Ook geretoucheerd.Geen enkel vrouw heeft zo'n prachtige huid/huidskleur.
van die drie foto's he... Die derde is een man, toch??

quote:
4s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:25 schreef Bilge het volgende:

[..]

In de VS wilde men een onderzoek doen naar de gevolgen van porno door kijkers en niet-kijkers te vergelijken. De test werd uiteindelijk gestaakt omdat ze geen niet-kijkers konden vinden. De vraag of iemand porno kijkt is een lakmoesproef voor zijn eerlijkheid. :P
Iedereen kijkt.... En iedereeen zwijgt :)

Ik vind het wel slecht. Niet kijken, het beeld van seks wordt zo helemaal vernield.
pi_118266637
pi_118266670
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:27 schreef Bilge het volgende:
SPOILER
Dat is geen man. Pleasseeee......
pi_118266683
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

Beetje moeilijk uitleggen, maar tussen het linker en het rechter gebouw zit een opening. Vanachter schijnt de zon en verlicht de zijkant van het rechter gebouw. Het linker gebouw staat dus voor. Je ziet waar het linker en het rechter gebouw elkaar kruisen ook halve ramen bij het (verlichte) gedeelte van het rechter gebouw doordat het linker gebouw ervoor staat.
pi_118266693
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:29 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Sorry. Ook geretoucheerd.Geen enkel vrouw heeft zo'n prachtige huid/huidskleur.
van die drie foto's he... Die derde is een man, toch??

Ja, 2 is ook een man, maar het ging om de haar-fetish van Aziaten :r
pi_118266726
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:19 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Ja, dus het linkergebouw staat voor
pi_118266748

Iets duidelijkere foto ervan, staat in egypte btw.
pi_118266793
Nou, Links dan toch?
pi_118266806
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zie toch juist het omgekeerde ;( Je ziet bv. delen van de ramen van het rechtergebouw niet door dat er een balkon voor staat
pi_118266813
pi_118266835
brrrrrrr :'(
pi_118266842
quote:
Mijn macaroni is eruit. Bedankt.
pi_118266857
Much love
pi_118266903
Ik was dol dit liedje toen ik nog jong was O+

Had ook zo'n versie:
pi_118266919
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:35 schreef xminator het volgende:
Much love
Jezus christus wat enorm vies gewoon............ :r :r
pi_118266922
quote:
En toch vraag je je af hoe zoiets zou voelen. :').

Ik vind het er niet uitzien trouwens. :').
pi_118266948
Had overigens gehoopt dat ik op z'n minst één persoon kon meelokken naar het 'rechts staat op de voorgrond'-kamp. Jammer dat jullie zo eensgezind waren.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2012 00:39:04 ]
pi_118266951
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ah, dit zou het inderdaad kunnen zijn. Maar dan staat links alsnog voor.
pi_118266954
Ik vraag me eerder af wat iemand zo ver kan brengen om dat te doen.
pi_118266968
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:38 schreef zarGon het volgende:
Had overigens gehoopt dat ik op z'n minst één persoon kon meelokken naar het 'rechts staat op de voorgrond'-kamp. Jammer dat jullie zo eensgezind waren.
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:38 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ah, dit zou het inderdaad kunnen zijn.
_O_.
pi_118266987
hahahahaha :D TM :D
pi_118266995
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:38 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ah, dit zou het inderdaad kunnen zijn. Maat dan staat links alsnog voor.
Ik wilde net zeggen, blijf toch bij je eigen standpunt, maar je hebt je tekst al veranderd :P
pi_118267008
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:39 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

_O_.
Zie edit. }:|
pi_118267101
pi_118267149
:P.

Hoe dan ook, prachtige foto.
pi_118267191
Moooiii...

(smackt ie haar nou @ 1.50)
pi_118267270
quote:
17s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:45 schreef Ambipur het volgende:
Moooiii...

Wie? Sebnem? Of op jouw video?(waar een busje een duello aangaat met een metrobus _O- )
pi_118267292
quote:
17s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:45 schreef Ambipur het volgende:
Moooiii...

Ja. Maar dat waren geen Turken geloof ik. Even zoeken.
pi_118267310
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:48 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Wie? Sebnem? Of op jouw video?(waar een busje een duello aangaat met een metrobus _O- )
1.50 als in dat filmpje..

Ik herhaal: ben de enige vrouw in NL die kan rijden.
pi_118267312

Hm.

Lijkt Slavisch.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2012 00:50:40 ]
pi_118267377
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:50 schreef zarGon het volgende:

Hm.

Lijkt Slavisch.
Wow... That's not nice...
pi_118267412
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:52 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Wow... That's not nice...
Achja, Turken die vrouwen slaan moesten ze natuurlijk ook in het filmpje verwerken. Helaas niet geheel onwaar natuurlijk, maar wel stom dat ze daarvoor een filmpje met niet-Turken gebruiken.
pi_118267418
pi_118267499
quote:
15s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:53 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Achja, Turken die vrouwen slaan moesten ze natuurlijk ook in het filmpje verwerken.
Pfff.... Nu vind ik het filmpje niet leuk meer.
pi_118267501

!!!

quote:
DON'T JUST SWIM THERE FILMING IT! THROW A FUCKING POKEBALL!!
_O-.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2012 00:57:58 ]
pi_118267554
quote:
Mooi.... Ik hou van oudere nummers :)

Meer?... :P

En wat was zij mooi vroeger!
pi_118267555
quote:
Wel schattig :D
pi_118267570
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:58 schreef Ambipur het volgende:

[..]

pi_118267591
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:58 schreef Ambipur het volgende:

[..]

En wat was zij mooi vroeger!
Jah, ze is hier echt mooi, wel als een plank maar goed :9
pi_118267614
quote:
Je moest eens weten wat er nog meer rondzwemt diep in de oceaan, waar het daglicht niet door kan dringen...

pi_118267643
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:00 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Jah, ze is hier echt mooi, wel als een plank maar goed :9
Ik vond dit prachtig. Het nummer vooral :)
pi_118267685
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:02 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Zeker, ook verdiend derde geworden, ik heb liever een Turkse liedje met Turkse motieven dan een Engelse lied

Onze hyperactieve inzending _O-
pi_118267690

Mooie schilderij hé?
pi_118267758
Aanrader op National Geographic nu... :)
pi_118267764
Ali Desidero is mooi :D

pi_118267787
quote:
11s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Je moest eens weten wat er nog meer rondzwemt diep in de oceaan, waar het daglicht niet door kan dringen...

Tof. _O_.
pi_118267809
It looks like a wisdom tooth with legs...

SPOILER

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2012 01:09:12 ]
pi_118267812
Over 6 uurtjes moet ik m'n nest weer uit, dus ik ga maar slapen. ;(

Haydi iyi geceler.
pi_118267819
:*.
pi_118267832
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:

Haydi iyi geceler.
:*
pi_118267837
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:09 schreef zarGon het volgende:
It looks like a wisdom tooth with legs...

SPOILER
wat een schat :D
pi_118267841
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:

Haydi iyi geceler.
Slaap lekker en droom zacht!

quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:04 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]

Mooie schilderij hé?
*

Moet ik hier iets zien... Nou vertrouw ik het niet meer!
pi_118267842
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:10 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

wat een schat :D
Leuke ogen ook! :9.
pi_118267865
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:10 schreef Ambipur het volgende:
Het is een spiegel :D .

Aapjes zijn leuke dieren, zou leuk geweest zijn als een huisdier.
pi_118267883
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:10 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Slaap lekker en droom zacht!

[..]

*

http://twentytwowords.com(...)-desert-10-pictures/.

Wel leuk! Ik zag het niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2012 01:12:43 ]
pi_118267903
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:11 schreef xminator het volgende:

[..]

Het is een spiegel :D .

Aapjes zijn leuke dieren, zou leuk geweest zijn als een huisdier.
[ afbeelding ]
Ik ben soms zo dommmmmmmm. Nu zie ik het idd. Ik richtte mij op het beeld zelf, ipv die randen even te checken :)

Geef mij maar gewoon een moeilijke zin met haal de fouten eruit, ofzo. :'(
pi_118267912
Oh en die aap.... I'm melting.. O+
pi_118267918
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:13 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik ben soms zo dommmmmmmm. Nu zie ik het idd. Ik richtte mij op het beeld zelf, ipv die randen even te checken :)

Heeft niks met dom zijn te maken hoor, de bedoeling van de artiest was dan ook om het op een schilderij te laten lijken.
pi_118267941
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:14 schreef xminator het volgende:

[..]

Heeft niks met dom zijn te maken hoor, de bedoeling van de artiest was dan ook om het op een schilderij te laten lijken.
Ja, maar nu registreer ik pas de takjes aan de linkerkant :)
pi_118267959
pi_118268001
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:13 schreef Ambipur het volgende:

[..]

pi_118268019
zG, ik waag me er niet eens aan.. I don't see shit like this...... :)
pi_118268022
_O- .

En ik keek nog of het geen .gif was.
pi_118268032
quote:
17s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:'(
pi_118268034
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:19 schreef Ambipur het volgende:
zG, ik waag me er niet eens aan.. I don't see shit like this...... :)
Even zoeken. Kost je minder dan een minuut van je tijd!
pi_118268037
Eikel...
pi_118268041
O+.
pi_118268057
Als ik straks niet kan slapen, zal ik je vervloeken, hoor..
pi_118268094

Kennen jullie deze dan al?
pi_118268120
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:22 schreef Ambipur het volgende:

Nee, even kijken momentje!
pi_118268161
Hebben jullie vandaag al gebeden? wat verdoen jullie je tijd?
pi_118268163
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:20 schreef Ambipur het volgende:
Als ik straks niet kan slapen, zal ik je vervloeken, hoor..
Als je je kan inhouden krijg je chocolade van me.

pi_118268181
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:22 schreef Ambipur het volgende:

Oudje. :P.

Ik dacht dat het die ene reclame was; man rijdt, vrouw heeft autopech, blijkt een man te zijn. Of zo.
pi_118268193
quote:
15s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:25 schreef Triggershot het volgende:
Hebben jullie vandaag al gebeden? wat verdoen jullie je tijd?
Ik heb op jou gewacht! Wat moet ik hier anders doen?
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

Als je je kan inhouden krijg je chocolade van me.

[ afbeelding ]
-zucht- Je zei het magisch woord....
pi_118268199
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:23 schreef xminator het volgende:

[..]

Nee, even kijken momentje!
En?....
pi_118268248
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:27 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik heb op jou gewacht! Wat moet ik hier anders doen?

[..]

-zucht- Je zei het magisch woord....
eeeuh, voor mij laat je het gebed wachten?
pi_118268256
Ik ga slapen, heb maar 5 uurtjes geslapen gisteren }:|

Iyi geceler allemaaal :*
pi_118268259
pi_118268272
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:30 schreef Eagle_99 het volgende:
Oja :D
jij lekkerwijf :9
pi_118268280
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:30 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik ga slapen, heb maar 5 uurtjes geslapen gisteren }:|

Iyi geceler allemaaal :*
Who is that chick? nice :)
Truste!

quote:
9s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:29 schreef Triggershot het volgende:

[..]

eeeuh, voor mij laat je het gebed wachten?
Als ik ja zeg heb je een reactie, als ik nee zeg heb je een reactie.
Ik weet het niet.
pi_118268289
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:31 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Truste!

[..]

Als ik ja zeg heb je een reactie, als ik nee zeg heb je een reactie.
Ik weet het niet.
Pcies, ik heb je!!!
pi_118268321
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:31 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Truste!

Ik wilde eigenlijk feri cansel maar heb geen goede foto kunnen vinden :{
pi_118268324
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Pcies, ik heb je!!!
Dat heb je iedere keer en dat vind ik niet leuk :'(
pi_118268331
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:33 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Mooi!
pi_118268352
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:33 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

hmmm?
http://www.bing.com/images/search?q=feri+cansel&FORM=HDRSC2
pi_118268405
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:33 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Dat heb je iedere keer en dat vind ik niet leuk :'(
Het spijt me :'(
pi_118268410
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:33 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Mooi!
Anasina bak:

Kizini al:

:9

quote:
Thanks! Maar in films ziet ze er vele malen mooier uit :{
pi_118268454
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het spijt me :'(
Tis al goed.
pi_118268506
Yep gevonden :D

En nu slapen :O

:*
pi_118268535
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:36 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Anasina bak:
[ afbeelding ]

Kizini al:
[ afbeelding ]

:9

[..]

Thanks! Maar in films ziet ze er vele malen mooier uit :{
Şevval Sam, O+. Haar moeder is iemand anders toch?
pi_118268626
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

Şevval Sam, O+. Haar moeder is iemand anders toch?
Seyyal Taner hoor :P

Kijk is :D

Pff, zoveel mooie vrouwen geweest in Yesilçam, Gülsen Bübikoglu(nog steeds bloedmooi), Meral Zeren

Hale Soygazi (ook nog steeds bloedmooi)

Als ik zo blijf rondkijken ga ik weer niet kunnen slapen :')

Ik maak morgen wel een post over mijjn geliefde yesilçam acrtices :@
pi_118268658
Hale Soygazi geilde ik echt op. Ik vond haar echt prachtig.
pi_118268668
Ppfff.. je vergeet de koningin man!

pi_118268672
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:47 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Seyyal Taner hoor :P
Heu? Leman Sam, toch?
pi_118268684
Zo..
SPOILER
pi_118268701
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:51 schreef zarGon het volgende:
Hale Soygazi geilde ik echt op. Ik vond haar echt prachtig.
Zo ziet ze er nu uit:

quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Heu? Leman Sam, toch?
Oja |:( Klopt :')

Nu ben ik echt weg :') hoop ik :'(
pi_118268725
Eagle.. Ga eens slapen :D Docu bitsin, ga ik ook slapen.
pi_118268824
Docu afgelopen. zG slaap lekker.
pi_118269096
:).

Slaap lekker allen!
pi_118269121
Nighty night!
pi_118269617
ii geceler millet O+
Quote van Tjabbo:
pi_118269743
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 04:09 schreef Turquaz52 het volgende:
ii geceler millet O+
Turq O+

Gunaydin millet *O*
pi_118269836
Gunaydin! c_/
pi_118269856
quote:
Dat ligt aan het weer en wat mijn activiteiten waren die dag. Als het warm is, douche ik elke dag. Maar in de winter meestal om de dag. Ik zweet niet veel en heb een droge huid. Te veel douchen doet mijn huid niet goed. En meestal alleen een washandje en water voor lichaam en shampoo/conditioner voor mijn haren, van douchegel en zo krijg ik echt een te droge en trekkerige huid. Die dingen kan ik alleen gebruiken in de zomer, dan maakt mijn lichaam wel genoeg talg/vet aan denk ik.

En wanneer ik douche, douche ik ongeveer 25 min. Maar dat komt vooral door mijn haren, veel en lang. :')
pi_118269859
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 07:10 schreef Bortecinem het volgende:

En wanneer ik douche, douche ik ongeveer 25 min. Maar dat komt vooral door mijn haren, veel en lang. :')
:Y :9~ _O_
  maandag 22 oktober 2012 @ 10:39:13 #227
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118272695
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:02 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Zij heeft zo'n mooi gezicht, maar jammer van dat Auschwitz-lichaam.
pi_118275087
Ja, ze idd wel erggg dun.. Maar dat is toch een ideaalbeeld in TR?
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:53:35 #229
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118275156
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:51 schreef Ambipur het volgende:
Ja, ze idd wel erggg dun.. Maar dat is toch een ideaalbeeld in TR?
Voor zover ik weet houden Turkse mannen van rondingen. Slank is wel mooi, maar niet als een plank. Rondingen moeten er zijn. :P
pi_118275286
Ik bedoelde het ideaalbeeld van de vrouwen. Als ik naar mijn nicht kijk, heb ik kookneigingen. :)
pi_118275401
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:53 schreef Levolution het volgende:

[..]

Voor zover ik weet houden Turkse mannen van rondingen. Slank is wel mooi, maar niet als een plank. Rondingen moeten er zijn. :P
:Y ^O^ _O_

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2012 12:00:41 ]
pi_118275548
Wat zijn rondingen? Dan denk k altijd aan beyonce.
pi_118275635
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:05 schreef Ambipur het volgende:
Wat zijn rondingen? Dan denk k altijd aan beyonce.
Borsten (tetten), minimaal een handvol, heupen, vooral heupen, en een flinke reet. Maar niet zo een van te veel carbs, zoals je bij veel turkse en marokkaanse meiden ziet. En in verhouding allemaal. Dat is nog wel het belangrijkste.

Prioriteiten in deze volgorde; verhouding > borsten > heupen > reet.
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:09:52 #234
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118275684
Weissman begrijpt.
pi_118275697
wat een teringzooooi.
In R'dam pak ik de trein naar Eindhoven, in dordrecht springt iemand voor de trein, ik overstappen op de trein naar Roosendaal, in Roosendaal overstappen op de trein naar Tilburg, in Tilburg overstappen op de trein naar Eindhoven en daar de bus naar de luchthaven.

En nu kijken of ik de vlucht wel ga halen.

"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:10:49 #236
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118275717
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
wat een teringzooooi.
In R'dam pak ik de trein naar Eindhoven, in dordrecht springt iemand voor de trein, ik overstappen op de trein naar Roosendaal, in Roosendaal overstappen op de trein naar Tilburg, in Tilburg overstappen op de trein naar Eindhoven en daar de bus naar de luchthaven.

Waar ga je heen?
pi_118275724
Oke, duidelijk :)
pi_118275756
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:39 schreef Levolution het volgende:

[..]

Zij heeft zo'n mooi gezicht, maar jammer van dat Auschwitz-lichaam.
Tegenwoordig ziet ze er veel beter uit:

pi_118275780
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:10 schreef Ambipur het volgende:
Oke, duidelijk :)
Disclaimer: Uiteindelijk bestaat er geen perfecte vrouw. Bijna alle vrouwelijk schoon word wel gewaardeerd door mannen.
pi_118275781
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
wat een teringzooooi.

Hoelaat is je vlucht?
pi_118275786
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:10 schreef Levolution het volgende:

[..]

Waar ga je heen?
Rome
pi_118275801
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:12 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Hoelaat is je vlucht?
14.35 :{

en de gate sluit om 14.00 en moet nog bagage afgeven.
pi_118275831
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:12 schreef Weissman het volgende:

[..]

Disclaimer: Uiteindelijk bestaat er geen perfecte vrouw. Bijna alle vrouwelijk schoon word wel gewaardeerd door mannen.
Ieder zn smaak, toch. Ik heb ook bepaalde voorkeuren. :D
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:14:58 #244
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118275875
Klacht: Turkse restaurants die Nederlandse porties serveren. :')
En dat terwijl ze de vorige keer opkeken omdat ik het zo snel op had. :{w
pi_118275880
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

14.35 :{

en de gate sluit om 14.00 en moet nog bagage afgeven.
Maar hoelaat ben je dan op het vliegveld?
pi_118275897
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:14 schreef Levolution het volgende:
Klacht: Turkse restaurants die Nederlandse porties serveren. :')
En dat terwijl ze de vorige keer opkeken omdat ik het zo snel op had. :{w
Die bestaan nieeeeet :)
pi_118275928
quote:
[img]http://i.fokzine.net/p//img] Op maandag 22 oktober 2012 12:15 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Maar hoelaat ben je dan op het vliegveld?
Inshallah 14.00. Tenzij er weeer wat gebeurt.
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:17:37 #248
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118275971
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:11 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Tegenwoordig ziet ze er veel beter uit:

Qua lichaam bedoel je? Want het gezicht vind ik er minder op geworden. De 'lieve' uitstraling is vervangen door een goedkopere uitstraling. Ook dat speelse haar is weg.

Ik haat het dat zoveel Turkse vrouwen altijd met gestyled haar rondlopen. Laat het lekker golven, laat het 'wild'.
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:18:49 #249
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118276015
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:15 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Die bestaan nieeeeet :)
Oh, echt wel.

Moest gisteren na het restaurant nog naar de McDonald's omdat ik nog honger had. En dat terwijl ik de Mac verafschuw.
pi_118276062
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Inshallah 14.00. Tenzij er weeer wat gebeurt.
Oke, wat je dan doet is rennen naar die balie en hysterich melden dat er iemand voor je trein sprong en dat je drm te laat bent.
Tis dat Eindhoven ver is, anders had ik je wel gebracht. Hoop dat je straks gewoon lekker in Rome bent :)
pi_118276085
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:08 schreef Weissman het volgende:

[..]

Borsten (tetten), minimaal een handvol, heupen, vooral heupen, en een flinke reet. Maar niet zo een van te veel carbs, zoals je bij veel turkse en marokkaanse meiden ziet. En in verhouding allemaal. Dat is nog wel het belangrijkste.

Prioriteiten in deze volgorde; verhouding > borsten > heupen > reet.
Perfectie:

2 vrouwen waar ik verliefd op ben O+

quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:17 schreef Levolution het volgende:

[..]

Qua lichaam bedoel je? Want het gezicht vind ik er minder op geworden. De 'lieve' uitstraling is vervangen door een goedkopere uitstraling. Ook dat speelse haar is weg.

Ik haat het dat zoveel Turkse vrouwen altijd met gestyled haar rondlopen. Laat het lekker golven, laat het 'wild'.
Ja, qua lichaam idd. Ze is in iedergeval geen anorexiapatient meer :P

Dat over stylen ben ik het met je eens, mijn nichten hebben bijna geen haar meer door hun 'strijk' praktijken :')
pi_118276121
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:20 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Oke, wat je dan doet is rennen naar die balie en hysterich melden dat er iemand voor je trein sprong en dat je drm te laat bent.
Tis dat Eindhoven ver is, anders had ik je wel gebracht. Hoop dat je straks gewoon lekker in Rome bent :)
lief! O+

Wees aardig voor elkaar hier he. Tot over paar dagen. :*
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:24:00 #253
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118276191
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:20 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Perfectie:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[..]

Dat over stylen ben ik het met je eens, mijn nichten hebben bijna geen haar meer door hun 'strijk' praktijken :')
Qua lichaam ziet het er inderdaad beter uit. :P

Ja, jammer is dat. Turkse meisjes hebben (vaak) juist zo mooi haar. Lekker dik, golvend, volume. Sommige hebben vanzelf sluik haar. Maar elke keer de stijltang (of strijkijzer) erin is gewoon zonde.
pi_118276245
Jfm, weet zeker dat 't goed komt. Veel plezier in Rome!
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:26:25 #255
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118276276
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

lief! O+

Wees aardig voor elkaar hier he. Tot over paar dagen. :*
Totale anarchie hier als je terug bent. :P

Veel plezier. Vergeet niet de koepel van de St. Pieter te beklimmen, lekker claustrofobisch.
pi_118276289
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:24 schreef Levolution het volgende:

[..]

Qua lichaam ziet het er inderdaad beter uit. :P

Ja, jammer is dat. Turkse meisjes hebben (vaak) juist zo mooi haar. Lekker dik, golvend, volume. Sommige hebben vanzelf sluik haar. Maar elke keer de stijltang (of strijkijzer) erin is gewoon zonde.
Ik vind dat prachtig. Kleinere Turkse vrouwen, beetje dun, en dan lang gestyled haar. Lekker ordi het neusje in de lucht met kun kijk mij dan air. Heerlijk :D
pi_118276353
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:20 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Perfectie:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[..]

Ooit was ik ook zo :D Alleen zijn mijn heupen iets breder. Vind deze vrouwen ook echt te dun.
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:29:44 #258
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118276387
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:26 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik vind dat prachtig. Kleinere Turkse vrouwen, beetje dun, en dan lang gestyled haar. Lekker ordi het neusje in de lucht met kun kijk mij dan air. Heerlijk :D
Van zulke meisjes weet ik al dat een gesprek niet verder komt dan dizi's en hoe knap Cagatay Ulusoy is. Ik pas.
pi_118276448
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:28 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ooit was ik ook zo :D Alleen zijn mijn heupen iets breder. Vind deze vrouwen ook echt te dun.
Bar Refaeli valt wel mee in vergelijking met haar collega's
Monica ziet er nu zo uit:

O+

Hoe ben je nu dan? :o
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:33:30 #260
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118276504
Dik waarschijnlijk, zoals elke Turkse vrouw eindigt omdat ze het vertikken om te squatten.
pi_118276532
Je hebt toch pics gezien :)

Niet dik, niet dun, maar wel zo dat er wat af moet. Vet is vies.
pi_118276549
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:33 schreef Levolution het volgende:
Dik waarschijnlijk, zoals elke Turkse vrouw eindigt omdat ze het vertikken om te squatten.
Eikel :)
pi_118276551
Van Salma Hayek zou je ook niet zeggen dat ze 46 is.
pi_118276552
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:34 schreef Ambipur het volgende:

Was niet heel duidelijk, maar viel echt wel mee voor zover ik het kon zien, overtollige kilo's mogen altijd wel weg :9
pi_118276564
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:34 schreef Ambipur het volgende:

:o
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:35:48 #266
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118276574
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:35 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Eikel :)
Ik noem echt bijna iedereen dik, het kleinste buikje al. Van mij moet je niks aantrekken.
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:36:23 #267
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118276593
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Van Salma Hayek zou je ook niet zeggen dat ze 46 is.
Salma fucking Hayek. :9~
pi_118276602
pi_118276624
quote:
5s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:35 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

:o
:P
pi_118276667
Hoe heet die chick die meespeelt in Family Affairs nog wat. Kwam altijd op RTL5. Ze is Spaans en prachtiggggg.
pi_118276880
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:38 schreef Ambipur het volgende:
Hoe heet die chick die meespeelt in Family Affairs nog wat. Kwam altijd op RTL5. Ze is Spaans en prachtiggggg.
Family Affairs (TV Series 1997–2005) - IMDb
pi_118276896
Hmm, ik ken de serie niet, maar je zou op IMDb kunnen kijken...

Family Affairs (TV Series 1997–2005) - IMDb
pi_118277162
pi_118277363
Modern Family - Sofia vergara. Dat was 'm. Zij is mooi!
pi_118277417
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:57 schreef Ambipur het volgende:
Modern Family - Sofia vergara. Dat was 'm. Zij is mooi!
Ooow, zeg het dan :9

Ze is mooi ja :Y
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:59:33 #276
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118277461
Beetje ordinaire pornokop.

Wat niet betekent dat ze lelijk is. :P
pi_118277511
Ordi idd. Daar hou ik wel van bij vrouwen. Misschien omdat ik 't zelf niet heb.
Ze is ordi op 'n classy manier vind k.
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:01:46 #278
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118277530
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:01 schreef Ambipur het volgende:
Ordi idd. Daar hou ik wel van bij vrouwen. Misschien omdat ik 't zelf niet heb.
Ze is ordi op 'n classy manier vind k.
Ik ben meer van de lieve uitstraling. :P
pi_118277577

.
pi_118277590
Babyface meisjes dus? Heeft mn zusje ook :)
Ze is 28 bijna en nog lijkt ze 18. En ooooh wat vinden ze haar lief. Ze moesten 'ns weten :D
pi_118277629
Pics?
pi_118277648
quote:
17s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:02 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]

.
Dat noemen ze bij ons: Neukbaar.
'T zijn niet mijn woorden :)
pi_118277683
quote:
3s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:04 schreef xminator het volgende:
Pics?
Van?
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:06:14 #284
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118277704
pi_118277722

pi_118277748
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:05 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Van?
Babyface zusje?
pi_118277802
Kate is mooi, maar wel wat dikker voor een model, niet dat dat slecht is. Ik zie liever vlees dan botten.
pi_118277833
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:04 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Dat noemen ze bij ons: Neukbaar.
'T zijn niet mijn woorden :)
Ze is knap! Ik zou haar in een kamer stoppen en dan liefhebben. Af en toe knuffelen. Meer niet.

SPOILER
pi_118277837
Zou ze niet waarderen denk ik..
pi_118277858
Hmmkayy
pi_118277878
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:09 schreef xminator het volgende:

[..]

Ze is knap! Ik zou haar in een kamer stoppen en dan liefhebben. Af en toe knuffelen. Meer niet.

SPOILER
_O-
pi_118277973
De wereld is oneerlijk. Meer vrouwen, dan knappe mannen :'(
pi_118278018
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:12 schreef Ambipur het volgende:
Ben blij als lelijke man zijnde _O-
pi_118278201
Heb 't al helemaal lastig! Waar haal je grote mannen vandaan? Ik zie ze zelden!
pi_118278239
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:18 schreef Ambipur het volgende:
Heb 't al helemaal lastig! Waar haal je grote mannen vandaan? Ik zie ze zelden!
Vind een Nederlandse hunk :9
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:19:17 #296
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118278245
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:12 schreef Ambipur het volgende:
Is niet waar. Mannen zijn vaak knapper, maar vallen gewoon niet op. Vrouwen vallen sneller op omdat ze zichzelf versieren. Ook al is ze niet zo mooi, mannen gaan er toch wel overheen (mannen stellen niet absurd hoge eisen zoals vrouwen).
pi_118278299
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:19 schreef Levolution het volgende:

[..]

Is niet waar. Mannen zijn vaak knapper, maar vallen gewoon niet op. Vrouwen vallen sneller op omdat ze zichzelf versieren. Ook al is ze niet zo mooi, mannen gaan er toch wel overheen (mannen stellen niet absurd hoge eisen zoals vrouwen).
Eens.
pi_118278329
Heb geen absurd hoge eisen meer :) Ik kijk naar karakter. En lengte. Nou ok, uitstraling ook.
pi_118278393
Ik wil fm13 :'(
pi_118278918
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:21 schreef Ambipur het volgende:
Heb geen absurd hoge eisen meer :) Ik kijk naar karakter. En lengte. Nou ok, uitstraling ook.
pi_118278924
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')