Ik ben soms zo dommmmmmmm. Nu zie ik het idd. Ik richtte mij op het beeld zelf, ipv die randen even te checkenquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Het is een spiegel.
Aapjes zijn leuke dieren, zou leuk geweest zijn als een huisdier.
[ afbeelding ]
Heeft niks met dom zijn te maken hoor, de bedoeling van de artiest was dan ook om het op een schilderij te laten lijken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben soms zo dommmmmmmm. Nu zie ik het idd. Ik richtte mij op het beeld zelf, ipv die randen even te checken
Geef mij maar gewoon een moeilijke zin met haal de fouten eruit, ofzo.
Ja, maar nu registreer ik pas de takjes aan de linkerkantquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Heeft niks met dom zijn te maken hoor, de bedoeling van de artiest was dan ook om het op een schilderij te laten lijken.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben soms zo dommmmmmmm. Nu zie ik het idd. Ik richtte mij op het beeld zelf, ipv die randen even te checken
Geef mij maar gewoon een moeilijke zin met haal de fouten eruit, ofzo.
Even zoeken. Kost je minder dan een minuut van je tijd!quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:19 schreef Ambipur het volgende:
zG, ik waag me er niet eens aan.. I don't see shit like this......
Nee, even kijken momentje!quote:
Als je je kan inhouden krijg je chocolade van me.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:20 schreef Ambipur het volgende:
Als ik straks niet kan slapen, zal ik je vervloeken, hoor..
Oudje.quote:
Ik heb op jou gewacht! Wat moet ik hier anders doen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:25 schreef Triggershot het volgende:
Hebben jullie vandaag al gebeden? wat verdoen jullie je tijd?
-zucht- Je zei het magisch woord....quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je je kan inhouden krijg je chocolade van me.
[ afbeelding ]
eeeuh, voor mij laat je het gebed wachten?quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb op jou gewacht! Wat moet ik hier anders doen?
[..]
-zucht- Je zei het magisch woord....
Who is that chick? nicequote:Op maandag 22 oktober 2012 01:30 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik ga slapen, heb maar 5 uurtjes geslapen gisteren![]()
Iyi geceler allemaaal
Als ik ja zeg heb je een reactie, als ik nee zeg heb je een reactie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
eeeuh, voor mij laat je het gebed wachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |