Achja, Turken die vrouwen slaan moesten ze natuurlijk ook in het filmpje verwerken. Helaas niet geheel onwaar natuurlijk, maar wel stom dat ze daarvoor een filmpje met niet-Turken gebruiken.quote:
Pfff.... Nu vind ik het filmpje niet leuk meer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Achja, Turken die vrouwen slaan moesten ze natuurlijk ook in het filmpje verwerken.
quote:DON'T JUST SWIM THERE FILMING IT! THROW A FUCKING POKEBALL!!
Mooi.... Ik hou van oudere nummersquote:
Wel schattigquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mooi.... Ik hou van oudere nummers![]()
Meer?...
Jah, ze is hier echt mooi, wel als een plank maar goedquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mooi.... Ik hou van oudere nummers![]()
Meer?...
En wat was zij mooi vroeger!
Je moest eens weten wat er nog meer rondzwemt diep in de oceaan, waar het daglicht niet door kan dringen...quote:
Ik vond dit prachtig. Het nummer vooralquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:00 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Jah, ze is hier echt mooi, wel als een plank maar goed
Zeker, ook verdiend derde geworden, ik heb liever een Turkse liedje met Turkse motieven dan een Engelse liedquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vond dit prachtig. Het nummer vooral![]()
Tof.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er nog meer rondzwemt diep in de oceaan, waar het daglicht niet door kan dringen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2012 01:09:12 ]
quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Over 6 uurtjes moet ik m'n nest weer uit, dus ik ga maar slapen.
Haydi iyi geceler.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:09 schreef zarGon het volgende:
It looks like a wisdom tooth with legs...wat een schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Slaap lekker en droom zacht!quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Over 6 uurtjes moet ik m'n nest weer uit, dus ik ga maar slapen.
Haydi iyi geceler.
*quote:
Het is een spiegelquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:10 schreef Ambipur het volgende:
Moet ik hier iets zien... Nou vertrouw ik het niet meer!
http://twentytwowords.com(...)-desert-10-pictures/.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Slaap lekker en droom zacht!
[..]
*
Moet ik hier iets zien... Nou vertrouw ik het niet meer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |