Pcies, ik heb je!!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Who is that chick? nice
Truste!
[..]
Als ik ja zeg heb je een reactie, als ik nee zeg heb je een reactie.
Ik weet het niet.

quote:

Mooi!quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:33 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wilde eigenlijk feri cansel maar heb geen goede foto kunnen vinden

hmmm?quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:33 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wilde eigenlijk feri cansel maar heb geen goede foto kunnen vinden

Het spijt mequote:Op maandag 22 oktober 2012 01:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat heb je iedere keer en dat vind ik niet leuk

Anasina bak:quote:

Thanks! Maar in films ziet ze er vele malen mooier uitquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hmmm?
http://www.bing.com/images/search?q=feri+cansel&FORM=HDRSC2

Şevval Sam,quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:36 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Anasina bak:
[ afbeelding ]
Kizini al:
[ afbeelding ]
[..]
Thanks! Maar in films ziet ze er vele malen mooier uit
 . Haar moeder is iemand anders toch?
. Haar moeder is iemand anders toch?

Seyyal Taner hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Şevval Sam,. Haar moeder is iemand anders toch?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Zo ziet ze er nu uit:quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:51 schreef zarGon het volgende:
Hale Soygazi geilde ik echt op. Ik vond haar echt prachtig.
Ojaquote:
 Klopt
  Klopt  
  hoop ik
  hoop ik  

Dat ligt aan het weer en wat mijn activiteiten waren die dag. Als het warm is, douche ik elke dag. Maar in de winter meestal om de dag. Ik zweet niet veel en heb een droge huid. Te veel douchen doet mijn huid niet goed. En meestal alleen een washandje en water voor lichaam en shampoo/conditioner voor mijn haren, van douchegel en zo krijg ik echt een te droge en trekkerige huid. Die dingen kan ik alleen gebruiken in de zomer, dan maakt mijn lichaam wel genoeg talg/vet aan denk ik.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:25 schreef Bilge het volgende:
Hoe vaak en hoe lang douchen jullie eigenlijk? Met zeep/shampoo, warm/ koud water, washandje?

quote:Op maandag 22 oktober 2012 07:10 schreef Bortecinem het volgende:
En wanneer ik douche, douche ik ongeveer 25 min. Maar dat komt vooral door mijn haren, veel en lang.

Zij heeft zo'n mooi gezicht, maar jammer van dat Auschwitz-lichaam.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vond dit prachtig. Het nummer vooral

Voor zover ik weet houden Turkse mannen van rondingen. Slank is wel mooi, maar niet als een plank. Rondingen moeten er zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:51 schreef Ambipur het volgende:
Ja, ze idd wel erggg dun.. Maar dat is toch een ideaalbeeld in TR?

quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Voor zover ik weet houden Turkse mannen van rondingen. Slank is wel mooi, maar niet als een plank. Rondingen moeten er zijn.

Borsten (tetten), minimaal een handvol, heupen, vooral heupen, en een flinke reet. Maar niet zo een van te veel carbs, zoals je bij veel turkse en marokkaanse meiden ziet. En in verhouding allemaal. Dat is nog wel het belangrijkste.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:05 schreef Ambipur het volgende:
Wat zijn rondingen? Dan denk k altijd aan beyonce.

Waar ga je heen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
wat een teringzooooi.
In R'dam pak ik de trein naar Eindhoven, in dordrecht springt iemand voor de trein, ik overstappen op de trein naar Roosendaal, in Roosendaal overstappen op de trein naar Tilburg, in Tilburg overstappen op de trein naar Eindhoven en daar de bus naar de luchthaven.
En nu kijken of ik de vlucht wel ga halen.

Tegenwoordig ziet ze er veel beter uit:quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zij heeft zo'n mooi gezicht, maar jammer van dat Auschwitz-lichaam.

Disclaimer: Uiteindelijk bestaat er geen perfecte vrouw. Bijna alle vrouwelijk schoon word wel gewaardeerd door mannen.quote:

Hoelaat is je vlucht?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
wat een teringzooooi.
In R'dam pak ik de trein naar Eindhoven, in dordrecht springt iemand voor de trein, ik overstappen op de trein naar Roosendaal, in Roosendaal overstappen op de trein naar Tilburg, in Tilburg overstappen op de trein naar Eindhoven en daar de bus naar de luchthaven.
En nu kijken of ik de vlucht wel ga halen.

14.35quote:

Ieder zn smaak, toch. Ik heb ook bepaalde voorkeuren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Disclaimer: Uiteindelijk bestaat er geen perfecte vrouw. Bijna alle vrouwelijk schoon word wel gewaardeerd door mannen.

Maar hoelaat ben je dan op het vliegveld?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
14.35
en de gate sluit om 14.00 en moet nog bagage afgeven.

Die bestaan nieeeeetquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:14 schreef Levolution het volgende:
Klacht: Turkse restaurants die Nederlandse porties serveren.
En dat terwijl ze de vorige keer opkeken omdat ik het zo snel op had.

Inshallah 14.00. Tenzij er weeer wat gebeurt.quote:[img]http://i.fokzine.net/p//img] Op maandag 22 oktober 2012 12:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar hoelaat ben je dan op het vliegveld?

Qua lichaam bedoel je? Want het gezicht vind ik er minder op geworden. De 'lieve' uitstraling is vervangen door een goedkopere uitstraling. Ook dat speelse haar is weg.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:11 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Tegenwoordig ziet ze er veel beter uit:

Oh, echt wel.quote:

Oke, wat je dan doet is rennen naar die balie en hysterich melden dat er iemand voor je trein sprong en dat je drm te laat bent.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Inshallah 14.00. Tenzij er weeer wat gebeurt.

Perfectie:quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Borsten (tetten), minimaal een handvol, heupen, vooral heupen, en een flinke reet. Maar niet zo een van te veel carbs, zoals je bij veel turkse en marokkaanse meiden ziet. En in verhouding allemaal. Dat is nog wel het belangrijkste.
Prioriteiten in deze volgorde; verhouding > borsten > heupen > reet.

Ja, qua lichaam idd. Ze is in iedergeval geen anorexiapatient meerquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Qua lichaam bedoel je? Want het gezicht vind ik er minder op geworden. De 'lieve' uitstraling is vervangen door een goedkopere uitstraling. Ook dat speelse haar is weg.
Ik haat het dat zoveel Turkse vrouwen altijd met gestyled haar rondlopen. Laat het lekker golven, laat het 'wild'.

lief!quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oke, wat je dan doet is rennen naar die balie en hysterich melden dat er iemand voor je trein sprong en dat je drm te laat bent.
Tis dat Eindhoven ver is, anders had ik je wel gebracht. Hoop dat je straks gewoon lekker in Rome bent

Qua lichaam ziet het er inderdaad beter uit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:20 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Perfectie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 vrouwen waar ik verliefd op ben
[..]
Ja, qua lichaam idd. Ze is in iedergeval geen anorexiapatient meer
Dat over stylen ben ik het met je eens, mijn nichten hebben bijna geen haar meer door hun 'strijk' praktijken

Totale anarchie hier als je terug bent.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
lief!
Wees aardig voor elkaar hier he. Tot over paar dagen.

Ik vind dat prachtig. Kleinere Turkse vrouwen, beetje dun, en dan lang gestyled haar. Lekker ordi het neusje in de lucht met kun kijk mij dan air. Heerlijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Qua lichaam ziet het er inderdaad beter uit.
Ja, jammer is dat. Turkse meisjes hebben (vaak) juist zo mooi haar. Lekker dik, golvend, volume. Sommige hebben vanzelf sluik haar. Maar elke keer de stijltang (of strijkijzer) erin is gewoon zonde.

Ooit was ik ook zoquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:20 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Perfectie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 vrouwen waar ik verliefd op ben
[..]
Ja, qua lichaam idd. Ze is in iedergeval geen anorexiapatient meer
Dat over stylen ben ik het met je eens, mijn nichten hebben bijna geen haar meer door hun 'strijk' praktijken
 Alleen zijn mijn heupen iets breder. Vind deze vrouwen ook echt te dun.
 Alleen zijn mijn heupen iets breder. Vind deze vrouwen ook echt te dun.

Van zulke meisjes weet ik al dat een gesprek niet verder komt dan dizi's en hoe knap Cagatay Ulusoy is. Ik pas.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind dat prachtig. Kleinere Turkse vrouwen, beetje dun, en dan lang gestyled haar. Lekker ordi het neusje in de lucht met kun kijk mij dan air. Heerlijk

Bar Refaeli valt wel mee in vergelijking met haar collega'squote:Op maandag 22 oktober 2012 12:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ooit was ik ook zoAlleen zijn mijn heupen iets breder. Vind deze vrouwen ook echt te dun.

Eikelquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:33 schreef Levolution het volgende:
Dik waarschijnlijk, zoals elke Turkse vrouw eindigt omdat ze het vertikken om te squatten.

Was niet heel duidelijk, maar viel echt wel mee voor zover ik het kon zien, overtollige kilo's mogen altijd wel wegquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:34 schreef Ambipur het volgende:
Je hebt toch pics gezien
Niet dik, niet dun, maar wel zo dat er wat af moet. Vet is vies.

quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:34 schreef Ambipur het volgende:
Je hebt toch pics gezien
Niet dik, niet dun, maar wel zo dat er wat af moet. Vet is vies.

Ik noem echt bijna iedereen dik, het kleinste buikje al. Van mij moet je niks aantrekken.quote:

Salma fucking Hayek.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Van Salma Hayek zou je ook niet zeggen dat ze 46 is.

Family Affairs (TV Series 1997–2005) - IMDbquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:38 schreef Ambipur het volgende:
Hoe heet die chick die meespeelt in Family Affairs nog wat. Kwam altijd op RTL5. Ze is Spaans en prachtiggggg.

Ooow, zeg het danquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:57 schreef Ambipur het volgende:
Modern Family - Sofia vergara. Dat was 'm. Zij is mooi!

Ik ben meer van de lieve uitstraling.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:01 schreef Ambipur het volgende:
Ordi idd. Daar hou ik wel van bij vrouwen. Misschien omdat ik 't zelf niet heb.
Ze is ordi op 'n classy manier vind k.

Ze is knap! Ik zou haar in een kamer stoppen en dan liefhebben. Af en toe knuffelen. Meer niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat noemen ze bij ons: Neukbaar.
'T zijn niet mijn woorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Ze is knap! Ik zou haar in een kamer stoppen en dan liefhebben. Af en toe knuffelen. Meer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil

Ben blij als lelijke man zijndequote:Op maandag 22 oktober 2012 13:12 schreef Ambipur het volgende:
De wereld is oneerlijk. Meer vrouwen, dan knappe mannen

Vind een Nederlandse hunkquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:18 schreef Ambipur het volgende:
Heb 't al helemaal lastig! Waar haal je grote mannen vandaan? Ik zie ze zelden!

Is niet waar. Mannen zijn vaak knapper, maar vallen gewoon niet op. Vrouwen vallen sneller op omdat ze zichzelf versieren. Ook al is ze niet zo mooi, mannen gaan er toch wel overheen (mannen stellen niet absurd hoge eisen zoals vrouwen).quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:12 schreef Ambipur het volgende:
De wereld is oneerlijk. Meer vrouwen, dan knappe mannen

Eens.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is niet waar. Mannen zijn vaak knapper, maar vallen gewoon niet op. Vrouwen vallen sneller op omdat ze zichzelf versieren. Ook al is ze niet zo mooi, mannen gaan er toch wel overheen (mannen stellen niet absurd hoge eisen zoals vrouwen).

quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:21 schreef Ambipur het volgende:
Heb geen absurd hoge eisen meerIk kijk naar karakter. En lengte. Nou ok, uitstraling ook.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |