Ik ben meer van de lieve uitstraling.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:01 schreef Ambipur het volgende:
Ordi idd. Daar hou ik wel van bij vrouwen. Misschien omdat ik 't zelf niet heb.
Ze is ordi op 'n classy manier vind k.

Ze is knap! Ik zou haar in een kamer stoppen en dan liefhebben. Af en toe knuffelen. Meer niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat noemen ze bij ons: Neukbaar.
'T zijn niet mijn woorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Ze is knap! Ik zou haar in een kamer stoppen en dan liefhebben. Af en toe knuffelen. Meer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil

Ben blij als lelijke man zijndequote:Op maandag 22 oktober 2012 13:12 schreef Ambipur het volgende:
De wereld is oneerlijk. Meer vrouwen, dan knappe mannen

Vind een Nederlandse hunkquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:18 schreef Ambipur het volgende:
Heb 't al helemaal lastig! Waar haal je grote mannen vandaan? Ik zie ze zelden!

Is niet waar. Mannen zijn vaak knapper, maar vallen gewoon niet op. Vrouwen vallen sneller op omdat ze zichzelf versieren. Ook al is ze niet zo mooi, mannen gaan er toch wel overheen (mannen stellen niet absurd hoge eisen zoals vrouwen).quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:12 schreef Ambipur het volgende:
De wereld is oneerlijk. Meer vrouwen, dan knappe mannen

Eens.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is niet waar. Mannen zijn vaak knapper, maar vallen gewoon niet op. Vrouwen vallen sneller op omdat ze zichzelf versieren. Ook al is ze niet zo mooi, mannen gaan er toch wel overheen (mannen stellen niet absurd hoge eisen zoals vrouwen).

quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:21 schreef Ambipur het volgende:
Heb geen absurd hoge eisen meerIk kijk naar karakter. En lengte. Nou ok, uitstraling ook.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |